newbiequote:Op donderdag 10 november 2011 03:41 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Lekker alles negatief uitleggen he. Geniet je er een beetje van, zo veilig vanachter je pctje?
Stoer man.
sorry hoor, maar ik heb ook een traantje gelaten af en toe... Hoezo zou wendy dat niet hebben? Zelf die oostblokker had er last van bij een aflevering...quote:Op donderdag 10 november 2011 06:55 schreef Cynix ® het volgende:
Geniet jij van die omhelzingen van Wendy met een dikkerd die ze nauwelijks kan kennen?
En van die geforceerde tranen nadat Wendy ze drie keer inpepert hoe mooi hun leven hád kunnen zijn?
Dat mag, maar van mij hoeft dat niet. Ik vind het goedkoop scoren. Dan zie ik nog liever échte emoties. Maar dat is misschien teveel gevraagd bij RTL. En ja, ik typ van achter mijn PC, geen behoefte om er live bij te zijn.
Ik bedoel dat Wendy er soms nogal op gericht lijkt te zijn de kandidaat te laten huilen.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:43 schreef resque het volgende:
sorry hoor, maar ik heb ook een traantje gelaten af en toe... Hoezo zou wendy dat niet hebben?
Wendy is meer een soort pestkop die mensen aan het huilen brengt met haar 'je had zo veel meer uit het leven kunnen halen!!!!!!!!!!!' dan een lieve meeleverquote:Op donderdag 10 november 2011 16:43 schreef resque het volgende:
[..]
sorry hoor, maar ik heb ook een traantje gelaten af en toe... Hoezo zou wendy dat niet hebben? Zelf die oostblokker had er last van bij een aflevering...
Ben het wel met je eens dat ze altijd zo: Wat zie je er goed uit blablabla... Maar ja wat moet ze anders zeggen, tering je bent nog steeds fokking dik?
Ze is dan ook zelf dik geweest:quote:Op donderdag 10 november 2011 23:32 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ken Wendy niet, dus ik kan ook niet beoordelen of zij écht betrokken is of niet, maar ik zag dat eerder in dit topic Robert ten Brink aangehaald werd als goede presentator, en hem ken ik dan weer wel. Ik heb nog nooit zo'n botte lul meegemaakt als hij. Hij heeft totaal geen interesse in de mensen die in zijn programma zitten, lult maar gewoon wat er op de autocue staat, en heeft geen aandacht voor iets anders dan zijn eigen make-up.
TV vertekent ontzettend hoe iemand echt is, en ik heb het gevoel dat Wendy wel oprecht meeleeft met die 'dikkerds'.
Ach ze heeft wel een punt. Als je zo dik bent kun je veel dingen niet wat je anders wel kon, tja er even dik inwrijven zodat ze door heeft dat ze toch goed aan de slag moet met afvallen.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wendy is meer een soort pestkop die mensen aan het huilen brengt met haar 'je had zo veel meer uit het leven kunnen halen!!!!!!!!!!!' dan een lieve meelever
Waar dan?quote:
RTL4, om 20:00quote:Op zondag 13 november 2011 19:54 schreef Injetta het volgende:
[..]
Waar dan?
Ik zie het nergens staan....
Ach, die stomme upc.... Die geeft het niet aan, maar het is dus op rtl4 over 5 minuutjes.quote:Op zondag 13 november 2011 19:54 schreef Injetta het volgende:
[..]
Waar dan?
Ik zie het nergens staan....
Juni 2010 meldden ze zich aan werd net gezegd, dus toch wel een aantal maanden lijkt me.quote:Op zondag 13 november 2011 20:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Hoeveel tijd zit er nou tussen het afvallen en deze uitzending?
Niet heel veel, omdat de uitzending vrij snel na de finale wordt uitgezonden.quote:Op zondag 13 november 2011 20:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Paar weken schat ik.quote:Op zondag 13 november 2011 20:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Kijk alleen Oprah zelf al! Die heeft áltijd begeleiding en toch is zij ook altijd aan het jojoën.quote:Op zondag 13 november 2011 20:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik hoop zo dat ze het er ook echt afhouden. Dat is het allermoeilijkst. Laatst een uitzending Oprah gezien over mensen die zo'n vergelijkbaar jaar hadden gehad, vol begeleiding etc. en die allemaal (!!) na 10 jaar weer op hun oude gewicht zaten. Ik wens de deelnemers aan Obese toe dat ze dat niet gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |