SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Vooral als er een jank- of omhelsmomentje te scoren is. Nou ja, dat is TV.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:41 schreef jcdragon het volgende:
Ik denk dat medewerkers de dagelijkse vlogs in de gaten houden. Als ze zien dat er iets niet goed gaat, dan geven ze Wendy een seintje en komt ze in actie.
Ja dat klinkt eigenlijk best aannemelijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:35 schreef RenRen- het volgende:
Moonwalk, ik dacht dat Wendy hun vlogs in de gaten hield. Daardoor 'ziet' ze ze wel.
Ze hadden die hele taart bij haar naar binnen moeten stouwen. Over leuke tv gesprokenquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:19 schreef eentwee het volgende:
Wendy is in elk geval lekker solidair met het niet eten van taart
Op de laatste dag laat ze haar before/after foto zien, trekt ze haar sumopak en masker uit en zegt 'Hebben jullie ook zo van het programma genoten ?'.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:47 schreef Samson het volgende:
Dat lijkt me een leuk concept voor een nieuw programma: mest Wendy vet. Iedere week moet ze minstens 2kg zijn aangekomen, anders moet ze voor straf 2 extra taarten eten. Kotsen is strafpunten. En dan verplicht steeds kleding kopen en janken dat ze ergens niet meer in past
dat dan weer nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:35 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Op de laatste dag laat ze haar before/after foto zien, trekt ze haar sumopak en masker uit en zegt 'Hebben jullie ook zo van het programma genoten ?'.
quote:
Radmilo soda, komt uit een oost europees land, en woont nu gelukkig hierquote:Op woensdag 9 november 2011 22:53 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik schrijf hier ook eventjes mee, heb hier nog niet mee gelezen dus sorry als ik misschien ook de opmerking plaats. Maar die man vind ik zon aparte manier van praten hebben die de vrouw begeleiddie bij het hotel op haar stond te wachten
Raar dat ze dat zelf niet had kunnen bedenken.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:09 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Radmilo soda, komt uit een oost europees land, en woont nu gelukkig hier
Welnee dat is gewoon de rauwe oostblokbrulquote:Op woensdag 9 november 2011 23:34 schreef kruidkoekje het volgende:
Daar was ik al achter ;-) heb het idee dat hij soms een erg negatieve stemklank heeft.
quote:Op donderdag 10 november 2011 00:35 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Welnee dat is gewoon de rauwe oostblokbrul![]()
" KmopjekannetGurl"
Lekker alles negatief uitleggen he. Geniet je er een beetje van, zo veilig vanachter je pctje?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vooral als er een jank- of omhelsmomentje te scoren is. Nou ja, dat is TV.
newbiequote:Op donderdag 10 november 2011 03:41 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Lekker alles negatief uitleggen he. Geniet je er een beetje van, zo veilig vanachter je pctje?
Stoer man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |