abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 6 november 2011 @ 23:57:49 #201
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_104060400
Nee, ik denk dat respect voor Gordon niet per se noodzakelijk is. Een boer in zijn gezicht zal-ie vast meer waarderen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_104062137
Al dat dramatische gedoe over dat de kinderen koken of wassen. :')

Geloof mij die meiden worden later goede vrouwen.

Kijken op eigen risico.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze mede-Yugo _O- :

Verder jammer dat ze de 2 minst gemotiveerde mensen op het laatst laten zien. De andere 4 gun ik het van harte, en als Katelijn de operaties enzo heeft gehad dan wordt ze echt wel mooi. :9~

[ Bericht 11% gewijzigd door Yuri_Boyka op 07-11-2011 01:29:56 ]
If not now, then when.
pi_104063259
De volgorde, dus deze twee als laatst lijkt me toevallig. Ze zijn allemaal een week na elkaar gestart, dus steeds een week ertussen, zodat ook de finales mooi steeds edn week na elkaar vielen. Dat de meest gemotiveerde als eerst zat en de laatste twee minder waren, moet dus wel toeval zijn, ze konden dat moeijk nog omgooien.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_104063614
quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2011 23:41 schreef Stout64 het volgende:

[..]

Ieder mens verdient in beginsel respect, maar respect kun je verliezen... en daar heeft Gordon wat mij betreft lang geleden al voor gezorgd door zijn asociale opstelling richting bepaalde mensen.. Vandaar dus. Ik dacht ik leg het je even uit. Jammer dat dat nodig is, maar ja... doe je niets aan.
Meid toch!
pi_104063846
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2011 02:45 schreef mootie het volgende:

[..]

Meid toch!
LOL.. aan jou niet besteed dus. Ach, geeft ook verder niet. :D
pi_104064241
Ik schat zo in dat Gordon een eerlijker mens is dan Wendy, hij lacht je in je gezicht uit, Wendy doet alsof ze betrokken is maar volgens mij gaat het haar echt enkel om de kijkcijfers.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_104065283
Ik moet zeggen dat ik de amerikaanse trainers (van de amerikaanse versie(s) dus zoals Extreme Makeover Weightloss Edition) veel sympathieker en enthousiaster vind overkomen dan deze...

quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 07:25 schreef Samson het volgende:
Ik schat zo in dat Gordon een eerlijker mens is dan Wendy, hij lacht je in je gezicht uit, Wendy doet alsof ze betrokken is maar volgens mij gaat het haar echt enkel om de kijkcijfers.
alleen worden de kijkcijfers niet door haar behaald, maar door de kandidaten. Elke muts kan haar plek innemen. Wat doet zij dan wel niet? Ophalen, even praten. Klaar.
pi_104068301
Heeft Gordon een nieuw programma of was dat een grapske?
Worry is a misuse of imagination
  Redactie Sport / Supervogel maandag 7 november 2011 @ 11:29:42 #209
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_104068491
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 11:23 schreef Probability het volgende:
Heeft Gordon een nieuw programma of was dat een grapske?
Te gast bij Kwestie van Kiezen.
pi_104071172
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 07:25 schreef Samson het volgende:
Nee, Wendy IS betrokken. Als je dat niet ziet dan heb je echt een probleem OF je kijkt ongelooflijk gekleurd. Wendy staat erom bekend dat ze enorm meeleeft met iedereen die aan haar programma's meedoet. daarom wordt zij ook steeds weer gevraagd om dat soort programma's te presenteren. Maar jij zult het ongetwijfeld beter weten.
  † In Memoriam † maandag 7 november 2011 @ 12:52:30 #211
43556 miss_dynastie
pi_104071395
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 12:45 schreef Stout64 het volgende:

[..]

Nee, Wendy IS betrokken. Als je dat niet ziet dan heb je echt een probleem OF je kijkt ongelooflijk gekleurd. Wendy staat erom bekend dat ze enorm meeleeft met iedereen die aan haar programma's meedoet. daarom wordt zij ook steeds weer gevraagd om dat soort programma's te presenteren. Maar jij zult het ongetwijfeld beter weten.
Volgens mij staat Wendy vooral bekend om haar betrokkenheid en medeleven met de grote baas bij RTL :')
pi_104084003
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 12:52 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Volgens mij staat Wendy vooral bekend om haar betrokkenheid en medeleven met de grote baas bij RTL :')
Wat jij zegt, dat mensen daar idd in trappen... dan doet Wendy toch iets goed :)
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  maandag 7 november 2011 @ 19:18:26 #213
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_104086603
Zit het nu terug te kijken, maar wat een zeikwijf zeg. :') En dan zeiden jullie wat over Angeli, die vond ik nog meevallen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_104086896
Ik kreeg bij Wendy het idee dat ze steeds meer aan het walgen was bij elke nieuwe kandidaat.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_104088220
Danny was sowieso de beste!
If not now, then when.
  maandag 7 november 2011 @ 20:51:40 #216
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_104092532
quote:

[..]

Ik denk best wel dat Wendy betrokken kan zijn. Maar in dit programma lijkt het alsof ze niet zo veel heeft met de deelnemers en zie je haar gewoon haar werk doen.
pi_104095103
quote:

[..]

En ik maar denken dat ze de baas bij RTL in bed had gelokt om programma's te mogen maken.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_104107716
Jammer dat ik dit programma niet kon zien omdat ik spontaan braakneigingen krijg zodra Wendy van Dijk in beeld komt. ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_104108047
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 21:24 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

En ik maar denken dat ze de baas bij RTL in bed had gelokt om programma's te mogen maken.
Ja, fokkers zoeken overal iets negatiefs achter. Dat weten we nu wel.
Alles is nep en doorgestoken kaart enzo. _O-
pi_104108126
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 20:51 schreef hexje het volgende:

[..]

Ik denk best wel dat Wendy betrokken kan zijn. Maar in dit programma lijkt het alsof ze niet zo veel heeft met de deelnemers en zie je haar gewoon haar werk doen.
Ze kijkt gewoon neer op deze mensen en ziet ze als luie, profiterende veelvraten met vetzucht.
  dinsdag 8 november 2011 @ 02:00:40 #221
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_104108671
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ze kijkt gewoon neer op deze mensen en ziet ze als luie, profiterende veelvraten met vetzucht.
Nou, dat geloof ik eigenlijk niet.
Ze is volgens mij een volstrekt leeghoofdje met pruillip-reflex, maar ze meent het vast allemaal goed. Waarom zou ze dit in vredesnaam doen anders? Met haar baas in bed, hoeft ze echt geen carrière-concessies te doen hoor.

Maar haar manco is dat we zo langzamerhand the act overal wéér zien: of ze nu bij The Voice staat of bij Obese, overal leeft ze intens mee. Ik denk dat ze weinig anders meer kan. Nu ja, afgezien van die hele Oesjie-Boesjie-Soesjie-horror natuurlijk. Het is dijenkletsen óf tranenpinken met Wen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † dinsdag 8 november 2011 @ 07:09:08 #222
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_104109479
In beide gevallen dus om te janken en om te lachen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_104114131
Ik heb een hekel aan mensen die aan mensen,die ze niet kennen, gaan zitten plukken. Wendy die continu kandidaten omhelst als ze door zijn bij de auditie.

De omhelzingen van Wendy vind ik erg nep overkomen. Heb Obese niet echt gevolgd, alleen de laatste aflevering.
Ik vond het net lijken dat Wendy er maar weer een omhelzing ingooit als ze niet weet wat ze moet zeggen, datzelfde trucje zag ik ook bij the voice of holland.
  † In Memoriam † dinsdag 8 november 2011 @ 11:41:52 #224
43556 miss_dynastie
pi_104114522
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 20:51 schreef hexje het volgende:

[..]

En mijn probleem is dat ik vind dat Wendy dat werk uberhaupt niet zo geweldig kan doen. Het is geen geweldige presentatrice in mijn ogen, dus haar gebrek aan interesse kan ze niet met capaciteit opvangen.

En inderdaad, ze heeft er niets mee, zij is zo'n type dat na het eten van één kipnugget al op dieet gaat. 100% foute keuze voor dit programma. Zelfs Nicolette van Dam deed het beter en dat wil toch wel wat zeggen :')
  dinsdag 8 november 2011 @ 12:16:10 #225
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_104115665
Volgens mij ziet Wendy de kandidaten ook niet vaak. Alleen bij

- Bekendmaking dat kandidaat gekozen is voor het programma
- Weegmomenten
- Kandidaat heeft het moeilijk en Wendy gaat met hem/haar praten voor de emotionele scenes
- Leuke activiteit doen als beloning
- Finale om eindresultaat te laten zien

Dat ze dan zo overdreven betrokken doet lijkt me raar.

Juist bij de personal trainer die bijna dagelijks trainen met de kandidaten is de betrokkenheid en emoties echt. Dat zie je dan ook bij de finale.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')