Dit getuigt natuurlijk wél van respect.quote:Op zondag 6 november 2011 21:41 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb meteen weggezapt, want alles waar Gordon in zit wekt kotsneigingen bij me op.
De man is zooooooo vol van zichzelf, echt.
Ieder mens verdient in beginsel respect, maar respect kun je verliezen... en daar heeft Gordon wat mij betreft lang geleden al voor gezorgd door zijn asociale opstelling richting bepaalde mensen.. Vandaar dus. Ik dacht ik leg het je even uit. Jammer dat dat nodig is, maar ja... doe je niets aan.quote:Op zondag 6 november 2011 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit getuigt natuurlijk wél van respect.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze mede-Yugo:
Verder jammer dat ze de 2 minst gemotiveerde mensen op het laatst laten zien. De andere 4 gun ik het van harte, en als Katelijn de operaties enzo heeft gehad dan wordt ze echt wel mooi.
[ Bericht 11% gewijzigd door Yuri_Boyka op 07-11-2011 01:29:56 ]If not now, then when.
Meid toch!quote:Op zondag 6 november 2011 23:41 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Ieder mens verdient in beginsel respect, maar respect kun je verliezen... en daar heeft Gordon wat mij betreft lang geleden al voor gezorgd door zijn asociale opstelling richting bepaalde mensen.. Vandaar dus. Ik dacht ik leg het je even uit. Jammer dat dat nodig is, maar ja... doe je niets aan.
alleen worden de kijkcijfers niet door haar behaald, maar door de kandidaten. Elke muts kan haar plek innemen. Wat doet zij dan wel niet? Ophalen, even praten. Klaar.quote:Op maandag 7 november 2011 07:25 schreef Samson het volgende:
Ik schat zo in dat Gordon een eerlijker mens is dan Wendy, hij lacht je in je gezicht uit, Wendy doet alsof ze betrokken is maar volgens mij gaat het haar echt enkel om de kijkcijfers.
Te gast bij Kwestie van Kiezen.quote:Op maandag 7 november 2011 11:23 schreef Probability het volgende:
Heeft Gordon een nieuw programma of was dat een grapske?
Nee, Wendy IS betrokken. Als je dat niet ziet dan heb je echt een probleem OF je kijkt ongelooflijk gekleurd. Wendy staat erom bekend dat ze enorm meeleeft met iedereen die aan haar programma's meedoet. daarom wordt zij ook steeds weer gevraagd om dat soort programma's te presenteren. Maar jij zult het ongetwijfeld beter weten.quote:Op maandag 7 november 2011 07:25 schreef Samson het volgende:
Ik schat zo in dat Gordon een eerlijker mens is dan Wendy, hij lacht je in je gezicht uit, Wendy doet alsof ze betrokken is maar volgens mij gaat het haar echt enkel om de kijkcijfers.
Volgens mij staat Wendy vooral bekend om haar betrokkenheid en medeleven met de grote baas bij RTLquote:Op maandag 7 november 2011 12:45 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Nee, Wendy IS betrokken. Als je dat niet ziet dan heb je echt een probleem OF je kijkt ongelooflijk gekleurd. Wendy staat erom bekend dat ze enorm meeleeft met iedereen die aan haar programma's meedoet. daarom wordt zij ook steeds weer gevraagd om dat soort programma's te presenteren. Maar jij zult het ongetwijfeld beter weten.
Wat jij zegt, dat mensen daar idd in trappen... dan doet Wendy toch iets goedquote:Op maandag 7 november 2011 12:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij staat Wendy vooral bekend om haar betrokkenheid en medeleven met de grote baas bij RTL
Ik denk best wel dat Wendy betrokken kan zijn. Maar in dit programma lijkt het alsof ze niet zo veel heeft met de deelnemers en zie je haar gewoon haar werk doen.quote:Op maandag 7 november 2011 12:45 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Nee, Wendy IS betrokken. Als je dat niet ziet dan heb je echt een probleem OF je kijkt ongelooflijk gekleurd. Wendy staat erom bekend dat ze enorm meeleeft met iedereen die aan haar programma's meedoet. daarom wordt zij ook steeds weer gevraagd om dat soort programma's te presenteren. Maar jij zult het ongetwijfeld beter weten.
En ik maar denken dat ze de baas bij RTL in bed had gelokt om programma's te mogen maken.quote:Op maandag 7 november 2011 12:45 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Ja, fokkers zoeken overal iets negatiefs achter. Dat weten we nu wel.quote:Op maandag 7 november 2011 21:24 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze de baas bij RTL in bed had gelokt om programma's te mogen maken.
Ze kijkt gewoon neer op deze mensen en ziet ze als luie, profiterende veelvraten met vetzucht.quote:Op maandag 7 november 2011 20:51 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik denk best wel dat Wendy betrokken kan zijn. Maar in dit programma lijkt het alsof ze niet zo veel heeft met de deelnemers en zie je haar gewoon haar werk doen.
Nou, dat geloof ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze kijkt gewoon neer op deze mensen en ziet ze als luie, profiterende veelvraten met vetzucht.
En mijn probleem is dat ik vind dat Wendy dat werk uberhaupt niet zo geweldig kan doen. Het is geen geweldige presentatrice in mijn ogen, dus haar gebrek aan interesse kan ze niet met capaciteit opvangen.quote:Op maandag 7 november 2011 20:51 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik denk best wel dat Wendy betrokken kan zijn. Maar in dit programma lijkt het alsof ze niet zo veel heeft met de deelnemers en zie je haar gewoon haar werk doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Vooral als er een jank- of omhelsmomentje te scoren is. Nou ja, dat is TV.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:41 schreef jcdragon het volgende:
Ik denk dat medewerkers de dagelijkse vlogs in de gaten houden. Als ze zien dat er iets niet goed gaat, dan geven ze Wendy een seintje en komt ze in actie.
Ja dat klinkt eigenlijk best aannemelijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:35 schreef RenRen- het volgende:
Moonwalk, ik dacht dat Wendy hun vlogs in de gaten hield. Daardoor 'ziet' ze ze wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |