quote:Op zondag 6 november 2011 20:53 schreef Maraca het volgende:
Oooh ja Angeli. Hoe kon ik die vergeten?
met angeli wilde ik bijna stoppen met kijken, dramatisch en irritant was dat zegquote:Op zondag 6 november 2011 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vond Angeli toch echt minder erg. Nou ja, ach, ik hoop op meer mannen in de volgende serie
Die vreet de hele Mac leeg hiernaquote:Op zondag 6 november 2011 20:55 schreef Cynix ® het volgende:
Ze lust nu wel een doosje Bisous de Negres.
hear hearquote:Op zondag 6 november 2011 20:56 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
met angeli wilde ik bijna stoppen met kijken, dramatisch en irritant was dat zeg
quote:
ik zie niks hoorquote:Op zondag 6 november 2011 20:57 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
IgoFIT I go®FIT
het is gezellig...preparty @Obese straks met zn allen kijken... yfrog.com/od4j2hpj
Deze sowiesoquote:Op zondag 6 november 2011 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
Ben benieuwd hoeveel van de kandidaten na een jaar weer flink is aangekomen.
quote:Op zondag 6 november 2011 20:59 schreef mazaru het volgende:
Wendy van Dijk verdiend toch meer dan genoeg geld om te zorgen dat ze geen uitgroei zou hebben.
Misschien wil ze 'gewoon' lijken.quote:Op zondag 6 november 2011 20:59 schreef mazaru het volgende:
Wendy van Dijk verdiend toch meer dan genoeg geld om te zorgen dat ze geen uitgroei zou hebben.
Ik ook.quote:
Haha raar dat vrouwen hier altijd over zeurenquote:Op zondag 6 november 2011 20:59 schreef mazaru het volgende:
En vooral na het wegen... Ouch.quote:Op zondag 6 november 2011 21:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik vind het nogal grof gezegd van mensen die overduidelijk nooit op dat gewicht gezeten hebben.
quote:
Kan ze beter gewoon voor de camera met de deur open gaan zitten schijten. Veel doeltreffender.quote:
Het zijn gekleurde beelden die we zienquote:Op zondag 6 november 2011 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Zonder mopperen? Zit die stand erop?![]()
Als je goed luistert, hoor je dat ze haar een spiegel voorhouden over haar eigen gedrag. Ze zegt het over zichzelf, maar als een ander het zegt, wordt ze boos. Juist dat is goed, die spiegel.quote:Op zondag 6 november 2011 21:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik vind het nogal grof gezegd van mensen die overduidelijk nooit op dat gewicht gezeten hebben.
Is zo geknipt door de makers mensen. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:
Wat dacht jij dan?quote:Op zondag 6 november 2011 21:03 schreef Cynix ® het volgende:
Zijn de programma's allemaal tegelijk opgenomen?
Ja een jaar langquote:Op zondag 6 november 2011 21:03 schreef Cynix ® het volgende:
Dat is ook prima. Maar schoenmaker blijf bij je leest. Wendy doet presenteren, die man doet sporten en een spiegel voorhouden in zo'n geval (zij heeft een zelfbeeld van -50 ofzo) moet een andere deskundige doen.quote:Op zondag 6 november 2011 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als je goed luistert, hoor je dat ze haar een spiegel voorhouden over haar eigen gedrag. Ze zegt het over zichzelf, maar als een ander het zegt, wordt ze boos. Juist dat is goed, die spiegel.
En de volgende sessie is met Danny! Alsof ik het wist....quote:Op zondag 6 november 2011 21:02 schreef Arnold_fan het volgende:
Op die foto is Elly nog steeds de dikste. Ze moet meer met Danny trainen.
wat denk je zelf Einstein...quote:Op zondag 6 november 2011 21:03 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, dat ze ook steeds tegelijk trainen en zo. Ik wist niet dat ze gewoon alles met z'n 6-en doen.quote:
Is goedkoper om alles in 1x te doen lijkt me.quote:Op zondag 6 november 2011 21:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, dat ze ook steeds tegelijk trainen en zo. Ik wist niet dat ze gewoon alles met z'n 6-en doen.
Die sterft denk ik binnen nu en de komende 5 jaar als hij zo dik blijftquote:Op zondag 6 november 2011 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe gaat het met peter beense? Zal hij ook eens meedoen?
Daar kan Marlies nog een punt aan zuigen.quote:
Owh god no! Maar niet iets dat transparant isquote:
Een rollade zit ook altijd strak ingepakt met strik...quote:Op zondag 6 november 2011 21:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ook nog zo'n mooi strikje op die slip...
Alsof het een cadeautje is
quote:Op zondag 6 november 2011 21:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Een rollade zit ook altijd strak ingepakt met strik...
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik geloof dat je boven de 25 nog steeds gewone obesitas hebt.quote:Op zondag 6 november 2011 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Morbide obesitas heb je bij een BMI vanaf 40. Zij had 42, toch? Wat lult Radmilo dan?
Ik heb er 1 aan de achterkantquote:Op zondag 6 november 2011 21:10 schreef Guanabana het volgende:
Alle damesslips hebben een strikje aan de voorkant toch? De mijne volgens mij wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |