Kijk alleen Oprah zelf al! Die heeft áltijd begeleiding en toch is zij ook altijd aan het jojoën.quote:Op zondag 13 november 2011 20:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik hoop zo dat ze het er ook echt afhouden. Dat is het allermoeilijkst. Laatst een uitzending Oprah gezien over mensen die zo'n vergelijkbaar jaar hadden gehad, vol begeleiding etc. en die allemaal (!!) na 10 jaar weer op hun oude gewicht zaten. Ik wens de deelnemers aan Obese toe dat ze dat niet gebeurt.
Nee er is een soort geblaas op de achtergrond.quote:Op zondag 13 november 2011 20:17 schreef pleeborstel het volgende:
Slecht geluid, of ligt het aan mijn TV?
Nee, ik hoor ook een enorme ruis/lawaai op de achtergrondquote:Op zondag 13 november 2011 20:17 schreef pleeborstel het volgende:
Slecht geluid, of ligt het aan mijn TV?
Shit was me nog niet opgevallen nu ga ik er de hele tijd op lettenquote:Op zondag 13 november 2011 20:18 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee, ik hoor ook een enorme ruis/lawaai op de achtergrond
Oprah heeft volgens mij de wil niet écht....quote:Op zondag 13 november 2011 20:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Kijk alleen Oprah zelf al! Die heeft áltijd begeleiding en toch is zij ook altijd aan het jojoën.
Mij ook nog niet totdat ik er op geattendeerd werdquote:Op zondag 13 november 2011 20:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Shit was me nog niet opgevallen nu ga ik er de hele tijd op letten
Echt genieten, dat zij gewoon haar eigen taal praatquote:Op zondag 13 november 2011 20:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik kom zelf ook uit brabant maar jezus wat een irritant accent
denk het ook jaquote:Op zondag 13 november 2011 20:29 schreef xFriendx het volgende:
Als deze slank is, is het best een lekker ding denk ik zo. Leuk gezichtje wel.
Ja dat wel, maar mijn schoonfamilie heeft ook zo'n accent misschien dat het dat isquote:Op zondag 13 november 2011 20:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
Echt genieten, dat zij gewoon haar eigen taal praat
Ja joh, ik praat ook zo. Geef er niks omquote:Op zondag 13 november 2011 20:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar mijn schoonfamilie heeft ook zo'n accent misschien dat het dat is
Maar mensen uit het noorden vinden waarschijnlijkk dat ik precies zo praat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |