Met dat laatste woord moet je vreselijk uitkijken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:05 schreef GSbrder het volgende:
1 schaaltje kutopmerkingen cadeau.
Iedereen mag meegraaien.
Dat is waar ook. Goed dat je het zegt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:05 schreef eriksd het volgende:
Waar blijven je nominaties eigenlijk EG?
Zozo, het kwartje is gevallen?quote:"De PvdA moet weer een grote en sterke partij worden met ten minste 100 duizend leden. Verder wil ik in de partij de botsing organiseren tussen theorie en praktijk. De PvdA moet warm lopen voor wie de dupe wordt van beleid, niet voor gedoe tussen hotemetoten
Heb je al een winder?quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:09 schreef eriksd het volgende:
Ik ga een quartz horloge kopen.
I have sinned.
Nee, bewust niet.quote:
Maar van jouw 6 horloges geven er dus steevast 4 de verkeerde tijd en/of datum aan?quote:
7quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar van jouw 6 horloges geven er dus steevast 4 de verkeerde tijd en/of datum aan?
Slim. Iedereen hoort een brashorloge te hebben.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
7
Ik wil een quartz als daily beater, na die valpartij van een van de klokjes.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Slim. Iedereen hoort een brashorloge te hebben.
Maar wat voor een neem jij?
Waar de meeste studenten een fossil of oozoo-horloge nemen naast hun dressy watch heb jij uiteraard een omega. Typisch.quote:
Omega een brashorlogequote:Op zaterdag 5 november 2011 16:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waar de meeste studenten een fossil of oozoo-horloge nemen naast hun dressy watch heb jij uiteraard een omega. Typisch.
Ik heb er maar 1, wat zegt dat over mij?quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waar de meeste studenten een fossil of oozoo-horloge nemen naast hun dressy watch heb jij uiteraard een omega. Typisch.
Ik denk dat 90% van de mensen die om horloges zouden geven een dergelijke omega als hun kind zouden beschermen. Wat dat betreft is het een luxeprobleem.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omega een brashorloge![]()
Mijn eer!
Dat je bescheiden bent.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:29 schreef waht het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1, wat zegt dat over mij?
Dat is waar, m'n horloge is me heilig.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat 90% van de mensen die om horloges zouden geven een dergelijke omega als hun kind zouden beschermen. Wat dat betreft is het een luxeprobleem.
Die kan ik niet helemaal plaatsen. Ik draag ze toch ook niet allemaal tegelijkquote:
Och ja, andere mensen kopen voor dat geld een auto, wij een paar gram staal.quote:
Klinkt ook niet als een prul die je voor een paar euro ophaalt eerlijk gezegd, kan je dat ding gebruiken als onderpand voor een huis?quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:39 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop deze voor mijn master te kunnen kopen. Is helaas een limited.
Wijzerplaat is uit een meteoriet gesneden ter ere van het jubileum dat Omega het eerste horloge op de maan was.
En de speedmaster is een classic.
Jij bent uitbundiger, zo moet je het zien.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die kan ik niet helemaal plaatsen. Ik draag ze toch ook niet allemaal tegelijk
Ik heb nog geen idee wat hij moet kosten eerlijk gezegd, tegen die tijd heb ik wel een redelijk potje.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klinkt ook niet als een prul die je voor een paar euro ophaalt eerlijk gezegd, kan je dat ding gebruiken als onderpand voor een huis?
Dat mag ik hopen inderdaad.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee wat hij moet kosten eerlijk gezegd, tegen die tijd heb ik wel een redelijk potje.
Mja, de vraag is of iemand hem wil verkopen. Schat dat het zo rond de 3 a 4000 gaat kosten.quote:
Dat jouw beeld van een daily-beater overeenkomt met iemand die een Ferrari een boodschappenautootje noemt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:29 schreef waht het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1, wat zegt dat over mij?
Het is wel een collector's item, neem aan dat eigenaren die niet kopen voor de verkoop.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mja, de vraag is of iemand hem wil verkopen. Schat dat het zo rond de 3 a 4000 gaat kosten.
Daarom. Maar ik wacht af.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is wel een collector's item, neem aan dat eigenaren die niet kopen voor de verkoop.
Ik ben voor Omega gegaan, maar vind nog steeds niks mis met een mooie Rolex eigenlijk, beiden zeer mooie horloges. Qua prijs maakt het toch eigenlijk niet uit, allemaal zelfde range.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daarom. Maar ik wacht af.
Wil een horloge dat ik tot mijn dood nog kan dragen. Dan zit je onder de 10.000 toch aan Rolex of Omega of wellicht een Navitimer, die laatste heb ik al, Rolex vind ik zo-zo.
Heb geen flauw idee wat een daily-beater is. Wat ik wel weet is dat mijn pols is voorzien van een tissot die ik dagelijks draag.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat jouw beeld van een daily-beater overeenkomt met iemand die een Ferrari een boodschappenautootje noemt.
Wat dat betreft ben ik een beetje een geek. Gouden horloges zal ik niet dragen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:46 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben niet zo fan van vreemde materialen in mijn klok.
Al die sterrenstof, maanplasma of meteorietenplaatjes doen me weinig als het design ruk is.
Niet dat ik de meteooromega lelijk vind.
Daily-beater: horloge wat je dagelijks aanhebt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:47 schreef waht het volgende:
[..]
Heb geen flauw idee wat een daily-beater is. Wat ik wel weet is dat mijn pols is voorzien van een tissot die ik dagelijks draag.
Je beantwoordt je eigen vraag.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:47 schreef waht het volgende:
[..]
Heb geen flauw idee wat een daily-beater is. Wat ik wel weet is dat mijn pols is voorzien van een tissot die ik dagelijks draag.
Iedereen heeft een rolex. En je kent me een beetje, dan wil ik dat niet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben voor Omega gegaan, maar vind nog steeds niks mis met een mooie Rolex eigenlijk, beiden zeer mooie horloges. Qua prijs maakt het toch eigenlijk niet uit, allemaal zelfde range.
Ik vind goud dan wel weer mooi, denk dat m'n volgende horloge een gouden wordt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik een beetje een geek. Gouden horloges zal ik niet dragen.
Breitling heeft een Bentley geval waar de bezel van platinum is, dat is nog wel oke.
Duidelijk.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daily-beater: horloge wat je dagelijks aanhebt.
Tissot is altijd goed.
Dat is ook mijn reden geweest voor een Omega te gaan, maar 't blijven mooie klokjes wel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Iedereen heeft een rolex. En je kent me een beetje, dan wil ik dat niet.
Boks, ouwequote:Op zaterdag 5 november 2011 16:47 schreef waht het volgende:
[..]
Jep.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:43 schreef De_Nuance het volgende:
Morgen een schaap slachten met Mutant
Platinum is duur RVS.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik een beetje een geek. Gouden horloges zal ik niet dragen.
Breitling heeft een Bentley geval waar de bezel van platinum is, dat is nog wel oke.
Je kan prima uitgaan met dure horloges eigenlijk, heb mijne sinds de aanschaf geen dag af gehad, alleen als ik ga slapen of onder de douche stap.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Boks, ouwe
Een daily-beater is, correct me if I'm wrong erik, een wat simpele zielen een uitgaanshorloge noemen of een werkhorloge. Betrouwbaar dingetje dat iets beter tegen een stootje kan dan een fragiele dress-watch.
Welke was dat ook al weer?quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan prima uitgaan met dure horloges eigenlijk, heb mijne sinds de aanschaf geen dag af gehad, alleen als ik ga slapen of onder de douche stap.
Mja, ik heb er dus laatst een laten kletteren en zo'n coaxiaal-geval kan daar niet tegen zo bleek. Daarvoor had mijn moeder er al een later donderen en een of ander kind in de kroeg ook, dus nu ben ik er klaar mee.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan prima uitgaan met dure horloges eigenlijk, heb mijne sinds de aanschaf geen dag af gehad, alleen als ik ga slapen of onder de douche stap.
Constellation.quote:
Hm, het is de bedoeling dan ook dat zo'n ding om je pols zit, hoe hij dan valt is me vreemd.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mja, ik heb er dus laatst een laten kletteren en zo'n coaxiaal-geval kan daar niet tegen zo bleek. Daarvoor had mijn moeder er al een later donderen en een of ander kind in de kroeg ook, dus nu ben ik er klaar mee.
Soms willen mensen het wel eens vasthouden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, het is de bedoeling dan ook dat zo'n ding om je pols zit, hoe hij dan valt is me vreemd.
Gewoon op straat in Zuid, wachten we tot Dion Graus komt.quote:
Erik het zuipertje, ik vind het een mooi lijstje.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:54 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou Erik, de nominaties zijn vergeven.
Jij bent tot nu toe de enige met GS die mijn klokje in de handen heeft gehad buiten familie om geloof ik.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Soms willen mensen het wel eens vasthouden.
Het horloge dus he.
Doe jij ze ook in de kroeg af als een meisje er naar wijst dan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mja, ik heb er dus laatst een laten kletteren en zo'n coaxiaal-geval kan daar niet tegen zo bleek. Daarvoor had mijn moeder er al een later donderen en een of ander kind in de kroeg ook, dus nu ben ik er klaar mee.
Oh ja, die past wel goed bij jequote:
Daag erik nu niet uit. Straks gaan hij en PHP jonassen met jouw stalen babyquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij bent tot nu toe de enige met GS die mijn klokje in de handen heeft gehad buiten familie om geloof ik.
En niet laten vallen, dus dat scheelt.
Ja gewoon lekker strak en modern maar toch klassiek, ben er content mee.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh ja, die past wel goed bij je.
Dan komt mijn maternal instinct naar boven, en niet zoals de moeder die haar auto in een Utrechts kanaal parkeert, maar echt moederlijk instinct.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daag erik nu niet uit. Straks gaan hij en PHP jonassen met jouw stalen baby
U zijt gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan komt mijn maternal instinct naar boven, en niet zoals de moeder die haar auto in een Utrechts kanaal parkeert, maar echt moederlijk instinct.
Ik gooi wel wat bitterballen in de hoek, leid hem wel af.quote:
Bij hoge uitzonderingquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Doe jij ze ook in de kroeg af als een meisje er naar wijst dan?
Donderende horloges vind ik vreemd, krasjes en deukies kan ik al weer veel beter begrijpen.
Dat meisje moet zich behoorlijk schuldig hebben gevoeld.quote:
Oh maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou Erik, ik hoop maar dat je met de uitslag kan leven.
Laat dit anderen lezen. Ik ben niet zo moeilijk hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh maar natuurlijk.
Ik vraag me alleen af hoe het kan dat na al mijn beledigingen jij mij nog steeds als gezellig betitelt. Zo kunnen incasseren is een kwaliteit opzich.
Toen zat er alleen een deukje in, bovendien was dat die Steelfish, die kan er wel tegen. Die ik zelf liet kletteren niet, hij windt niet meer op en het achterglas ligt er een beetje uit.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat meisje moet zich behoorlijk schuldig hebben gevoeld.
Zeker toen ze de rekening van de reparatie kreeg.
Ja, iedere 100 jaar van z'n leven gebeurt er iets vreselijks.quote:After his death of his wife and child, an author travels to Barcelona to see his estranged brother and dying father, where he learns that his life is plagued by events that occur on 11/11/11.
Dat is de reactie die je ook het beste mij kan hebben. Maargoed, het compliment blijft staan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Laat dit anderen lezen. Ik ben niet zo moeilijk hoor.
Ik denk soms, het is Erik (weer)![]()
Owquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:16 schreef eriksd het volgende:
Nu ga ik ervandoor, morgen zal ik een topic openen.
Hm Peroni, good memories, goed biertje.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:18 schreef remlof het volgende:
Zo, biertijd. Nu eens Moretti ipv Peroni.
Haha. Wat een stereo-type kansloos religieus berggeitneukertsgedrag weer. Op het balkon zeker?quote:
Omdat het je mede-kneus is en je zijn support nodig hebt dat jullie toch echt onwijs veel leuker zijn dan die pauper die je would be vriendinnetje wegkaapt?quote:
Nope.quote:
Die pauper heeft een naam, Montezuma.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Omdat het je mede-kneus is en je zijn support nodig hebt dat jullie toch echt onwijs veel leuker zijn dan die pauper die je would be vriendinnetje wegkaapt?
Ik denk dat dat meevalt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Strak plan.
Toch vind ik dat ik minder zuur ben dan jij, Dominique.
Wat fijn voor mequote:Op zaterdag 5 november 2011 17:41 schreef Monidique het volgende:
Ik ben eigenlijk behoorlijk tevreden met mijzelf.
Ad hominem. Daarom krijg je deze trofee dus.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:50 schreef Cerbie het volgende:
2. Boer Koekoektrofee - Slechtste discussievoerder.
Hier kan ik kort over zijn: Cerbie. heeft niks te melden en debatteren doet hij al helemaal niet. Geen niveau, echt zeer slecht. Bagger dus. Zo'n eentje die je geen seconde zal missen als hij aan de andere kant van de schutting van het forum zou belanden. Need I say more?
Ach gos EG'tje toch. Ben ik op je tere zieltje gaan staan.
Ik moet hem wel verdienen natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:52 schreef waht het volgende:
[..]
Ad hominem. Daarom krijg je deze trofee dus.
Vaak lijkt 'slechtste discussievoerder' ook geïnterpreteerd te worden als 'discussievoerder wiens opvattingen het meest diametraal tegenover die van mij staan'.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:50 schreef Cerbie het volgende:
Hier kan ik kort over zijn: Cerbie. heeft niks te melden en debatteren doet hij al helemaal niet. Geen niveau, echt zeer slecht. Bagger dus. Zo'n eentje die je geen seconde zal missen als hij aan de andere kant van de schutting van het forum zou belanden. Need I say more?
Je kan misschien wel leuk schrijven , maar je bent wel een narcistje.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:34 schreef Nautilus. het volgende:
Monidique is een gevoelige jongen. Hij poetst met Sensodyne.
Ik heb volgens mij exact deze zin gisteren gebezigd.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:41 schreef Monidique het volgende:
Ik ben eigenlijk behoorlijk tevreden met mijzelf.
Pauperstad is het ookquote:Een 75-jarige Eindhovenaar heeft vrijdagmiddag een 10-jarige medebuspassagiere geschopt en uitgescholden, omdat hij zijn strippenkaart niet meer kon gebruiken.
Dan zou ik daar ook hoger scoren.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vaak lijkt 'slechtste discussievoerder' ook geïnterpreteerd te worden als 'discussievoerder wiens opvattingen het meest diametraal tegenover die van mij staan'.
Nou ja, laat ik dan stellen dat men zelden iemand kiest die er grotendeels dezelfde opvattingen op nahoudt. Ik vind b.v. dat Papierversnipperaar een zeer beroerde discussievoerder is ondanks dat we nog best aardig overeenkomen qua opvattingen op veel gebieden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan zou ik daar ook hoger scoren.
Ik sta dikwijls lijnrecht tegenover anderen.
PV is 24/7 onder invloed houdt ik mezelf voor.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik dan stellen dat men zelden iemand kiest die er grotendeels dezelfde opvattingen op nahoudt. Ik vind b.v. dat Papierversnipperaar een zeer beroerde discussievoerder is ondanks dat we nog best aardig overeenkomen qua opvattingen op veel gebieden.
Mwah, de ervaring leert anders.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:20 schreef De_Nuance het volgende:
GS twijfelt tussen VVD en D66. Dan vindt iedereen je aardig inderdaad
Daar hebben meer mensen last van. FTS incluis volgens mijquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:22 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb FTS als slechtste discussievoerder voorgedragen. Ik snap meestal helemaal niets van zijn posts
Ik ben drieëntwintig jaar, mijn studie is bijna klaar, en mijn ouders gaan ruziënd uit elkaar.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:01 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je kan misschien wel leuk schrijven , maar je bent wel een narcistje.
Het ligt niet aan jou.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:40 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik ben drieëntwintig jaar, mijn studie is bijna klaar, en mijn ouders gaan ruziënd uit elkaar.
Nijmegenquote:
Ik stem niet.... of tot het einde...quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar hebben meer mensen last van. FTS incluis volgens mij
Acteursquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:35 schreef Nautilus. het volgende:
Is dat nou echt kampvolk, of zijn het acteurs?
Nee hij luistert metal..... en best goeie metal.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:34 schreef Nautilus. het volgende:
Monidique is een gevoelige jongen. Hij poetst met Sensodyne.
Ik zag een stukje in de promo. Ronduit zorgelijk. Quo Vadis.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:10 schreef Dutchnative het volgende:
Nu eens even naar het lied 'Morrrgrren worrrd ik vegrrretariërrr' bij Kinderen voor Kinderen luisteren
Nee hoor. Ik ben graag duidelijk.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:50 schreef Cerbie het volgende:
Altijd genieten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:58 schreef Dutchnative het volgende:
He bah, het is weer bijna December, bijna tijd om weer gezellig te doen
Koude, sneeuw, vuurwerk, nieuwjaarsvoornemens en Kerstmisquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:01 schreef waht het volgende:
[..]
Altijd genieten.
Sneeuw, kerst, glühwein, skieen, uitglijden, vertragingen, vuurwerk, rotzooi, kater.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:58 schreef Dutchnative het volgende:
Gezellig naar de schoonfamilie.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:58 schreef Dutchnative het volgende:
http://www.salon.com/2011/11/05/the_drone_mentality/singleton/quote:What none of us could have imagined was that 72 hours later, this football-loving teenager would himself be killed by a CIA drone, along with his 12-year-old cousin Waheed Khan. . . .
Die heb je er toch gratis bijgekregen. Dus dan mag je ook wel iets terugdoen. Uhm.quote:
Ik vermaak me wel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:14 schreef Cherna het volgende:
[..]
Die heb je er toch gratis bijgekregen. Dus dan mag je ook wel iets terugdoen. Uhm.
Incidentje. Gewoon doorlopen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:16 schreef Picchia het volgende:
Mishandeling gehandicapte jongen
Twee volwassen Marokkanen die een bus voor verstandelijk gehandicapte instappen om een 13-jarig jongetje in elkaar te slaan. Een nieuw dieptepunt.
Tja dan heb je mazzel. Ik kan verplicht kijken naarquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:21 schreef Cherna het volgende:
[..]
Tja dan heb je mazzel. Ik kan verplicht kijken naar
Maar goed na een paar kopstootjes dan begin ik zelfs de lol van die film in te zien.
Hm, sterkte daarmee.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:40 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik ben drieëntwintig jaar, mijn studie is bijna klaar, en mijn ouders gaan ruziënd uit elkaar.
Ik heb helaas geen inspiratie.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:21 schreef fokthesystem het volgende:
Verzin een leuk onderschrift #1 politici/mensen/dieren vinden.... keep m comming, al is deze van V_P wat moeilijker, duitsers en humor en dan ook nog een vrouw...
Vooral omdat het een vermoedelijk Marokkanen bericht is zal het een hot item worden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:16 schreef Picchia het volgende:
Mishandeling gehandicapte jongen
Twee volwassen Marokkanen die een bus voor verstandelijk gehandicapte instappen om een 13-jarig jongetje in elkaar te slaan. Een nieuw dieptepunt.
Bij opsporing verzocht op RTV Utrecht zie je zelden een Nederlander. In dat opzicht wijkt het niet af van andere berichtgeving. Utrecht heeft nou eenmaal een probleem met criminele Marokkanen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Vooral omdat het een vermoedelijk Marokkanen bericht is zal het een hot item worden.
Want het is niet 'hot' genoeg dat 2 volwassenen een busje met gehandicapten binnendringen om een jochie lens te slaan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Vooral omdat het een vermoedelijk Marokkanen bericht is zal het een hot item worden.
Dan moeten ze daar wat aan doen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:24 schreef Picchia het volgende:
[..]
Bij opsporing verzocht op RTV Utrecht zie je zelden een Nederlander. Utrecht heeft nou eenmaal een probleem met criminele Marokkanen.
Autochtonenquota voor Opsporing Verzocht.quote:
Dat zeg ik niet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Want het is niet 'hot' genoeg dat 2 volwassenen een busje met gehandicapten binnendringen om een jochie lens te slaan?
Of ze meer "kansen" bieden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:28 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Autochtonenquota voor Opsporing Verzocht.
Je impliceert dat dat bericht vooral aandacht trekt omdat er Marokkaan instaat. Het trekt aandacht omdat het een walgelijke daad is.quote:
Ze hebben dezelfde kansen als ieder ander persoon. Naast het feit dat er in Utrecht de afgelopen jaren veel faciliteiten zijn geweest voor allochtonen. Met buurtcoaches, gratis sporten, bezigheidstherapieën voor Moslima's en buurthuizen en weet ik veel wat voor onzin ze bedenken. Dat heeft nooit iets geholpen.quote:
Nou, meer "volwassenen". Staat misschien wel ergens in een oud boek of zo? Ook de zwakke van geest moet 'de roe' krijgen bij belediging?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:24 schreef Cerbie het volgende:
Want het is niet 'hot' genoeg dat 2 volwassenen
Het gaat beter met de integratie door het publieke debat, niet door die onzinmaatregelen. Ze beginnen nu na zoveel decennia eindelijk de noodzaak van integratie in te zien en kruipen langzaam het zuil uit waar links ze in heeft geduwd.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:34 schreef De_Nuance het volgende:
En dat het niet werkt is onzin, het gaat steeds beter met de integratie van Marokkanen.
Die twee Marokkanen in de auto, slimmerd. Je moet hier "volwassen" zijn om een auto te rijden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:34 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nou, meer "volwassenen". Staat misschien wel ergens in een oud boek of zo? Ook de zwakke van geest moet 'de roe' krijgen bij belediging?
Iemand heeft het dat kind geleerd, dan wel keek hij het af van 'andere volwassenen'...
Dat nieuws kende ik al high-iq, ik weet ook dat een 60 word geschat en de ander schatten ze 40.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:36 schreef Cerbie het volgende:
Die twee Marokkanen in de auto, slimmerd. Je moet hier "volwassen" zijn om een auto te rijden.
Wat doe je met mijn opblaaspop?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Omdat het je mede-kneus is en je zijn support nodig hebt dat jullie toch echt onwijs veel leuker zijn dan die pauper die je would be vriendinnetje wegkaapt?
Ah ik snap je post nuquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:37 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat nieuws kende ik al high-iq, ik weet ook dat een 60 word geschat en de ander schatten ze 40.
Het zijn echter niet bepaald volwassenen, deze ''volwassenen'' door hen gedrag.
Bah, allerhande sociale verplichtingen, ik haat December.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:01 schreef waht het volgende:
[..]
Altijd genieten.
Sneeuw, kerst, glühwein, skieen, uitglijden, vertragingen, vuurwerk, rotzooi, kater.
Ik ook, en dan nog dat geknal met vuurwerkquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bah, allerhande sociale verplichtingen, ik haat December.
En die vervelende kados die allemaal veel te groot zijn voor mijn kasten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:47 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik ook, en dan nog dat geknal met vuurwerk
Geenstijllezerquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:52 schreef De_Nuance het volgende:
Wilde dit nog wel delen met jullie:
http://www.powned.tv/nieu(...)il_op_arier_lij.html
quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:56 schreef Picchia het volgende:
Ach, hij ligt ook veel onder de zonnebank. Dat betekent niet dat hij op een Ottomaan wil lijken.
Ach, de rest van het jaar zijn er evenveel sociale verplichtingen. Ik zie niet hoe december anders is.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bah, allerhande sociale verplichtingen, ik haat December.
Dat zou mij ook een allochtoon maken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:02 schreef waht het volgende:
Wilders is gewoon een indo dus. Een allochtoon. In welk geval Wilders helemaal gelijk heeft dat sommige allochtonen het land om zeep helpen.
Een hardnekkig fabeltje. Zijn vader was bijv. duitser (Maar geboren in NL) Hij heeft wel indisch bloed, 1/16e meen ik...quote:
De meeste Indo's in Nederland zijn nog maar zo weinig Indisch.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:06 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Een hardnekkig fabeltje. Zijn vader was bijv. duitser. Hij heeft wel indisch bloed, 1/16e meen ik...
Maar 'hij is een indo' staat wel erg niet geïnformeerd...
De definitie van "indo" ?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:06 schreef Picchia het volgende:
[..]
De meeste Indo's in Nederland zijn nog maar zo weinig Indisch.
Ik weet dat, jij misschien ook, echter het gros die dit leest denkt: OH hij komt uit indie en daarom blondeert hij zich?quote:
Familie afkomstig uit Nederlands Indië met minstens één Nederlandse en één Indische (voor)ouder?quote:
Ik wilde met die uitspraak Wilders enkel belachelijk maken, excuses voor de verwarring.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:06 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Een hardnekkig fabeltje. Zijn vader was bijv. duitser. Hij heeft wel indisch bloed, 1/16e meen ik...
Maar 'hij is een indo' staat wel heel erg niet-geïnformeerd...
Ja. Wilders eigen domme achterban kan middels dit soort berichtgeving tegen hem opgezet worden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:10 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik weet dat, jij misschien ook, echter het gros die dit leest denkt: OH hij komt uit indie en daarom blondeert hij zich?
Is dat het geval bij Geert?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:12 schreef Picchia het volgende:
[..]
Familie afkomstig uit Nederlands Indië met minstens één Nederlandse en één Indische (voor)ouder?
Ik ben echt exact het tegenovergestelde van jouw omschrijving. Kil, introvert en een individualistisch mens.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:51 schreef GSbrder het volgende:
December is een maand voor warme, extraverte en sociale mensen.
Rustige wegen stralen iets majestueus uit inderdaad.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben echt exact het tegenovergestelde van jouw omschrijving. Kil, introvert en een individualistisch mens.
Maar ik moet niet al te hard zeiken op December want ik geniet er ook van. Want op de feestdagen is het altijd heerlijk rustig, de afgelopen twee kersten heb ik mijzelf altijd vrijwillig beschikbaar gesteld om diensten op kantoor te draaien. Ben je tenminste bereikbaar voor klanten (die dan zelden bellen) en kan je veel administratief werk danwel stageverslagen gedaan krijgen omdat je zelden wordt gestoord.
En vervolgens over lekker rustige wegen terug naar huis om meteen moe en voldaan in bed te vallen.
Ja, de wereld van een introverte individualist ziet er heel anders uit.
Nee hoorquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:39 schreef Montov het volgende:
Ik merk dat is steeds meer dingen mis op het forum. Ik lurk te weing.
Ok, het blijft De Hond dus waarschijnlijk klopt er niets van. Niettemin is 27+26 heel wat rancuneus volk.quote:http://www.powned.tv/nieu(...)als_pvda_en_cda.html
Een opvallende uitkomst van de peiling van Maurice de Hond: als er nu verkiezingen zouden zijn, krijgt de SP net zoveel zetels als de PvdA en het CDA samen.
De partij van Emile Roemer stijgt met drie zetels naar 27. De PvdA zou er zestien krijgen, het CDA elf.
PVV
Ook de PVV verliest volgens De Hond flink, Wilders en consorten gaan van 29 naar 26. Een kwart van de PVV-kiezers wil dat Mauro in Nederland blijft, zo lichtte De Hond zojuist toe in Pauw en Witteman.
De VVD blijft de grootste partij in de peilingen met 32 zetels.
Mauro en Occupy.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:26 schreef waht het volgende:
[..]
Ok, het blijft De Hond dus waarschijnlijk klopt er niets van. Niettemin is 27+26 heel wat rancuneus volk.
Belast de rijken!quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:26 schreef waht het volgende:
[..]
Ok, het blijft De Hond dus waarschijnlijk klopt er niets van. Niettemin is 27+26 heel wat rancuneus volk.
Problem solvedquote:
Wat een domme reacties toch weerquote:
Daarom mag ik ook graag 's nachts rijden, dan heerst een hele andere sfeer en heb je het rij voor je alleen. Vooral als de weg verlicht is (door de Ardennen 's nachts of langs het vliegveld van Frankfurt is geweldig) dan geeft dat nog een extra dynamisch effect.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:19 schreef waht het volgende:
[..]
Rustige wegen stralen iets majestueus uit inderdaad.
Haal het geld waar het zit jwz!quote:
Je begrijpt er echt geen *Haags* kanker van.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:02 schreef waht het volgende:
Wilders is gewoon een indo dus. Een allochtoon. In welk geval Wilders helemaal gelijk heeft dat sommige allochtonen het land om zeep helpen.
quote:NO MORE TEA FOR ME! | 05-11-11 | 16:38 | niet ok!
Een europese regering lijkt het doel te zijn, daarom moet er eerst afgerekend worden met nationale territoria, en dat doe je door de identiteit van een volk kapot te maken.
Dat lukt weer heel goed met heel veel migranten, die bovendien ook nog eens goed door hebben dat ze helemaal niets hoeven, behalve zichzelf te zijn.
.
En dan vol op het orgel tegen de nederlandse autochtonen over solidariteit en belasting betalen, hard werken en belasting betalen en je kinderen normaal opvoeden en belasting betalen, goed leren spellen en belasting betalen en anders nog wat belasting betalen.
.
het is één groot spelletje dat er gespeeld wordt.
ik heb steeds minder zin om mee te spelen.
De Briemusketier | 05-11-11 | 16:47 | niet ok!
In het buitenland dus.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Haal het geld waar het zit jwz!
De SP kiest voor een verhoging van de uitkeringen, want de mensen hebben meer nodig terwijl die rijke varkens aan de top al genoeg hebben. Daarnaast bezuinigt de SP niet op iets waar iemand werkt met weinig geld en enkel op plaatsen waar de rijke poeperts zitten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Haal het geld waar het zit jwz!
Wilders ziet er wel uit als Ausländer. Getrouwd met een allochtoon. Altijd voor de overheid gewerkt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je begrijpt er echt geen *Haags* kanker van.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De SP kiest voor een verhoging van de uitkeringen, want de mensen hebben meer nodig terwijl die rijke varkens aan de top al genoeg hebben. Daarnaast bezuinigt de SP niet op iets waar iemand werkt met weinig geld en enkel op plaatsen waar de rijke poeperts zitten.
En de AOW blijft op 65, want fuck de volgende generatie
Two deserve.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:45 schreef Dutchnative het volgende:
Hoe vertaal je tweeverdienen naar het Engels?
quote:
Double-income couple, of gewoon earning couple.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:45 schreef Dutchnative het volgende:
Fijn, dankquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Double-income couple, of gewoon earning couple.
Context.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:45 schreef Dutchnative het volgende:
DP.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Double-income couple, of gewoon earning couple.
Pauperpartij is het ookquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Trillend op hun benen, dat is gewoon een belediging voor de generatie voor hen.
Met die showrolators en ziekenfondsgebitjes, het is wat.
'In de wereld van het tweeverdienen, is er weinig tijd meer voor ontspanning'quote:
Dat heb ik maar gepakt jaquote:
Vind de VS overigens een mooi landquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Little relaxation... En dan moet je nagaan dat ze in de VS soms 3 banen per partner hebben.
Ik vind de zin in het Nederlands al niet lekker lopen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:48 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
'In de wereld van het tweeverdienen, is er weinig tijd meer voor ontspanning'
Ja maar het is daar wel veel harder dan hier.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:52 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Vind de VS overigens een mooi land
Het is ook nog maar een conceptquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind de zin in het Nederlands al niet lekker lopen.
Maar zou er niet juist meer tijd voor ontspanning zijn als beide partners werken?
Dus er is een eerlijke verdeling van de werklast en dus de mogelijkheden om te ontspannen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:55 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het is ook nog maar een concept![]()
Nee, want beide partners werken
Leisure is scarce in a time where dual income is the standard.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:54 schreef Cerbie het volgende:
There is little room for relaxation in the world of earning couples.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:57 schreef waht het volgende:
[..]
Leisure is scarce in a time where dual income is the standard.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus er is een eerlijke verdeling van de werklast en dus de mogelijkheden om te ontspannen?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:57 schreef waht het volgende:
[..]
Leisure is scarce in a time where dual income is the standard.
Enkel indien je kan aannemen dat werken en ontspanning de enige taken zijn die partners hebben en dat ze gezamenlijk meer uren maken dan eenverdieners.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:59 schreef Dutchnative het volgende:
[..]![]()
Als er weinig tijd is om te ontspannen, want er moet gewerkt worden, zijn er minder mogelijkheden tot ontspanning(lijkt mij)
Dat neem ik voor het gemaak aanquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Enkel indien je kan aannemen dat werken en ontspanning de enige taken zijn die partners hebben en dat ze gezamenlijk meer uren maken dan eenverdieners.
In jouw model mis je de dynamiek zorg voor de kinderen en het huishouden uit te besteden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:01 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat neem ik voor het gemaak aan
lees : Kinderen achter het behang plakken... man lief vastbinden aan de radiotor... en een strak mantelpakje aantrekken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In jouw model mis je de dynamiek zorg voor de kinderen en het huishouden uit te besteden.
Dat is een vrij grove versimpeling van de zaak.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:29 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wat een domme reacties toch weer
Je kan zorg voor de kinderen niet eeuwig uit besteden, hetzelfde geldt voor het huishouden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In jouw model mis je de dynamiek zorg voor de kinderen en het huishouden uit te besteden.
Dat is een vrij grove versimpeling van de zaak.
Ik ken de beste vrouwen niet, en kan er dus niet over oordelenquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verrijking van ons continent!![]()
In dat geval ben je een onwetend stuk vreten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik ken de beste vrouwen niet, en kan er dus niet over oordelen
Nee dat ben jijquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
In dat geval ben je een onwetend stuk vreten.
Enige juiste reactiequote:Op zaterdag 5 november 2011 22:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik ken de beste vrouwen niet, en kan er dus niet over oordelen
Dat de tijd die een tweede partner in een professionele omgeving doorbrengt ten koste gaat van iets is een stelling die ik zou kunnen ondersteunen. Indien je marktwaarde 20 euro per uur is maar je oppaswerk verricht a 6,- en huishoudelijke taken a 10,- dan ben je dus aan het verarmen als gezin. Natuurlijk is het niet oneindig, maar dat hoeft het werk van een partner ook niet te zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je kan zorg voor de kinderen niet eeuwig uit besteden, hetzelfde geldt voor het huishouden.
Dan denk ik nog steeds dat er meer wordt gewerkt, waardoor er minder tijd voor andere dingen zou zijn dan in een vergelijkbare situatie met minder werk.
En wat probeer je hiermee te zeggen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat de tijd die een tweede partner in een professionele omgeving doorbrengt ten koste gaat van iets is een stelling die ik zou kunnen ondersteunen. Maar indien je marktwaarde 20 euro per uur is maar je oppaswerk verricht a 6,- en huishoudelijke taken a 10,- dan ben je dus aan het verarmen als gezin. Natuurlijk is het niet oneindig, maar dat hoeft het werk van een partner ook niet te zijn.
Polska...quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat de tijd die een tweede partner in een professionele omgeving doorbrengt ten koste gaat van iets is een stelling die ik zou kunnen ondersteunen. Indien je marktwaarde 20 euro per uur is maar je oppaswerk verricht a 6,- en huishoudelijke taken a 10,- dan ben je dus aan het verarmen als gezin. Natuurlijk is het niet oneindig, maar dat hoeft het werk van een partner ook niet te zijn.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Polska...
[ afbeelding ]
Stofzuigen geen probleem.
Dat het dus geen leisure kost maar juist kan intensiverenquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En wat probeer je hiermee te zeggen?
Wat een intellectuele gesprekken voor een zaterdagavond toch weerquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat het dus geen leisure kost maar juist kan intensiveren
Het voelt ook niet als een zaterdagavond. We zitten geloof ik allebei aan de studie.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:15 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wat een intellectuele gesprekken voor een zaterdagavond toch weer
Hai leuk....denk aan ons pensioen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het voelt ook niet als een zaterdagavond. We zitten geloof ik allebei aan de studie.
Dat is lijkt mij inderdaad belangrijker dan welke dag we op de kalender kunnen aflezenquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het voelt ook niet als een zaterdagavond. We zitten geloof ik allebei aan de studie.
Wij werken voor uw pensioenquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hai leuk....denk aan ons pensioen.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:19 schreef Drugshond het volgende:
Als ik dat maar ga halen.... 65+ (doe er niet echt mijn best voor).
Ah, da's jammer.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Voorgevoel... genetica... stamboom.
Nee hoor. Ze zijn erg selectief en lopen voorop om ondernemers met goedkope MOElanders te voorzien.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:43 schreef De_Nuance het volgende:
Onzin de VVD wil de immigratie beperken
Zolang het Eurofielen zijn kan ik ze op dat gebied niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:43 schreef De_Nuance het volgende:
Onzin de VVD wil de immigratie beperken
Exact. Een stel hypocrieten die hun motieven slechts op geldelijke voordeel van de sterken stoelen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:48 schreef Picchia het volgende:
[..]
Zolang het Eurofielen zijn kan ik ze op dat gebied niet serieus nemen.
EU he?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze zijn erg selectief en lopen voorop om ondernemers met goedkope MOElanders te voorzien.
Partij is grenzeloos naïef.
Intussen gunnen ze de zwaar ingeburgerde Mauro geen verblijfsvergunning. Ze hebben hier liever dronken Polen die de wegen onveilig maken.
Ze zijn beiden altijd kritisch, zoals het hoort. Ze weten wie ze vertegenwoordigen en laten die mensen niet in de kou staan. En ze zijn het vooral eens wanneer onze democratische kernwaarden aangetast worden, hoewel de PVV sommige waarden selectief 'vergeet'.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:50 schreef De_Nuance het volgende:
Ik vind dat PVV en SP'ers het iets te vaak eens zijn
Onrealistische, manke vergelijkingquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zou mij voor kunnen stellen dat Du_ke het land nog steeds niet vol vindt, al zijn er 50 miljoen inwoners.
Beide populisten en extremisten. Hoefijzer.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:50 schreef De_Nuance het volgende:
Ik vind dat PVV en SP'ers het iets te vaak eens zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |