Met dat laatste woord moet je vreselijk uitkijken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:05 schreef GSbrder het volgende:
1 schaaltje kutopmerkingen cadeau.
Iedereen mag meegraaien.
Dat is waar ook. Goed dat je het zegt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:05 schreef eriksd het volgende:
Waar blijven je nominaties eigenlijk EG?
Zozo, het kwartje is gevallen?quote:"De PvdA moet weer een grote en sterke partij worden met ten minste 100 duizend leden. Verder wil ik in de partij de botsing organiseren tussen theorie en praktijk. De PvdA moet warm lopen voor wie de dupe wordt van beleid, niet voor gedoe tussen hotemetoten
Heb je al een winder?quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:09 schreef eriksd het volgende:
Ik ga een quartz horloge kopen.
I have sinned.
Nee, bewust niet.quote:
Maar van jouw 6 horloges geven er dus steevast 4 de verkeerde tijd en/of datum aan?quote:
7quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar van jouw 6 horloges geven er dus steevast 4 de verkeerde tijd en/of datum aan?
Slim. Iedereen hoort een brashorloge te hebben.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
7
Ik wil een quartz als daily beater, na die valpartij van een van de klokjes.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Slim. Iedereen hoort een brashorloge te hebben.
Maar wat voor een neem jij?
Waar de meeste studenten een fossil of oozoo-horloge nemen naast hun dressy watch heb jij uiteraard een omega. Typisch.quote:
Omega een brashorlogequote:Op zaterdag 5 november 2011 16:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waar de meeste studenten een fossil of oozoo-horloge nemen naast hun dressy watch heb jij uiteraard een omega. Typisch.
Ik heb er maar 1, wat zegt dat over mij?quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waar de meeste studenten een fossil of oozoo-horloge nemen naast hun dressy watch heb jij uiteraard een omega. Typisch.
Ik denk dat 90% van de mensen die om horloges zouden geven een dergelijke omega als hun kind zouden beschermen. Wat dat betreft is het een luxeprobleem.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omega een brashorloge![]()
Mijn eer!
Dat je bescheiden bent.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:29 schreef waht het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1, wat zegt dat over mij?
Dat is waar, m'n horloge is me heilig.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat 90% van de mensen die om horloges zouden geven een dergelijke omega als hun kind zouden beschermen. Wat dat betreft is het een luxeprobleem.
Die kan ik niet helemaal plaatsen. Ik draag ze toch ook niet allemaal tegelijkquote:
Och ja, andere mensen kopen voor dat geld een auto, wij een paar gram staal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |