Hai leuk....denk aan ons pensioen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het voelt ook niet als een zaterdagavond. We zitten geloof ik allebei aan de studie.
Dat is lijkt mij inderdaad belangrijker dan welke dag we op de kalender kunnen aflezenquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het voelt ook niet als een zaterdagavond. We zitten geloof ik allebei aan de studie.
Wij werken voor uw pensioenquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hai leuk....denk aan ons pensioen.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:19 schreef Drugshond het volgende:
Als ik dat maar ga halen.... 65+ (doe er niet echt mijn best voor).
Ah, da's jammer.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Voorgevoel... genetica... stamboom.
Nee hoor. Ze zijn erg selectief en lopen voorop om ondernemers met goedkope MOElanders te voorzien.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:43 schreef De_Nuance het volgende:
Onzin de VVD wil de immigratie beperken
Zolang het Eurofielen zijn kan ik ze op dat gebied niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:43 schreef De_Nuance het volgende:
Onzin de VVD wil de immigratie beperken
Exact. Een stel hypocrieten die hun motieven slechts op geldelijke voordeel van de sterken stoelen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:48 schreef Picchia het volgende:
[..]
Zolang het Eurofielen zijn kan ik ze op dat gebied niet serieus nemen.
EU he?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze zijn erg selectief en lopen voorop om ondernemers met goedkope MOElanders te voorzien.
Partij is grenzeloos naïef.
Intussen gunnen ze de zwaar ingeburgerde Mauro geen verblijfsvergunning. Ze hebben hier liever dronken Polen die de wegen onveilig maken.
Ze zijn beiden altijd kritisch, zoals het hoort. Ze weten wie ze vertegenwoordigen en laten die mensen niet in de kou staan. En ze zijn het vooral eens wanneer onze democratische kernwaarden aangetast worden, hoewel de PVV sommige waarden selectief 'vergeet'.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:50 schreef De_Nuance het volgende:
Ik vind dat PVV en SP'ers het iets te vaak eens zijn
Onrealistische, manke vergelijkingquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zou mij voor kunnen stellen dat Du_ke het land nog steeds niet vol vindt, al zijn er 50 miljoen inwoners.
Beide populisten en extremisten. Hoefijzer.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:50 schreef De_Nuance het volgende:
Ik vind dat PVV en SP'ers het iets te vaak eens zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |