Een hardnekkig fabeltje. Zijn vader was bijv. duitser (Maar geboren in NL) Hij heeft wel indisch bloed, 1/16e meen ik...quote:
De meeste Indo's in Nederland zijn nog maar zo weinig Indisch.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:06 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Een hardnekkig fabeltje. Zijn vader was bijv. duitser. Hij heeft wel indisch bloed, 1/16e meen ik...
Maar 'hij is een indo' staat wel erg niet geïnformeerd...
De definitie van "indo" ?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:06 schreef Picchia het volgende:
[..]
De meeste Indo's in Nederland zijn nog maar zo weinig Indisch.
Ik weet dat, jij misschien ook, echter het gros die dit leest denkt: OH hij komt uit indie en daarom blondeert hij zich?quote:
Familie afkomstig uit Nederlands Indië met minstens één Nederlandse en één Indische (voor)ouder?quote:
Ik wilde met die uitspraak Wilders enkel belachelijk maken, excuses voor de verwarring.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:06 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Een hardnekkig fabeltje. Zijn vader was bijv. duitser. Hij heeft wel indisch bloed, 1/16e meen ik...
Maar 'hij is een indo' staat wel heel erg niet-geïnformeerd...
Ja. Wilders eigen domme achterban kan middels dit soort berichtgeving tegen hem opgezet worden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:10 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik weet dat, jij misschien ook, echter het gros die dit leest denkt: OH hij komt uit indie en daarom blondeert hij zich?
Is dat het geval bij Geert?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:12 schreef Picchia het volgende:
[..]
Familie afkomstig uit Nederlands Indië met minstens één Nederlandse en één Indische (voor)ouder?
Ik ben echt exact het tegenovergestelde van jouw omschrijving. Kil, introvert en een individualistisch mens.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:51 schreef GSbrder het volgende:
December is een maand voor warme, extraverte en sociale mensen.
Rustige wegen stralen iets majestueus uit inderdaad.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben echt exact het tegenovergestelde van jouw omschrijving. Kil, introvert en een individualistisch mens.
Maar ik moet niet al te hard zeiken op December want ik geniet er ook van. Want op de feestdagen is het altijd heerlijk rustig, de afgelopen twee kersten heb ik mijzelf altijd vrijwillig beschikbaar gesteld om diensten op kantoor te draaien. Ben je tenminste bereikbaar voor klanten (die dan zelden bellen) en kan je veel administratief werk danwel stageverslagen gedaan krijgen omdat je zelden wordt gestoord.
En vervolgens over lekker rustige wegen terug naar huis om meteen moe en voldaan in bed te vallen.
Ja, de wereld van een introverte individualist ziet er heel anders uit.
Nee hoorquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:39 schreef Montov het volgende:
Ik merk dat is steeds meer dingen mis op het forum. Ik lurk te weing.
Ok, het blijft De Hond dus waarschijnlijk klopt er niets van. Niettemin is 27+26 heel wat rancuneus volk.quote:http://www.powned.tv/nieu(...)als_pvda_en_cda.html
Een opvallende uitkomst van de peiling van Maurice de Hond: als er nu verkiezingen zouden zijn, krijgt de SP net zoveel zetels als de PvdA en het CDA samen.
De partij van Emile Roemer stijgt met drie zetels naar 27. De PvdA zou er zestien krijgen, het CDA elf.
PVV
Ook de PVV verliest volgens De Hond flink, Wilders en consorten gaan van 29 naar 26. Een kwart van de PVV-kiezers wil dat Mauro in Nederland blijft, zo lichtte De Hond zojuist toe in Pauw en Witteman.
De VVD blijft de grootste partij in de peilingen met 32 zetels.
Mauro en Occupy.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:26 schreef waht het volgende:
[..]
Ok, het blijft De Hond dus waarschijnlijk klopt er niets van. Niettemin is 27+26 heel wat rancuneus volk.
Belast de rijken!quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:26 schreef waht het volgende:
[..]
Ok, het blijft De Hond dus waarschijnlijk klopt er niets van. Niettemin is 27+26 heel wat rancuneus volk.
Problem solvedquote:
Wat een domme reacties toch weerquote:
Daarom mag ik ook graag 's nachts rijden, dan heerst een hele andere sfeer en heb je het rij voor je alleen. Vooral als de weg verlicht is (door de Ardennen 's nachts of langs het vliegveld van Frankfurt is geweldig) dan geeft dat nog een extra dynamisch effect.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:19 schreef waht het volgende:
[..]
Rustige wegen stralen iets majestueus uit inderdaad.
Haal het geld waar het zit jwz!quote:
Je begrijpt er echt geen *Haags* kanker van.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:02 schreef waht het volgende:
Wilders is gewoon een indo dus. Een allochtoon. In welk geval Wilders helemaal gelijk heeft dat sommige allochtonen het land om zeep helpen.
quote:NO MORE TEA FOR ME! | 05-11-11 | 16:38 | niet ok!
Een europese regering lijkt het doel te zijn, daarom moet er eerst afgerekend worden met nationale territoria, en dat doe je door de identiteit van een volk kapot te maken.
Dat lukt weer heel goed met heel veel migranten, die bovendien ook nog eens goed door hebben dat ze helemaal niets hoeven, behalve zichzelf te zijn.
.
En dan vol op het orgel tegen de nederlandse autochtonen over solidariteit en belasting betalen, hard werken en belasting betalen en je kinderen normaal opvoeden en belasting betalen, goed leren spellen en belasting betalen en anders nog wat belasting betalen.
.
het is één groot spelletje dat er gespeeld wordt.
ik heb steeds minder zin om mee te spelen.
De Briemusketier | 05-11-11 | 16:47 | niet ok!
In het buitenland dus.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Haal het geld waar het zit jwz!
De SP kiest voor een verhoging van de uitkeringen, want de mensen hebben meer nodig terwijl die rijke varkens aan de top al genoeg hebben. Daarnaast bezuinigt de SP niet op iets waar iemand werkt met weinig geld en enkel op plaatsen waar de rijke poeperts zitten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Haal het geld waar het zit jwz!
Wilders ziet er wel uit als Ausländer. Getrouwd met een allochtoon. Altijd voor de overheid gewerkt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je begrijpt er echt geen *Haags* kanker van.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De SP kiest voor een verhoging van de uitkeringen, want de mensen hebben meer nodig terwijl die rijke varkens aan de top al genoeg hebben. Daarnaast bezuinigt de SP niet op iets waar iemand werkt met weinig geld en enkel op plaatsen waar de rijke poeperts zitten.
En de AOW blijft op 65, want fuck de volgende generatie
Two deserve.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:45 schreef Dutchnative het volgende:
Hoe vertaal je tweeverdienen naar het Engels?
quote:
Double-income couple, of gewoon earning couple.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:45 schreef Dutchnative het volgende:
Fijn, dankquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Double-income couple, of gewoon earning couple.
Context.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:45 schreef Dutchnative het volgende:
DP.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Double-income couple, of gewoon earning couple.
Pauperpartij is het ookquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Trillend op hun benen, dat is gewoon een belediging voor de generatie voor hen.
Met die showrolators en ziekenfondsgebitjes, het is wat.
'In de wereld van het tweeverdienen, is er weinig tijd meer voor ontspanning'quote:
Dat heb ik maar gepakt jaquote:
Vind de VS overigens een mooi landquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Little relaxation... En dan moet je nagaan dat ze in de VS soms 3 banen per partner hebben.
Ik vind de zin in het Nederlands al niet lekker lopen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:48 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
'In de wereld van het tweeverdienen, is er weinig tijd meer voor ontspanning'
Ja maar het is daar wel veel harder dan hier.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:52 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Vind de VS overigens een mooi land
Het is ook nog maar een conceptquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind de zin in het Nederlands al niet lekker lopen.
Maar zou er niet juist meer tijd voor ontspanning zijn als beide partners werken?
Dus er is een eerlijke verdeling van de werklast en dus de mogelijkheden om te ontspannen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:55 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het is ook nog maar een concept![]()
Nee, want beide partners werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |