Nou ja, laat ik dan stellen dat men zelden iemand kiest die er grotendeels dezelfde opvattingen op nahoudt. Ik vind b.v. dat Papierversnipperaar een zeer beroerde discussievoerder is ondanks dat we nog best aardig overeenkomen qua opvattingen op veel gebieden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan zou ik daar ook hoger scoren.
Ik sta dikwijls lijnrecht tegenover anderen.
PV is 24/7 onder invloed houdt ik mezelf voor.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik dan stellen dat men zelden iemand kiest die er grotendeels dezelfde opvattingen op nahoudt. Ik vind b.v. dat Papierversnipperaar een zeer beroerde discussievoerder is ondanks dat we nog best aardig overeenkomen qua opvattingen op veel gebieden.
Mwah, de ervaring leert anders.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:20 schreef De_Nuance het volgende:
GS twijfelt tussen VVD en D66. Dan vindt iedereen je aardig inderdaad
Daar hebben meer mensen last van. FTS incluis volgens mijquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:22 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb FTS als slechtste discussievoerder voorgedragen. Ik snap meestal helemaal niets van zijn posts
Ik ben drieëntwintig jaar, mijn studie is bijna klaar, en mijn ouders gaan ruziënd uit elkaar.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:01 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je kan misschien wel leuk schrijven , maar je bent wel een narcistje.
Het ligt niet aan jou.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:40 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik ben drieëntwintig jaar, mijn studie is bijna klaar, en mijn ouders gaan ruziënd uit elkaar.
Nijmegenquote:
Ik stem niet.... of tot het einde...quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar hebben meer mensen last van. FTS incluis volgens mij
Acteursquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:35 schreef Nautilus. het volgende:
Is dat nou echt kampvolk, of zijn het acteurs?
Nee hij luistert metal..... en best goeie metal.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:34 schreef Nautilus. het volgende:
Monidique is een gevoelige jongen. Hij poetst met Sensodyne.
Ik zag een stukje in de promo. Ronduit zorgelijk. Quo Vadis.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:10 schreef Dutchnative het volgende:
Nu eens even naar het lied 'Morrrgrren worrrd ik vegrrretariërrr' bij Kinderen voor Kinderen luisteren
Nee hoor. Ik ben graag duidelijk.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:50 schreef Cerbie het volgende:
2. Boer Koekoektrofee - Slechtste discussievoerder.
Hier kan ik kort over zijn: Cerbie. heeft niks te melden en debatteren doet hij al helemaal niet. Geen niveau, echt zeer slecht. Bagger dus. Zo'n eentje die je geen seconde zal missen als hij aan de andere kant van de schutting van het forum zou belanden. Need I say more?
Ach gos EG'tje toch. Ben ik op je tere zieltje gaan staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |