Altijd genieten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:58 schreef Dutchnative het volgende:
He bah, het is weer bijna December, bijna tijd om weer gezellig te doen
Koude, sneeuw, vuurwerk, nieuwjaarsvoornemens en Kerstmisquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:01 schreef waht het volgende:
[..]
Altijd genieten.
Sneeuw, kerst, glühwein, skieen, uitglijden, vertragingen, vuurwerk, rotzooi, kater.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:58 schreef Dutchnative het volgende:
Gezellig naar de schoonfamilie.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:58 schreef Dutchnative het volgende:
http://www.salon.com/2011/11/05/the_drone_mentality/singleton/quote:What none of us could have imagined was that 72 hours later, this football-loving teenager would himself be killed by a CIA drone, along with his 12-year-old cousin Waheed Khan. . . .
Die heb je er toch gratis bijgekregen. Dus dan mag je ook wel iets terugdoen. Uhm.quote:
Ik vermaak me wel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:14 schreef Cherna het volgende:
[..]
Die heb je er toch gratis bijgekregen. Dus dan mag je ook wel iets terugdoen. Uhm.
Incidentje. Gewoon doorlopen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:16 schreef Picchia het volgende:
Mishandeling gehandicapte jongen
Twee volwassen Marokkanen die een bus voor verstandelijk gehandicapte instappen om een 13-jarig jongetje in elkaar te slaan. Een nieuw dieptepunt.
Tja dan heb je mazzel. Ik kan verplicht kijken naarquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:21 schreef Cherna het volgende:
[..]
Tja dan heb je mazzel. Ik kan verplicht kijken naar
Maar goed na een paar kopstootjes dan begin ik zelfs de lol van die film in te zien.
Hm, sterkte daarmee.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:40 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik ben drieëntwintig jaar, mijn studie is bijna klaar, en mijn ouders gaan ruziënd uit elkaar.
Ik heb helaas geen inspiratie.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:21 schreef fokthesystem het volgende:
Verzin een leuk onderschrift #1 politici/mensen/dieren vinden.... keep m comming, al is deze van V_P wat moeilijker, duitsers en humor en dan ook nog een vrouw...
Vooral omdat het een vermoedelijk Marokkanen bericht is zal het een hot item worden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:16 schreef Picchia het volgende:
Mishandeling gehandicapte jongen
Twee volwassen Marokkanen die een bus voor verstandelijk gehandicapte instappen om een 13-jarig jongetje in elkaar te slaan. Een nieuw dieptepunt.
Bij opsporing verzocht op RTV Utrecht zie je zelden een Nederlander. In dat opzicht wijkt het niet af van andere berichtgeving. Utrecht heeft nou eenmaal een probleem met criminele Marokkanen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Vooral omdat het een vermoedelijk Marokkanen bericht is zal het een hot item worden.
Want het is niet 'hot' genoeg dat 2 volwassenen een busje met gehandicapten binnendringen om een jochie lens te slaan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Vooral omdat het een vermoedelijk Marokkanen bericht is zal het een hot item worden.
Dan moeten ze daar wat aan doen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:24 schreef Picchia het volgende:
[..]
Bij opsporing verzocht op RTV Utrecht zie je zelden een Nederlander. Utrecht heeft nou eenmaal een probleem met criminele Marokkanen.
Autochtonenquota voor Opsporing Verzocht.quote:
Dat zeg ik niet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Want het is niet 'hot' genoeg dat 2 volwassenen een busje met gehandicapten binnendringen om een jochie lens te slaan?
Of ze meer "kansen" bieden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:28 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Autochtonenquota voor Opsporing Verzocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |