Duidelijk.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daily-beater: horloge wat je dagelijks aanhebt.
Tissot is altijd goed.
Dat is ook mijn reden geweest voor een Omega te gaan, maar 't blijven mooie klokjes wel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Iedereen heeft een rolex. En je kent me een beetje, dan wil ik dat niet.
Boks, ouwequote:Op zaterdag 5 november 2011 16:47 schreef waht het volgende:
[..]
Heb geen flauw idee wat een daily-beater is. Wat ik wel weet is dat mijn pols is voorzien van een tissot die ik dagelijks draag.
Jep.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:43 schreef De_Nuance het volgende:
Morgen een schaap slachten met Mutant
Platinum is duur RVS.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik een beetje een geek. Gouden horloges zal ik niet dragen.
Breitling heeft een Bentley geval waar de bezel van platinum is, dat is nog wel oke.
Je kan prima uitgaan met dure horloges eigenlijk, heb mijne sinds de aanschaf geen dag af gehad, alleen als ik ga slapen of onder de douche stap.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Boks, ouwe
Een daily-beater is, correct me if I'm wrong erik, een wat simpele zielen een uitgaanshorloge noemen of een werkhorloge. Betrouwbaar dingetje dat iets beter tegen een stootje kan dan een fragiele dress-watch.
Welke was dat ook al weer?quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan prima uitgaan met dure horloges eigenlijk, heb mijne sinds de aanschaf geen dag af gehad, alleen als ik ga slapen of onder de douche stap.
Mja, ik heb er dus laatst een laten kletteren en zo'n coaxiaal-geval kan daar niet tegen zo bleek. Daarvoor had mijn moeder er al een later donderen en een of ander kind in de kroeg ook, dus nu ben ik er klaar mee.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan prima uitgaan met dure horloges eigenlijk, heb mijne sinds de aanschaf geen dag af gehad, alleen als ik ga slapen of onder de douche stap.
Constellation.quote:
Hm, het is de bedoeling dan ook dat zo'n ding om je pols zit, hoe hij dan valt is me vreemd.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mja, ik heb er dus laatst een laten kletteren en zo'n coaxiaal-geval kan daar niet tegen zo bleek. Daarvoor had mijn moeder er al een later donderen en een of ander kind in de kroeg ook, dus nu ben ik er klaar mee.
Soms willen mensen het wel eens vasthouden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, het is de bedoeling dan ook dat zo'n ding om je pols zit, hoe hij dan valt is me vreemd.
Gewoon op straat in Zuid, wachten we tot Dion Graus komt.quote:
Erik het zuipertje, ik vind het een mooi lijstje.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:54 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou Erik, de nominaties zijn vergeven.
Jij bent tot nu toe de enige met GS die mijn klokje in de handen heeft gehad buiten familie om geloof ik.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Soms willen mensen het wel eens vasthouden.
Het horloge dus he.
Doe jij ze ook in de kroeg af als een meisje er naar wijst dan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mja, ik heb er dus laatst een laten kletteren en zo'n coaxiaal-geval kan daar niet tegen zo bleek. Daarvoor had mijn moeder er al een later donderen en een of ander kind in de kroeg ook, dus nu ben ik er klaar mee.
Oh ja, die past wel goed bij jequote:
Daag erik nu niet uit. Straks gaan hij en PHP jonassen met jouw stalen babyquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij bent tot nu toe de enige met GS die mijn klokje in de handen heeft gehad buiten familie om geloof ik.
En niet laten vallen, dus dat scheelt.
Ja gewoon lekker strak en modern maar toch klassiek, ben er content mee.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh ja, die past wel goed bij je.
Dan komt mijn maternal instinct naar boven, en niet zoals de moeder die haar auto in een Utrechts kanaal parkeert, maar echt moederlijk instinct.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daag erik nu niet uit. Straks gaan hij en PHP jonassen met jouw stalen baby
U zijt gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan komt mijn maternal instinct naar boven, en niet zoals de moeder die haar auto in een Utrechts kanaal parkeert, maar echt moederlijk instinct.
Ik gooi wel wat bitterballen in de hoek, leid hem wel af.quote:
Bij hoge uitzonderingquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Doe jij ze ook in de kroeg af als een meisje er naar wijst dan?
Donderende horloges vind ik vreemd, krasjes en deukies kan ik al weer veel beter begrijpen.
Dat meisje moet zich behoorlijk schuldig hebben gevoeld.quote:
Oh maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou Erik, ik hoop maar dat je met de uitslag kan leven.
Laat dit anderen lezen. Ik ben niet zo moeilijk hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh maar natuurlijk.
Ik vraag me alleen af hoe het kan dat na al mijn beledigingen jij mij nog steeds als gezellig betitelt. Zo kunnen incasseren is een kwaliteit opzich.
Toen zat er alleen een deukje in, bovendien was dat die Steelfish, die kan er wel tegen. Die ik zelf liet kletteren niet, hij windt niet meer op en het achterglas ligt er een beetje uit.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat meisje moet zich behoorlijk schuldig hebben gevoeld.
Zeker toen ze de rekening van de reparatie kreeg.
Ja, iedere 100 jaar van z'n leven gebeurt er iets vreselijks.quote:After his death of his wife and child, an author travels to Barcelona to see his estranged brother and dying father, where he learns that his life is plagued by events that occur on 11/11/11.
Dat is de reactie die je ook het beste mij kan hebben. Maargoed, het compliment blijft staan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Laat dit anderen lezen. Ik ben niet zo moeilijk hoor.
Ik denk soms, het is Erik (weer)![]()
Owquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:16 schreef eriksd het volgende:
Nu ga ik ervandoor, morgen zal ik een topic openen.
Hm Peroni, good memories, goed biertje.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:18 schreef remlof het volgende:
Zo, biertijd. Nu eens Moretti ipv Peroni.
Haha. Wat een stereo-type kansloos religieus berggeitneukertsgedrag weer. Op het balkon zeker?quote:
Omdat het je mede-kneus is en je zijn support nodig hebt dat jullie toch echt onwijs veel leuker zijn dan die pauper die je would be vriendinnetje wegkaapt?quote:
Nope.quote:
Die pauper heeft een naam, Montezuma.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Omdat het je mede-kneus is en je zijn support nodig hebt dat jullie toch echt onwijs veel leuker zijn dan die pauper die je would be vriendinnetje wegkaapt?
Ik denk dat dat meevalt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Strak plan.
Toch vind ik dat ik minder zuur ben dan jij, Dominique.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |