quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:48 schreef Pisces29 het volgende:
Graag wel de winnaar in spoiler dan, ik wil het nog niet weten!
Nou niet dat ik iets weet wat anderen niet weten ofzo. Maar het lijkt me dat Charly Luske dit gewoon gaat winnen. In al die auditierondes is er geen een geweest die ook maar in de buurt kwam.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie is de winnaar dan?
Zijn alle liveshows al opgenomen dan?
Lijkt me niet dat Charly van die Giel look a like gaat verliezen, dat is haast onmogelijk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nou niet dat ik iets weet wat anderen niet weten ofzo. Maar het lijkt me dat Charly Luske dit gewoon gaat winnen. In al die auditierondes is er geen een geweest die ook maar in de buurt kwam.
Nou, dan heb je toch echt niet opgelet bij sowieso Guy Barzily en Erwin Nyhoff.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nou niet dat ik iets weet wat anderen niet weten ofzo. Maar het lijkt me dat Charly Luske dit gewoon gaat winnen. In al die auditierondes is er geen een geweest die ook maar in de buurt kwam.
Inderdaad. Charly is heel erg goed hoor en zeker een van de grote kanshebbers, maar ik vind het echt nog geen gelopen race. Ik kan er zo een paar opnoemen die zich aan hem kunnen meten. Het is echt niet dat ik denk 'Die steekt er met kop en schouders bovenuit.'quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:23 schreef UltraR het volgende:
[..]
Nou, dan heb je toch echt niet opgelet bij sowieso Guy Barzily en Erwin Nyhoff.
Vorig jaar was de winnaar al direct zeker. Dit jaar zijn er zeker 6 kandidaten die ik tot de kanshebbers reken. Met een beetje goede wil kan ik ook zo tot 10 komen.
Hajeequote:Op vrijdag 4 november 2011 19:39 schreef MissJ het volgende:
Ben op trein aan het wachten in Rotterdam en ga precies op tijd thuis zijn geloof ik
Hoiii! Jij ook veel kijkplezier straksquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:55 schreef bianca en michael het volgende:
Hallo allemaal!
Weer een fijne uitzending vanavond. Ik zal weer zo druk zijn met alles meelezen dat ik zelf weer geen tijd heb om te posten.
Ik vind haar op bewegend beeld wel leuker dan op de foto's. Zij had al wel zelf haar haren kort laten knippen denk ik. Maar zo een dagje make-over en opbouwend kritiek voor haar is wel leuk gedaan door Angela. En idd een Swarovoski armband kado.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:33 schreef UltraR het volgende:
Filmpje van de 'makeover' van Kim:
http://thevoiceofholland.com/video/angela-maakt-het-goed-met-kim/
Dat doen ze dan toch wel echt leuk hoor. Ook nog een armband cadeau namens iedereen bij TVOH. Angela verwoordt het op het eind mooi 'iedereen moet veilig zijn bij TVOH, je moet altijd kunnen komen. En dat is hier even niet goed gegaan.'
Zeer terechte opmerking, het is tenslotte geen afbrandtelevisie zoals andere talentenjachten.
Heeft hij geen tijd of bedankt?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:02 schreef iBenny het volgende:
Angela, Marco en Nick & Simon zijn de coaches bij The Voice Kids.
Dus helaas zonder Roel
Ik ben bang dat er toch opeens iemand opstaat, haar masker er af haalt en dan Wendy tevoorschijn komt.quote:
Dat die andere 4 zich daarvoor lenen zeg.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:02 schreef iBenny het volgende:
Angela, Marco en Nick & Simon zijn de coaches bij The Voice Kids.
Dus helaas zonder Roel
quote:
Ik denk dat Roel zijn excuus ook maar mooi een praatje isquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:09 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dat die andere 4 zich daarvoor lenen zeg.
quote:
Ohw jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
Benny misschien komen we nog op tv
Ik drink bijna het hele jaar door warme choco in de avondquote:
Daar hou ik van!quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga toch wel kijken.. even skit aan skool
Oeh ik heb daar ook zin in maar ik vind het nu buiten zo zomers warm met die kekke 15 graden dat ik m'n kruit niet nu al wil verschieten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik drink bijna het hele jaar door warme choco in de avond
M&M's ook?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]jammer en net nu de Battles beginnen.
Ik ga wijn en zo pakken.
Uiteraard, ik heb ook nootjes, maar die zijn te vettig, kan ik niet typen.quote:
Ik ben elke avond alleenquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
ik ook![]()
Alleen helemaal alleen vanavond
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Uiteraard, ik heb ook nootjes, maar die zijn te vettig, kan ik niet typen.
[..]
Ik ben elke avond alleen![]()
Ik weet helemaal niks van dat adopteren afquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:27 schreef iBenny het volgende:
Pisces je hebt nog niemand geadopteerd!
Adopteer een kandidaat: The Voice 2011 editie
Ohwquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niks van dat adopteren af
In spoiler 2 is praktisch alles al wegquote:
Klopt. En inmiddels ben je ook te laatquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In spoiler 2 is praktisch alles al weg
Nou jij bent ook lekker zegquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt. En inmiddels ben je ook te laat
Toen was de aflevering ook meteen heel matig dus wat dat betreft ben ik blij dat GTST nu uitloopt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:32 schreef Karina het volgende:
Vorige week begonnen ze op tijd toch? Was de eerste en meteen de laatste keer zeker.
Yupquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik me af zat te vragen, was Ben Saunders vorige keer ook in de allereerste aflevering?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik me af zat te vragen, was Ben Saunders vorige keer ook in de allereerste aflevering?
Ja. volgens mij wel. Jij denkt aan een conspiracyquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij blijkt 't straks een hoop opgeklopte hype om niks te zijn. Ik gok dat ie stiekum 2 zoetjes in de koffie van Ansj heeft gedaan in plaats van 1.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:34 schreef JaneDoe het volgende:
ik ben zeer benieuwd wat die verwaande christopher max heeft geflikt tijdens de battles!
wie is dAT?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:34 schreef JaneDoe het volgende:
ik ben zeer benieuwd wat die verwaande christopher max heeft geflikt tijdens de battles!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |