En daar nog wat chocosnippers overheenquote:
yup. Vond er niks bijzonders aanquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie chocomel Dark al geprobeerd?
En maandag standaard 3 uur hoorcollegequote:Op vrijdag 4 november 2011 20:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Om 16.00 uur beginnen is ook bagger benny
Oh bah!quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
En maandag standaard 3 uur hoorcollege.
Blok 2 is niet echt mijn blok
Sjeuzesquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh bah!
Blok 2 word ook niet mijn blok vrees ik.. aangezien ik ook nog 12 uur moet werken.. Dus dat worden heel veel dagen van 0715 in de trein, en dan om 2215 thuis
Is dat die van dat jongetje in de speelgoedwinkel?quote:
Yup.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat die van dat jongetje in de speelgoedwinkel?
Bol heeft wel vaker leukequote:
Yupquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bol heeft wel vaker leuke, ook die van vorig jaar met Sinterklaas, kun je dat nog herinneren?
Ohquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Die is hier in Almere opgenomen
Die zijn om te huilen, wie verzint zo ietsquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:11 schreef iBenny het volgende:
Die reclames van Simpel zijn daarentegen weer erg irritant
Ook slechte aandacht is aandachtquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zijn om te huilen, wie verzint zo ietsAl trekt het wel goed de aandacht en dat is volgens mij enkel wat de makers willen bereiken.
Heb je het al geprobeerd met google translate?quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:10 schreef Lutte het volgende:
Is er iemand hier redelijk goed in Engels die een opdracht voor me kan vertalen? De leraar geeft opdrachten in het Engels, moet je van zijn site halen, maar heb geeeeen idee wat ik moet doen
Jawel, maar er zijn voor bepaalde woorden heel veel verschillende vertalingen. En je moet er allemaal opstellen van 2-3-4 A4 over schrijven dus is wel handig als ik de juiste kiesquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je het al geprobeerd met google translate?
Die van 2quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jawel, maar er zijn voor bepaalde woorden heel veel verschillende vertalingen. En je moet er allemaal opstellen van 2-3-4 A4 over schrijven dus is wel handig als ik de juiste kies
Haha nee ik bedoel, het zijn drie opdrachten, de eerste twee de volgende drie en de laatste vier. Ik snap alleen van alle drie de opdracht niet helemaal, of ja weet het niet zekerquote:
Nou, plemp hier eens neer..quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha nee ik bedoel, het zijn drie opdrachten, de eerste twee de volgende drie en de laatste vier. Ik snap alleen van alle drie de opdracht niet helemaal, of ja weet het niet zeker
Dat durf ik niet meerquote:
Pm me maar dan!quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat durf ik niet meerHeb ik een keertje met levensbeschouwing gedaan, maar de opdrachten zijn zo specifiek, keertje googlen (en dat zal iedereen wel doen omdat informatie zoeken) en je bent er
zeg, ik maak het niet voor d'rquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hela, heb je zelf geen huiswerk?
Keeeensloooooosquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:05 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook een pannenkoekenmachine!
De ikeataartquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:45 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
AAAAAAAAAAAAAW NOM NOM NOM
Ik wist 'm door Patriquequote:Op zaterdag 5 november 2011 21:36 schreef Lutte het volgende:
Haha René, net was de vraag: wat is het netnummer van Groningen? bij ik hou van Holland, en dat had jij vandaag getweet dus dat wist ik, mama en Ron zaten echt van![]()
.
Deze is prachtig!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:17 schreef iBenny het volgende:
Op de een of andere manier heeft dit plaatje iets/_O_'s..
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op zondag 6 november 2011 14:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb alvast een nieuwe telefoon uitgezocht. Ik ben verliefd!!
Ja, hij is echt grootquote:Op zondag 6 november 2011 14:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, die telefoon die eigenlijk tussen smartphone en tablet in zit. Lijkt me ook wel tof
Wanneer mag je een nieuwe dan?quote:Op zondag 6 november 2011 14:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, hij is echt grootMaar ik ben er verliefd op
Ja.. misschien is er dan wel weer een nieuwere versiequote:Op zondag 6 november 2011 14:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooooooooohw. Tegen die tijd is die alweer oud
Vast wel. Samsung schiet er doorheen met hun smartphonesquote:Op zondag 6 november 2011 15:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. misschien is er dan wel weer een nieuwere versie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yup. was wel tof.quote:Op zondag 6 november 2011 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, hij zit bij Kwestie van Kiezen he? Morgen even terugkijken!
Wel een beetje onorigineel he.quote:
Hij zei trouwens dat hij was gepolst om The Voice te presenterenquote:Op zondag 6 november 2011 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, hij zit bij Kwestie van Kiezen he? Morgen even terugkijken!
hoezoquote:Op maandag 7 november 2011 10:49 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen!
Ik denk dat ik nog nooit zo blij ben geweest weer naar school te moeten
Ik had geen idee wat het wasquote:Op maandag 7 november 2011 21:16 schreef Bos81 het volgende:
C_A
Glow is wel leuk. Zitten echt een paar mooie stukken tussen.
Das al een stuk beterquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
11-13 , daarna duik ik de UB even in.
Ook lekkerquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:15 schreef PatriQue89 het volgende:
12.30-13.15 presentatie, en dan pas om 17.00 werken
Neequote:Op dinsdag 8 november 2011 11:17 schreef iBenny het volgende:
Er is hier niet iemand die mij zou kunnen helpen bij een CSSpobleem he?
Okeequote:Op maandag 7 november 2011 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had geen idee wat het was
Myraela vroeg; wie wilt er mee naar Glow in Eindhoven?
En toen zei ik; IK!
Dus als het goed is gaan we woensdag
Dance Central 2 reclame rondom SYTYCD missen vind ik knapquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Die reclame ken ik ook niet.
Succesvolle reclame dus.
Ohw diequote:Op dinsdag 8 november 2011 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dance Central 2 reclame rondom SYTYCD missen vind ik knap
Anders zou het wel een hele korte meet zijnquote:
Waar gaat deze over?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:46 schreef iBenny het volgende:
House of Lies lijkt me wel een leuke serie
Dat vind ik veelquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ging wel lekker6 mensen 'overtuigd'
Ze willen je niet meer kwijt daarquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
is het ooktarget is 3 per shift. Dus
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
En het waren allemaal ouwe graftakken, 90 procent uit Friesland. Onverstaanbaar.
ja echt.. In het Fries praten.. God god god! Beetje ontcijferen, herhalen.. Mevrouw, kun u het in het Nederlands herhalen?quote:
QFT!quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Op den duur hoorde ik mezelf praten.. Toen dacht ik: Commercieel beest dat je er bent!!
Oeeee talk dirtaaahquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Op den duur hoorde ik mezelf praten.. Toen dacht ik: Commercieel beest dat je er bent!!
Wuut?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik was vandaag van het Nationaal Instituut Voor Wensregistratie!
jaquote:
Whehehequote:Op dinsdag 8 november 2011 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jaoftewel.. Ik stuur die mensen een formuliertje, die krijgen ze gratis, kunnen ze alle wensen omtrent uitvaart op zetten. En zo kunnen nabestaanden regelen wat ze willen.
Een vrouw zei; God regelt 't wel voor me
Op de tijd klikken / "XX minutes ago"quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:17 schreef Pheno het volgende:
Benny, hoe kan ik de url van een specifieke tweet vinden om hier op FOK! te zetten?
Want ik weet waar ie over tweetquote:
24.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want ik weet waar ie over tweetMaar ik twijfel hevig of ik een prijsvraag ervoor moet maken. WIj jureren niet eens, maar goed, ik ken de gebruikers hier. FOK!Idols had hoeveel inzendingen?
Ga dan naar bedquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben best moemorgen weer zo'n lange dag
Tofquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:44 schreef Pheno het volgende:
Ah fuck it, ik ga het voorstellen en morgen in orde maken. Of ik moet me bedenken tijdens het slapen. EN ik denk nooit tijdens het slapen, dus dat zou apart zijn.
We zijn al in conclaaf met elkaarquote:
Anders kun je ook een gil geven(?)quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
We zijn al in conclaaf met elkaar
Ik heb alleen geen modrechten in TAL, dus dan moet iemand anders het maar klaarzetten tegen die tijd, als we "ja" besluiten
Gillen kan altijd. Alhoewel, ik kan natuurlijk sneaky een topic achter openen en naar TAL schoppen. Misschien dat ik dat wel kanquote:
Goed bezigquote:Op woensdag 9 november 2011 06:48 schreef PatriQue89 het volgende:
OmgIk liep net naar de trein en dacht; Oh.. het is wel vroeg nog.. dus maar omgekeerd naar huis.. anders was ik om half 8 al op school geweest
Verrassing!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:06 schreef iBenny het volgende:
Ben Saunders en verloofde zijn uit elkaar
WIe wil er nu een kind van een inktpotquote:Op woensdag 9 november 2011 20:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij hier geen kind verwekt. Ofja, dat hopen we maar weer.
Hij heeft er al eentje rondhuppen.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
WIe wil er nu een kind van een inktpot
't kind komt er heus niet getatoeeerd uit hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
WIe wil er nu een kind van een inktpot
Goeiequote:Op woensdag 9 november 2011 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom staat mijn post van vanochtend om 21:40 nog een keer gepost?
Ik dacht al dat ik gek werdquote:Op woensdag 9 november 2011 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom staat mijn post van vanochtend om 21:40 nog een keer gepost?
Okee, maar mij krijg je echt niet met een volgetattoo-eerde vrouw het bed in hoor. dat is gewoon vies.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
't kind komt er heus niet getatoeeerd uit hoor
Niiiiiiiiice!quote:Op woensdag 9 november 2011 22:06 schreef Pheno het volgende:
Bam, laatste hand gelegd aan prijsvraag. Een dansworkshop met Dan
Vast welquote:Op woensdag 9 november 2011 22:15 schreef Pheno het volgende:
Soms ben ik wel erg goed. Gen idee of er mensen mee willen doen, want je moet er wel wat voor doen en dan niet een simpele vraag of zo.
Niks vies aan hoor, laat heus niet af!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar mij krijg je echt niet met een volgetattoo-eerde vrouw het bed in hoor. dat is gewoon vies.
Hoe onderbouw je de strepen in mijn bedquote:Op woensdag 9 november 2011 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Niks vies aan hoor, laat heus niet af!
Je moet je kleurpotloden ook eens buiten het bed houden!quote:Op woensdag 9 november 2011 22:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe onderbouw je de strepen in mijn bed
PatriQue komt eigenlijk uit een printerquote:Op woensdag 9 november 2011 22:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe onderbouw je de strepen in mijn bed
Ik ben in 3D geprintquote:Op woensdag 9 november 2011 22:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
PatriQue komt eigenlijk uit een printer
Dat zal de PR van Microsoft ook denken, vanochtend de prijsvraag ter goedkeuring naar haar gezonden. Om vijf uur was ik er nog even mee bezigquote:
Haha, jezusquote:Op donderdag 10 november 2011 08:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zal de PR van Microsoft ook denken, vanochtend de prijsvraag ter goedkeuring naar haar gezonden. Om vijf uur was ik er nog even mee bezig
Dat het voor de rest karig is maakt inderdaad niet uit.quote:
Ach dan schakel ik wel terug naar Chrome.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat het voor de rest karig is maakt inderdaad niet uit.
Jep. De gangmakers missen.quote:
Okie do kiequote:Op donderdag 10 november 2011 16:52 schreef Kally het volgende:
Alleen is deze mevrouw nu weer weg, things to do people to see m.a.w. huishoudelijk doen
Netjesquote:Op donderdag 10 november 2011 19:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Bam Bam Bam
Brochure die we moesten maken is voldoende, de rechtopdracht ook, cijfers volgen, en op de presentatie van gister een 7.3
What the ..quote:Op donderdag 10 november 2011 19:31 schreef iBenny het volgende:
Er is zowaar een smiley erger dan...
[ afbeelding ]
Wesley!quote:Op donderdag 10 november 2011 19:31 schreef iBenny het volgende:
Er is zowaar een smiley erger dan...
[ afbeelding ]
Meisjeeeequote:Op donderdag 10 november 2011 20:00 schreef iBenny het volgende:
1 cijfer verschil en ik had 1000euro gewonnen#staatsloterij
Niet grappig.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga nu in alle stilte ff in mijn arm snijden.
SBS6quote:Op donderdag 10 november 2011 20:31 schreef iBenny het volgende:
En sinds wanneer heeft SBS zo'n stem die verteld naar welk programma je gaat kijken?
Jeetje, promovatie!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
Tim gaat nu ook op Nederland 3 presenteren
Ah okay.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tim Hofman. Die gast die mij die shirts gaf en Last Man Watching op 101tv presenteerde
Ziet er wel leuk uitquote:Op donderdag 10 november 2011 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
Taart voor mijn mama's verjaardag, simpel dat wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog eenquote:Op donderdag 10 november 2011 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja he
Hij is echt goed geluktNu hopen dat-ie lekker is
Nou ik ga de volgende taart bekleden
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
Taart voor mijn mama's verjaardag, simpel dat wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was jij trouwens de enige die shirts kreeg?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tim Hofman. Die gast die mij die shirts gaf en Last Man Watching op 101tv presenteerde
Yupquote:Op donderdag 10 november 2011 22:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Was jij trouwens de enige die shirts kreeg?
En dat hadden ze helemaal zelf bedacht nav je naam of hebben jij of Patrique een aanzet gegeven?quote:
Nee, dat hebben ze zelf verzonnenquote:Op donderdag 10 november 2011 22:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En dat hadden ze helemaal zelf bedacht nav je naam of hebben jij of Patrique een aanzet gegeven?
Vetquote:Op donderdag 10 november 2011 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ze zelf verzonnen.
Die Tim plukte mij er bij dat 'casten' er meteen al uit
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:43 schreef Rauzer het volgende:
Z. even een vraagje, ben jij nou uit de kast of is dat Renesite?
Ja.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:46 schreef iBenny het volgende:
Jullie weten het antwoord op post #240 wel he?
Dat is Renesite, en je blijft met je poten(hihi poten) van 'm af, JA?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:43 schreef Rauzer het volgende:
Z. even een vraagje, ben jij nou uit de kast of is dat Renesite?
Jawel.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:46 schreef iBenny het volgende:
Jullie weten het antwoord op post #240 wel he?
Ja ik weet het. Er is niets anders.quote:
Ohw jaquote:Op donderdag 10 november 2011 22:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Echt niet.. ik heb ook een Benny Moe shirt in de kast liggen
Ohw zoquote:Op donderdag 10 november 2011 22:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Er is niets anders.
Ik kreeg 'm van jouquote:Op donderdag 10 november 2011 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja. Maar die had Tim eigenlijk aan iemand anders gegeven toch?
Ehm... nee, volgens mij weet ik dat niet meerquote:Op donderdag 10 november 2011 22:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik kreeg 'm van jouMaar dat weet je vast niet meer!
Ken je feiten..quote:Op donderdag 10 november 2011 22:51 schreef Rauzer het volgende:
Ik vond 't trouwens behoorlijk zwak van je Patrique dat je 5 uur voor het einde opgeeft.
quote:
Je houdt 75 uur tv kijken al amper vol, maar je wil wel 75 uur naar mij kijken hoe ik het doe?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]12.. en ik gaf niet zelf op
zo zit ik niet in elkaar..
Maarr.. desalniettemin.. Ik zie het je graag doen, 75 uur tv kijken
Joah!quote:Op donderdag 10 november 2011 22:58 schreef iBenny het volgende:
PatriQue, we gaan het ooit nog eens proberen toch?
Goed nieuwsquote:Op donderdag 10 november 2011 23:00 schreef Renesite het volgende:
Ow, Rauzer is hier. Prima, ga ik even verder.
Ik ook niet... irritant is dat mang!quote:Op donderdag 10 november 2011 23:01 schreef iBenny het volgende:
Ik weet bij jullie nooit of jullie het menen
Ligt er aan.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:01 schreef iBenny het volgende:
Ik weet bij jullie nooit of jullie het menen
Mindfuckquote:Op donderdag 10 november 2011 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ook niet... irritant is dat mang!
Okee, no one caresquote:Op donderdag 10 november 2011 23:10 schreef Rauzer het volgende:
Maar goed, genoeg irritant gedaan weer, ajuus![]()
Hij kreeg smaak. Don't blame himquote:Op donderdag 10 november 2011 23:11 schreef Rauzer het volgende:
En even ter info, vroeger waren Patrique en ik verliefd op elkaar, maar dat is helaas niet meer.
Ja om 'm daarna weer te verliezen, dus toch een beetje dom van 'mquote:Op donderdag 10 november 2011 23:11 schreef Renesite het volgende:
Hij kreeg smaak. Don't blame him!
Sorry, ik val niet op kaboutersquote:Op donderdag 10 november 2011 23:11 schreef Rauzer het volgende:
En even ter info, vroeger waren Patrique en ik verliefd op elkaar, maar dat is helaas niet meer.
Mag ik ook komen? Ik heb nog iets van jou!quote:Op donderdag 10 november 2011 23:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Rauz, wanneer is onze jaarlijkse BBQ. Kan dat nog voor het einde van het jaar?
O ja idd.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mag ik ook komen? Ik heb nog iets van jou!
Ik wou een datum noemen, totdat:quote:Op donderdag 10 november 2011 23:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Rauz, wanneer is onze jaarlijkse BBQ. Kan dat nog voor het einde van het jaar?
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mag ik ook komen? Ik heb nog iets van jou!
Zullen we een keer samen taarten bakkenquote:Op donderdag 10 november 2011 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en RauzerFijn dat je er weer even was
Haha, homo!quote:Op donderdag 10 november 2011 23:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen taarten bakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |