En daar nog wat chocosnippers overheenquote:
yup. Vond er niks bijzonders aanquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie chocomel Dark al geprobeerd?
En maandag standaard 3 uur hoorcollegequote:Op vrijdag 4 november 2011 20:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Om 16.00 uur beginnen is ook bagger benny
Oh bah!quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
En maandag standaard 3 uur hoorcollege.
Blok 2 is niet echt mijn blok
Sjeuzesquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh bah!
Blok 2 word ook niet mijn blok vrees ik.. aangezien ik ook nog 12 uur moet werken.. Dus dat worden heel veel dagen van 0715 in de trein, en dan om 2215 thuis
Is dat die van dat jongetje in de speelgoedwinkel?quote:
Yup.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat die van dat jongetje in de speelgoedwinkel?
Bol heeft wel vaker leukequote:
Yupquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bol heeft wel vaker leuke, ook die van vorig jaar met Sinterklaas, kun je dat nog herinneren?
Ohquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Die is hier in Almere opgenomen
Die zijn om te huilen, wie verzint zo ietsquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:11 schreef iBenny het volgende:
Die reclames van Simpel zijn daarentegen weer erg irritant
Ook slechte aandacht is aandachtquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zijn om te huilen, wie verzint zo ietsAl trekt het wel goed de aandacht en dat is volgens mij enkel wat de makers willen bereiken.
Heb je het al geprobeerd met google translate?quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:10 schreef Lutte het volgende:
Is er iemand hier redelijk goed in Engels die een opdracht voor me kan vertalen? De leraar geeft opdrachten in het Engels, moet je van zijn site halen, maar heb geeeeen idee wat ik moet doen
Jawel, maar er zijn voor bepaalde woorden heel veel verschillende vertalingen. En je moet er allemaal opstellen van 2-3-4 A4 over schrijven dus is wel handig als ik de juiste kiesquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je het al geprobeerd met google translate?
Die van 2quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jawel, maar er zijn voor bepaalde woorden heel veel verschillende vertalingen. En je moet er allemaal opstellen van 2-3-4 A4 over schrijven dus is wel handig als ik de juiste kies
Haha nee ik bedoel, het zijn drie opdrachten, de eerste twee de volgende drie en de laatste vier. Ik snap alleen van alle drie de opdracht niet helemaal, of ja weet het niet zekerquote:
Nou, plemp hier eens neer..quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha nee ik bedoel, het zijn drie opdrachten, de eerste twee de volgende drie en de laatste vier. Ik snap alleen van alle drie de opdracht niet helemaal, of ja weet het niet zeker
Dat durf ik niet meerquote:
Pm me maar dan!quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat durf ik niet meerHeb ik een keertje met levensbeschouwing gedaan, maar de opdrachten zijn zo specifiek, keertje googlen (en dat zal iedereen wel doen omdat informatie zoeken) en je bent er
zeg, ik maak het niet voor d'rquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hela, heb je zelf geen huiswerk?
Keeeensloooooosquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:05 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook een pannenkoekenmachine!
De ikeataartquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:45 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
AAAAAAAAAAAAAW NOM NOM NOM
Ik wist 'm door Patriquequote:Op zaterdag 5 november 2011 21:36 schreef Lutte het volgende:
Haha René, net was de vraag: wat is het netnummer van Groningen? bij ik hou van Holland, en dat had jij vandaag getweet dus dat wist ik, mama en Ron zaten echt van![]()
.
Deze is prachtig!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:17 schreef iBenny het volgende:
Op de een of andere manier heeft dit plaatje iets/_O_'s..
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op zondag 6 november 2011 14:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb alvast een nieuwe telefoon uitgezocht. Ik ben verliefd!!
Ja, hij is echt grootquote:Op zondag 6 november 2011 14:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, die telefoon die eigenlijk tussen smartphone en tablet in zit. Lijkt me ook wel tof
Wanneer mag je een nieuwe dan?quote:Op zondag 6 november 2011 14:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, hij is echt grootMaar ik ben er verliefd op
Ja.. misschien is er dan wel weer een nieuwere versiequote:Op zondag 6 november 2011 14:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooooooooohw. Tegen die tijd is die alweer oud
Vast wel. Samsung schiet er doorheen met hun smartphonesquote:Op zondag 6 november 2011 15:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. misschien is er dan wel weer een nieuwere versie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |