abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Games zaterdag 3 maart 2012 @ 22:38:28 #141
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_108680290
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Noen je dat ladderzat _O-
hij zit inderdaad op de biechtstoel :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_108680293
kernreactor _O-
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:38:32 #143
229810 hexje
Surfboard, surfboard
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:38:44 #144
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_108680301
_O-
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_108680302
:W Lutz. Mooie grappen :D.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:38:47 #146
3185 Adelante
To let it go now
pi_108680304
Lutz grappen :D :D :D
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Forum Admin zaterdag 3 maart 2012 @ 22:38:54 #147
35723 crew  GGMM
pi_108680309
:D
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:39:00 #148
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_108680314
Lutz grapjes ;(
  Eindredactie Games zaterdag 3 maart 2012 @ 22:39:23 #149
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_108680334
jezus christus op een stokje :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_108680342
die arme vrouw :'( :D :'(
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_108680346
_O- _O- :D.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:39:39 #152
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_108680348
:D _O-
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
pi_108680349
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Lutz grapjes ;(
Er komen er nog meer :P
pi_108680361
_O-
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:40:08 #155
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108680369
quote:
4s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:38 schreef donald_dick het volgende:

[..]

hij zit inderdaad op de biechtstoel :P
Je kent de cd's blijkbaar niet, hij praat altijd zo. :D
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  Eindredactie Games zaterdag 3 maart 2012 @ 22:40:46 #156
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_108680387
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Je kent de cd's blijkbaar niet, hij praat altijd zo. :D
mooi, dan hoef ik zijn cd's ook niet meer te downloaden :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:40:55 #157
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_108680391
Oerlemans zou een camera monteren in de grafkist van zijn oma :D
pi_108680395
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Je kent de cd's blijkbaar niet, hij praat altijd zo. :D
ja maar hij begint nooit over z'n teamgenoot d'r tieten
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_108680404
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Oerlemans zou een camera monteren in de grafkist van zijn oma :D
  Eindredactie Games zaterdag 3 maart 2012 @ 22:41:49 #160
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_108680416
een filmcodicil :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_108680445
Bn'er chirurg :')
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_108680476
heeft sophie plastische chirurgie gehad ofzo? :o :?
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:44:04 #163
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_108680496
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:43 schreef GrunnigsTrots het volgende:
heeft sophie plastische chirurgie gehad ofzo? :o :?
Nee, zwanger.
  Forum Admin zaterdag 3 maart 2012 @ 22:44:22 #164
35723 crew  GGMM
pi_108680510
Die grappen van Harm _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_108680511
Die grappen. Erg :D _O-
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:44:35 #166
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_108680515
Hahaha _O-
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_108680520
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:44 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Nee, zwanger.
dan nog vind ik d'r hoofd er "vreemd" uitzien :o
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  Eindredactie Games zaterdag 3 maart 2012 @ 22:45:18 #168
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_108680538
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:44 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

dan nog vind ik d'r hoofd er "vreemd" uitzien :o
wat is er vreemd aan dan :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:45:29 #169
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_108680544
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:44 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

dan nog vind ik d'r hoofd er "vreemd" uitzien :o
Ja, dat kan dan toch door d'r zwangerschap, vocht vasthouden, beetje opgezet enzo.
pi_108680570
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:45 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ja, dat kan dan toch door d'r zwangerschap, vocht vasthouden, beetje opgezet enzo.
ja, lijkt mij ook waarschijnlijker hoor :P
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_108680620
harm _O-
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  Eindredactie Games zaterdag 3 maart 2012 @ 22:47:48 #172
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_108680631
open gesneden callabas met scheermesjes :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:49:03 #173
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_108680676
Echt, er zijn zoveel veel ziekere films dan die van Tom Six, alleen weet hij toch de aandacht te trekken (wel knap trouwens).
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:49:41 #174
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_108680704
omg datfilmpje :D _O-
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
pi_108680709
Gaat iemand dood daar :')
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:49:47 #176
3185 Adelante
To let it go now
pi_108680710
_O-
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_108680713
Die videoboodschap _O-. _O-.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:50:26 #178
3185 Adelante
To let it go now
pi_108680736
Sophie is best wel saai als het niet over spuiten en slikken gaat :O
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:50:46 #179
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_108680747
_O- Thomas
pi_108680847
Neeeee ze hebben ze de "De kinderen hebben lol, nu de ouders nog" krantenkop niet laten zien ;(
Ging over musea, Thomas wist hem meteen maar wist het antwoord super grappig te brengen.
Tom Six maakte ook nog een opmerking dat het zou kunnen gaan om kinderdagverblijf het hofnarretje.
  Eindredactie Games zaterdag 3 maart 2012 @ 22:54:03 #181
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_108680854
Tom heeft een tweede biertje gekregen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_108680867
quote:
4s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:54 schreef donald_dick het volgende:
Tom heeft een tweede biertje gekregen
had ie al een tijdje ;)
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_108680870
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:53 schreef Michie_ het volgende:
Neeeee ze hebben ze de "De kinderen hebben lol, nu de ouders nog" krantenkop niet laten zien ;(
Ging over musea, Thomas wist hem meteen maar wist het antwoord super grappig te brengen.
Tom Six maakte ook nog een opmerking dat het zou kunnen gaan om kinderdagverblijf het hofnarretje. Ouch.
_O-
  Eindredactie Games zaterdag 3 maart 2012 @ 22:54:40 #184
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_108680877
Jammer dat ze niet zoals in Qi een korte en een lange versie hebben
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:55:16 #185
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_108680899
Mwah... :{
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:55:16 #186
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_108680901
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:53 schreef Michie_ het volgende:
Neeeee ze hebben ze de "De kinderen hebben lol, nu de ouders nog" krantenkop niet laten zien ;(
Ging over musea, Thomas wist hem meteen maar wist het antwoord super grappig te brengen.
Tom Six maakte ook nog een opmerking dat het zou kunnen gaan om kinderdagverblijf het hofnarretje. Ouch.
Waarschijnlijk too soon.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:55:23 #187
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_108680902
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:53 schreef Michie_ het volgende:
Neeeee ze hebben ze de "De kinderen hebben lol, nu de ouders nog" krantenkop niet laten zien ;(
Ging over musea, Thomas wist hem meteen maar wist het antwoord super grappig te brengen.
Tom Six maakte ook nog een opmerking dat het zou kunnen gaan om kinderdagverblijf het hofnarretje. Ouch.
Blijkbaar te controversieel voor RTL ;(
pi_108680922
Die pedofielenval :D.
sig verwijderd door FA
  Eindredactie Games zaterdag 3 maart 2012 @ 22:56:21 #189
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_108680932
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:54 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

had ie al een tijdje ;)
merkte het net op :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_108680934
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
Die pedofielenval :D.
ja _O-
en die heipaal :D _O-
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:56:25 #191
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_108680940
Matige aflevering.
  Eindredactie Games zaterdag 3 maart 2012 @ 22:57:06 #192
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_108680969
Ik vond hem niet als 1ste aflevering waardig, meer een goede 3de aflevering :)
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_108680973
maar best wel matige aflevering, en van mij mogen ze sophie wel permanent van de TV bannen, vreselijk optreden van haar :N
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:58:41 #194
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_108681032
Goede aflevering, maar ik merk wel dat ze de scherpe kantjes verliezen...
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:58:55 #195
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_108681041
Leuke aflevering hoor.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_108681052
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:57 schreef GrunnigsTrots het volgende:
maar best wel matige aflevering, en van mij mogen ze sophie wel permanent van de TV bannen, vreselijk optreden van haar :N
Aflevering was prima, evenals de gasten. Meestal zijn gasten nog veel minder dan Hilbrand en Six.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 23:00:51 #197
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_108681100
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:59 schreef pberends het volgende:

[..]

Aflevering was prima, evenals de gasten. Meestal zijn gasten nog veel minder dan Hilbrand en Six.
Ik vond het ook leuk, zat soms hardop te lachen hier. :)
pi_108681165
heb wel af en toe in een deuk gelegen ja :Y
maar toch eerder een aflevering van het midden van het seizoen dan eerste aflevering.
had iets meer verwacht denk ik :P

maar vind sophie altijd heel leuk maar ze had vandaag totaal geen uitstraling vond ik, zal ook wel door dat ding in d'r buik komen natuurlijk
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_108681328
Er was ook nog een tweede foto ronde, eentje met Henk Kamp - Feyenoord - Amsterdam - Oostenrijk.
Raoul had tijdens die vraag nog een heel monoloog over de Poolse kliksite. Iedere dag geeft hij daar een pool (of iemand van wie hij denkt dat het een pool is) aan. Er werd nog omgeroepen om allemaal een pool aan te geven na de uitzending.

Lutz Jacobi is zelfs nog gespaard, harm vond tijdens zo'n tussenstukje waarin hij grappen voorleest zogenaamd nog een bordje met Lutz Jacobi grappen. "Lutz Jacobi wil de Pvda een nieuw gezicht geven, hopelijk niet het hare".
pi_108682208
De gasten waren totaal oninteressant. Dat gedoe over die stomme film van Six had er van mij sowieso uit gemogen. :|W

Verder wel aardige aflevering. :)
pi_108682536
Was ook verbaasd dat er geen grappen in zaten over Tahir en Kinneging..
pi_108683424
Raoul weer over Arie Ribbens _O-. En dat briljante monoloog aan het begin over IHVH.
  zondag 4 maart 2012 @ 00:31:04 #203
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_108684219
Matig.
Met als hoogtepunt het betoog vooraf van Raoul over de intellectuele zaken van een ander programma (???) van RTL4, waarvan het overgrote deel van de RTL-4 kijkers niks van gesnapt hebben.
Evenmin over de grappen over het optreden van Albayrak en Jacobi8 bij P&W, want ook daar kijkt de gemiddelde RTL-4kijker niet naar. ;)

Die man met die hoed kende ik niet en wil ik ook niet leren kennen, geloof ik.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † zondag 4 maart 2012 @ 00:31:12 #204
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_108684224
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:30 schreef Desunoto het volgende:
De gasten waren totaal oninteressant. Dat gedoe over die stomme film van Six had er van mij sowieso uit gemogen. :|W

Verder wel aardige aflevering. :)
Ik kan me de laatste interessante gast niet herinneren. Maar die zaten er sowieso toch al alleen om de echte goden er nog beter uit te laten komen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_108684366
quote:
3s.gif Op zondag 4 maart 2012 00:31 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik kan me de laatste interessante gast niet herinneren. Maar die zaten er sowieso toch al alleen om de echte goden er nog beter uit te laten komen.
Maarten van Rossem was episch ;)
pi_108684631
Doet de online stream het al bij jullie?
http://www.rtl.nl/xl/#/u/7304f345-c15a-3bf1-9fe3-bf271ba7b485

Bij mij laad ie niet...
pi_108689257
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:55 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Blijkbaar te controversieel voor RTL ;(
Jammer is dat. Er werd ook nog geopperd om daar door tom een film over te maken met stichting martijn als financier. Sowieso is het jammer dat ze die vraag geknipt hebben want Thomas was zeer komisch in zijn uitleg over wat er mis is met musea. Eigenlijk is zo'n 75% wat Thomas gezegd heeft uit de uitzending geknipt :'(
pi_108689260
Iemand misschien een mp4 linkje?
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  zondag 4 maart 2012 @ 10:23:20 #209
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_108689423
quote:
2s.gif Op zondag 4 maart 2012 00:35 schreef zoem het volgende:

[..]

Maarten van Rossem was episch ;)
Kamagurka ook.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_108690575
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 10:06 schreef exile79 het volgende:
Iemand misschien een mp4 linkje?
Uitzending Dit Was Het Nieuws van zaterdag 3 maart 2012:
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)9fe3bf271ba7b485.mp4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')