had ie al een tijdjequote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:54 schreef donald_dick het volgende:
Tom heeft een tweede biertje gekregen
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:53 schreef Michie_ het volgende:
Neeeee ze hebben ze de "De kinderen hebben lol, nu de ouders nog" krantenkop niet laten zien![]()
Ging over musea, Thomas wist hem meteen maar wist het antwoord super grappig te brengen.
Tom Six maakte ook nog een opmerking dat het zou kunnen gaan om kinderdagverblijf het hofnarretje. Ouch.
Waarschijnlijk too soon.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:53 schreef Michie_ het volgende:
Neeeee ze hebben ze de "De kinderen hebben lol, nu de ouders nog" krantenkop niet laten zien![]()
Ging over musea, Thomas wist hem meteen maar wist het antwoord super grappig te brengen.
Tom Six maakte ook nog een opmerking dat het zou kunnen gaan om kinderdagverblijf het hofnarretje. Ouch.
Blijkbaar te controversieel voor RTLquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:53 schreef Michie_ het volgende:
Neeeee ze hebben ze de "De kinderen hebben lol, nu de ouders nog" krantenkop niet laten zien![]()
Ging over musea, Thomas wist hem meteen maar wist het antwoord super grappig te brengen.
Tom Six maakte ook nog een opmerking dat het zou kunnen gaan om kinderdagverblijf het hofnarretje. Ouch.
merkte het net opquote:
jaquote:
Aflevering was prima, evenals de gasten. Meestal zijn gasten nog veel minder dan Hilbrand en Six.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:57 schreef GrunnigsTrots het volgende:
maar best wel matige aflevering, en van mij mogen ze sophie wel permanent van de TV bannen, vreselijk optreden van haar
Ik vond het ook leuk, zat soms hardop te lachen hier.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Aflevering was prima, evenals de gasten. Meestal zijn gasten nog veel minder dan Hilbrand en Six.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |