abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:49:47 #176
3185 Adelante
To let it go now
pi_108680710
_O-
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_108680713
Die videoboodschap _O-. _O-.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:50:26 #178
3185 Adelante
To let it go now
pi_108680736
Sophie is best wel saai als het niet over spuiten en slikken gaat :O
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:50:46 #179
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_108680747
_O- Thomas
pi_108680847
Neeeee ze hebben ze de "De kinderen hebben lol, nu de ouders nog" krantenkop niet laten zien ;(
Ging over musea, Thomas wist hem meteen maar wist het antwoord super grappig te brengen.
Tom Six maakte ook nog een opmerking dat het zou kunnen gaan om kinderdagverblijf het hofnarretje.
  Eindredactie Games zaterdag 3 maart 2012 @ 22:54:03 #181
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_108680854
Tom heeft een tweede biertje gekregen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_108680867
quote:
4s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:54 schreef donald_dick het volgende:
Tom heeft een tweede biertje gekregen
had ie al een tijdje ;)
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_108680870
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:53 schreef Michie_ het volgende:
Neeeee ze hebben ze de "De kinderen hebben lol, nu de ouders nog" krantenkop niet laten zien ;(
Ging over musea, Thomas wist hem meteen maar wist het antwoord super grappig te brengen.
Tom Six maakte ook nog een opmerking dat het zou kunnen gaan om kinderdagverblijf het hofnarretje. Ouch.
_O-
  Eindredactie Games zaterdag 3 maart 2012 @ 22:54:40 #184
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_108680877
Jammer dat ze niet zoals in Qi een korte en een lange versie hebben
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:55:16 #185
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_108680899
Mwah... :{
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:55:16 #186
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_108680901
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:53 schreef Michie_ het volgende:
Neeeee ze hebben ze de "De kinderen hebben lol, nu de ouders nog" krantenkop niet laten zien ;(
Ging over musea, Thomas wist hem meteen maar wist het antwoord super grappig te brengen.
Tom Six maakte ook nog een opmerking dat het zou kunnen gaan om kinderdagverblijf het hofnarretje. Ouch.
Waarschijnlijk too soon.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:55:23 #187
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_108680902
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:53 schreef Michie_ het volgende:
Neeeee ze hebben ze de "De kinderen hebben lol, nu de ouders nog" krantenkop niet laten zien ;(
Ging over musea, Thomas wist hem meteen maar wist het antwoord super grappig te brengen.
Tom Six maakte ook nog een opmerking dat het zou kunnen gaan om kinderdagverblijf het hofnarretje. Ouch.
Blijkbaar te controversieel voor RTL ;(
pi_108680922
Die pedofielenval :D.
sig verwijderd door FA
  Eindredactie Games zaterdag 3 maart 2012 @ 22:56:21 #189
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_108680932
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:54 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

had ie al een tijdje ;)
merkte het net op :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_108680934
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
Die pedofielenval :D.
ja _O-
en die heipaal :D _O-
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:56:25 #191
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_108680940
Matige aflevering.
  Eindredactie Games zaterdag 3 maart 2012 @ 22:57:06 #192
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_108680969
Ik vond hem niet als 1ste aflevering waardig, meer een goede 3de aflevering :)
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_108680973
maar best wel matige aflevering, en van mij mogen ze sophie wel permanent van de TV bannen, vreselijk optreden van haar :N
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:58:41 #194
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_108681032
Goede aflevering, maar ik merk wel dat ze de scherpe kantjes verliezen...
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:58:55 #195
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_108681041
Leuke aflevering hoor.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_108681052
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:57 schreef GrunnigsTrots het volgende:
maar best wel matige aflevering, en van mij mogen ze sophie wel permanent van de TV bannen, vreselijk optreden van haar :N
Aflevering was prima, evenals de gasten. Meestal zijn gasten nog veel minder dan Hilbrand en Six.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 23:00:51 #197
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_108681100
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:59 schreef pberends het volgende:

[..]

Aflevering was prima, evenals de gasten. Meestal zijn gasten nog veel minder dan Hilbrand en Six.
Ik vond het ook leuk, zat soms hardop te lachen hier. :)
pi_108681165
heb wel af en toe in een deuk gelegen ja :Y
maar toch eerder een aflevering van het midden van het seizoen dan eerste aflevering.
had iets meer verwacht denk ik :P

maar vind sophie altijd heel leuk maar ze had vandaag totaal geen uitstraling vond ik, zal ook wel door dat ding in d'r buik komen natuurlijk
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_108681328
Er was ook nog een tweede foto ronde, eentje met Henk Kamp - Feyenoord - Amsterdam - Oostenrijk.
Raoul had tijdens die vraag nog een heel monoloog over de Poolse kliksite. Iedere dag geeft hij daar een pool (of iemand van wie hij denkt dat het een pool is) aan. Er werd nog omgeroepen om allemaal een pool aan te geven na de uitzending.

Lutz Jacobi is zelfs nog gespaard, harm vond tijdens zo'n tussenstukje waarin hij grappen voorleest zogenaamd nog een bordje met Lutz Jacobi grappen. "Lutz Jacobi wil de Pvda een nieuw gezicht geven, hopelijk niet het hare".
pi_108682208
De gasten waren totaal oninteressant. Dat gedoe over die stomme film van Six had er van mij sowieso uit gemogen. :|W

Verder wel aardige aflevering. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')