die van de autocue of uit zichzelfquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
De one-liners van Harm blijven het best
Die gortdroge grappen van Harm zijn idd het hoogtepunt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
De one-liners van Harm blijven het best
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
De one-liners van Harm blijven het best
Ik kwam er dus in toen hij net zo heel slap zat te ouwehoeren.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:33 schreef lunapuella het volgende:
Ik trek die Tom Six echt heel slecht, wat een wannabe popie jopie.
Noen je dat ladderzatquote:
hij zit inderdaad op de biechtstoelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |