en dan tegen mij zeggen dat ik de grap niet snapquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:13 schreef hexje het volgende:
[..]
Precies maar dat wil niet zeggen dat hij dronken is, DICK.
zwakke redding.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en dan tegen mij zeggen dat ik de grap niet snap
100 maal beter dan Acda die doordraaitquote:
soms kan die heel dom lullen ja maar vind hem het altijd wel heel leuk brengenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:15 schreef hexje het volgende:
[..]
100 maal beter dan Acda die doordraait
quote:
Niet trollen als je niet trollen kan
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:14 schreef DaMart het volgende:
Prinsjesdag niet door laten gaan uit respect voor Friso.
en er zijn inderdaad mensen die zich daar zorgen over makenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:14 schreef DaMart het volgende:
Prinsjesdag niet door laten gaan uit respect voor Friso.
Heb weleens een ongeknipte aflevering gezien die 3 uur duurde.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:23 schreef Michie_ het volgende:
Wow ze hebben ruim drie kwartier weg geknipt![]()
Ik ook...die aflevering met Oltmansquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:24 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Heb weleens een ongeknipte aflevering gezien die 3 uur duurde.
Die ja!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ook...die aflevering met Oltmans
Yes, eindelijk iemand met een eigen mening!quote:
nee idd, wil zelfs bijna wegzappenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik kom er net in, maar het gaat echt nergens over.
Dat heb ik even gemist dan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:30 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee idd, wil zelfs bijna wegzappen
sophie die zogenaamd ff filosofisch wil doen
die van de autocue of uit zichzelfquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
De one-liners van Harm blijven het best
Die gortdroge grappen van Harm zijn idd het hoogtepunt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
De one-liners van Harm blijven het best
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
De one-liners van Harm blijven het best
Ik kwam er dus in toen hij net zo heel slap zat te ouwehoeren.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:33 schreef lunapuella het volgende:
Ik trek die Tom Six echt heel slecht, wat een wannabe popie jopie.
Noen je dat ladderzatquote:
hij zit inderdaad op de biechtstoelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |