abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108661126
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:10 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Vroeger was ie oprecht leuk en bijdehand, nu is het gewoon een zeurderige man geworden... Oud en alleen?
Ik kan wel lachen om dat gezeik :P
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:14:38 #52
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_108661258
Het wordt wel vermoeiend na een tijdje. Ik vind Acda als Willem in All Stars leuker iig. En dan speelt hij ook vooral zichzelf. Met zijn cursus in New York aan scriptschrijven :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_108662211
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 12:49 schreef Evertjan het volgende:
wie zijn er te gast?
Regisseur Tom Six en presentatrice Sophie Hilbrand.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 15:22:42 #54
313438 LukaLaban
The Professional
pi_108665213
Gister bij de opnames geweest, weet niet hoe ze het gaan monteren maar ik heb me kapot gelachen gister. En thomas acda is een held, en wie het niet met me eens is...ja dat kan.

en oh ja, die tom six vind ik maar een lul
Ti ne znas ko sam ja?
The Virgin Mary...We have a whole religion based on a woman who really stuck to her story
~Greg Giraldo
pi_108665688
quote:
'DWHN niet te vaak op tv'

Het satirische programma Dit Was Het Nieuws (DWHN) wil bewust niet te vaak op tv komen. Dit zegt presentator Harm Edens zaterdag in een interview met BN DeStem.

"We zijn nooit lang op televisie, maximaal twaalf afleveringen per jaar. Als je het mondjesmaat toedient, dan blijft het lekker", verklaart Edens over het aanhoudende succes van zijn programma.

Overdaad schaadt vindt de presentator: "De komende zes weken werken we met zijn allen op het scherpst van de snede. Als we twintig afleveringen zouden maken, gaat het op een kunstje lijken. Het is altijd weer spannend als wij drieën in de bankjes plaatsnemen. Begrijpen we elkaar, wat we bedoelen te zeggen?"

Zaterdagavond begint het satirische programma met BNN-presentatrice Sophie Hilbrand en filmregisseur Tom Six te gast. In latere uitzendingen maken onder anderen mediatycoon John de Mol, schrijfster Karin Spaink, advocaat Inez Weski en cabaretier Erik van Muiswinkel hun opwachting.

Volgens Edens kan De Mol best nog verbaasd zijn dat alle improvisatie in DWHN echt is: "Veel op televisie wordt voorgekookt. Maar bij ons is alles hartstikke echt. Alleen mijn tekst wordt voorbereid." Dit Was Het Nieuws is vanavond vanaf 22.05 uur weer te zien op RTL 4.
Helemaal mee eens.
pi_108665920
Tv gids zegt overigens 22:05; hoewel ze vorig seizoen vaak een paar minuten eerder begonnen... wees gewaarschuwd dus.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 15:56:56 #57
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_108666461
Is er vandaag ook ik vertrek?
  zaterdag 3 maart 2012 @ 15:59:07 #58
123170 alors
zlata1234
pi_108666543
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:56 schreef hexje het volgende:
Is er vandaag ook ik vertrek?
ja
know'm sayin?
×
word? word.
pi_108666576
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:42 schreef pberends het volgende:
Tv gids zegt overigens 22:05; hoewel ze vorig seizoen vaak een paar minuten eerder begonnen... wees gewaarschuwd dus.
Was dat niet elke keer zo'n geforceerd voorstukje om wat tijd te 'vullen', vervolgens reclameblok om vanaf 22.25 in één keer door te kunnen gaan? Heb bijna nog liever 1 reclameblok voor de uitzending én 1 in 't midden, dan zo'n nikszeggend begin -> reclame -> 'echte' uitzending.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_108667457
Is er al een overzichtje welke gasten wanneer komen?
pi_108668890
Acda is een ware baas :Y _O_
Sophie lijkt me ook wel een leuke gast :Y

kan niet wachten :%
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_108674385
iemand die zo ik hou van holland gaat kijken?
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  zaterdag 3 maart 2012 @ 20:07:15 #63
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_108674443
Mooi dat ze er weer zijn. Hopelijk zijn ze vanavond weer lekker scherp van tong. :)
  zaterdag 3 maart 2012 @ 20:11:36 #64
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_108674568
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:05 schreef GrunnigsTrots het volgende:
iemand die zo ik hou van holland gaat kijken?
ja ik, voor het eerst :@ , omdat ik zag dat de heren van DWHN er zijn...en de kleine wil een stukje kijken voor ze naar bed gaat
pi_108674632
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:11 schreef Zonnetje1981 het volgende:

[..]

ja ik, voor het eerst :@ , omdat ik zag dat de heren van DWHN er zijn...en de kleine wil een stukje kijken voor ze naar bed gaat
ik kijk ook alleen voor Thomas en Heertje en dan vooral thomas :Y
lijkt me ook wel een keer leuk om te zien als Thomas ipv met Paul de munnik eens met raoul een theater tour zou doen :D
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_108674937
Noodgedwongen kijken, omdat het wel handig is om te weten waar de heren over praten als ze in DWHN het programma gaan afzeiken ;)
pi_108675019
Kijk nu Wat als?
sommige stukjes zijn wel leuk met die oude all stars cast :Y
maar toch niet echt een programma wat ik op dit tijdstip zou uitzenden op rtl4 :')
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_108675280
acda en de munnik hebben trouwens een nieuw plaatje he, gok dat acda daarom bij ik hou van holland zit :')

heertje maakt het al belachelijk in de uitzending zelf _O-

[ Bericht 29% gewijzigd door GrunnigsTrots op 03-03-2012 20:39:04 ]
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_108676425
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:07 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Acda is een ware baas :Y _O_
Sophie lijkt me ook wel een leuke gast :Y

kan niet wachten :%
Ik was gisteren bij de opnames.
Sophie heeft niet veel gezegd. Tom Six kende ik vooraf niet maar hij kwam een aantal keren versassend uit de hoek

quote:
Was dat niet elke keer zo'n geforceerd voorstukje om wat tijd te 'vullen', vervolgens reclameblok om vanaf 22.25 in één keer door te kunnen gaan? Heb bijna nog liever 1 reclameblok voor de uitzending én 1 in 't midden, dan zo'n nikszeggend begin -> reclame -> 'echte' uitzending.
De voorronde dit keer vond ik een van de hoogtepunten van de uitzending, Vooral toen het optreden van Thomas en Raoul in IHVH aanbod kwam. Het "Of Koninginnedag door zou gaan of niet" was ook erg grappig en ik hoop dat ze het gesprek over declaratie gedrag van onze regering niet skippen. Was ook erg grappig.
pi_108676648
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:22 schreef LukaLaban het volgende:
Gister bij de opnames geweest, weet niet hoe ze het gaan monteren maar ik heb me kapot gelachen gister. En thomas acda is een held, en wie het niet met me eens is...ja dat kan.

en oh ja, die tom six vind ik maar een lul
Ik ben ook benieuwd hoe ze het gaan monteren, er is voor ruim twee uur aan opname gemaakt.
Overigens is het jammer dat niemand Tom Six met I Love Dries confronteerde
pi_108676714
zouden er nog kaarten voor volgende week zijn?
of de week daarop?
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_108676891
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zouden er nog kaarten voor volgende week zijn?
of de week daarop?
Er zijn voor dit seizoen geen tickets meer te koop.
pi_108677445
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:13 schreef Michie_ het volgende:

[..]

Er zijn voor dit seizoen geen tickets meer te koop.
jammer, lijkt me wel leuk om een keer de volle 2 uur te zien ipv de montage
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_108677620
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:30 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

jammer, lijkt me wel leuk om een keer de volle 2 uur te zien ipv de montage
het is jammer dat ze de ongeknipte uitzendingen nooit op dvd uitbrengen en ik zou zeker volgend seizoen gaan kijken :Y
pi_108677671
zijn die studio's wel beetje met openbaar vervoer te bereiken?
want als er een nieuw seizoen Echt Waar?! komt wil ik daar ook wel geen :P
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_108678119
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:35 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zijn die studio's wel beetje met openbaar vervoer te bereiken?
want als er een nieuw seizoen Echt Waar?! komt wil ik daar ook wel geen :P
Vanaf Amsterdam CS moet je bus naar mosplein nemen, vanaf daar is het een paar minuten lopen. Zorg alleen wel voor een goede kaart want de studio zit verstopt op een industrietrein.
pi_108678587
Bijna *O*
pi_108678933
begint *O*
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_108678974
omg die rolstoel _O-
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:08:39 #80
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_108678989
NS bashen :D
pi_108678990
Goede intro :')
pi_108679010
Whaha Andre Kuipers
pi_108679039
*O*
pi_108679040
kende sophie eerder van de radio dan van spuiten en slikken hoor :')
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  Eindredactie Games zaterdag 3 maart 2012 @ 22:10:00 #85
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_108679058
Geweldig die grap over Heertje
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games zaterdag 3 maart 2012 @ 22:10:13 #86
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_108679066
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:
kende sophie eerder van de radio dan van spuiten en slikken hoor :')
maar six pack maakte haar beroemd
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_108679122
raoul nu _O-
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  Eindredactie Games zaterdag 3 maart 2012 @ 22:11:33 #88
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_108679126
heertje is al dronken :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:11:50 #89
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_108679143
quote:
4s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:11 schreef donald_dick het volgende:
heertje is al dronken :')
:?
  Eindredactie Games zaterdag 3 maart 2012 @ 22:12:06 #90
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_108679157
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:11 schreef hexje het volgende:

[..]

:?
hij draaft flink door....
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:12:24 #91
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_108679170
quote:
4s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:12 schreef donald_dick het volgende:

[..]

hij draaft flink door....
De grap niet snappen. :')
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:12:33 #92
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_108679187
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:12 schreef hexje het volgende:

[..]

De grap niet snappen. :')
_O-
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_108679190
Haha :').
  Eindredactie Games zaterdag 3 maart 2012 @ 22:12:58 #95
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_108679198
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:12 schreef hexje het volgende:

[..]

De grap niet snappen. :')
de grap niet snappen of halverwege niet meer leuk vinden zijn twee verschillende dingen mop :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_108679201
quote:
4s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:12 schreef donald_dick het volgende:

[..]

hij draaft flink door....
Ze hebben zelfs lopen knippen in zijn monoloog :P
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:13:13 #97
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_108679209
Prinsjesdag niet door laten gaan :')
pi_108679213
Deze was duidelijk van tevoren opgezet.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:13:28 #99
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_108679222
quote:
4s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:12 schreef donald_dick het volgende:

[..]

de grap niet snappen of halverwege niet meer leuk vinden zijn twee verschillende dingen mop :')
Precies maar dat wil niet zeggen dat hij dronken is, DICK.
  Eindredactie Games zaterdag 3 maart 2012 @ 22:13:32 #100
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_108679225
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:13 schreef Ambrosius het volgende:
Deze was duidelijk van tevoren opgezet.
de uitvoering was helaas wat minder
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')