Vanaf Amsterdam CS moet je bus naar mosplein nemen, vanaf daar is het een paar minuten lopen. Zorg alleen wel voor een goede kaart want de studio zit verstopt op een industrietrein.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:35 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zijn die studio's wel beetje met openbaar vervoer te bereiken?
want als er een nieuw seizoen Echt Waar?! komt wil ik daar ook wel geen
maar six pack maakte haar beroemdquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:
kende sophie eerder van de radio dan van spuiten en slikken hoor
hij draaft flink door....quote:
quote:
de grap niet snappen of halverwege niet meer leuk vinden zijn twee verschillende dingen mopquote:
Precies maar dat wil niet zeggen dat hij dronken is, DICK.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
de grap niet snappen of halverwege niet meer leuk vinden zijn twee verschillende dingen mop
de uitvoering was helaas wat minderquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:13 schreef Ambrosius het volgende:
Deze was duidelijk van tevoren opgezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |