en dan tegen mij zeggen dat ik de grap niet snapquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:13 schreef hexje het volgende:
[..]
Precies maar dat wil niet zeggen dat hij dronken is, DICK.
zwakke redding.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en dan tegen mij zeggen dat ik de grap niet snap
100 maal beter dan Acda die doordraaitquote:
soms kan die heel dom lullen ja maar vind hem het altijd wel heel leuk brengenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:15 schreef hexje het volgende:
[..]
100 maal beter dan Acda die doordraait
quote:
Niet trollen als je niet trollen kan
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:14 schreef DaMart het volgende:
Prinsjesdag niet door laten gaan uit respect voor Friso.
en er zijn inderdaad mensen die zich daar zorgen over makenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:14 schreef DaMart het volgende:
Prinsjesdag niet door laten gaan uit respect voor Friso.
Heb weleens een ongeknipte aflevering gezien die 3 uur duurde.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:23 schreef Michie_ het volgende:
Wow ze hebben ruim drie kwartier weg geknipt![]()
Ik ook...die aflevering met Oltmansquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:24 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Heb weleens een ongeknipte aflevering gezien die 3 uur duurde.
Die ja!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ook...die aflevering met Oltmans
Yes, eindelijk iemand met een eigen mening!quote:
nee idd, wil zelfs bijna wegzappenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik kom er net in, maar het gaat echt nergens over.
Dat heb ik even gemist dan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:30 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee idd, wil zelfs bijna wegzappen
sophie die zogenaamd ff filosofisch wil doen
die van de autocue of uit zichzelfquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
De one-liners van Harm blijven het best
Die gortdroge grappen van Harm zijn idd het hoogtepunt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
De one-liners van Harm blijven het best
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
De one-liners van Harm blijven het best
Ik kwam er dus in toen hij net zo heel slap zat te ouwehoeren.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:33 schreef lunapuella het volgende:
Ik trek die Tom Six echt heel slecht, wat een wannabe popie jopie.
Noen je dat ladderzatquote:
hij zit inderdaad op de biechtstoelquote:
Je kent de cd's blijkbaar niet, hij praat altijd zo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hij zit inderdaad op de biechtstoel
mooi, dan hoef ik zijn cd's ook niet meer te downloadenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je kent de cd's blijkbaar niet, hij praat altijd zo.
ja maar hij begint nooit over z'n teamgenoot d'r tietenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je kent de cd's blijkbaar niet, hij praat altijd zo.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Oerlemans zou een camera monteren in de grafkist van zijn oma
Nee, zwanger.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:43 schreef GrunnigsTrots het volgende:
heeft sophie plastische chirurgie gehad ofzo?![]()
dan nog vind ik d'r hoofd er "vreemd" uitzienquote:
wat is er vreemd aan danquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:44 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dan nog vind ik d'r hoofd er "vreemd" uitzien
Ja, dat kan dan toch door d'r zwangerschap, vocht vasthouden, beetje opgezet enzo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:44 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dan nog vind ik d'r hoofd er "vreemd" uitzien
ja, lijkt mij ook waarschijnlijker hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, dat kan dan toch door d'r zwangerschap, vocht vasthouden, beetje opgezet enzo.
had ie al een tijdjequote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:54 schreef donald_dick het volgende:
Tom heeft een tweede biertje gekregen
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:53 schreef Michie_ het volgende:
Neeeee ze hebben ze de "De kinderen hebben lol, nu de ouders nog" krantenkop niet laten zien![]()
Ging over musea, Thomas wist hem meteen maar wist het antwoord super grappig te brengen.
Tom Six maakte ook nog een opmerking dat het zou kunnen gaan om kinderdagverblijf het hofnarretje. Ouch.
Waarschijnlijk too soon.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:53 schreef Michie_ het volgende:
Neeeee ze hebben ze de "De kinderen hebben lol, nu de ouders nog" krantenkop niet laten zien![]()
Ging over musea, Thomas wist hem meteen maar wist het antwoord super grappig te brengen.
Tom Six maakte ook nog een opmerking dat het zou kunnen gaan om kinderdagverblijf het hofnarretje. Ouch.
Blijkbaar te controversieel voor RTLquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:53 schreef Michie_ het volgende:
Neeeee ze hebben ze de "De kinderen hebben lol, nu de ouders nog" krantenkop niet laten zien![]()
Ging over musea, Thomas wist hem meteen maar wist het antwoord super grappig te brengen.
Tom Six maakte ook nog een opmerking dat het zou kunnen gaan om kinderdagverblijf het hofnarretje. Ouch.
merkte het net opquote:
jaquote:
Aflevering was prima, evenals de gasten. Meestal zijn gasten nog veel minder dan Hilbrand en Six.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:57 schreef GrunnigsTrots het volgende:
maar best wel matige aflevering, en van mij mogen ze sophie wel permanent van de TV bannen, vreselijk optreden van haar
Ik vond het ook leuk, zat soms hardop te lachen hier.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Aflevering was prima, evenals de gasten. Meestal zijn gasten nog veel minder dan Hilbrand en Six.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |