abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108682536
Was ook verbaasd dat er geen grappen in zaten over Tahir en Kinneging..
pi_108683424
Raoul weer over Arie Ribbens _O-. En dat briljante monoloog aan het begin over IHVH.
  zondag 4 maart 2012 @ 00:31:04 #203
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_108684219
Matig.
Met als hoogtepunt het betoog vooraf van Raoul over de intellectuele zaken van een ander programma (???) van RTL4, waarvan het overgrote deel van de RTL-4 kijkers niks van gesnapt hebben.
Evenmin over de grappen over het optreden van Albayrak en Jacobi8 bij P&W, want ook daar kijkt de gemiddelde RTL-4kijker niet naar. ;)

Die man met die hoed kende ik niet en wil ik ook niet leren kennen, geloof ik.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † zondag 4 maart 2012 @ 00:31:12 #204
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_108684224
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:30 schreef Desunoto het volgende:
De gasten waren totaal oninteressant. Dat gedoe over die stomme film van Six had er van mij sowieso uit gemogen. :|W

Verder wel aardige aflevering. :)
Ik kan me de laatste interessante gast niet herinneren. Maar die zaten er sowieso toch al alleen om de echte goden er nog beter uit te laten komen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_108684366
quote:
3s.gif Op zondag 4 maart 2012 00:31 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik kan me de laatste interessante gast niet herinneren. Maar die zaten er sowieso toch al alleen om de echte goden er nog beter uit te laten komen.
Maarten van Rossem was episch ;)
pi_108684631
Doet de online stream het al bij jullie?
http://www.rtl.nl/xl/#/u/7304f345-c15a-3bf1-9fe3-bf271ba7b485

Bij mij laad ie niet...
pi_108689257
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:55 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Blijkbaar te controversieel voor RTL ;(
Jammer is dat. Er werd ook nog geopperd om daar door tom een film over te maken met stichting martijn als financier. Sowieso is het jammer dat ze die vraag geknipt hebben want Thomas was zeer komisch in zijn uitleg over wat er mis is met musea. Eigenlijk is zo'n 75% wat Thomas gezegd heeft uit de uitzending geknipt :'(
pi_108689260
Iemand misschien een mp4 linkje?
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  zondag 4 maart 2012 @ 10:23:20 #209
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_108689423
quote:
2s.gif Op zondag 4 maart 2012 00:35 schreef zoem het volgende:

[..]

Maarten van Rossem was episch ;)
Kamagurka ook.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_108690575
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 10:06 schreef exile79 het volgende:
Iemand misschien een mp4 linkje?
Uitzending Dit Was Het Nieuws van zaterdag 3 maart 2012:
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)9fe3bf271ba7b485.mp4
pi_108690649
quote:
6s.gif Op zondag 4 maart 2012 11:32 schreef pberends het volgende:

[..]

Uitzending Dit Was Het Nieuws van zaterdag 3 maart 2012:
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)9fe3bf271ba7b485.mp4
^O^
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_108693200
Sophie was wel dramatisch, die voegde letterlijk 0,0 toe aan het programma.

Voor de rest een goede aflevering.
There are only 151 Pokémon.
  zondag 4 maart 2012 @ 13:15:17 #213
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108693229
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:14 schreef Eenskijken het volgende:
Sophie was wel dramatisch, die voegde letterlijk 0,0 toe aan het programma.

Voor de rest een goede aflevering.
En dan te bedenken dat iemand daar bovenop kruipt en gaat bezwangeren. :r
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_108697687
Wat was nou die zin die raoul zo vaak herhaalde op het begin(over friso)? comedy+.......=time
pi_108698343
Comedy = Tragedy + time geloof ik.
  † In Memoriam † zondag 4 maart 2012 @ 15:43:27 #216
21636 Feestkabouter
pi_108698571
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:37 schreef bloempje-moi het volgende:
Comedy = Tragedy + time geloof ik.
gedeeld door het aantal slachtoffers, voegde Harm eraan toe.

beste vond ik de suggestie van Raoul aan zijn visboer om de vlaggetjes op zijn haring halfstok te hangen :)
  zondag 4 maart 2012 @ 23:50:08 #217
313438 LukaLaban
The Professional
pi_108726471
Heb het net pas kunnen kijken, en de aflevering was nog best tof. Alleen het is zoveel leuker als je daar zelf zit, die vlaggetjes halfstok van raoul echt je kon me opvegen. Zitten ook heel veel dingen niet in die ik juist wel had verwacht in de aflevering.
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 10:06 schreef Michie_ het volgende:

[..]

Panty Brard zat er niet eens in!
Ti ne znas ko sam ja?
The Virgin Mary...We have a whole religion based on a woman who really stuck to her story
~Greg Giraldo
pi_108727918
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 23:50 schreef LukaLaban het volgende:
Heb het net pas kunnen kijken, en de aflevering was nog best tof. Alleen het is zoveel leuker als je daar zelf zit, die vlaggetjes halfstok van raoul echt je kon me opvegen. Zitten ook heel veel dingen niet in die ik juist wel had verwacht in de aflevering.

[..]

Panty Brard zat er niet eens in!
Waarschijnlijk wou RTL dat niet :{
Alle grappen over de "elektrische frituurpan" hebben de uitzending ook niet gehaald :N
  maandag 5 maart 2012 @ 02:22:17 #219
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_108730435
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 23:50 schreef LukaLaban het volgende:
[..]

Panty Brard zat er niet eens in!
Jawel toch?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_108730547
quote:
11s.gif Op maandag 5 maart 2012 02:22 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Jawel toch?
volgens mij ook ja.
was iets in de trant van"niet dat patty er wat mee te maken heeft, maar het is gewoon leuk haar af te zeiken" :D
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_108731955
quote:
6s.gif Op zondag 4 maart 2012 11:32 schreef pberends het volgende:

[..]

Uitzending Dit Was Het Nieuws van zaterdag 3 maart 2012:
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)9fe3bf271ba7b485.mp4
Held!

Hopelijk doet 'ie het helemaal, had laatst ook zo'n MP4 link van een ander RTL programma maar die stopte er na 10-12 minuten mee. -O-

Edit:
Na 29 minuten stopt de link ermee.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2012 09:34:49 ]
pi_108732807
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 09:00 schreef Nober het volgende:

[..]

Held!

Hopelijk doet 'ie het helemaal, had laatst ook zo'n MP4 link van een ander RTL programma maar die stopte er na 10-12 minuten mee. -O-

Edit:
Na 29 minuten stopt de link ermee.
:')! Download het gewoon, streamen is voor noobs.
  Trouwste user 2022 maandag 5 maart 2012 @ 09:54:14 #223
7889 tong80
Spleenheup
pi_108732968
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 23:50 schreef LukaLaban het volgende:

Panty Brard zat er niet eens in!
Ze zaten niet eens in Patty Brard.

Ik ga nu kijken.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_108733429
quote:
10s.gif Op maandag 5 maart 2012 09:46 schreef pberends het volgende:

[..]

:')! Download het gewoon, streamen is voor noobs.
Ik vind zo'n MP4 link wel handig voor dit soort programma's.
  maandag 5 maart 2012 @ 13:07:09 #225
313438 LukaLaban
The Professional
pi_108738747
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 00:28 schreef Michie_ het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wou RTL dat niet :{
Alle grappen over de "elektrische frituurpan" hebben de uitzending ook niet gehaald :N
Haha ja die was ik alweer vergeten joh, de elektrische frituurpan. Thomas: Zijn er nog frituurpannen die je nog op hout moet stoken dan? _O-

quote:
11s.gif Op maandag 5 maart 2012 02:22 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Jawel toch?
Oh de panty van Patty zat er wel in, maar Thomas ging nog even door en kwam zo met de woordgrap Panty Brard, dat paste perfect bij de avond, dus vond het jammer dat ie er uit was.
Ti ne znas ko sam ja?
The Virgin Mary...We have a whole religion based on a woman who really stuck to her story
~Greg Giraldo
pi_108742581
De grappen van Harm waren weer steengoed ^O^, blij dat het terug is.
pi_108755474
Ja ik vond het ook weer heerlijk. :D
  maandag 5 maart 2012 @ 20:34:01 #228
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_108756380
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:06 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
De grappen van Harm waren weer steengoed ^O^, blij dat het terug is.
Rondom de PVDA was ie strak bezig, en alles raak...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_108756437
quote:
10s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:34 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Rondom de PVDA was ie strak bezig, en alles raak...
Vooral die uitsmijter dat Albayrak de schoonmaakster van Job Cohen was.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:27:13 #230
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_108945137
jeej vanavond weer
pi_108945153
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:27 schreef Zonnetje1981 het volgende:
jeej vanavond weer
*O*
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_108945236
Ohja! Dan maar kijken bij iemand anders :P
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_108945364
welke gasten zitten er voor zoutzak erbij vanavond?
  Moderator zaterdag 10 maart 2012 @ 18:36:53 #234
9859 crew  Karina
Woman
pi_108945415
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:34 schreef Evertjan het volgende:
welke gasten zitten er voor zoutzak erbij vanavond?
De gasten van deze week zijn: columniste en schrijfster Karin Spaink en cabaretière Laura van Dolron.

Tja, zelfs ik als vrouw, vind vrouwen niet zo leuk meestal.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_108945522
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:36 schreef Karina het volgende:

[..]

De gasten van deze week zijn: columniste en schrijfster Karin Spaink en cabaretière Laura van Dolron.

Tja, zelfs ik als vrouw, vind vrouwen niet zo leuk meestal.
bah, vrouwelijke cabaretiers :r

niks tegen vrouwen maar ze zijn gewoon niet grappig :')

hopen dat de teamcaptains en harm het leuk houden *O*
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_108946241
Al zaten er geen gasten bij, DWHN is nog altijd 100.000 keer grappiger dan Iedereen is gek op Jack; en 100 keer beter dan het op-na-grappigste programma op de Nederlandse tv.
  Moderator zaterdag 10 maart 2012 @ 19:11:53 #237
9859 crew  Karina
Woman
pi_108946317
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 19:09 schreef pberends het volgende:
Al zaten er geen gasten bij, DWHN is nog altijd 100.000 keer grappiger dan Iedereen is gek op Jack; en 100 keer beter dan het op-na-grappigste programma op de Nederlandse tv.
Dat zeker, de gasten zijn gewoon een beetje versiersel. En gek op Jack :r
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_108946324
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 19:09 schreef pberends het volgende:
Al zaten er geen gasten bij, DWHN is nog altijd 100.000 keer grappiger dan Iedereen is gek op Jack; en 100 keer beter dan het op-na-grappigste programma op de Nederlandse tv.
juist als je de gasten weglaat lijkt me _O-

en zag laatst dat iedereen is gek op Jack nog steeds uitgezonden wordt, dat kijkt toch niemand :')
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  zaterdag 10 maart 2012 @ 19:13:20 #239
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_108946360
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:36 schreef Karina het volgende:

[..]

De gasten van deze week zijn: columniste en schrijfster Karin Spaink en cabaretière Laura van Dolron.

Tja, zelfs ik als vrouw, vind vrouwen niet zo leuk meestal.
Ach, de gasten moeten ook juist niet grappig zijn. Gewoon de juiste voorzetjes geven de grappige personen. :)
pi_108946441
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 19:12 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]
en zag laatst dat iedereen is gek op Jack nog steeds uitgezonden wordt, dat kijkt toch niemand :')
Overigens denk ik dat DWHN serieus lijdt onder de "humor" van Ik Hou Van Holland. Aangezien DWHN van een totaal andere is dan de "humor" van IHVH, haken toch aardig wat kijkers af :').
pi_108946716
sws had de zendtijd van IHVH veel beter gebruikt kunnen worden.

een uurtje verkeersinformatie bijvoorbeeld, of nog beter: een uurtje informatie over je televisietoestel :Y
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  † In Memoriam † zaterdag 10 maart 2012 @ 19:33:36 #242
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_108946892
Of een uurtje mijmeren met Connie Palmen. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_108947085
Kun je dit ook online live kijken?
Heb alleen internet + laptop, geen tv toestel
pi_108947109
niet live, maar pberends heeft altijd goede linkjes :Y
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_108947355
Gasten zijn altijd van ondergeschikt belang.

Als ze grappig zijn is dat een leuke bijkomstigheid.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 20:11:58 #246
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_108948102
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:36 schreef Karina het volgende:

[..]

De gasten van deze week zijn: columniste en schrijfster Karin Spaink en cabaretière Laura van Dolron.

Tja, zelfs ik als vrouw, vind vrouwen niet zo leuk meestal.
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van hun gehoord. :@
pi_108948133
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 20:11 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van hun gehoord. :@
Karin Spaink ken ik ergens vaag van naam, van die andere nog nooit gehoord.
pi_108950222
nog een uurtje *O*
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_108951506
Kwartiertje *O*
pi_108951674
alvast zappen *O* :%
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')