SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Game Informer: Magazine scansOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gameplay Debut Trailer: Geanimeerde screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! TS server:
178.63.54.5:9987
BF3 Server (max 16 slots):
.:: NSFC ::. Not Suited For Civilians
Admin voor kick(TS): Civilian/Patrocious of BrainPulse/Bogardo
BF3 Server (max 32 slots):
i3D.net -=band of fok!kers=- NL Ranked
Admin voor kick(xfire): jedi05071977 of kogelvoer
Zoals vermeld, verzoekjes worden ingewilligd en we kicken voor Fokkers. Handigst is gewoon TS joinen.
We kijken het even aan om de juiste balans te vinden en dan gaan we enkele extra admins aanwijzen. Een kleine bijdrage is altijd welkom. We hebben nu 7 betalende leden. Kosten zijn 33 euro per maand voor de server en ik deel het bedrag per maand door het aantal leden en alles wat extra betaald wordt schuift door naar volgende maand.
Band of FOK!ers Platoon:
Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon:
FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: foknaam -> Ingame naamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor hardware vragen:
Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze op ga dan naar hier naar toe.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Kun je ook ergens de informatie zien over de wapens zoals in Bad Company 2?
Dan zie je namelijk de accuracy / damage / rate of fire zo mooi in een schemaatje staan...![]()
http://bf3stats.com/quote:Op donderdag 3 november 2011 03:00 schreef steekhond het volgende:
Kun je ook ergens de informatie zien over de wapens zoals in Bad Company 2?
Dan zie je namelijk de accuracy / damage / rate of fire zo mooi in een schemaatje staan...
Website is nog in beta versie, maar uiteindelijk moet dat allemaal te zien zijn.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.![]()
Is battlelog niet beter daar heb je ook weapon stats.quote:Op donderdag 3 november 2011 03:02 schreef bambino het volgende:
[..]
http://bf3stats.com/
Website is nog in beta versie, maar uiteindelijk moet dat allemaal te zien zijn.X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu![]()
Geen idee, heb er nog niet echt naar gekeken verder.
Op BFBC2 keek ik altijd op die website (dan bfbc2stats ofzoiets)
Die vond ik wel makkelijk.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.![]()
Ik schiet soms iemand vol in z'n gok en dan overleefd ie het gewoon... dat snap ik dus niet helemaal.![]()
Ja dat heb ik ook. En als hij dan schiet ben ik meteen doodquote:Op donderdag 3 november 2011 08:25 schreef ApoclysmX het volgende:
Ik schiet soms iemand vol in z'n gok en dan overleefd ie het gewoon... dat snap ik dus niet helemaal.![]()
![]()
Gisteravond voor ¤21.- een key besteld, kijk ik net in m'n mailbox, hebben ze ook echt gewoon een foto gemaakt van de achterkant van de disc met een gare sticker er op waar de key op staat
Ben benieuwd of ie het doet als ik vanavond thuis kom![]()
![]()
Yeppp.. nouja, er zal nog wel wat gefine-tuned moeten worden her en der.quote:Op donderdag 3 november 2011 08:27 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. En als hij dan schiet ben ik meteen dood
Maar soms slaat het nergens op.
Gelukkig vermaak ik me er alsnog prima mee. ;pWaar heb je die besteld als ik vragen mag?quote:Op donderdag 3 november 2011 08:34 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Gisteravond voor ¤21.- een key besteld, kijk ik net in m'n mailbox, hebben ze ook echt gewoon een foto gemaakt van de achterkant van de disc met een gare sticker er op waar de key op staat
Ben benieuwd of ie het doet als ik vanavond thuis kom![]()
![]()
Gister wel weer lekker gespeeld met paar fokkers.
Jammer dat je online niet je loadout kan veranderen. Dat zou beter zijn heb je rustig de tijd om alles te bekijken. Nu moet alles snel...Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?![]()
Vanavond misschien maar weer eens wat potjes spelen, het wat te druk gehad de laatste dagen met andere zaken.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Ik heb gezocht in de consolesectie van het forum, maar daar is geen topic over bf3, en ik ben gewoon alleen maar benieuwd of teamspeak uitgezet kan worden. Ik vind het erg storend om naar iemands muziek te moeten luisteren.
Google is met mijn zoekwoorden ook niet heel behulpzaam.
Iemand?Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk![]()
ps3: http://www.gamefaqs.com/ps3/950933-mag/answers?qid=158858quote:Op donderdag 3 november 2011 08:50 schreef woessie het volgende:
Ik heb gezocht in de consolesectie van het forum, maar daar is geen topic over bf3, en ik ben gewoon alleen maar benieuwd of teamspeak uitgezet kan worden. Ik vind het erg storend om naar iemands muziek te moeten luisteren.
Google is met mijn zoekwoorden ook niet heel behulpzaam.
Iemand?
Van x360 zal niet veel verschillen lijkt mij.
En tevens, er is wel een console bf3 topic: [PS3&X360] #10 Battlefield 3: No sleep till Tehran!| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
CD key Warehouse.quote:Op donderdag 3 november 2011 08:36 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Waar heb je die besteld als ik vragen mag?
Daar ook ooit voor BC2 een key besteld en die werkte prima. Ik heb goede hoop![]()
![]()
Nice! Misschien dat ik hier iemand nog blij mee kan maken. ^^quote:Op donderdag 3 november 2011 08:56 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
CD key Warehouse.
Daar ook ooit voor BC2 een key besteld en die werkte prima. Ik heb goede hoop![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 08:54 schreef Solique het volgende:
[..]
ps3: http://www.gamefaqs.com/ps3/950933-mag/answers?qid=158858
Van x360 zal niet veel verschillen lijkt mij.
En tevens, er is wel een console bf3 topic: [PS3&X360] #10 Battlefield 3: No sleep till Tehran!Ben benieuwd of dat werkt, maar thanks iig!
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk![]()
Ik zit met een probleem met mijn keys. Ik heb een toetsenbord, joystick en joypad aangesloten op mijn pc. Als ik mijn toetsen in wil stellen in het spel kan ik niets kiezen, daar reageert het spel niet op. Verder staat als secundaire toetsen mijn joypad of joystick ingesteld. Deze storen me in het spelen, en ik kan de secundaire toetsen niet uitschakelen, tenminste, mij lukt het niet. Komt dit probleem bij iemand voor en hebben jullie daar een oplossing voor?History became legend, legend became myth.![]()
Hoe bedoel je dat? Waarschijnlijk lees ik het verkeerd, maar voor je gaat spawnen kan je gerust je loadout veranderen (aanpassingen wapen, voertuig). En je hebt ook nog een 'snelle' loadout voor enkel de wapens of extra's die je mee kan nemen in het scherm waar je je spawnpoint kiest.quote:Op donderdag 3 november 2011 08:39 schreef genakt het volgende:
Jammer dat je online niet je loadout kan veranderen. Dat zou beter zijn heb je rustig de tijd om alles te bekijken. Nu moet alles snel...![]()
Zeker weten dat je alle drivers ook hebt geïnstalleerd? Dat de joypad en joystick het gelijk doen als je ze inplugd wil niet gelijk zeggen dat ze goed zijn geïnstalleerdquote:Op donderdag 3 november 2011 09:44 schreef valek het volgende:
Ik zit met een probleem met mijn keys.
...![]()
![]()
Client side hitdetection, nog erger dan server-side...quote:Op donderdag 3 november 2011 08:27 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. En als hij dan schiet ben ik meteen doodI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
nog een keer mijn vraag
Wat is het verschil tussen sensitivity en mouse sensitivity
Bijschrift wordt ik ook niet wijzer van. Misschien iets met een controller te maken?
Staat niets van in de gebruiksaanwijzing.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Dan zal het wel aan BF3 liggen. Even googlen misschien? Kan me herinneren dat mijn joystick het aan het begin van BC2 ook niet deed...quote:Op donderdag 3 november 2011 10:09 schreef valek het volgende:
Allemaal geinstalleerd en getest met andere spellen.![]()
![]()
Doet het gewoon hoor, met zo'n key, ik heb online ook de BF3 Limited Edition + Back to Karkand + Physical Warfare Pack besteld voor 31 euro![]()
![]()
Ik ben nu officieel gestopt met de singleplayer mode. Wat een lineaire saaie shit is dat zeg. En die quicktime events zijn echt belachelijk. Zo vaak dood gegaan omdat er niet eens goed wordt aangegeven wat je nou precies moet doen. Lekker hersenloos op knoppen rammen![]()
Multiplayer darentegen is monsterlijk vet. Wat een game. Wat een graphics. Ik haal nu overigens veel meer plezier uit Rush dan uit Conquest. De spanning van eindelijk het M-com station bereiken en de bom plaatsen is veel groter voor mij.
Soms heb ik nog wel dat als ik een server in ga dat ik er dan wordt uitgegooid. En gister zelfs bleef hij halverwege het spel hangen en kwam de melding 'BF3 werkt niet meer'.
Waar zou dat aan kunnen liggen?![]()
Ik moet ook zeggen dat ik de afgelopen dagen meer geneigd ben om Rush te spelen dan Conquest inderdaad. Maar ik blijf een beetje afwisselen.![]()
Het lukt me ook niet om de keys te unbinden (of hoe ik het ook moet schrijven). Dat zou toch moeten kunnen. Of moet ik dan een speciale toets indrukken?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:14 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan BF3 liggen. Even googlen misschien? Kan me herinneren dat mijn joystick het aan het begin van BC2 ook niet deed...History became legend, legend became myth.![]()
Nope, sommige keys kan je niet unbinden en dat probleem is al bekend. De communications knop (Q) kan je wel rebinden, maar hij blijft ook op Q staan. Rete irritant.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:41 schreef valek het volgende:
[..]
Het lukt me ook niet om de keys te unbinden (of hoe ik het ook moet schrijven). Dat zou toch moeten kunnen. Of moet ik dan een speciale toets indrukken?
Daar zou je een applicatie zoals HotKeys voor kunnen gebruiken zodat je het tijdelijk zelf ff kan rebinden.I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Ja maar wil gewoon rustig kunnen kijken en tijdens spawnen wil ik het nog wel eens vergeten en dan ben je te laatquote:Op donderdag 3 november 2011 09:44 schreef JK het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Waarschijnlijk lees ik het verkeerd, maar voor je gaat spawnen kan je gerust je loadout veranderen (aanpassingen wapen, voertuig). En je hebt ook nog een 'snelle' loadout voor enkel de wapens of extra's die je mee kan nemen in het scherm waar je je spawnpoint kiest.
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?![]()
Hopelijk komt er snel een patch.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:44 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nope, sommige keys kan je niet unbinden en dat probleem is al bekend. De communications knop (Q) kan je wel rebinden, maar hij blijft ook op Q staan. Rete irritant.
Daar zou je een applicatie zoals HotKeys voor kunnen gebruiken zodat je het tijdelijk zelf ff kan rebinden.History became legend, legend became myth.![]()
Ik blijf random PC crashes houden tijdens BF3. Soms wel 2 keer binnen 10 minuten. Het scherm wordt zwart en pc reageert verder niet meer.
Online komt het schijnbaar veel voor en ik heb de pc aan allerlei tests onderworpen zoals het primen van de CPU maar alles is perfect. Ik heb het ook alleen bij BF3.![]()
Maar als je zoekt op BF3 problemen dan zijn er echt veel varianten zeg met de meest vreemde tweaks om het op te lossen.![]()
![]()
Ik heb hetzelfde gedoequote:Op donderdag 3 november 2011 11:10 schreef jpjedi het volgende:
Ik blijf random PC crashes houden tijdens BF3. Soms wel 2 keer binnen 10 minuten. Het scherm wordt zwart en pc reageert verder niet meer.
Online komt het schijnbaar veel voor en ik heb de pc aan allerlei tests onderworpen zoals het primen van de CPU maar alles is perfect. Ik heb het ook alleen bij BF3.![]()
Maar als je zoekt op BF3 problemen dan zijn er echt veel varianten zeg met de meest vreemde tweaks om het op te lossen.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Bruder hebben hun spelletje nu ook, poep gaat aan.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Teamwork, wat is dat?
Waarom is 8 snipers in een aanvallend team hebben slecht?
Waarom zou je een gunner nodig hebben in een tank.
Zucht... Maakt niet uit hoe goed ze het spel maken, de spelers....Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Vandaar ben ik heel blij met buddies en skype...quote:Op donderdag 3 november 2011 11:14 schreef Ame_thyst het volgende:
Teamwork, wat is dat?
Zucht... Maakt niet uit hoe goed ze het spel maken, de spelers....I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Bij mij freezed hij af en toe, is nu 4 keer voorgekomen ofzo. Dan loopt het spel vast en kan ik alleen nog ctrl-alt-delete doen, klik op taakbeheer om bf3 af te sluiten en dan staat er al een melding dat bf3 niet meer werkt.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:10 schreef jpjedi het volgende:
Maar als je zoekt op BF3 problemen dan zijn er echt veel varianten zeg met de meest vreemde tweaks om het op te lossen.-weg-![]()
Ik vind het vooral vervelend als mensen geen ammo geven. Vaak zijn er al weinig support mannetjes en als je er dan 1 vind dan kan je roepen wat je wilt en aandacht trekken maar ze schijnen het maar niet te snappen? Ik heb gister een halve map achter zo'n type aan moeten rennen.. ik wou alleen maar nieuwe ammo voor de stinger. Ik maar schreeuwen en zelfs op hem schieten.. maar niets.. was hij dus helemaal op weg naar een afgelegen punt om een vijand af te schieten. Heb ik hem maar even vriendelijk mee geholpen.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:14 schreef Ame_thyst het volgende:
Teamwork, wat is dat?
Zucht... Maakt niet uit hoe goed ze het spel maken, de spelers....
Sommige denken ook alleen maar dat het om kills gaat.-weg-![]()
hier ook.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:21 schreef Auti het volgende:
[..]
Bij mij freezed hij af en toe, is nu 4 keer voorgekomen ofzo. Dan loopt het spel vast en kan ik alleen nog ctrl-alt-delete doen, klik op taakbeheer om bf3 af te sluiten en dan staat er al een melding dat bf3 niet meer werkt.
Meer niet. Broertje heeft een 6870, draait als een tierelier overigens.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik speel ook support en mik eigenlijk overal wel wat ammopacks neer als ik een teamgenoot ergens zie zitten. En standaard al als ik op eentje spawnquote:Op donderdag 3 november 2011 11:26 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vervelend als mensen geen ammo geven. Vaak zijn er al weinig support mannetjes en als je er dan 1 vind dan kan je roepen wat je wilt en aandacht trekken maar ze schijnen het maar niet te snappen? Ik heb gister een halve map achter zo'n type aan moeten rennen.. ik wou alleen maar nieuwe ammo voor de stinger. Ik maar schreeuwen en zelfs op hem schieten.. maar niets.. was hij dus helemaal op weg naar een afgelegen punt om een vijand af te schieten. Heb ik hem maar even vriendelijk mee geholpen.
Sommige denken ook alleen maar dat het om kills gaat.I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Waarschijnlijk ben je dan niet achter mij aan gelopen. Normaal gesproken blijf ik mijn ammo boxes gooien. Het mooiste is als er ergens iemand idd met een stinger ergens in the middle of nowhere staat. En maar resuply ribbons verzamellenquote:Op donderdag 3 november 2011 11:26 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vervelend als mensen geen ammo geven. Vaak zijn er al weinig support mannetjes en als je er dan 1 vind dan kan je roepen wat je wilt en aandacht trekken maar ze schijnen het maar niet te snappen? Ik heb gister een halve map achter zo'n type aan moeten rennen.. ik wou alleen maar nieuwe ammo voor de stinger. Ik maar schreeuwen en zelfs op hem schieten.. maar niets.. was hij dus helemaal op weg naar een afgelegen punt om een vijand af te schieten. Heb ik hem maar even vriendelijk mee geholpen.
Sommige denken ook alleen maar dat het om kills gaat.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Precies! Ik doe dat zelf ook, is goed voor de punten en iedereen is er mee geholpen. Ik heb er zelfs een medal voor
-weg-![]()
Die amo is inderdaad stront vervelend. Loop je inderdaad kwartier achter iemand aan en dan krijg je het nog niet. Terwijl ik honderden punten krijgt voor bijv mensen healen pff
Wat betreft chrashes: Eventueel de boel update ? Heb tot nu toe nog nergens last van gehad en loopt als een zonnetjeOp woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
HIER STOPT DE GAME ER GEWOON SOMS MEE, GEWOON WEG, GEEN ERROR OF WAT DAN OOK, 2000 PUNTEN WEG.
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
Ammo en medkits mogen gewoon duidelijkere indicatie krijgen en vaste plek in de commorose, want die is me een partij bagger nu. Ook heb je als squad leader geen optie om doelen aan te wijzen om heen te lopen, te verdedigen oid, dat was in BF2 echt heerlijk.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Als squadleader kan je met q een vlag aanwijzen om te verdedigen of aan te vallen.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:51 schreef Skull-splitter het volgende:
Ammo en medkits mogen gewoon duidelijkere indicatie krijgen en vaste plek in de commorose, want die is me een partij bagger nu. Ook heb je als squad leader geen optie om doelen aan te wijzen om heen te lopen, te verdedigen oid, dat was in BF2 echt heerlijk.-weg-![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 11:50 schreef benx het volgende:
HIER STOPT DE GAME ER GEWOON SOMS MEE, GEWOON WEG, GEEN ERROR OF WAT DAN OOK, 2000 PUNTEN WEG.
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu![]()
Koop een goed systeemOp woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
In BF 2 keek je gewoon naar een muurtje, T indrukken en dan "move here", kon heel je squad zien waar ze positie in konden nemen om een ambush te organiseren of te regroupen voor een aanval.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:54 schreef Auti het volgende:
[..]
Als squadleader kan je met q een vlag aanwijzen om te verdedigen of aan te vallen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat gaat dan weer niet volgens mij, je kan alleen "targets" aangeven. Niet dat iemand zich daar wat van aantrekt als je gewoon op een random servers speeltquote:Op donderdag 3 november 2011 12:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
In BF 2 keek je gewoon naar een muurtje, T indrukken en dan "move here", kon heel je squad zien waar ze positie in konden nemen om een ambush te organiseren of te regroupen voor een aanval.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Bij mij gisteravond vreemdgenoeg geen problemen met horizontale muisbewegingen als ik rondliep (als dit probleem er is, kan ik wel probleemloos in voertuigen naar links en rechts bewegen zonder traagheid). Vanavond zal ik wel weer pech hebben.![]()
![]()
Grappig dat iedereen mij nu een aantal dingen gaat uitleggen die ik wel degelijk weet, terwijl ik een (imo) beperking aankaart zonder aan te geven dat ik de huidige vorm niet snap...quote:Op donderdag 3 november 2011 12:04 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dat gaat dan weer niet volgens mij, je kan alleen "targets" aangeven. Niet dat iemand zich daar wat van aantrekt als je gewoon op een random servers speeltI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Veranderen bij jullie ook de x en y as van je muis als jullie in straaljager stappen ?Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
die kun je toch inverten in je control settings?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:15 schreef genakt het volgende:
Veranderen bij jullie ook de x en y as van je muis als jullie in straaljager stappen ?![]()
Kan de bof server niet veranderd worden dat je met 2 spelers ook al kunt spelen, net zo lang blijven staat tot er meer spelers zijn is ook weer zoiets.![]()
Ok, fix ik in 5 mins.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:39 schreef dnbrainwash het volgende:
Kan de bof server niet veranderd worden dat je met 2 spelers ook al kunt spelen, net zo lang blijven staat tot er meer spelers zijn is ook weer zoiets.
edit: uhm hij zit half vol hoor, draait gewoon.
Die settings van minimum players to start lijkt gereset te worden want ik kan het wel aanpassen maar een paar uur later staat het weer op 8. Zal tegen statspadding zijn ofzo?![]()
Ik zat er net in met 2 man, vandaar.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ok, fix ik in 5 mins.
edit: uhm hij zit half vol hoor, draait gewoon.
Die settings van minimum players to start lijkt gereset te worden want ik kan het wel aanpassen maar een paar uur later staat het weer op 8. Zal tegen statspadding zijn ofzo?![]()
![]()
Gewoon inverten bedoel je? Ja dat heb ik gedaanquote:Op donderdag 3 november 2011 12:15 schreef genakt het volgende:
Veranderen bij jullie ook de x en y as van je muis als jullie in straaljager stappen ?
Conscience do cost.![]()
Gratis dogtags (WOOF!!).
http://actofvalor.com/bf3/
kijk de trailer helemaal (skippen werkt niet), en kies je platform en log dan in op je EA account,De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt![]()
Ziet er wel uit als een kutfilm zegquote:Op donderdag 3 november 2011 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
Gratis dogtags (WOOF!!).
[ afbeelding ]
kijk de trailer helemaal (skippen werkt niet), en kies je platform en log dan in op je EA account,Typisch zo'n film die ze maken voor CoD/battlefield pubers
Conscience do cost.![]()
Awesome, tnx.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
Gratis dogtags (WOOF!!).
[ afbeelding ]
kijk de trailer helemaal (skippen werkt niet), en kies je platform en log dan in op je EA account,![]()
![]()
Alles loopt prima, alleen gisteren enkele serverreboots gehad.. Niks te zien in console blijkbaar, startte wel weer op daarna.
Wel heb ik soms het volgende in de MP: als ik opnieuw spawn werkt mijn muis vervolgens nietmeer in het spawn-menu. Hierdoor kan ik alleen kiezen met de pijltjes waar ik spawn, en kan ik niet meer switchen in classes en gear..
Hebben jullie dit ook al gehad? Zoektocht heeft tot dusver nog niks opgeleverd...Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
Server disconnected unexpectedly. Do you have the latest version of the game?
Oh die hebben we nog niet gezien, van de 9000 errors
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Even tussendoor; Weet iemand nog een dikke videokaart van rond de 300 euro waarmee ik alles op ultra kan zetten?
Conscience do cost.![]()
Kan er iemand ruimte maken op fok server?
(of instellen dat de queue werkt...)Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Elke videokaart rond die prijs is dik..quote:Op donderdag 3 november 2011 13:30 schreef ems. het volgende:
Even tussendoor; Weet iemand nog een dikke videokaart van rond de 300 euro waarmee ik alles op ultra kan zetten?I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Vannacht tot in de vroege uurtjes zitten knallen in mp. wat is dat vet zeg. Maar 2 dingen iriteer ik mij mateloos aan. Het chatvenster is echt 10 maten te groot. chatvenster in BFBC2 was een mooie maat zo links boven in de hoek, deze popt rechts ergens in het midden naar voren. En net boven de crossshair staat een metertje, als je bij objective A bent b.v. hoeveel meter je nog van het object verwijdert bent, gaat ook niet weg blijft altijd de distance tot het dichtsbijzijnde object weeregeven, Echt vet irritant, is is dit een first person shooter of een first person display game?
Heb vanacht een aantal kills gemist omdat ik de vijand uit het oog verloor door het chatvenster wat overaanwezig is en het distance geval in het midden.
Oh, nu is het weg. Maar heb nog wel last van de bug dat de camera naar de enemy gaat en je jezelf pas weer ziet na een suicide![]()
Idd. FFS.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:31 schreef Civilian het volgende:
[..]
Elke videokaart rond die prijs is dik..I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
fok is leeg en BoF is 29/32quote:Op donderdag 3 november 2011 13:31 schreef Ame_thyst het volgende:
(of instellen dat de queue werkt...)![]()
![]()
Queue werkt niet, want die bestaan niet in BF3quote:Op donderdag 3 november 2011 13:31 schreef Ame_thyst het volgende:
(of instellen dat de queue werkt...)I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
ook ridicuul idd...quote:Op donderdag 3 november 2011 13:42 schreef Civilian het volgende:
[..]
Queue werkt niet, want die bestaan niet in BF3I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Uhh ik zat laatst wel in een queue?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:42 schreef Civilian het volgende:
[..]
Queue werkt niet, want die bestaan niet in BF3![]()
Ja ik dus ook ?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:46 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Uhh ik zat laatst wel in een queue?Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
VIP is een optie in BF3CC maar die werkt in de huidige versie nog niet.
http://battlefieldo.com/f(...)n-the-features.1385/![]()
En wat zie jij als queue? Want als een server vol is krijg je netjes de melding dat je niet kan joinen omdat de server vol is.. Als je die melding niet krijgt is de server gewoon niet vol, maar duurt 't laden langquote:Op donderdag 3 november 2011 13:46 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Uhh ik zat laatst wel in een queue?I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Een melding 'You are now number 2 in the queue' of iets dergelijksquote:Op donderdag 3 november 2011 13:53 schreef Civilian het volgende:
[..]
En wat zie jij als queue? Want als een server vol is krijg je netjes de melding dat je niet kan joinen omdat de server vol is.. Als je die melding niet krijgt is de server gewoon niet vol, maar duurt 't laden langZoiets stond in ieder geval in Battlelog toen ik een server wilde joinen.
![]()
thanksquote:Op donderdag 3 november 2011 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
Gratis dogtags (WOOF!!).
[ afbeelding ]
kijk de trailer helemaal (skippen werkt niet), en kies je platform en log dan in op je EA account,
anders steek je gewoon even je tong erin![]()
Zo irritant dat het zo lang duurt voor ik de unlocks heb die ik wil hebben. (was in BF2 beter, dat je gewoon kon kiezen welke unlock je wilde unlocken)
Denk dat ik de volgende twee weken maar eens ga grinden in TDM ofzo.![]()
Waarom is de FOK!-server non-hardcore? Dat is echt voor watjes
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!![]()
Thanksquote:Op donderdag 3 november 2011 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
Gratis dogtags (WOOF!!).
[ afbeelding ]
kijk de trailer helemaal (skippen werkt niet), en kies je platform en log dan in op je EA account,
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Wat zijn volgens jou hardcore instellingen dan? Want de optie "hardcore" bestaat ook niet meer..quote:Op donderdag 3 november 2011 14:07 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Waarom is de FOK!-server non-hardcore? Dat is echt voor watjesI'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Dat is al 't geval.quote:
Een handig lijstje:
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
FF is vreselijk op public servers. ge-rpged worden door franse 10 jarige die vinden dat je blocked.
Ach, over 2 dagen komt MW3 uit, dan wordt alles vast beter.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D![]()
Je zei dat de optie Hardcore niet meer aanwezig was maar... die staat toch in dat lijstje?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:15 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat is al 't geval.
Een handig lijstje:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Sowieso dat verschrikkelijke gekloot met die rpg'squote:Op donderdag 3 november 2011 14:16 schreef Ame_thyst het volgende:
FF is vreselijk op public servers. ge-rpged worden door franse 10 jarige die vinden dat je blocked.![]()
![]()
Op de server ? waarom ? dat is echt strond vervelendquote:Op donderdag 3 november 2011 12:56 schreef ems. het volgende:
[..]
Gewoon inverten bedoel je? Ja dat heb ik gedaanOp woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Nee, bij BF2BC had je daadwerkelijk een vinkje "hardcore". Hier moet je de instellingen onder het kopje "hardcore" zo zetten, zodat EA hem herkent als hardcorequote:Op donderdag 3 november 2011 14:20 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Je zei dat de optie Hardcore niet meer aanwezig was maar... die staat toch in dat lijstje?
NAIS!quote:Op donderdag 3 november 2011 13:31 schreef Civilian het volgende:
[..]
Elke videokaart rond die prijs is dik..
En ik vind het rpg probleem verwaarloosbaar sinds mortars. Mortars motiveren in ieder geval wel dat de attackers in beweging blijven
Conscience do cost.![]()
Default heeft een engineer ook te veel van die dingen, vind ik.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Sowieso dat verschrikkelijke gekloot met die rpg's![]()
Ga dat toch niet omdat ik 5 min een straaljager zit veranderen ?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
die kun je toch inverten in je control settings?Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Als ik merk dat iemand met een mortier aan het kutten is, dan zet ik mijn mortier snel ff op en blaas ik diegene in 1 schot naar de 7de hemel om vervolgens weer verder te gaan met waar ik mee bezig was.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:25 schreef ems. het volgende:
[..]
NAIS!
En ik vind het rpg probleem verwaarloosbaar sinds mortars. Mortars motiveren in ieder geval wel dat de attackers in beweging blijven![]()
Ja precies, ik vind dat ze prima damage doen tegen tanks, maar ze hebben er veel te veel, waardoor misbruik tegen infanterie gewoon uitgelokt wordt.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Default heeft een engineer ook te veel van die dingen, vind ik.![]()
Thanks voor die gratis dogtags WhiteLightning!
Kreeg gister trouwens Uncharted 3 voor de PS3 binnen. Die gaat dus even in de kast, BF3 is te goed.![]()
![]()
Je kan het ook veranderen om alleen bij jets/heli's te doen.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:26 schreef genakt het volgende:
[..]
Ga dat toch niet omdat ik 5 min een straaljager zit veranderen ?Conscience do cost.![]()
Kharg island op die heuvelrug, kan je ook op autootjes schieten als je wiltquote:Op donderdag 3 november 2011 14:28 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik hou zo van mobile AA, vermaak me er kosteloos mee.
Maar eens een rondje spelen zo.![]()
if you dont like it dont play on them, wij hebben gekozen op de BoF server om non-hardcore te doen omdat dat uiteindelijk beter is (vinden wij)quote:Op donderdag 3 november 2011 14:07 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Waarom is de FOK!-server non-hardcore? Dat is echt voor watjesEvery war is different, every war is the same.![]()
Mobile AA kan je echt bijna nooit spelen omdat er maar 1 per kant isWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Eenschquote:Op donderdag 3 november 2011 14:32 schreef dekkered het volgende:
[..]
if you dont like it dont play on them, wij hebben gekozen op de BoF server om non-hardcore te doen omdat dat uiteindelijk beter is (vinden wij)![]()
Dat wel, en er kan maar 1 iemand in. Maar als je eenmaal een leuke plek hebt blijft er geen jet meer in de lucht.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:33 schreef MouzurX het volgende:
Mobile AA kan je echt bijna nooit spelen omdat er maar 1 per kant is![]()
![]()
Handige harrie, controls zijn ingedeeld per tab inf/veh/hel/jetquote:Op donderdag 3 november 2011 14:26 schreef genakt het volgende:
[..]
Ga dat toch niet omdat ik 5 min een straaljager zit veranderen ?![]()
![]()
Op Caspian 8500 punten in 1 ronde, puur op mannetjes en voertuigen jagen en af en toe een heli uit de lucht halen, heerlijk in een squad met tankhoeren..quote:Op donderdag 3 november 2011 14:33 schreef MouzurX het volgende:
Mobile AA kan je echt bijna nooit spelen omdat er maar 1 per kant is![]()
![]()
En dat zorgt er weer voor dat maar 1 persoon in de mobile AA zit de hele ronde.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:35 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Dat wel, en er kan maar 1 iemand in. Maar als je eenmaal een leuke plek hebt blijft er geen jet meer in de lucht.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 14:30 schreef ems. het volgende:
[..]
Je kan het ook veranderen om alleen bij jets/heli's te doen.Thanks dalijk even kijkenquote:Op donderdag 3 november 2011 14:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Handige harrie, controls zijn ingedeeld per tab inf/veh/hel/jet
sorry![]()
Ik kwam er gisteren achter dat als je veel XP wil scoren, je op Tehran Highway gewoon met 'n Humvee of ander snel voertuig achter elkaar de vlaggen moet veroveren op Conquest..quote:Op donderdag 3 november 2011 14:05 schreef SeanFerdi het volgende:
Zo irritant dat het zo lang duurt voor ik de unlocks heb die ik wil hebben. (was in BF2 beter, dat je gewoon kon kiezen welke unlock je wilde unlocken)
Denk dat ik de volgende twee weken maar eens ga grinden in TDM ofzo.
Er zijn 6 vlaggen, en er word er altijd wel weer 1 teruggepakt als je ze bijna allemaal hebt. Ik en m'n broertje speelde gisteravond achter elkaar 6000+ points per potje bij elkaar op die manier
Iemand anders trouwens nog goede manieren om veel punten te scoren?![]()
64 speler map, metro conquest.
medic/resupply doen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik wordt soms gewoon uit de game gegooid op een rare manier. Krijg een zwart scherm eventjes en ga dan terug naar Windows terwijl BF3 onderin de balk blijft staan. Natuurlijk kan ik hem dan niet opstarten en dan moet ik via CTRL/ALT/DEL de game beëindigen. Dit gebeurt niet altijd, soms kan ik ook gewoon een paar uur achter elkaar BF3'en zonder dat dit gebeurt...![]()
Ik had net weer een mooie spot, had 2 jets en een chopper neergehaald. Komt er ineens een enemy tank uit het niks me kapotschieten. Zijn beide dogtags van hem met een jet erop, die had ik dus net te pakken waarschijnlijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En dat zorgt er weer voor dat maar 1 persoon in de mobile AA zit de hele ronde.![]()
![]()
zitten 4 rush mappen bijquote:Op donderdag 3 november 2011 15:20 schreef -Dries- het volgende:
BoF server is alleen conquest, begrijp ik? Af en toe Rush er doorheen zou niet verkeerd zijn....![]()
![]()
Net op de BoF server gezeten en was op een gegeven moment alleen maar rush achter elkaar. Geen probleem met rush, maar kan dat niet beter afgewisseld worden? Dan CQ daarna rush etcquote:Op donderdag 3 november 2011 15:20 schreef -Dries- het volgende:
BoF server is alleen conquest, begrijp ik? Af en toe Rush er doorheen zou niet verkeerd zijn....Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
is best wel een pokke werk om dat in BF3CC te doen, maar zal vant weekend wel ff doenquote:Op donderdag 3 november 2011 15:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Net op de BoF server gezeten en was op een gegeven moment alleen maar rush achter elkaar. Geen probleem met rush, maar kan dat niet beter afgewisseld worden? Dan CQ daarna rush etcEvery war is different, every war is the same.![]()
Ah ok, dat wist ik niet. Don't rushquote:Op donderdag 3 november 2011 15:43 schreef dekkered het volgende:
[..]
is best wel een pokke werk om dat in BF3CC te doen, maar zal vant weekend wel ff doen
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Net alle unlocks van tanks geunlock, 10.000 punten star gekregen.
Wil iemand die laser guided shell heeft geunlocked voor tanks ff gaan ownen met mijn CITV station:
Add me dan ff: Kadoosh86![]()
Dat kan je dan ook beter rechtstreeks op de server doen. in BF3CC kan je inderdaad de volgorde van de mappen niet veranderen. Terwijl je in het config bestandje de map gewoon op een andere regel plakt.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:43 schreef dekkered het volgende:
[..]
is best wel een pokke werk om dat in BF3CC te doen, maar zal vant weekend wel ff doen
5 seconden werk
Nou JP succes der meequote:Op donderdag 3 november 2011 15:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat kan je dan ook beter rechtstreeks op de server doen. in BF3CC kan je inderdaad de volgorde van de mappen niet veranderen. Terwijl je in het config bestandje de map gewoon op een andere regel plakt.
5 seconden werk(ik kan namelijk niet bij de config files dat kan JPjedi alleen)
Every war is different, every war is the same.![]()
Hehequote:Op donderdag 3 november 2011 15:55 schreef dekkered het volgende:
[..]
Nou JP succes der mee(ik kan namelijk niet bij de config files dat kan JPjedi alleen)
Heb 't op de andere server net ook maar ff een beetje door elkaar gegooid. Stond ook alleen maar CQ op
Met de SOFLAM uit de recon kit.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:43 schreef jpjedi het volgende:
Hoe kun je een tank eigenlijk "painten" en met welk voertuig of wapen kun je daarop locken?-weg-![]()
donequote:Op donderdag 3 november 2011 15:55 schreef dekkered het volgende:
[..]
Nou JP succes der mee(ik kan namelijk niet bij de config files dat kan JPjedi alleen)
quote:MP_001 ConquestSmall0 1
MP_001 RushLarge0 2
MP_003 ConquestSmall0 1
MP_007 ConquestLarge0 1
MP_011 RushLarge0 2
MP_012 ConquestSmall0 1
MP_Subway RushLarge0 2
MP_017 ConquestSmall0 1
MP_018 ConquestSmall0 1
MP_013 RushLarge0 2
MP_Subway ConquestSmall0 1![]()
Javelins sowieso.. Zelfs als je geen line of sight hebt. Dus je Javelin over 'n muurtje heen schieten, waarna die z'n doel zoekt.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ah tnx
en dan is het doel autonoom gelocked voor een airstrike of javelin?
Je kan ook aircrafts uit de lucht schieten met Javelin als iemand ze laser-designate![]()
quote:
Net de resupplymedal gekregen, schiet je zo even 10.000 punten omhoog
Damn, zo snel ga ik bij lange na nietquote:Op donderdag 3 november 2011 16:40 schreef Kadooosh het volgende:
Engineer ook alweer helemaal geunlockt. Gaat wel snel eigenlijk.
![]()
![]()
LOL hoeveel uur heb je daar aan besteed?quote:Op donderdag 3 november 2011 16:40 schreef Kadooosh het volgende:
Engineer ook alweer helemaal geunlockt. Gaat wel snel eigenlijk.
Totaal 23 uur gespeeld :p
http://battlelog.battlefi(...)h86/stats/186570983/
Heb recon en support niet eens aangeraakt.
Ben altijd al een engineer geweest in alle vorige Battlefields![]()
hd6970 loopt hier stock alles op ultra, gaat prima..quote:Op donderdag 3 november 2011 13:30 schreef ems. het volgende:
Even tussendoor; Weet iemand nog een dikke videokaart van rond de 300 euro waarmee ik alles op ultra kan zetten?
http://tweakers.net/pricewatch/273727/xfx-amd-radeon-hd-6970.htmlOp dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
En net tien keer op rij verloren door
kutteam
lag
Fijn spelen zo. Ga wel naar cod toe. Kan ik tenminste wel one man army spelen en ben je niet zo afhankelijk van je teamWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Doeiquote:Op donderdag 3 november 2011 17:13 schreef BurnaBoy het volgende:
kutteam
lag
Fijn spelen zo. Ga wel naar cod toe. Kan ik tenminste wel one man army spelen en ben je niet zo afhankelijk van je team![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 17:13 schreef BurnaBoy het volgende:
kutteam
lag
Fijn spelen zo. Ga wel naar cod toe. Kan ik tenminste wel one man army spelen en ben je niet zo afhankelijk van je team![]()
![]()
Moet inderdaad wel toegeven dat de lag het de afgelopen 2 dagen meerdere keren bijna onspeelbaar gemaakt heeft. Dat is wel jammer..
Verder is het team-gebeuren juist wat dit spel zo leuk maakt. Maar daar moet je van houden, en er ook wel tegen kunnen als je een kut-team hebt. Wat wel vaak voor komt momenteel.
..non est vivere sed valere vita est ..![]()
Pff er zijn hacked servers waar je zo max level kan bereiken:
http://battlelog.battlefi(...)/398536/1/226988141/
Hopelijk doen ze er snel wat aan.
Lol en als je zonder dat je het weer op zon server komt ben je gefucked.. lees het commentaar maar.![]()
Ik zeg niet dat ik stop. Ik zegalleen dat ik stop met in mijn eentje spelen. En als dat betekent dat ik een stuk minder ga spelen dat is dan maar zo.quote:We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ok ik ben echt compleet nieuw in de BF series, wat raden jullie mij aan om het spel een beetje te leren? Heb hiervoor alleen actief halo gespeeld. Heb al wat gegoogled naar tutorials of tips, maar kent iemand misschien een goede site of wat moet ik doen?
![]()
Je zou denken dat ze toch IETS hadden geleerd van de Carl Gustav in BC2quote:Op donderdag 3 november 2011 17:48 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik word echt ziek van al die kutjes met hun rpg´s. Zelfs in de seine map spammen ze hem nu![]()
![]()
Dan heb ik niks gezegd!quote:Op donderdag 3 november 2011 15:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
zitten 4 rush mappen bij
[ afbeelding ]![]()
Net zoals die mortars, daar word ik in infantry maps ook wel moe van.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:48 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik word echt ziek van al die kutjes met hun rpg´s. Zelfs in de seine map spammen ze hem nu
Hoe zit het trouwens met de M16A4? Als ik daarop druk in Battlelog, dan word ik gelinkt naar de M16A3. Zit de A4 nu wel in het spel of niet?![]()
Ik denk dat die er wel in zit en dat het een foutje is op de battlelog site, maar ben hem nog niet tegen gekomen en heb hem zelf nog niet unlocked.-weg-![]()
Hij was heel de dag vol maar er is om 16:45 een crash geweest bij i3Dquote:Op donderdag 3 november 2011 18:35 schreef Ame_thyst het volgende:
Gaan we BoF server weer vullen? Hij is leeg atm
![]()
Ik heb hem zojuist een herstart gegeven.![]()
![]()
Jep,quote:Op donderdag 3 november 2011 17:56 schreef Onmisbaar het volgende:
[..]
Net zoals die mortars, daar word ik in infantry maps ook wel moe van.
Hoe zit het trouwens met de M16A4? Als ik daarop druk in Battlelog, dan word ik gelinkt naar de M16A3. Zit de A4 nu wel in het spel of niet?
A4 is alleen single en burst fire
A3 is ook volautomatisch.
A4 vind ik zelf iets fijner maar ik speel eigenlijk alleen maar met burst fire.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Burst werkt toch van geen meter?
Op afstand (lees niet-cq) dan schiet je continu 2 schoten van de 3 mis.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Topquote:Op donderdag 3 november 2011 18:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hij was heel de dag vol maar er is om 16:45 een crash geweest bij i3D![]()
Ik heb hem zojuist een herstart gegeven.Wacht wel in de server tot er weer mensen komen
*start op*quote:Op donderdag 3 november 2011 18:43 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
TopWacht wel in de server tot er weer mensen komen
![]()
Bij Land, Airquote:Op donderdag 3 november 2011 19:21 schreef RoW_0 het volgende:
Waar kan ik de unlocks voor de vehicles instellen?
Staat gewoon tussen de rest van de kit unlocksOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Oh oke, hij stond er niet bij omdat ik het een infantry only potje was.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Bij Land, Air
Staat gewoon tussen de rest van de kit unlocks![]()
![]()
Damn wat heb ik een hekel aan die mortars
Ja queues zijn echt relax, en dat zijn mortars dus duidelijk niet. Zat laatst in een pot waar 6 gasten op hun spawn bleven en alleen mortars afvuurde. Wat ik ook irritant vind is als mensen geen ammo/medic pack gooien terwijl ze staan de niksen en ik 'q' blijf drukken.![]()
Hoe kan je stoppen met het gebruiken van je mortar als je eenmaal begonnen bent tijdens een game? Ik moet steeds blijven mortaren totdat ik sneuvel![]()
![]()
Je krijgt niet echt duidelijk een melding als iemand wat vraagt.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:39 schreef lordteddybeer het volgende:
Ja queues zijn echt relax, en dat zijn mortars dus duidelijk niet. Zat laatst in een pot waar 6 gasten op hun spawn bleven en alleen mortars afvuurde. Wat ik ook irritant vind is als mensen geen ammo/medic pack gooien terwijl ze staan de niksen en ik 'q' blijf drukken.
Al doe ik zelf wel altijd als ik die icoontjes boven iemand zie zweven even een ammopackje gooien maar ik gooi reteveel van die dingen dus blijven ook niet zo lang liggenWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Check op youtube gewoon wat filmpjes waarin gespeeld word, of zoek naar 'BF3 tactic' oid..quote:Op donderdag 3 november 2011 17:36 schreef Turalyon het volgende:
Ok ik ben echt compleet nieuw in de BF series, wat raden jullie mij aan om het spel een beetje te leren? Heb hiervoor alleen actief halo gespeeld. Heb al wat gegoogled naar tutorials of tips, maar kent iemand misschien een goede site of wat moet ik doen?
Dekking is het sleutelwoord.. En overzicht proberen te houden, hoe lastig dat soms ook is in de chaos
Oh, en het is een teamspel.. Dus help je teamgenoten! Geef ze health en revive ze als medic, geef ze ammo als support, repareer tanks als engineer, en speel voor je objectives!
Houd in je hoofd dat de teamvictory boven K/D gaat![]()
![]()
Waar kan je informatie over de wapens zien? Over hun accuracy en damage enzo? Dus niet over wat ik er mee heb gepresteerd, maar over het algemeen... Bij BC2 zag je in het spawn menu hoe 'sterk' een wapen was... Zou ik graag zien.![]()
Ghehehequote:Op donderdag 3 november 2011 20:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Damn wat heb ik een hekel aan die mortars-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
zal hem hier ook maar effe posten.
Geen idee of het al gepost is maar via de volgende link kan je gratis dogtags krijgen. Je hoeft alleen een trailer te bekijken die je kan muten of op de achtergrond kan laten spelen.
Even je platform selecteren en inloggen op battlelog![]()
![]()
Goede trailer btw!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:42 schreef Beastie_boys het volgende:
zal hem hier ook maar effe posten.
Geen idee of het al gepost is maar via de volgende link kan je gratis dogtags krijgen. Je hoeft alleen een trailer te bekijken die je kan muten of op de achtergrond kan laten spelen.
Even je platform selecteren en inloggen op battlelog
Geen ramp om die te moeten uitzitten![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Damn wat heb ik een hekel aan die mortars
Is er een nadeel aan geen 'underslung' plaatsen en je granaatwerper standalone gebruiken? Dus dat die niet gemonteerd is aan je rifle?![]()
Denk langere wisseltijd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:13 schreef steekhond het volgende:
Is er een nadeel aan geen 'underslung' plaatsen en je granaatwerper standalone gebruiken? Dus dat die niet gemonteerd is aan je rifle?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
ik ben zo goed in dit spelletje heIemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Mortars mogen er van mij echt uit... het gaat soms echt nergens meer over, tevens begint het me steeds meer te irriteren dat ik gewoon 5 hitmarkers op iemands gok heb en hij nog vrolijk door huppelt.![]()
Leuk voor jequote:Op vrijdag 4 november 2011 03:00 schreef epicbeardman het volgende:
ik ben zo goed in dit spelletje heI'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Waarom heeft iedereen zo'n problemen met mortars? Free kills ftw.
Gewoon zelf mortar pakken, minimap checken, schot afvuren, profit. (En meteen wegwezen als er meerdere tegenstanders met Mortars zijn, anders ben je de sjaak.)
En natuurlijk niet campen hea, gewoon blijven bewegen = GG mortar.![]()
Gisteren voor het eerst gezien dat er iemand een ban kreeg wegens aimbot.
Viel ook niet op dat hij op 80+ kills stond na een rondje conquest op terhan highway| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Niet echt bepaald free kills als je niet bij ze kan komen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:12 schreef Dinthe het volgende:
Waarom heeft iedereen zo'n problemen met mortars? Free kills ftw.
Gewoon zelf mortar pakken, minimap checken, schot afvuren, profit. (En meteen wegwezen als er meerdere tegenstanders met Mortars zijn, anders ben je de sjaak.)
En natuurlijk niet campen hea, gewoon blijven bewegen = GG mortar.
En zelf een mortar pakken.. nehh, dat is niet de manier waarop ik wil spelen.
Sowieso.. is het vaak niet 1 mortar die je op je dak krijgt maar is het een barrage van een stuk of wat gasten.![]()
![]()
Zijn er nu al cheatsquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:14 schreef Solique het volgende:
Gisteren voor het eerst gezien dat er iemand een ban kreeg wegens aimbot.
Viel ook niet op dat hij op 80+ kills stond na een rondje conquest op terhan highway![]()
Vind het maar zielig..Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
niet opgelet met de beta zeker?!quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:49 schreef genakt het volgende:
[..]
Zijn er nu al cheats![]()
Vind het maar zielig..I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Inderdaad, dat liep toen al direct uit de hand..quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
niet opgelet met de beta zeker?!![]()
![]()
Die heb ik zo goed als niet gespeeld dus neequote:Op vrijdag 4 november 2011 09:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
niet opgelet met de beta zeker?!Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ooit zul je je ouders dankbaar zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:57 schreef Xu het volgende:
Heb het spel moeten verwijderen voor de komende tentamenweek
Mijn vader kwam op zondagavond de stekker bruusk uit het stopcontact trekken als we na 3 aanmaningen nog niet stopten en op vrijdagavond mocht de computer (MSX/C64/Amiga) pas weer aan. Toen kon ik hem wel schieten maar nu heb ik toch het gevoel dat mijn school nooit zo goed zou zijn afgerond als ik toen de vrij hand zou hebben gekregen.![]()
Tuurlijk, cheats zijn er al in de eerste week en in dit geval al in de beta.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:49 schreef genakt het volgende:
[..]
Zijn er nu al cheats![]()
Vind het maar zielig..
Maar nu pas voor het eerst gezien dat er ook iemand voor werd gebanned.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Op de server waar ik speel zie ik om de zoveel min wel een ban. Wel goed, zie ik tenminste dat de hacks worden gezien.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Tuurlijk, cheats zijn er al in de eerste week en in dit geval al in de beta.
Maar nu pas voor het eerst gezien dat er ook iemand voor werd gebanned.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Op de battlelog pagina staat een pol wie wat speelt. En blijkbaar spelen er vrij weinig mensen support dus de mortar regen blijft relatief beperkt. Nog even en ik mag ook terug spammenquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:01 schreef dekkered het volgende:
[..]
sorry zou beter zijnof heerlijk die mortars!
Na eerst een tijd engineer gespeeld te hebben ben ik toch maar over gegaan naar support. Je krijgt de tanks ook weg met c4
Mortars zijn echt unbalanced, alsof ze in het echt ook een tank kunnen slopen met een mortar. Echt kut die dingen.
AFCA
Euh jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:13 schreef Smoofie het volgende:
Mortars zijn echt unbalanced, alsof ze in het echt ook een tank kunnen slopen met een mortar. Echt kut die dingen.
In BF3 zijn de mortars geen 120 mm met anti-tank round van 1.5 meter langquote:
AFCA
Gelukkig is de rest van BF3 wel realistisch.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In BF3 zijn de mortars geen 120 mm met anti-tank round van 1.5 meter langAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Naja, je kunt geen APCs kapot maken met nades ofzoquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:20 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Gelukkig is de rest van BF3 wel realistisch.. Maar die mortars moeten wel generfed worden want in Seine bridge is het echt kut als USA
AFCA
Ik ga straks weer een rondje spelen...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hopelijk wel verbeterd terug rond half 1I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:quote:Addictsquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:13 schreef HyperViper het volgende:
Het is te hopen dat het vanmiddag weer terug is, ik wil spelen.hebben jullie geen werk ofzo?
Ik zit nu niet thuis hoor, daarom wil ik ook dat het vanmiddag wel weer terug is wanneer ik er wel ben. Als ik maar kan spelen, denk ik dan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:23 schreef Civilian het volgende:
[..]
[..]
[..]
Addictshebben jullie geen werk ofzo?
![]()
College gemist van 9:00, had me verslapen..omgquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:23 schreef Civilian het volgende:
[..]
[..]
[..]
Addictshebben jullie geen werk ofzo?
AFCA
BoF server ligt eruit?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Nieuwe update in Battlelog gevonden:Dat is wel handig!quote:Server is changing map, retrying in 10 seconds...
edit: meerdere updates zelfs, ook bij het kiezen van servers en de instellingen etc
[ Bericht 24% gewijzigd door Sideshowbobbie op 04-11-2011 11:46:57 ]Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Word er zo ziek van om in mn eentje A of B te armen terwijl de rest van mn team in geen velden of wegen te bekennen is... Zucht.![]()
Ik had een LAV te pakken en clearde de hele bomsite en reed een stuk naar voren zodat mijn team makkelijk kon planten. Wat doen ze vervolgens? Allemaal als sniper toekijkenquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:47 schreef -Dries- het volgende:
Word er zo ziek van om in mn eentje A of B te armen terwijl de rest van mn team in geen velden of wegen te bekennen is... Zucht.
Dus ik rijd terug voor repairs, krijg 80 raketten op mijn dak en dan gaan ze klagen dat ik naar voren moest rijden.
Noob!quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:47 schreef -Dries- het volgende:
Word er zo ziek van om in mn eentje A of B te armen terwijl de rest van mn team in geen velden of wegen te bekennen is... Zucht.![]()
Daarom speel ik ook geen rush meer, in BC2 waren er nog wel een paar servers die ook waren qua team, nu is het gewoon kut, en je SPM is gwn te laag bij RUSH atm.AFCA
Kinderziektes, kwestie van goede servers vinden waar mensen niet rechtstreeks uit CoD gerold komenquote:
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Volgens mij heb ik een bug waardoor ik altijd in het slechtste team kom....quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kinderziektes, kwestie van goede servers vinden waar mensen niet rechtstreeks uit CoD gerold komen![]()
Vergeleken met BC2 vallen zo goed als alle teams waar ik nu in kom bij rush flink tegen. Zit bijna geen samenwerking in, en inderdaad zit je daar dan in je eentje te verdedigen nadat je gearmd hebtquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:56 schreef Smoofie het volgende:
Daarom speel ik ook geen rush meer, in BC2 waren er nog wel een paar servers die ook waren qua team, nu is het gewoon kut, en je SPM is gwn te laag bij RUSH atm..
Jammer, speelde altijd lekker weg namelijk. Maar tot nu toe nog prima fun aan conquest, waar er ook vaak genoeg niet samen wordt gewerkt. Kan je wel makkelijk vlaggen scoren omdat hjet grootste deel van je team toch alleen maar rondjes vliegt/rijdt....non est vivere sed valere vita est ..![]()
Hier valt het allemaal wel mee met de noobheid van mijn teams? Ik speel in ieder geval vrolijk rush, en ik verlies niet opmerkelijk veel.Conscience do cost.![]()
Mooie T-shirt tekst.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:06 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een bug waardoor ik altijd in het slechtste team kom....I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Coordinatie zou beter kunnen, maar dan zouden ingame pointers a la BF2 toch wel zeer wenselijk zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:11 schreef ems. het volgende:
Hier valt het allemaal wel mee met de noobheid van mijn teams? Ik speel in ieder geval vrolijk rush, en ik verlies niet opmerkelijk veel.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Geef eens een voorbeeld? Ik heb namelijk geen idee waar je op doelt met in game pointers..quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Coordinatie zou beter kunnen, maar dan zouden ingame pointers a la BF2 toch wel zeer wenselijk zijn.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:06 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een bug waardoor ik altijd in het slechtste team kom....
AFCA
SPM is toch je e-penis in millimeters?quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:56 schreef Smoofie het volgende:
Daarom speel ik ook geen rush meer, in BC2 waren er nog wel een paar servers die ook waren qua team, nu is het gewoon kut, en je SPM is gwn te laag bij RUSH atm.
[ Bericht 0% gewijzigd door Casino.Bob op 04-11-2011 13:25:19 ]anders steek je gewoon even je tong erin![]()
Heb ik een grote e-penisquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:19 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
SPM is toch je e-penis is millimeters?
AFCA
Zelfde hier. Ik vond rush eigenlijk wel leuk. Maar sinds BF3 speel ik steeds meer CQ en vind ik dat ook steeds leuker wordenquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:25 schreef jpjedi het volgende:
Ik vind dat rush eigenlijk steeds kutter worden. Krijg geen punten bij elkaar met puur knallen..
Moet zeggen dat ik gisteravond CQ op de Metro map wel erg tof vond!I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Seine bridge ga ik ook nooit meer spelen, kut Mortars man. Geef servers met een "NO FUCKING MORTARS" in de name plxAFCA
Het is kutter dan de Mortar strike en CG bij elkaar in BC2, die mortars hier
AFCA
Ja van de week op op BOF met heel de tijd 9 tegen 15. Was samen met Civilian .Ook flikker van fok die heel de tijd naar winnende team switchtequote:Op vrijdag 4 november 2011 13:06 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een bug waardoor ik altijd in het slechtste team kom....
Iets met een D was hetOp woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ben je er vanaaf weer?quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:28 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zelfde hier. Ik vond rush eigenlijk wel leuk. Maar sinds BF3 speel ik steeds meer CQ en vind ik dat ook steeds leuker worden
Moet zeggen dat ik gisteravond CQ op de Metro map wel erg tof vond!
Ik heb helemaal geen problemen met mortars. De truc is om niet te gaan staan waar die dingen landen.
Die was zeker erg gaaf ja. Was de eerste keer dat ik metro cq speelde maar zeker niet de laatste keer.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:28 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zelfde hier. Ik vond rush eigenlijk wel leuk. Maar sinds BF3 speel ik steeds meer CQ en vind ik dat ook steeds leuker worden
Moet zeggen dat ik gisteravond CQ op de Metro map wel erg tof vond!![]()
![]()
Dithi (ofzoiets). Zag hem gisteren ook steeds naar de attackers switchen, terwijl die al 5 players meer hadden dan defenders.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:29 schreef genakt het volgende:
[..]
Ja van de week op op BOF heel de tijd 9 tegen 15. Was ook flikker van fok die heel de tijd naar winnende team switchte
Iets met een D was het
Voor mij een reden om te kicken imo.Ja!quote:
Die battlelog update is beter, ook duidelijke serverping enz. nu ingame nog een ping-optie.
BoF-server is helemaal leeg! Ben ik vandaag vrij, moet ik met onbekenden knallen, zonder teamspeak.![]()
![]()
-Ingame ping
-open en vrij squadbeheer zodat je echt met maten samen kunt werken
-lights/lasers standaard uit
dat soort dingen.
Oh, en ook als je in cover light gewoon ouderwets met enter kunnen instellen wat je wil doen, why the fuck zit dat nu onder Esc?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nou Skull-splitter, die lijst van jou is veelste kort, valt nog veel meer te verbeteren.
Wat ik gister al op teamspeak zei, is dat als je over 6mnd met BF3 begint, je gewoon een groot probleem hebt. Heb nu al problemen met level 30+ mensen, ben nu zelf pas 10.![]()
![]()
Mis ik ook ja. En die lights zijn kut idd, standaard aanquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:36 schreef Skull-splitter het volgende:
-Ingame ping
-open en vrij squadbeheer zodat je echt met maten samen kunt werken
-lights/lasers standaard uit
dat soort dingen.
Oh, en ook als je in cover light gewoon ouderwets met enter kunnen instellen wat je wil doen, why the fuck zit dat nu onder Esc?
AFCA
Maar dat ligt aan jou? Ik ben lvl 14 en heb geen problemen met hogere lvl's..quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:37 schreef JK het volgende:
Nou Skull-splitter, die lijst van jou is veelste kort, valt nog veel meer te verbeteren.
Wat ik gister al op teamspeak zei, is dat als je over 6mnd met BF3 begint, je gewoon een groot probleem hebt. Heb nu al problemen met level 30+ mensen, ben nu zelf pas 10.AFCA
Ja die ja haha vanaaf dus weer lekker potje spelenquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:31 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dithi (ofzoiets). Zag hem gisteren ook steeds naar de attackers switchen, terwijl die al 5 players meer hadden dan defenders.
Voor mij een reden om te kicken imo.
[..]
Ja!-
Jups, balans is compleet zoek als je net begint. Maar ik begon met een maand achterstand in BC2, binnen een paar dagen trek je aardig bij, rond level 15 kon je daar meestal wel aardig bijspelen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:37 schreef JK het volgende:
Wat ik gister al op teamspeak zei, is dat als je over 6mnd met BF3 begint, je gewoon een groot probleem hebt. Heb nu al problemen met level 30+ mensen, ben nu zelf pas 10.
Maar ja, ik zie nog wel meer verbeterpunten...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Dinthi/quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:39 schreef genakt het volgende:
[..]
Ja die ja haha vanaaf dus weer lekker potje spelen-
Dinthi dus..I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:36 schreef Skull-splitter het volgende:
-open en vrij squadbeheer zodat je echt met maten samen kunt werken![]()
![]()
anders kijk je gewoon even verder dan je neus lang isRoll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Ik vind het een beetje irritant als ik iemand 3x met een shotgun in z'n rug schiet, hij omdraait en me dan pas ziet, mij met 1 kogel doodschiet. Geen kogelvrij vest kan een man een 3 ladingen van een shotgun op z'n voeten laten staan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar dat ligt aan jou? Ik ben lvl 14 en heb geen problemen met hogere lvl's..![]()
Not sure if serious..quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:40 schreef Xblister het volgende:
[..]![]()
![]()
anders kijk je gewoon even verder dan je neus lang isAFCA
Moet je Hardcore spelen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:40 schreef JK het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje irritant als ik iemand 3x met een shotgun in z'n rug schiet, hij omdraait en me dan pas ziet, mij met 1 kogel doodschiet. Geen kogelvrij vest kan een man een 3 ladingen van een shotgun op z'n voeten laten staan.AFCA
Hm de SPM bij rush is toch wel hoger dan bijv conquest caspian border?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Bij mij is dat Origin.exequote:Op vrijdag 4 november 2011 13:41 schreef Smoofie het volgende:
Ze mogen trouwens ook de "Bf3. exe has stopped working" eens fixen
Laten we hem vanavond kickenquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:40 schreef Civilian het volgende:
[..]
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Dinthi/
Dinthi dus..
En een nette brief voor z'n moeder.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:45 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
neerschieten, teabaggen, uitzwaaien, kicken.Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Goed dat je het zegt. Zal hem in de gaten houden of gewoon uit het platoon flikkeren. Ken hem verder toch niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:31 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dithi (ofzoiets). Zag hem gisteren ook steeds naar de attackers switchen, terwijl die al 5 players meer hadden dan defenders.
Voor mij een reden om te kicken imo.
[..]
Ja!
Ik zal ook eens de autobalance settings checken want volgens de huidige settings mag het verschil nooit meer dan 1 bedragen.![]()
Woensdag aantal rondes 9 tegen 15 gespeeld helaasquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Zal hem in de gaten houden of gewoon uit het platoon flikkeren. Ken hem verder toch niet.
Ik zal ook eens de autobalance settings checken want volgens de huidige settings mag het verschil nooit meer dan 1 bedragen.
Vreemd zeg.. Ik was woensdag zelf niet online maar de rest van de week is het me niet opgevallen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:50 schreef genakt het volgende:
[..]
Woensdag aantal rondes 9 tegen 15 gespeeld helaas
Ik kijk er vanavond met Dekkered even naar.![]()
Zie hem verder ook niet op FOK! dus een schopje uit 't platoon kan sowieso geen kwaad.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Zal hem in de gaten houden of gewoon uit het platoon flikkeren. Ken hem verder toch niet.
Ik zal ook eens de autobalance settings checken want volgens de huidige settings mag het verschil nooit meer dan 1 bedragen.I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Misschien is dat wel wat, al blijft de BoF-server op dit moment het leukste.quote:
En nu snap ik dat je met een shotgun niet heel gericht kan schieten, maar met 3x maai je iemand echt wel neer.![]()
Voor wat betreft BF3.exe has stopped working, dat had ik gister helemaal niet meer. Ook geen horizontale trage problemen.![]()
Ja, maar dat zegt ook geen hol.quote:
Sowieso vind ik dat je jezelf ook wel een beetje in dit topic mag laten zien als je in de FOK! knokploeg zit
Het is volgens mij met meer servers zo dat de Auto balance niet zo streng is als die zou moeten zijn, aan de andere kant zijn mensen die nog aan het laden zijn willekeurig ingedeeld en zodra ze kunnen deployen staan ze ineens bij het juiste team.anders steek je gewoon even je tong erin![]()
Dan mag je hier idd wel eens een berichtje posten of even je stem laten horen op teamspeak.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:57 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt ook geen hol.
Sowieso vind ik dat je jezelf ook wel een beetje in dit topic mag laten zien als je in de FOK! knokploeg zit![]()
HOOOIquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:57 schreef Civilian het volgende:
[..]
Sowieso vind ik dat je jezelf ook wel een beetje in dit topic mag laten zien als je in de FOK! knokploeg zit
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Halloquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:57 schreef Civilian het volgende:
[..]
Trouwens fijn dat je nu op gamesize kan searchen![]()
Ik denk dat ik trouwens maar een joystick ga kopen voor de jets. Heli kan wellicht nog met muis, iemand tips voor een goeie niet al te dure joystick? Als ik de jets blijf vliegen met de muis, heb ik volgende maand zware RSI en kan ik zelfs m'n kont niet meer vegen van de pijn.
MotioninJoy heeft een driver om een PS3 joypad aan te sluiten, maar ik vraag me af of dat wat is.. dat is allemaal nog in beta.![]()
Dat was ik nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:29 schreef genakt het volgende:
[..]
Ja van de week op op BOF met heel de tijd 9 tegen 15. Was samen met Civilian .Ook flikker van fok die heel de tijd naar winnende team switchte
Iets met een D was het![]()
![]()
Omg, gekicked van een server omdat ik ten veel punishes had, maar er zijn zoveel gasten die in de weg lopen als ik schiet of nades gooi, of als ik ze per ongeluk dood en dan weer ress, geven ze alsnog !punishFucktards
AFCA
ik gebruik mijn toetsenbord altijd voor het vliegwerk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:13 schreef JK het volgende:
Ik denk dat ik trouwens maar een joystick ga kopen voor de jets. Heli kan wellicht nog met muis, iemand tips voor een goeie niet al te dure joystick? Als ik de jets blijf vliegen met de muis, heb ik volgende maand zware RSI en kan ik zelfs m'n kont niet meer vegen van de pijn.
MotioninJoy heeft een driver om een PS3 joypad aan te sluiten, maar ik vraag me af of dat wat is.. dat is allemaal nog in beta.anders steek je gewoon even je tong erin![]()
Ik hoor veel om me heen dat ''vliegen" moeilijk is, hoezo dan ? Met pijltjes en WASD is het toch makkelijk om te vliegen?
Ze hebben de jets trouwens wel kut gemaakt, je begint zonder flares en raketten en je hebt geen bommen, paupers van een DICEAFCA
Ik vind dat unlock systeem sowieso niets, hopelijk komt er snel dat je voor 5 euro alle unlocks kan kopen
AFCA
Als dat er niet was dan zou de houdbaarheid van de game veel korter zijn. De unlocks maken de games dynamisch.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:20 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind dat unlock systeem sowieso niets, hopelijk komt er snel dat je voor 5 euro alle unlocks kan kopen![]()
Beetje onzin dat we flares en missiles moeten unlocken bij een jet. Weapon unlocks vind ik ook idioot dat je het voor elke wapen moet doen. Unlock systeem van BC2 was dan een stuk beterquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als dat er niet was dan zou de houdbaarheid van de game veel korter zijn. De unlocks maken de games dynamisch.AFCA
Ja die standaard features als flares zouden standaard op een jet moeten zitten inderdaad net als bij BF2. Maar je het schompes mediccen voor een g36 was toch wel een mooie uitdaging toenquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beetje onzin dat we flares en missiles moeten unlocken bij een jet. Weapon unlocks vind ik ook idioot dat je het voor elke wapen moet doen. Unlock systeem van BC2 was dan een stuk beter![]()
![]()
Ik lurk vooral veel en post alleen als ik denk iets te kunnen toevoegen of iets kwijt moet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:02 schreef JK het volgende:
[..]
Dan mag je hier idd wel eens een berichtje posten of even je stem laten horen op teamspeak.
Waarom ik leader ben in de platoon heb ik ook geen idee van,
waarschijnlijk omdat ik veel ingelogd zit in battlelog
En over info toevoegen gesproken, ik geloof dat ik 'm nog niet heb zien langskomen:
Free Alienware dogtag:
http://www.alienwarearena(...)g-tag-item-giveaway/
niet zo'n leuke als de actofvalor, maar 't is gratiz en altijd wel leuk om er meer te hebben.![]()
Waarom ik leader ben weet ik ook nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:43 schreef NML het volgende:
[..]
Ik lurk vooral veel en post alleen als ik denk iets te kunnen toevoegen of iets kwijt moet.
Waarom ik leader ben in de platoon heb ik ook geen idee van,
waarschijnlijk omdat ik veel ingelogd zit in battlelog
En over info toevoegen gesproken, ik geloof dat ik 'm nog niet heb zien langskomen:
Free Alienware dogtag:
http://www.alienwarearena(...)g-tag-item-giveaway/
niet zo'n leuke als de actofvalor, maar 't is gratiz en altijd wel leuk om er meer te hebben.Maar wel handig, ben er redelijk actief mee
Maar jij bent Zanimal dus?
Ook hallo. Heb jij naar je chatlog gekeken, of dat voor het gemak maar vergeten?quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:29 schreef genakt het volgende:
[..]
Ja van de week op op BOF met heel de tijd 9 tegen 15. Was samen met Civilian .Ook flikker van fok die heel de tijd naar winnende team switchte
Iets met een D was het
Ik heb niet geteamswitched. Niet handmatig iig. Ik wilde naar jullie team switchen(Idd, jullie hadden minder spelers) maar dat kon niet. "Switch teams" was greyed-out. Ik kon klikken wat ik wilde, maar niets.
Dat heb ik dus ook ongeveer 10 keer in de chat gezegd, maar dat werd (blijkbaar) niet gelezen.
Heb trouwens een leuke server gevonden om te oefenen met jets/heli's(kan je dat in mijn battlelog zien?) begin eindelijk een beetje hendig te worden met de choppers. Jets kan ik echt helemaal niets mee.
(EDIT: Na het lezen van het hele topic: Zo, blijbaar ben ik opeens vogelvrij verklaard. Nogmaals; Ik heb niet geteamswitched, en toen ik -nadat jullie er over begonnen- naar jullie team wilde overgaan, was dit NIET mogelijk.)
[ Bericht 4% gewijzigd door Dinthe op 04-11-2011 14:54:29 ]![]()
idd, dat ben ikquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:45 schreef Civilian het volgende:
[..]
Waarom ik leader ben weet ik ook nietMaar wel handig, ben er redelijk actief mee
Maar jij bent Zanimal dus?
/hi
Enne, Dinthe, switchen van team gaat alleen in je deploy / squad scherm volgens mij,
die optie in het escape menu heeft bij mij nog nooit gewerkt.![]()
Is dat zo? Ik heb alleen in het "esc" menu gekeken, en daar kon ik dus idd niet switchen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:48 schreef NML het volgende:
[..]
idd, dat ben ik
/hi
Enne, Dinthe, switchen van team gaat alleen in je deploy / squad scherm volgens mij,
die optie in het escape menu heeft bij mij nog nooit gewerkt.
Er is trouwens nog een irritante bug; Als een nieuwe map begint, staat er op het scoreboard dat je bijv. attacker bent, maar in de HUD tekst links boven staat er Objective; Defend the two MCOMS. Ook lekker vaag. Zodra de game dan start(na de countdown) dan switched het weer, en staat het er correct.![]()
ik ga je nog steeds neerschieten en teabaggenquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:46 schreef Dinthe het volgende:
[..]
Ook hallo. Heb jij naar je chatlog gekeken, of dat voor het gemak maar vergeten?
Ik heb niet geteamswitched. Niet handmatig iig. Ik wilde naar jullie team switchen(Idd, jullie hadden minder spelers) maar dat kon niet. "Switch teams" was greyed-out. Ik kon klikken wat ik wilde, maar niets.
Dat heb ik dus ook ongeveer 10 keer in de chat gezegd, maar dat werd (blijkbaar) niet gelezen.
Heb trouwens een leuke server gevonden om te oefenen met jets/heli's(kan je dat in mijn battlelog zien?) begin eindelijk een beetje hendig te worden met de choppers. Jets kan ik echt helemaal niets mee.
(EDIT: Na het lezen van het hele topic: Zo, blijbaar ben ik opeens vogelvrij verklaard. Nogmaals; Ik heb niet geteamswitched, en toen ik -nadat jullie er over begonnen- naar jullie team wilde overgaan, was dit NIET mogelijk.)
Bring it!quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:58 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
ik ga je nog steeds neerschieten en teabaggen![]()
![]()
Gelukkig kunnen we vanavond weer met admin spelenquote:Gaan we even los
als het zo is excuses
Speel meestal alleen 's avonds laat/'s nachts.
Moet trouwens maar weer eens een headset halen, dan kan ik ook eens wat inbrengen.![]()
dat is de reden dat ik hem er in had gezetquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:30 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Die was zeker erg gaaf ja. Was de eerste keer dat ik metro cq speelde maar zeker niet de laatste keer.
Ik zal ff helpen met vullen, en jongens als jullie nou problemen ervaren zeg het tegen mij of JP via fok/xfire/battlelog wij zijn namelijk ook wel eens bezig met andere zaken maar meestal kunnen we wel even kijken voor je.Every war is different, every war is the same.![]()
Waarom zit jij er niet in dan?quote:
Ik ga er nu wel eventjes in, hopelijk komen er snel meer bij
zucht ik moet dit topic ook niet lezen als ik thuis aan het werk ben. Onder het motto nee ik moet me beheersen en niet gaan spelen
"Battlefield 3 werkt niet meer"
Godver, die heb ik vandaag wel heel veel gehad
quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:45 schreef Civilian het volgende:
[..]
Waarom ik leader ben weet ik ook nietMaar wel handig, ben er redelijk actief mee
Over een paar uurtjes pasquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Waarom zit jij er niet in dan?
Ik ga er nu wel eventjes in, hopelijk komen er snel meer bij
ik krijg nu al 2 keer Game got disconnected () op de BoF server...Every war is different, every war is the same.![]()
Bij mij is het al even "Civilian werkt niet meer"quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
"Battlefield 3 werkt niet meer"
Godver, die heb ik vandaag wel heel veel gehad
* Civilian zit al in de weekendmodus terwijl hij nog tot half 6 moet
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:19 schreef Civilian het volgende:
[..]
Bij mij is het al even "Civilian werkt niet meer"
* Civilian zit al in de weekendmodus terwijl hij nog tot half 6 moet
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: