Ja ik dus ook ?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:46 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Uhh ik zat laatst wel in een queue?
En wat zie jij als queue? Want als een server vol is krijg je netjes de melding dat je niet kan joinen omdat de server vol is.. Als je die melding niet krijgt is de server gewoon niet vol, maar duurt 't laden langquote:Op donderdag 3 november 2011 13:46 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Uhh ik zat laatst wel in een queue?
Een melding 'You are now number 2 in the queue' of iets dergelijksquote:Op donderdag 3 november 2011 13:53 schreef Civilian het volgende:
[..]
En wat zie jij als queue? Want als een server vol is krijg je netjes de melding dat je niet kan joinen omdat de server vol is.. Als je die melding niet krijgt is de server gewoon niet vol, maar duurt 't laden lang
thanksquote:Op donderdag 3 november 2011 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
Gratis dogtags (WOOF!!).
http://actofvalor.com/bf3/
[ afbeelding ]
kijk de trailer helemaal (skippen werkt niet), en kies je platform en log dan in op je EA account,
Thanksquote:Op donderdag 3 november 2011 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
Gratis dogtags (WOOF!!).
http://actofvalor.com/bf3/
[ afbeelding ]
kijk de trailer helemaal (skippen werkt niet), en kies je platform en log dan in op je EA account,
Wat zijn volgens jou hardcore instellingen dan? Want de optie "hardcore" bestaat ook niet meer..quote:Op donderdag 3 november 2011 14:07 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Waarom is de FOK!-server non-hardcore? Dat is echt voor watjes
Dat is al 't geval.quote:
Je zei dat de optie Hardcore niet meer aanwezig was maar... die staat toch in dat lijstje?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:15 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat is al 't geval.
Een handig lijstje:
[ afbeelding ]
Sowieso dat verschrikkelijke gekloot met die rpg'squote:Op donderdag 3 november 2011 14:16 schreef Ame_thyst het volgende:
FF is vreselijk op public servers. ge-rpged worden door franse 10 jarige die vinden dat je blocked.
Op de server ? waarom ? dat is echt strond vervelendquote:Op donderdag 3 november 2011 12:56 schreef ems. het volgende:
[..]
Gewoon inverten bedoel je? Ja dat heb ik gedaan
Nee, bij BF2BC had je daadwerkelijk een vinkje "hardcore". Hier moet je de instellingen onder het kopje "hardcore" zo zetten, zodat EA hem herkent als hardcorequote:Op donderdag 3 november 2011 14:20 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Je zei dat de optie Hardcore niet meer aanwezig was maar... die staat toch in dat lijstje?
NAIS!quote:Op donderdag 3 november 2011 13:31 schreef Civilian het volgende:
[..]
Elke videokaart rond die prijs is dik..
Default heeft een engineer ook te veel van die dingen, vind ik.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Sowieso dat verschrikkelijke gekloot met die rpg's
Ga dat toch niet omdat ik 5 min een straaljager zit veranderen ?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
die kun je toch inverten in je control settings?
Als ik merk dat iemand met een mortier aan het kutten is, dan zet ik mijn mortier snel ff op en blaas ik diegene in 1 schot naar de 7de hemel om vervolgens weer verder te gaan met waar ik mee bezig was.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:25 schreef ems. het volgende:
[..]
NAIS!
En ik vind het rpg probleem verwaarloosbaar sinds mortars. Mortars motiveren in ieder geval wel dat de attackers in beweging blijven
Ja precies, ik vind dat ze prima damage doen tegen tanks, maar ze hebben er veel te veel, waardoor misbruik tegen infanterie gewoon uitgelokt wordt.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Default heeft een engineer ook te veel van die dingen, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |