Dat gaat dan weer niet volgens mij, je kan alleen "targets" aangeven. Niet dat iemand zich daar wat van aantrekt als je gewoon op een random servers speeltquote:Op donderdag 3 november 2011 12:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
In BF 2 keek je gewoon naar een muurtje, T indrukken en dan "move here", kon heel je squad zien waar ze positie in konden nemen om een ambush te organiseren of te regroupen voor een aanval.
Grappig dat iedereen mij nu een aantal dingen gaat uitleggen die ik wel degelijk weet, terwijl ik een (imo) beperking aankaart zonder aan te geven dat ik de huidige vorm niet snap...quote:Op donderdag 3 november 2011 12:04 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dat gaat dan weer niet volgens mij, je kan alleen "targets" aangeven. Niet dat iemand zich daar wat van aantrekt als je gewoon op een random servers speelt
die kun je toch inverten in je control settings?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:15 schreef genakt het volgende:
Veranderen bij jullie ook de x en y as van je muis als jullie in straaljager stappen ?
Ok, fix ik in 5 mins.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:39 schreef dnbrainwash het volgende:
Kan de bof server niet veranderd worden dat je met 2 spelers ook al kunt spelen, net zo lang blijven staat tot er meer spelers zijn is ook weer zoiets.
Ik zat er net in met 2 man, vandaar.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ok, fix ik in 5 mins.
edit: uhm hij zit half vol hoor, draait gewoon.
Die settings van minimum players to start lijkt gereset te worden want ik kan het wel aanpassen maar een paar uur later staat het weer op 8. Zal tegen statspadding zijn ofzo?
Gewoon inverten bedoel je? Ja dat heb ik gedaanquote:Op donderdag 3 november 2011 12:15 schreef genakt het volgende:
Veranderen bij jullie ook de x en y as van je muis als jullie in straaljager stappen ?
Ziet er wel uit als een kutfilm zegquote:Op donderdag 3 november 2011 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
Gratis dogtags (WOOF!!).
http://actofvalor.com/bf3/
[ afbeelding ]
kijk de trailer helemaal (skippen werkt niet), en kies je platform en log dan in op je EA account,
Awesome, tnx.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
Gratis dogtags (WOOF!!).
http://actofvalor.com/bf3/
[ afbeelding ]
kijk de trailer helemaal (skippen werkt niet), en kies je platform en log dan in op je EA account,
Elke videokaart rond die prijs is dik..quote:Op donderdag 3 november 2011 13:30 schreef ems. het volgende:
Even tussendoor; Weet iemand nog een dikke videokaart van rond de 300 euro waarmee ik alles op ultra kan zetten?
Idd. FFS.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:31 schreef Civilian het volgende:
[..]
Elke videokaart rond die prijs is dik..
fok is leeg en BoF is 29/32quote:Op donderdag 3 november 2011 13:31 schreef Ame_thyst het volgende:
Kan er iemand ruimte maken op fok server?
(of instellen dat de queue werkt...)
Queue werkt niet, want die bestaan niet in BF3quote:Op donderdag 3 november 2011 13:31 schreef Ame_thyst het volgende:
Kan er iemand ruimte maken op fok server?
(of instellen dat de queue werkt...)
ook ridicuul idd...quote:Op donderdag 3 november 2011 13:42 schreef Civilian het volgende:
[..]
Queue werkt niet, want die bestaan niet in BF3
Uhh ik zat laatst wel in een queue?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:42 schreef Civilian het volgende:
[..]
Queue werkt niet, want die bestaan niet in BF3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |