Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3 Release datum: 25 Oktober 2011 Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360 Uitgever(s): Electronic Arts Ontwikkelaar(s): DICE
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Video's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Game Informer: Magazine scans
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! TS server: 178.63.54.5:9987
Admin voor kick(xfire): jedi05071977 of kogelvoer Zoals vermeld, verzoekjes worden ingewilligd en we kicken voor Fokkers. Handigst is gewoon TS joinen.
We kijken het even aan om de juiste balans te vinden en dan gaan we enkele extra admins aanwijzen. Een kleine bijdrage is altijd welkom. We hebben nu 7 betalende leden. Kosten zijn 33 euro per maand voor de server en ik deel het bedrag per maand door het aantal leden en alles wat extra betaald wordt schuift door naar volgende maand.
Op donderdag 3 november 2011 08:25 schreef ApoclysmX het volgende: Ik schiet soms iemand vol in z'n gok en dan overleefd ie het gewoon... dat snap ik dus niet helemaal.
Ja dat heb ik ook. En als hij dan schiet ben ik meteen dood
Gisteravond voor ¤21.- een key besteld, kijk ik net in m'n mailbox, hebben ze ook echt gewoon een foto gemaakt van de achterkant van de disc met een gare sticker er op waar de key op staat
Ben benieuwd of ie het doet als ik vanavond thuis kom
Ja dat heb ik ook. En als hij dan schiet ben ik meteen dood
Yeppp.. nouja, er zal nog wel wat gefine-tuned moeten worden her en der. Maar soms slaat het nergens op.
Gelukkig vermaak ik me er alsnog prima mee. ;p
quote:
Op donderdag 3 november 2011 08:34 schreef KeFFuR1208 het volgende: Gisteravond voor ¤21.- een key besteld, kijk ik net in m'n mailbox, hebben ze ook echt gewoon een foto gemaakt van de achterkant van de disc met een gare sticker er op waar de key op staat
Ben benieuwd of ie het doet als ik vanavond thuis kom
Jammer dat je online niet je loadout kan veranderen. Dat zou beter zijn heb je rustig de tijd om alles te bekijken. Nu moet alles snel...
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende: Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Ik heb gezocht in de consolesectie van het forum, maar daar is geen topic over bf3, en ik ben gewoon alleen maar benieuwd of teamspeak uitgezet kan worden. Ik vind het erg storend om naar iemands muziek te moeten luisteren.
Google is met mijn zoekwoorden ook niet heel behulpzaam.
Op donderdag 3 november 2011 08:50 schreef woessie het volgende: Ik heb gezocht in de consolesectie van het forum, maar daar is geen topic over bf3, en ik ben gewoon alleen maar benieuwd of teamspeak uitgezet kan worden. Ik vind het erg storend om naar iemands muziek te moeten luisteren.
Google is met mijn zoekwoorden ook niet heel behulpzaam.
Ik zit met een probleem met mijn keys. Ik heb een toetsenbord, joystick en joypad aangesloten op mijn pc. Als ik mijn toetsen in wil stellen in het spel kan ik niets kiezen, daar reageert het spel niet op. Verder staat als secundaire toetsen mijn joypad of joystick ingesteld. Deze storen me in het spelen, en ik kan de secundaire toetsen niet uitschakelen, tenminste, mij lukt het niet. Komt dit probleem bij iemand voor en hebben jullie daar een oplossing voor?
Op donderdag 3 november 2011 08:39 schreef genakt het volgende: Jammer dat je online niet je loadout kan veranderen. Dat zou beter zijn heb je rustig de tijd om alles te bekijken. Nu moet alles snel...
Hoe bedoel je dat? Waarschijnlijk lees ik het verkeerd, maar voor je gaat spawnen kan je gerust je loadout veranderen (aanpassingen wapen, voertuig). En je hebt ook nog een 'snelle' loadout voor enkel de wapens of extra's die je mee kan nemen in het scherm waar je je spawnpoint kiest.
Zeker weten dat je alle drivers ook hebt geīnstalleerd? Dat de joypad en joystick het gelijk doen als je ze inplugd wil niet gelijk zeggen dat ze goed zijn geīnstalleerd
Wat is het verschil tussen sensitivity en mouse sensitivity Bijschrift wordt ik ook niet wijzer van. Misschien iets met een controller te maken? Staat niets van in de gebruiksaanwijzing.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen