Naja, je kunt geen APCs kapot maken met nades ofzoquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:20 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Gelukkig is de rest van BF3 wel realistisch.
quote:
quote:
Addictsquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:13 schreef HyperViper het volgende:
Het is te hopen dat het vanmiddag weer terug is, ik wil spelen.
Ik zit nu niet thuis hoor, daarom wil ik ook dat het vanmiddag wel weer terug is wanneer ik er wel ben. Als ik maar kan spelen, denk ik dan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:23 schreef Civilian het volgende:
[..]
[..]
[..]
Addictshebben jullie geen werk ofzo?
College gemist van 9:00, had me verslapen..omgquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:23 schreef Civilian het volgende:
[..]
[..]
[..]
Addictshebben jullie geen werk ofzo?
Dat is wel handig!quote:Server is changing map, retrying in 10 seconds...
Ik had een LAV te pakken en clearde de hele bomsite en reed een stuk naar voren zodat mijn team makkelijk kon planten. Wat doen ze vervolgens? Allemaal als sniper toekijkenquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:47 schreef -Dries- het volgende:
Word er zo ziek van om in mn eentje A of B te armen terwijl de rest van mn team in geen velden of wegen te bekennen is... Zucht.
Noob!quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:47 schreef -Dries- het volgende:
Word er zo ziek van om in mn eentje A of B te armen terwijl de rest van mn team in geen velden of wegen te bekennen is... Zucht.
Kinderziektes, kwestie van goede servers vinden waar mensen niet rechtstreeks uit CoD gerold komenquote:
Volgens mij heb ik een bug waardoor ik altijd in het slechtste team kom....quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kinderziektes, kwestie van goede servers vinden waar mensen niet rechtstreeks uit CoD gerold komen
Vergeleken met BC2 vallen zo goed als alle teams waar ik nu in kom bij rush flink tegen. Zit bijna geen samenwerking in, en inderdaad zit je daar dan in je eentje te verdedigen nadat je gearmd hebtquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:56 schreef Smoofie het volgende:
Daarom speel ik ook geen rush meer, in BC2 waren er nog wel een paar servers die ook waren qua team, nu is het gewoon kut, en je SPM is gwn te laag bij RUSH atm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |