Je kan het ook veranderen om alleen bij jets/heli's te doen.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:26 schreef genakt het volgende:
[..]
Ga dat toch niet omdat ik 5 min een straaljager zit veranderen ?
Kharg island op die heuvelrug, kan je ook op autootjes schieten als je wiltquote:Op donderdag 3 november 2011 14:28 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik hou zo van mobile AA, vermaak me er kosteloos mee.
if you dont like it dont play on them, wij hebben gekozen op de BoF server om non-hardcore te doen omdat dat uiteindelijk beter is (vinden wij)quote:Op donderdag 3 november 2011 14:07 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Waarom is de FOK!-server non-hardcore? Dat is echt voor watjes
Eenschquote:Op donderdag 3 november 2011 14:32 schreef dekkered het volgende:
[..]
if you dont like it dont play on them, wij hebben gekozen op de BoF server om non-hardcore te doen omdat dat uiteindelijk beter is (vinden wij)
Dat wel, en er kan maar 1 iemand in. Maar als je eenmaal een leuke plek hebt blijft er geen jet meer in de lucht.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:33 schreef MouzurX het volgende:
Mobile AA kan je echt bijna nooit spelen omdat er maar 1 per kant is
Handige harrie, controls zijn ingedeeld per tab inf/veh/hel/jetquote:Op donderdag 3 november 2011 14:26 schreef genakt het volgende:
[..]
Ga dat toch niet omdat ik 5 min een straaljager zit veranderen ?
Op Caspian 8500 punten in 1 ronde, puur op mannetjes en voertuigen jagen en af en toe een heli uit de lucht halen, heerlijk in een squad met tankhoeren..quote:Op donderdag 3 november 2011 14:33 schreef MouzurX het volgende:
Mobile AA kan je echt bijna nooit spelen omdat er maar 1 per kant is
En dat zorgt er weer voor dat maar 1 persoon in de mobile AA zit de hele ronde.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:35 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Dat wel, en er kan maar 1 iemand in. Maar als je eenmaal een leuke plek hebt blijft er geen jet meer in de lucht.
quote:Op donderdag 3 november 2011 14:30 schreef ems. het volgende:
[..]
Je kan het ook veranderen om alleen bij jets/heli's te doen.
Thanks dalijk even kijkenquote:Op donderdag 3 november 2011 14:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Handige harrie, controls zijn ingedeeld per tab inf/veh/hel/jet
Ik kwam er gisteren achter dat als je veel XP wil scoren, je op Tehran Highway gewoon met 'n Humvee of ander snel voertuig achter elkaar de vlaggen moet veroveren op Conquest..quote:Op donderdag 3 november 2011 14:05 schreef SeanFerdi het volgende:
Zo irritant dat het zo lang duurt voor ik de unlocks heb die ik wil hebben. (was in BF2 beter, dat je gewoon kon kiezen welke unlock je wilde unlocken)
Denk dat ik de volgende twee weken maar eens ga grinden in TDM ofzo.
Ik had net weer een mooie spot, had 2 jets en een chopper neergehaald. Komt er ineens een enemy tank uit het niks me kapotschieten. Zijn beide dogtags van hem met een jet erop, die had ik dus net te pakken waarschijnlijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En dat zorgt er weer voor dat maar 1 persoon in de mobile AA zit de hele ronde.
zitten 4 rush mappen bijquote:Op donderdag 3 november 2011 15:20 schreef -Dries- het volgende:
BoF server is alleen conquest, begrijp ik? Af en toe Rush er doorheen zou niet verkeerd zijn....
Net op de BoF server gezeten en was op een gegeven moment alleen maar rush achter elkaar. Geen probleem met rush, maar kan dat niet beter afgewisseld worden? Dan CQ daarna rush etcquote:Op donderdag 3 november 2011 15:20 schreef -Dries- het volgende:
BoF server is alleen conquest, begrijp ik? Af en toe Rush er doorheen zou niet verkeerd zijn....
is best wel een pokke werk om dat in BF3CC te doen, maar zal vant weekend wel ff doenquote:Op donderdag 3 november 2011 15:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Net op de BoF server gezeten en was op een gegeven moment alleen maar rush achter elkaar. Geen probleem met rush, maar kan dat niet beter afgewisseld worden? Dan CQ daarna rush etc
Ah ok, dat wist ik niet. Don't rushquote:Op donderdag 3 november 2011 15:43 schreef dekkered het volgende:
[..]
is best wel een pokke werk om dat in BF3CC te doen, maar zal vant weekend wel ff doen
Dat kan je dan ook beter rechtstreeks op de server doen. in BF3CC kan je inderdaad de volgorde van de mappen niet veranderen. Terwijl je in het config bestandje de map gewoon op een andere regel plakt.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:43 schreef dekkered het volgende:
[..]
is best wel een pokke werk om dat in BF3CC te doen, maar zal vant weekend wel ff doen
Nou JP succes der meequote:Op donderdag 3 november 2011 15:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat kan je dan ook beter rechtstreeks op de server doen. in BF3CC kan je inderdaad de volgorde van de mappen niet veranderen. Terwijl je in het config bestandje de map gewoon op een andere regel plakt.
5 seconden werk
Hehequote:Op donderdag 3 november 2011 15:55 schreef dekkered het volgende:
[..]
Nou JP succes der mee(ik kan namelijk niet bij de config files dat kan JPjedi alleen)
Met de SOFLAM uit de recon kit.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:43 schreef jpjedi het volgende:
Hoe kun je een tank eigenlijk "painten" en met welk voertuig of wapen kun je daarop locken?
donequote:Op donderdag 3 november 2011 15:55 schreef dekkered het volgende:
[..]
Nou JP succes der mee(ik kan namelijk niet bij de config files dat kan JPjedi alleen)
quote:MP_001 ConquestSmall0 1
MP_001 RushLarge0 2
MP_003 ConquestSmall0 1
MP_007 ConquestLarge0 1
MP_011 RushLarge0 2
MP_012 ConquestSmall0 1
MP_Subway RushLarge0 2
MP_017 ConquestSmall0 1
MP_018 ConquestSmall0 1
MP_013 RushLarge0 2
MP_Subway ConquestSmall0 1
Javelins sowieso.. Zelfs als je geen line of sight hebt. Dus je Javelin over 'n muurtje heen schieten, waarna die z'n doel zoekt.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ah tnx
en dan is het doel autonoom gelocked voor een airstrike of javelin?
quote:
Damn, zo snel ga ik bij lange na nietquote:Op donderdag 3 november 2011 16:40 schreef Kadooosh het volgende:
Engineer ook alweer helemaal geunlockt. Gaat wel snel eigenlijk.
LOL hoeveel uur heb je daar aan besteed?quote:Op donderdag 3 november 2011 16:40 schreef Kadooosh het volgende:
Engineer ook alweer helemaal geunlockt. Gaat wel snel eigenlijk.
hd6970 loopt hier stock alles op ultra, gaat prima..quote:Op donderdag 3 november 2011 13:30 schreef ems. het volgende:
Even tussendoor; Weet iemand nog een dikke videokaart van rond de 300 euro waarmee ik alles op ultra kan zetten?
Doeiquote:Op donderdag 3 november 2011 17:13 schreef BurnaBoy het volgende:
En net tien keer op rij verloren door
kutteam
lag
Fijn spelen zo. Ga wel naar cod toe. Kan ik tenminste wel one man army spelen en ben je niet zo afhankelijk van je team
quote:Op donderdag 3 november 2011 17:13 schreef BurnaBoy het volgende:
En net tien keer op rij verloren door
kutteam
lag
Fijn spelen zo. Ga wel naar cod toe. Kan ik tenminste wel one man army spelen en ben je niet zo afhankelijk van je team
Ik zeg niet dat ik stop. Ik zegalleen dat ik stop met in mijn eentje spelen. En als dat betekent dat ik een stuk minder ga spelen dat is dan maar zo.quote:
Je zou denken dat ze toch IETS hadden geleerd van de Carl Gustav in BC2quote:Op donderdag 3 november 2011 17:48 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik word echt ziek van al die kutjes met hun rpg´s. Zelfs in de seine map spammen ze hem nu
Dan heb ik niks gezegd!quote:Op donderdag 3 november 2011 15:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
zitten 4 rush mappen bij
[ afbeelding ]
Net zoals die mortars, daar word ik in infantry maps ook wel moe van.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:48 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik word echt ziek van al die kutjes met hun rpg´s. Zelfs in de seine map spammen ze hem nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |