Hij was heel de dag vol maar er is om 16:45 een crash geweest bij i3Dquote:Op donderdag 3 november 2011 18:35 schreef Ame_thyst het volgende:
Gaan we BoF server weer vullen? Hij is leeg atm
Jep,quote:Op donderdag 3 november 2011 17:56 schreef Onmisbaar het volgende:
[..]
Net zoals die mortars, daar word ik in infantry maps ook wel moe van.
Hoe zit het trouwens met de M16A4? Als ik daarop druk in Battlelog, dan word ik gelinkt naar de M16A3. Zit de A4 nu wel in het spel of niet?
Topquote:Op donderdag 3 november 2011 18:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hij was heel de dag vol maar er is om 16:45 een crash geweest bij i3D![]()
Ik heb hem zojuist een herstart gegeven.
*start op*quote:Op donderdag 3 november 2011 18:43 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
TopWacht wel in de server tot er weer mensen komen
Bij Land, Airquote:Op donderdag 3 november 2011 19:21 schreef RoW_0 het volgende:
Waar kan ik de unlocks voor de vehicles instellen?
Oh oke, hij stond er niet bij omdat ik het een infantry only potje was.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Bij Land, Air
Staat gewoon tussen de rest van de kit unlocks
Je krijgt niet echt duidelijk een melding als iemand wat vraagt.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:39 schreef lordteddybeer het volgende:
Ja queues zijn echt relax, en dat zijn mortars dus duidelijk niet. Zat laatst in een pot waar 6 gasten op hun spawn bleven en alleen mortars afvuurde. Wat ik ook irritant vind is als mensen geen ammo/medic pack gooien terwijl ze staan de niksen en ik 'q' blijf drukken.
Check op youtube gewoon wat filmpjes waarin gespeeld word, of zoek naar 'BF3 tactic' oid..quote:Op donderdag 3 november 2011 17:36 schreef Turalyon het volgende:
Ok ik ben echt compleet nieuw in de BF series, wat raden jullie mij aan om het spel een beetje te leren? Heb hiervoor alleen actief halo gespeeld. Heb al wat gegoogled naar tutorials of tips, maar kent iemand misschien een goede site of wat moet ik doen?
Ghehehequote:Op donderdag 3 november 2011 20:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Damn wat heb ik een hekel aan die mortars
Goede trailer btw!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:42 schreef Beastie_boys het volgende:
zal hem hier ook maar effe posten.
Geen idee of het al gepost is maar via de volgende link kan je gratis dogtags krijgen. Je hoeft alleen een trailer te bekijken die je kan muten of op de achtergrond kan laten spelen.
http://actofvalor.com/bf3/
Even je platform selecteren en inloggen op battlelog
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Damn wat heb ik een hekel aan die mortars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |