Het lukt me ook niet om de keys te unbinden (of hoe ik het ook moet schrijven). Dat zou toch moeten kunnen. Of moet ik dan een speciale toets indrukken?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:14 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan BF3 liggen. Even googlen misschien? Kan me herinneren dat mijn joystick het aan het begin van BC2 ook niet deed...
Nope, sommige keys kan je niet unbinden en dat probleem is al bekend. De communications knop (Q) kan je wel rebinden, maar hij blijft ook op Q staan. Rete irritant.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:41 schreef valek het volgende:
[..]
Het lukt me ook niet om de keys te unbinden (of hoe ik het ook moet schrijven). Dat zou toch moeten kunnen. Of moet ik dan een speciale toets indrukken?
Ja maar wil gewoon rustig kunnen kijken en tijdens spawnen wil ik het nog wel eens vergeten en dan ben je te laatquote:Op donderdag 3 november 2011 09:44 schreef JK het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Waarschijnlijk lees ik het verkeerd, maar voor je gaat spawnen kan je gerust je loadout veranderen (aanpassingen wapen, voertuig). En je hebt ook nog een 'snelle' loadout voor enkel de wapens of extra's die je mee kan nemen in het scherm waar je je spawnpoint kiest.
Hopelijk komt er snel een patch.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:44 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nope, sommige keys kan je niet unbinden en dat probleem is al bekend. De communications knop (Q) kan je wel rebinden, maar hij blijft ook op Q staan. Rete irritant.
Daar zou je een applicatie zoals HotKeys voor kunnen gebruiken zodat je het tijdelijk zelf ff kan rebinden.
Ik heb hetzelfde gedoequote:Op donderdag 3 november 2011 11:10 schreef jpjedi het volgende:
Ik blijf random PC crashes houden tijdens BF3. Soms wel 2 keer binnen 10 minuten. Het scherm wordt zwart en pc reageert verder niet meer.
Online komt het schijnbaar veel voor en ik heb de pc aan allerlei tests onderworpen zoals het primen van de CPU maar alles is perfect. Ik heb het ook alleen bij BF3.![]()
Maar als je zoekt op BF3 problemen dan zijn er echt veel varianten zeg met de meest vreemde tweaks om het op te lossen.
Vandaar ben ik heel blij met buddies en skype...quote:Op donderdag 3 november 2011 11:14 schreef Ame_thyst het volgende:
Teamwork, wat is dat?
Waarom is 8 snipers in een aanvallend team hebben slecht?
Waarom zou je een gunner nodig hebben in een tank.
Zucht... Maakt niet uit hoe goed ze het spel maken, de spelers....
Bij mij freezed hij af en toe, is nu 4 keer voorgekomen ofzo. Dan loopt het spel vast en kan ik alleen nog ctrl-alt-delete doen, klik op taakbeheer om bf3 af te sluiten en dan staat er al een melding dat bf3 niet meer werkt.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:10 schreef jpjedi het volgende:
Ik blijf random PC crashes houden tijdens BF3. Soms wel 2 keer binnen 10 minuten. Het scherm wordt zwart en pc reageert verder niet meer.
Online komt het schijnbaar veel voor en ik heb de pc aan allerlei tests onderworpen zoals het primen van de CPU maar alles is perfect. Ik heb het ook alleen bij BF3.![]()
Maar als je zoekt op BF3 problemen dan zijn er echt veel varianten zeg met de meest vreemde tweaks om het op te lossen.
Ik vind het vooral vervelend als mensen geen ammo geven. Vaak zijn er al weinig support mannetjes en als je er dan 1 vind dan kan je roepen wat je wilt en aandacht trekken maar ze schijnen het maar niet te snappen? Ik heb gister een halve map achter zo'n type aan moeten rennen.. ik wou alleen maar nieuwe ammo voor de stinger. Ik maar schreeuwen en zelfs op hem schieten.. maar niets.. was hij dus helemaal op weg naar een afgelegen punt om een vijand af te schieten. Heb ik hem maar even vriendelijk mee geholpen.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:14 schreef Ame_thyst het volgende:
Teamwork, wat is dat?
Waarom is 8 snipers in een aanvallend team hebben slecht?
Waarom zou je een gunner nodig hebben in een tank.
Zucht... Maakt niet uit hoe goed ze het spel maken, de spelers....
hier ook.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:21 schreef Auti het volgende:
[..]
Bij mij freezed hij af en toe, is nu 4 keer voorgekomen ofzo. Dan loopt het spel vast en kan ik alleen nog ctrl-alt-delete doen, klik op taakbeheer om bf3 af te sluiten en dan staat er al een melding dat bf3 niet meer werkt.
Ik speel ook support en mik eigenlijk overal wel wat ammopacks neer als ik een teamgenoot ergens zie zitten. En standaard al als ik op eentje spawnquote:Op donderdag 3 november 2011 11:26 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vervelend als mensen geen ammo geven. Vaak zijn er al weinig support mannetjes en als je er dan 1 vind dan kan je roepen wat je wilt en aandacht trekken maar ze schijnen het maar niet te snappen? Ik heb gister een halve map achter zo'n type aan moeten rennen.. ik wou alleen maar nieuwe ammo voor de stinger. Ik maar schreeuwen en zelfs op hem schieten.. maar niets.. was hij dus helemaal op weg naar een afgelegen punt om een vijand af te schieten. Heb ik hem maar even vriendelijk mee geholpen.
Sommige denken ook alleen maar dat het om kills gaat.
Waarschijnlijk ben je dan niet achter mij aan gelopen. Normaal gesproken blijf ik mijn ammo boxes gooien. Het mooiste is als er ergens iemand idd met een stinger ergens in the middle of nowhere staat. En maar resuply ribbons verzamellenquote:Op donderdag 3 november 2011 11:26 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vervelend als mensen geen ammo geven. Vaak zijn er al weinig support mannetjes en als je er dan 1 vind dan kan je roepen wat je wilt en aandacht trekken maar ze schijnen het maar niet te snappen? Ik heb gister een halve map achter zo'n type aan moeten rennen.. ik wou alleen maar nieuwe ammo voor de stinger. Ik maar schreeuwen en zelfs op hem schieten.. maar niets.. was hij dus helemaal op weg naar een afgelegen punt om een vijand af te schieten. Heb ik hem maar even vriendelijk mee geholpen.
Sommige denken ook alleen maar dat het om kills gaat.
Als squadleader kan je met q een vlag aanwijzen om te verdedigen of aan te vallen.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:51 schreef Skull-splitter het volgende:
Ammo en medkits mogen gewoon duidelijkere indicatie krijgen en vaste plek in de commorose, want die is me een partij bagger nu. Ook heb je als squad leader geen optie om doelen aan te wijzen om heen te lopen, te verdedigen oid, dat was in BF2 echt heerlijk.
quote:Op donderdag 3 november 2011 11:50 schreef benx het volgende:
HIER STOPT DE GAME ER GEWOON SOMS MEE, GEWOON WEG, GEEN ERROR OF WAT DAN OOK, 2000 PUNTEN WEG.
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
In BF 2 keek je gewoon naar een muurtje, T indrukken en dan "move here", kon heel je squad zien waar ze positie in konden nemen om een ambush te organiseren of te regroupen voor een aanval.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:54 schreef Auti het volgende:
[..]
Als squadleader kan je met q een vlag aanwijzen om te verdedigen of aan te vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |