Goede trailer btw!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:42 schreef Beastie_boys het volgende:
zal hem hier ook maar effe posten.
Geen idee of het al gepost is maar via de volgende link kan je gratis dogtags krijgen. Je hoeft alleen een trailer te bekijken die je kan muten of op de achtergrond kan laten spelen.
http://actofvalor.com/bf3/
Even je platform selecteren en inloggen op battlelog
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Damn wat heb ik een hekel aan die mortars
Denk langere wisseltijd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:13 schreef steekhond het volgende:
Is er een nadeel aan geen 'underslung' plaatsen en je granaatwerper standalone gebruiken? Dus dat die niet gemonteerd is aan je rifle?
Leuk voor jequote:Op vrijdag 4 november 2011 03:00 schreef epicbeardman het volgende:
ik ben zo goed in dit spelletje he
Niet echt bepaald free kills als je niet bij ze kan komen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:12 schreef Dinthe het volgende:
Waarom heeft iedereen zo'n problemen met mortars? Free kills ftw.
Gewoon zelf mortar pakken, minimap checken, schot afvuren, profit. (En meteen wegwezen als er meerdere tegenstanders met Mortars zijn, anders ben je de sjaak.)
En natuurlijk niet campen hea, gewoon blijven bewegen = GG mortar.
Zijn er nu al cheatsquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:14 schreef Solique het volgende:
Gisteren voor het eerst gezien dat er iemand een ban kreeg wegens aimbot.
Viel ook niet op dat hij op 80+ kills stond na een rondje conquest op terhan highway
niet opgelet met de beta zeker?!quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:49 schreef genakt het volgende:
[..]
Zijn er nu al cheats![]()
Vind het maar zielig..
Inderdaad, dat liep toen al direct uit de hand..quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
niet opgelet met de beta zeker?!
Die heb ik zo goed als niet gespeeld dus neequote:Op vrijdag 4 november 2011 09:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
niet opgelet met de beta zeker?!
Ooit zul je je ouders dankbaar zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:57 schreef Xu het volgende:
Heb het spel moeten verwijderen voor de komende tentamenweek
Tuurlijk, cheats zijn er al in de eerste week en in dit geval al in de beta.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:49 schreef genakt het volgende:
[..]
Zijn er nu al cheats![]()
Vind het maar zielig..
Op de server waar ik speel zie ik om de zoveel min wel een ban. Wel goed, zie ik tenminste dat de hacks worden gezien.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Tuurlijk, cheats zijn er al in de eerste week en in dit geval al in de beta.
Maar nu pas voor het eerst gezien dat er ook iemand voor werd gebanned.
Op de battlelog pagina staat een pol wie wat speelt. En blijkbaar spelen er vrij weinig mensen support dus de mortar regen blijft relatief beperkt. Nog even en ik mag ook terug spammenquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:01 schreef dekkered het volgende:
[..]
sorry zou beter zijnof heerlijk die mortars!
Euh jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:13 schreef Smoofie het volgende:
Mortars zijn echt unbalanced, alsof ze in het echt ook een tank kunnen slopen met een mortar. Echt kut die dingen.
In BF3 zijn de mortars geen 120 mm met anti-tank round van 1.5 meter langquote:
Gelukkig is de rest van BF3 wel realistisch.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In BF3 zijn de mortars geen 120 mm met anti-tank round van 1.5 meter lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |