*gaapt mee*quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:38 schreef loveli het volgende:
Heb qua uitslapen weinig gemerkt van wintertijd.
*gaapt*
^^quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:30 schreef loveli het volgende:
Beter dan in etenstijd
Stond gisteren na de makro voor een open brug. Ding stond een half stokbrood met aoli lang open.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:30 schreef loveli het volgende:
Beter dan in etenstijd
Stond gisteren na de makro voor een open brug. Ding stond een half stokbrood met aoli lang open.
Welke?quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:46 schreef Mini. het volgende:
Sinterklaas is bij ons meer dat mijn schoonmoeder voor ons allemaal iets koopt. Daarnaast krijgen we vooral ladingen snoep.Met Kerst kopen wij ook dingen voor iedereen.
Ik ben toevallig vandaag maar eens begonnen met een verlanglijstje, want door het jaar heen weet ik altijd wel dingen maar rond de feestdagen ben ik het dan weer allemaal vergeten.
-edit- En door het zoeken naar potentiële cadeaus heb ik net maar vast wat oude pc-games besteld voor op mijn oude laptopje.
Mijn vriend heeft meestal ook dat ie alles wat ie echt graag wil hebben (en binnen budget isquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:39 schreef Mixende_match het volgende:
Mijn vriend weet niks! Chocola houd hij niet van, sokken, daar hebben
We zoveel van dattie een ze een jaar lang aan kan doen haha!
Ikvul het niet in voor 'M maar vroeg af of jullie nog wat weten? Haha
Ik had al kadokaart voor de karweihaha
We doen trouwens 25¤.
Bij hun is het ook zo dat z'n moeder ook dr lootjes van opa&vriendin regelen haha
Nu Neverwinter Nights- en Fallout-compilaties, want die waren het goedkoopst op Amazon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Dragon Agequote:Op dinsdag 1 november 2011 11:00 schreef Mini. het volgende:
[..]
Nu Neverwinter Nights- en Fallout-compilaties, want die waren het goedkoopst op Amazon.Echt oud dus.
(En Morrowind ga ik nedaolnwod omdat ik eerst wil weten of die wel werkt op Vista.)
Ik speel niet zoveel verschillende spellen, maar op de Xbox ben ik fan van Oblivion, Mass Effect en Dragon Age.Alleen heb ik die door de week niet, dus dan maar oude pc-games uitproberen.
Welke Shakespeare? Ik vond Much Ado About Nothing wel geinig, met Kenneth Branagh als Benedickquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
Zo! Dat was best een prima film/toneelstuk![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:00 schreef Mini. het volgende:
[..]
Nu Neverwinter Nights- en Fallout-compilaties, want die waren het goedkoopst op Amazon.Echt oud dus.
(En Morrowind ga ik nedaolnwod omdat ik eerst wil weten of die wel werkt op Vista.)
Ik speel niet zoveel verschillende spellen, maar op de Xbox ben ik fan van Oblivion, Mass Effect en Dragon Age.Alleen heb ik die door de week niet, dus dan maar oude pc-games uitproberen.
Age of Wonders ja?quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]allemaal RPG's
AoW trilogy is gerereleased trouwens, ~15 euro samen of zo.
Yup, hij ook fan? Enige RPG op pokemon na die ik eerder speeldequote:Op dinsdag 1 november 2011 11:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Age of Wonders ja?Ik zal het doorgeven aan mister vriendje, grazie
The Merchant of Venice, met Al Pacino als Shylock!quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Welke Shakespeare? Ik vond Much Ado About Nothing wel geinig, met Kenneth Branagh als BenedickEn Mel Gibson als Hamlet was ook wel lollig
Mijn collega is een man trouwens, niet dat je nu denktquote:
Mja, ik heb een beetje zo'n fase.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]allemaal RPG's
AoW trilogy is gerereleased trouwens, ~15 euro samen of zo.
Pokemonquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Yup, hij ook fan? Enige RPG op pokemon na die ik eerder speelde
http://www.impulsedriven.com/aowmusic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Broek voor £1Ja doei.
Dat had ik bij Civilization, daar is menig uurtje van mijn studietijd mee verloren gegaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:26 schreef V1z0R het volgende:
Turnbased-strategy eigenlijk, maar je had wel je hero natuurlijkdus wel RPG-elementen
Bij dat spel had ik dus nooit een besef van tijd, *poef* 10uur kwijt, wut?
Ja, enige mogelijkheid om foto te maken met webcamquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:38 schreef loveli het volgende:
Past goed. Heb je nou je muis in je hand?
Haa, van die foto's heb ik ook idd!quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, enige mogelijkheid om foto te maken met webcam
Haha herkenbaarquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:26 schreef V1z0R het volgende:
Turnbased-strategy eigenlijk, maar je had wel je hero natuurlijkdus wel RPG-elementen
Bij dat spel had ik dus nooit een besef van tijd, *poef* 10uur kwijt, wut?
En dat jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:42 schreef Perruche het volgende:
Staat je goed mo, 1 pond is geen geld
Minder eten dus.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:44 schreef Perruche het volgende:
Mijn sporten zet geen zoden meer aan de dijk.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:25 schreef V1z0R het volgende:
"Do or do not, there is no try" - Shakespeare Yoda
Ja, zover was ik ook. Denk vooral minder troep. Petitfours, chocolade, appeltaart, hoppa. Maar vandaag is het dus 1 november en een frisse start enzo.quote:
Als je gisteravond om 23uur nogwat nog je avondeten stond klaar te maken, snap ik wel dat ontbijt ook wat later wordtquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:50 schreef loveli het volgende:
Frisse start is een goed idee, ff ontbijten
quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:53 schreef loveli het volgende:
Wintertijd chaos schopt m'n ritme omver
quote:
En de kids.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:54 schreef Ewelina het volgende:
Staat goed hoor Mo! Nu nog pics van het rokje en de schoenen?
Is dat het blaadje dat ik ook krijg? Of is dat iets per faculteit?quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:22 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijn collega is een man trouwens, niet dat je nu denktliefdesdriehoek
.
En ik kom in het medewerkersblaadjecommunicatie belde net. En ik hoef niet op de voorkant
dat riep ik als eerste
En nu denk ik: Ooooo, misschien was het toch wel leuk
maar ik sta echt altijd heel stom op foto's, zeker als ze recht van voor worden genomen (door mijn scheve kop).
En ik mag er drie weken over doen, dus hopelijk tijd genoeg om een interessante werkweek te verzinnen
Een size 12 is toch helemaal niet groot? Vergelijkbaar met maatje 38, voor zover ik weet. En je hebt er een lekkere kont in, dus wat wil je nog meerquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
@ Maria: nette broek!
Wel een size 12hu! Nou ja, hij zit iig lekker!
En nu weer aan de beweeg: fietsen naar de uni![]()
Daarom weet ik nu nog maar zo weinig van heel veel vakken uit mijn bachelor, terwijl ze zo interessant waren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ziet er goed uit Mo
Mini, daarom ging ik van VWO naar MAVO
Je was vet schattig gisterenquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe noobfactor bereikt in League of LegendsIntermediate bots zijn nog te moeilijk voor mij, ook al heb ik intussen door dat ik niet triggerhappy achter heroes aan moet huppelen, vooral niet als ik nog maar lvl 1 ben
Geloof me, eerst was ik veuuul erger!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je was vet schattig gisterenLekker overextenden, torens knuffelens zonder creeps in de buurt, eindeloos champs chasen en dan in een ambush rennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Noes!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:01 schreef Mini. het volgende:
[..]
Daarom weet ik nu nog maar zo weinig van heel veel vakken uit mijn bachelor, terwijl ze zo interessant waren.(en da's niet eens sarcasme)
quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geloof me, eerst was ik veuuul erger!
Het eerste potjes stond ook al op intermediateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan me voorstellen dat dat schrikken was
![]()
![]()
Ah joh, je wordt vanzelf steeds beter, gaat best snel hoorMartijn en ik waren eerst ook veul slechter, en wij hebben ook nog Heroes of Newerth gespeeld (vergelijkbaar spel) dus de basis kenden wij al
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens was Coco ook op dreef gisteren, na de a/s/l vraag van een teamgenoot: "I'm way too old for you".
*even stil*
"And too male".
Schrikken ja!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het eerste potjes stond ook al op intermediateKan me voorstellen dat dat schrikken was
![]()
![]()
Ah joh, je wordt vanzelf steeds beter, gaat best snel hoorMartijn en ik waren eerst ook veul slechter, en wij hebben ook nog Heroes of Newerth gespeeld (vergelijkbaar spel) dus de basis kenden wij al
quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Schrikken ja!Je had erbij moeten zijn, dan had je onze kreten van frustratie kunnen horen
![]()
"AAAAH HEROSANDWICH"
"Kut-Annie met haar kut-beer"
"Crap wat gebeurde daar?"
"Mn beeld bleef hangen en toen was ik ineens dood"
En variaties op dat thema![]()
En ja ik kruip al langzaam voorwaarts met mijn skillz
Ben een keer naar een LAN-party gegaan. In die blauwe jurk van de meetquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]! Ik heb liever niet dat anderen weten dat ik vrouwelijk ben
Dan krijg je vaak van dat overdreven gedoe want OMG EEN MEISJE, ER SPEELT EEN *ECHT* MEISJE MEE!@#@$@$
Moet herkenbaar zijn voor vrouwelijke gamers ^^
Soms is het wel hendig, als ze je gold geven enzo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]! Ik heb liever niet dat anderen weten dat ik vrouwelijk ben
Dan krijg je vaak van dat overdreven gedoe want OMG EEN MEISJE, ER SPEELT EEN *ECHT* MEISJE MEE!@#@$@$
Moet herkenbaar zijn voor vrouwelijke gamers ^^
Oe je had vette stennis kunnen schoppen "GENDERDISCRIMINATIE!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben een keer naar een LAN-party gegaan. In die blauwe jurk van de meetKreeg bij de ingang meteen een bezoekersbandje ipv een deelnemersbandje
Kende een van de organisatoren, anders was ik niet gegaan.
Worst. Pick-up line. Ever!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Soms is het wel hendig, als ze je gold geven enzo.
Ik had tijdens oktoberfest in WoW een troll die me de hele tijd lastig viel, eerst de hele tijd /dance enzo en toen (hij was een rogue) sapte hij me en riep hij "sapped girls cannot resist" (wtf), vervolgens kreeg ik 100 gold en toen vroeg hij:
"How old are you?
- "23. You?"
"14"Nooit meer gezien, maar hey, ik had 100 gold erbij.
Mit Vlag und Wimpel!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:20 schreef Nallie het volgende:
Ik heb gister broccoli gegeten!!! En vanochtend havermout
Ben ik geslaagd?
quote:
10jr geleden was m'n eerste LAN-partyquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben een keer naar een LAN-party gegaan. In die blauwe jurk van de meetKreeg bij de ingang meteen een bezoekersbandje ipv een deelnemersbandje
Kende een van de organisatoren, anders was ik niet gegaan.
Jazekers! SNESquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:28 schreef Nallie het volgende:
Ik ben fanatiek Nintendo fan, mag dat ook?
SNES met Mariokart, Gameboy met mario en later Pokemon, en nu Nintendo DS met GTA
Alkmaar, que!?quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kwam door Alkmaar en kreeg helemaal Maria-vibes!!!vanuit Heiloo
Dat krijg jij ookquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Is dat het blaadje dat ik ook krijg? Of is dat iets per faculteit?
boh, ik wil dat ook...Ik denk dat het dit weekend weer zaterdag werken wordt...Maar goed. in December moet het iets rustiger wroden..quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:50 schreef _aurum_ het volgende:
Zo, ik heb weer 2 dingetjes die op de ik geef stress lijst stonden. Morgen nog die belangrijke meeting en dan lijkt het wel weer wat rustiger te worden *afklopt*
Dit weekend ook een relax weekend met lief, vrijdagaaf floaten, zaterdag winkelen en lekker koken....en zondag nog niks
Best fijn na dat gehaast en geren van de afgelopen weekenden
ligt er ook niet een heiloo in de achterhoek/twente?quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sta op een infomarkt in de lokale bieb! En aangezien Heiloo vastgeplakt zit aan Alkmaar, kwam ik het durp (?) binnen via Kaascity!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:28 schreef Nallie het volgende:
Ik ben fanatiek Nintendo fan, mag dat ook?
SNES met Mariokart, Gameboy met mario en later Pokemon, en nu Nintendo DS met GTA
als je het geld kan missen, doen!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:43 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, en vraag van de dag: zal ik een TV kopen? Heb er geen, en kijk altijd van alles op m'n laptop, maar wil ook wel eens zappen. En ik denk dat het goed is voor m'n Zweeds. En ik kan een TV als beeldscherm gebruiken voor m'n laptop. En voor 150 euro heb ik al een goede...
Ga voor de blauwe, die is prachtig.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:45 schreef _aurum_ het volgende:
ik zit nog steeds te dubben over mijn nieuwe winterjas. Rood of blauw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
For the record, ik heb rode wapperende haren. En rood is mooi, maar rood op rood lijkt me overkill. Of heb ik het mis
linkquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh dan willik de rode wel!. Waar komt ie vandaan?
blauw! Blauw bij rode haren staat zo mooi!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:45 schreef _aurum_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
For the record, ik heb rode wapperende haren. En rood is mooi, maar rood op rood lijkt me overkill. Of heb ik het mis
Ik draag ook steeds meer rood en het staat awesome.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:45 schreef _aurum_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Me too. Keek gek op toen die Twenten uit Heiloo met een noordhollands (met of zonder hoofdletters/verbindingsstreepje?) accent spraken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:44 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb het gevoel dat alles met dubbel O aan het eind uit twente hoort te komen
Vind ik een fijn lijstje!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:56 schreef Perruche het volgende:
Lijstjes update:
O: havermout
T: banaan, peer, koffie
L: bruin bolletje ei, bouillon, 200 gr rauwkost met dressing
T: beker vifit, handje cashew
B: 2x20 minuten fietsen
D: verrassing, uit eten, iets met vis en groente
T: 2 of 3 wijntjes bij het eten
Nice! Maar welke maat... Vind ik altijd lastig met jassen.quote:
Thankies! wel erg afhankelijk van D natuurlijk, het is een 4 gangen verrassingsmenu ofzo?quote:
Bestel er 3 en stuur degene die niet mooi zitten terug? 36/38/40, zit je altijd goed.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nice! Maar welke maat... Vind ik altijd lastig met jassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:00 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind het geen mooie jas
Doet mij juist denken aan The MatrixSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:00 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind het geen mooie jas
ISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Star Trek. XM, de maattabel staat erbij, ff zoeken
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Verhipst!quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Doet mij juist denken aan The Matrix
Is best lekker ja! Komt dichterbij gewone yoghurt dan t sojaspul!quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:01 schreef Perruche het volgende:
Prima nallieis die geitenyoghurt lekker?
Ik vind de jas ook niet mooi, maar geef wel commentaar op de kleur. Denk dat aurum blauw mooi staat!
Elslooooooo! Limburg en nog ergens anders geloof ikquote:
Denk dat die andere beter staat, dubbele knopen, grote kraag en boobies wordt massief.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:08 schreef _aurum_ het volgende:
en als ik het helemaal mis heb en hij staat me niet, dan wil ik deze
Rood!! Die kleur blauw is alsof je aan iedere voorbijganger een warm handdoekje gaat presenteren. Of een klein zakje gerookte amandelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:45 schreef _aurum_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of smurfbeienquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Rood!! Die kleur blauw is alsof je aan iedere voorbijganger een warm handdoekje gaat presenteren. Of een klein zakje gerookte amandelen.
Ik snap het niet. Waar doen ze dat?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Rood!! Die kleur blauw is alsof je aan iedere voorbijganger een warm handdoekje gaat presenteren. Of een klein zakje gerookte amandelen.
Want nu kan je ook het woord verspreiden?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hihi de Jehova-meisjes (die ietsje ouder waren dan ik dacht) waren helemaal blij en giebelig toen ik vertelde nu afgestudeerd te zijn
En vertalenquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Want nu kan je ook het woord verspreiden?
Neuhquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Want nu kan je ook het woord verspreiden?
Daarover gesproken: via kiva kreeg ik een mailtje dat er een vernederlandste kiva in de maak is, wakibi, en dat er vertalers gezocht werden voor de introductiestukjes.quote:
Meteen even opgesnord, merci!quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Daarover gesproken: via kiva kreeg ik een mailtje dat er een vernederlandste kiva in de maak is, wakibi, en dat er vertalers gezocht werden voor de introductiestukjes.
Dit...quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:59 schreef Syrena het volgende:
Argh, de tijd gaat zooooo langzaam vandaag
Ik vrees dat het één het gevolg is van t anderquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:43 schreef Mini. het volgende:
Hier gaat de tijd ook langzaam, maar ik besteed hem ook niet echt nuttig op moment.
^^ vriendje kwam langs op m'n werkquote:
Daar ligt het bij mij ook wel aan denk ikquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:43 schreef Mini. het volgende:
Hier gaat de tijd ook langzaam, maar ik besteed hem ook niet echt nuttig op moment.
E621 of een selderij-achtige?quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Daar ligt het bij mij ook wel aan denk ik![]()
Ik heb alwéér maagpijn. En toch echt geen stoofvlees gegeten gisterenwat is dat toch ineens?
Oh. Gisteren zuurkoolstamp met aardappel en knolselderij.quote:
Maggi? Dikke kansquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:57 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh. Gisteren zuurkoolstamp met aardappel en knolselderij.
Die E621 ga ik opzoeken op de pakjes stoofvlees van Maggi.
Ik drink nooit koffiequote:Op dinsdag 1 november 2011 15:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Maggi? Dikke kans![]()
Dagje zonder koffie kan ook wel wat doen al.
Het is nog te warm buiten, dan klopt het niet voor je buik!quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:11 schreef _aurum_ het volgende:
ik kan dus niet tegen die kant en klare kruidnootjes. Ik weet niet wat ze erin stoppen maar ik word er helemaal poofy van
Volgende keer maar zelf maken dus
oh, was dat het!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is nog te warm buiten, dan klopt het niet voor je buik!
Oi, not done good.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:22 schreef Syrena het volgende:
Ooooh, dus mijn maag wil eigenlijk Ben & Jerry ipv stamppot?!Mmmm.
Yup. Is in de bonus, wist je dat?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:22 schreef Syrena het volgende:
Ooooh, dus mijn maag wil eigenlijk Ben & Jerry ipv stamppot?!Mmmm.
Ja ik las het. Maar ik ben meer van de goedkopequote:
Shush!! Je helpt niet!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Presenting pillow!![]()
[ afbeelding ]
Ik heb net maar weer een paar koppen koffie gehaald.quote:
MooBlooquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:56 schreef loveli het volgende:
Hummelo, Almelo, Hengelo.. maar ze spreken het uit met driedubbelooo.
Dubbele kletsrondjes doen het ook goed.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb net maar weer een paar koppen koffie gehaald.
Fijn dat je weer dr uit benquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:44 schreef Goodbye het volgende:
Zo, ik zat even in een negatieve spiraal de laatste dagen. Wandeling in de zon en een goed gesprek met m'n vriend hebben me gelukkig goed gedaan.
Lijstje
O: bakje brinta
T: vier stukken bon bon bloc
L: twee bruine boterhammen eiersalade, mandarijn, beker melk
B: wandeling van een uur
T: banaan
D: kom soep, kliekje shepherds pie van gisteren
T: citroenkwark
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ Bonito La Risa ~
Ik ook. Al dagen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jazekers! SNESMario
En Donkey Kong
[..]
Alkmaar, que!?Que pasa in my neighborhood?
blauw.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:45 schreef _aurum_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
volgens de website gaan ze 17 november pas in de verkoopquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
blauw.
In alkmaar zijn ze trouwens al uitverkocht. Heb zelf een saaie bennetonjas gekocht.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:32 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
volgens de website gaan ze 17 november pas in de verkoop
don't mention zhe war.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yay! Halloween!!
Ja doei.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yay! Halloween!!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik dacht dat ik het niet snapte..concept googlen is niet aan te radenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:05 schreef Nallie het volgende:
Zo heerlijk gesport. Braaf mn yoghurt met nootjes gegeten en nu douchen en naar bed![]()
btw... wat is dat New Chicks triest zeg.. plaatsvervangende schaamte
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:28 schreef anna82 het volgende:
Hoi! Bedankt voor de succes- en plezierwensen hier en op FB!
Ik heb geen concentratie-vermogen meer over om fatsoenlijk bij te lezen. Pfffff. Leuke introductie gehad, met veel universiteitsverlaters, mijn god, wat is de nieuwe generatie eager en ambitieus. Nu lekker slapen.
Haha klinkt intrigerendquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:28 schreef anna82 het volgende:
Hoi! Bedankt voor de succes- en plezierwensen hier en op FB!
Ik heb geen concentratie-vermogen meer over om fatsoenlijk bij te lezen. Pfffff. Leuke introductie gehad, met veel universiteitsverlaters, mijn god, wat is de nieuwe generatie eager en ambitieus. Nu lekker slapen.
^^!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haha klinkt intrigerendFijn dat het leuk was en slaap lekker
Ehh XM nu in NLquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
^^!
Crap, die 38 vd jas zijn precies m'n maten ongeveer, maar is dat handig met een dikke trui... Hmz.
Hangt er vanaf, is het 'dikke trui inbegrepen' of nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
^^!
Crap, die 38 vd jas zijn precies m'n maten ongeveer, maar is dat handig met een dikke trui... Hmz.
Foto tzt!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Toch de 38 maar besteld. Het moet passen aldus maattabel en meetlint!
Heiloo was ok Maria, beetje rustig.
*le sigh* Dat doet allemaal maar, dat doet maarquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:05 schreef Chicolate het volgende:
Ohja ik was van het weekend ook in Alkmaar. Maar op een verjaardag dus kon niet even langs bij Maria. Moest wel aan je denken hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*le sigh* Dat doet allemaal maar, dat doet maarI see how it is!
Je had gewild dat ik om 4 uur ('s nachts) nog even langs was gekomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Hmm niet per definitie neequote:Op dinsdag 1 november 2011 23:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je had gewild dat ik om 4 uur ('s nachts) nog even langs was gekomen?
Dit en waar had je gegeten Perr?quote:Op woensdag 2 november 2011 08:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waar ga je heen Perruche? Goeie vlucht!
Even langs de psychologiefaculteit in de pauze voor zinloze testjes in ruil voor een paar muntjes?quote:Op woensdag 2 november 2011 08:54 schreef Chicolate het volgende:
Ik moet de komende 24 dagen van 50 euro leven, ik voorspel baggerlijstjesen vaak bij mn ouders avondeten
.
Dauphine?quote:Op woensdag 2 november 2011 08:57 schreef Perruche het volgende:
Haha chico, succes!
Nallie bij een restaurant bij amstelstation, Ben even de naam kwijt...
Dat is nog best een ideequote:Op woensdag 2 november 2011 08:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Even langs de psychologiefaculteit in de pauze voor zinloze testjes in ruil voor een paar muntjes?
Je bent welkom om te komen eten hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 08:54 schreef Chicolate het volgende:
Ik moet de komende 24 dagen van 50 euro leven, ik voorspel baggerlijstjesen vaak bij mn ouders avondeten
.
Had voor de een of andere rare gedachten dat het van zeetong wasquote:Op woensdag 2 november 2011 08:58 schreef Perruche het volgende:
haha viz! You makez me lol. Ja, kalfstong! Als je er niet aan denkt smaakt het superlekkermijn vriendje keek eerst heel vies
Haha dat kan ook inderdaad. Maar dat heb ik niet zo erg.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Had voor de een of andere rare gedachten dat het van zeetong wasDan is kalfs- al logischer
Wel een uitdaging Chico!3 dagen op 50euro vind ik al moeilijk
Nallie, wat houdt die allergie precies in dan? Dacht dat je dan voornamelijk last van scheten kreeg namelijk...
Ik ga naar Simpel, op de ferdinand bol!quote:Op woensdag 2 november 2011 09:07 schreef Perruche het volgende:
Nallie, waar ga je heen? Van de markt? Daar was ik!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
cutenessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yay! Halloween!!
![]()
Oh daar kom ik elke dag langs!quote:Op woensdag 2 november 2011 09:09 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik ga naar Simpel, op de ferdinand bol!
Jup. Pastasaus van blikjes tomatenpuree, gedroogde bonen, de euroshopper...quote:Op woensdag 2 november 2011 09:10 schreef Nallie het volgende:
En Chico.. op de markt je groenten en fruit halen!
En soep is altijd goedkoop om te maken en gezond!
quote:Op woensdag 2 november 2011 09:08 schreef Nallie het volgende:
[..]
Haha dat kan ook inderdaad. Maar dat heb ik niet zo erg.
Ik krijg vooral erg veel buikpijn, krampen en onwijs opgeblazen en last van mn huid (uitslag e.d.).
En als ik continu wel koemelk binnenkrijg dan word ik wat moeier en futlozer.
Het is gewoon beter als ik zo min mogelijk binnenkrijg, voor t algehele welzijn.
De ene keer is de reactie veel erger dan de andere keer, dus kan t niet echt peilen helaas.
Heb weleens een nacht wakker gelegen van de buikpijn omdat ze mn visje in de roomboter hadden gebakken en ik dacht dat t wel kon
Naja ik moet nie al te veel zeiken niequote:Op woensdag 2 november 2011 09:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]dat klinkt niet leuk niet
Ben ik over de foto van Mo heengescrolled![]()
Je maakt een goede heks hoor![]()
![]()
Champignons = groente = gezondquote:Op woensdag 2 november 2011 09:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goedemorgen!
Ik had net ontzettend veel zin in champignons. Dus dat is mijn ontbijt geweest, een berg champignons. Geen idee hoe gezond dat is, maar vast minder 'slecht' dan croissants of niet ontbijten
@Syrena: ben benieuwd naar de volgende editie danOver een maand komt 'ie uit?
@Mo: leuke heks! En damnnnn... wat hebben jullie het laat gemaakt!Moet wel een goed feestje geweest zijn
![]()
Omnomnomschimmel!quote:
53 kcal per 100 gr (gebakken)quote:Op woensdag 2 november 2011 09:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh echt? Nooit geweten dat champignons onder de groenten vallen
Dacht altijd dat paddestoelen een geval apart warenIn dat geval ga ik voortaan vaker champignons eten
Omnomnom!
quote:Mushrooms are an excellent source of many minerals, including selenium, a powerful antioxidant, in addition to potassium and phosphorous. One 5 oz serving provides 35 percent of the daily value of copper. They are a very good source of manganese and zinc, which regulates nerve impulses and hormone release, and a good source of calcium and iron.
Ja vooral die Taksiquote:Op woensdag 2 november 2011 10:02 schreef V1z0R het volgende:
Kalium is trouwens erg nuttig voor de mensen die doen aan sport
Dus champignons en bananen vreten
Dat is dan een leuke bijkomstigheid NallieGezond moeten eten
Wel jammer dat je dan ook geen taksi kunt drinken
Ik vind een touwtje springende elektriciteitsmast op zich al best raar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |