boh, ik wil dat ook...Ik denk dat het dit weekend weer zaterdag werken wordt...Maar goed. in December moet het iets rustiger wroden..quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:50 schreef _aurum_ het volgende:
Zo, ik heb weer 2 dingetjes die op de ik geef stress lijst stonden. Morgen nog die belangrijke meeting en dan lijkt het wel weer wat rustiger te worden *afklopt*
Dit weekend ook een relax weekend met lief, vrijdagaaf floaten, zaterdag winkelen en lekker koken....en zondag nog niks
Best fijn na dat gehaast en geren van de afgelopen weekenden
ligt er ook niet een heiloo in de achterhoek/twente?quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sta op een infomarkt in de lokale bieb! En aangezien Heiloo vastgeplakt zit aan Alkmaar, kwam ik het durp (?) binnen via Kaascity!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:28 schreef Nallie het volgende:
Ik ben fanatiek Nintendo fan, mag dat ook?
SNES met Mariokart, Gameboy met mario en later Pokemon, en nu Nintendo DS met GTA
als je het geld kan missen, doen!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:43 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, en vraag van de dag: zal ik een TV kopen? Heb er geen, en kijk altijd van alles op m'n laptop, maar wil ook wel eens zappen. En ik denk dat het goed is voor m'n Zweeds. En ik kan een TV als beeldscherm gebruiken voor m'n laptop. En voor 150 euro heb ik al een goede...
Ga voor de blauwe, die is prachtig.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:45 schreef _aurum_ het volgende:
ik zit nog steeds te dubben over mijn nieuwe winterjas. Rood of blauw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
For the record, ik heb rode wapperende haren. En rood is mooi, maar rood op rood lijkt me overkill. Of heb ik het mis
linkquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh dan willik de rode wel!. Waar komt ie vandaan?
blauw! Blauw bij rode haren staat zo mooi!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:45 schreef _aurum_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
For the record, ik heb rode wapperende haren. En rood is mooi, maar rood op rood lijkt me overkill. Of heb ik het mis
Ik draag ook steeds meer rood en het staat awesome.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:45 schreef _aurum_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Me too. Keek gek op toen die Twenten uit Heiloo met een noordhollands (met of zonder hoofdletters/verbindingsstreepje?) accent spraken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:44 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb het gevoel dat alles met dubbel O aan het eind uit twente hoort te komen
Vind ik een fijn lijstje!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:56 schreef Perruche het volgende:
Lijstjes update:
O: havermout
T: banaan, peer, koffie
L: bruin bolletje ei, bouillon, 200 gr rauwkost met dressing
T: beker vifit, handje cashew
B: 2x20 minuten fietsen
D: verrassing, uit eten, iets met vis en groente
T: 2 of 3 wijntjes bij het eten
Nice! Maar welke maat... Vind ik altijd lastig met jassen.quote:
Thankies! wel erg afhankelijk van D natuurlijk, het is een 4 gangen verrassingsmenu ofzo?quote:
Bestel er 3 en stuur degene die niet mooi zitten terug? 36/38/40, zit je altijd goed.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nice! Maar welke maat... Vind ik altijd lastig met jassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:00 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind het geen mooie jas
Doet mij juist denken aan The MatrixSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:00 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind het geen mooie jas
ISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Star Trek. XM, de maattabel staat erbij, ff zoeken
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Verhipst!quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Doet mij juist denken aan The Matrix
Is best lekker ja! Komt dichterbij gewone yoghurt dan t sojaspul!quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:01 schreef Perruche het volgende:
Prima nallieis die geitenyoghurt lekker?
Ik vind de jas ook niet mooi, maar geef wel commentaar op de kleur. Denk dat aurum blauw mooi staat!
Elslooooooo! Limburg en nog ergens anders geloof ikquote:
Denk dat die andere beter staat, dubbele knopen, grote kraag en boobies wordt massief.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:08 schreef _aurum_ het volgende:
en als ik het helemaal mis heb en hij staat me niet, dan wil ik deze
Rood!! Die kleur blauw is alsof je aan iedere voorbijganger een warm handdoekje gaat presenteren. Of een klein zakje gerookte amandelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:45 schreef _aurum_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of smurfbeienquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Rood!! Die kleur blauw is alsof je aan iedere voorbijganger een warm handdoekje gaat presenteren. Of een klein zakje gerookte amandelen.
Ik snap het niet. Waar doen ze dat?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Rood!! Die kleur blauw is alsof je aan iedere voorbijganger een warm handdoekje gaat presenteren. Of een klein zakje gerookte amandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |