*gaapt mee*quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:38 schreef loveli het volgende:
Heb qua uitslapen weinig gemerkt van wintertijd.
*gaapt*
^^quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:30 schreef loveli het volgende:
Beter dan in etenstijd
Stond gisteren na de makro voor een open brug. Ding stond een half stokbrood met aoli lang open.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:30 schreef loveli het volgende:
Beter dan in etenstijd
Stond gisteren na de makro voor een open brug. Ding stond een half stokbrood met aoli lang open.
Welke?quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:46 schreef Mini. het volgende:
Sinterklaas is bij ons meer dat mijn schoonmoeder voor ons allemaal iets koopt. Daarnaast krijgen we vooral ladingen snoep.Met Kerst kopen wij ook dingen voor iedereen.
Ik ben toevallig vandaag maar eens begonnen met een verlanglijstje, want door het jaar heen weet ik altijd wel dingen maar rond de feestdagen ben ik het dan weer allemaal vergeten.
-edit- En door het zoeken naar potentiële cadeaus heb ik net maar vast wat oude pc-games besteld voor op mijn oude laptopje.
Mijn vriend heeft meestal ook dat ie alles wat ie echt graag wil hebben (en binnen budget isquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:39 schreef Mixende_match het volgende:
Mijn vriend weet niks! Chocola houd hij niet van, sokken, daar hebben
We zoveel van dattie een ze een jaar lang aan kan doen haha!
Ikvul het niet in voor 'M maar vroeg af of jullie nog wat weten? Haha
Ik had al kadokaart voor de karweihaha
We doen trouwens 25¤.
Bij hun is het ook zo dat z'n moeder ook dr lootjes van opa&vriendin regelen haha
Nu Neverwinter Nights- en Fallout-compilaties, want die waren het goedkoopst op Amazon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Dragon Agequote:Op dinsdag 1 november 2011 11:00 schreef Mini. het volgende:
[..]
Nu Neverwinter Nights- en Fallout-compilaties, want die waren het goedkoopst op Amazon.Echt oud dus.
(En Morrowind ga ik nedaolnwod omdat ik eerst wil weten of die wel werkt op Vista.)
Ik speel niet zoveel verschillende spellen, maar op de Xbox ben ik fan van Oblivion, Mass Effect en Dragon Age.Alleen heb ik die door de week niet, dus dan maar oude pc-games uitproberen.
Welke Shakespeare? Ik vond Much Ado About Nothing wel geinig, met Kenneth Branagh als Benedickquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
Zo! Dat was best een prima film/toneelstuk![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:00 schreef Mini. het volgende:
[..]
Nu Neverwinter Nights- en Fallout-compilaties, want die waren het goedkoopst op Amazon.Echt oud dus.
(En Morrowind ga ik nedaolnwod omdat ik eerst wil weten of die wel werkt op Vista.)
Ik speel niet zoveel verschillende spellen, maar op de Xbox ben ik fan van Oblivion, Mass Effect en Dragon Age.Alleen heb ik die door de week niet, dus dan maar oude pc-games uitproberen.
Age of Wonders ja?quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]allemaal RPG's
AoW trilogy is gerereleased trouwens, ~15 euro samen of zo.
Yup, hij ook fan? Enige RPG op pokemon na die ik eerder speeldequote:Op dinsdag 1 november 2011 11:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Age of Wonders ja?Ik zal het doorgeven aan mister vriendje, grazie
The Merchant of Venice, met Al Pacino als Shylock!quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Welke Shakespeare? Ik vond Much Ado About Nothing wel geinig, met Kenneth Branagh als BenedickEn Mel Gibson als Hamlet was ook wel lollig
Mijn collega is een man trouwens, niet dat je nu denktquote:
Mja, ik heb een beetje zo'n fase.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]allemaal RPG's
AoW trilogy is gerereleased trouwens, ~15 euro samen of zo.
Pokemonquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Yup, hij ook fan? Enige RPG op pokemon na die ik eerder speelde
http://www.impulsedriven.com/aowmusic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Broek voor £1Ja doei.
Dat had ik bij Civilization, daar is menig uurtje van mijn studietijd mee verloren gegaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:26 schreef V1z0R het volgende:
Turnbased-strategy eigenlijk, maar je had wel je hero natuurlijkdus wel RPG-elementen
Bij dat spel had ik dus nooit een besef van tijd, *poef* 10uur kwijt, wut?
Ja, enige mogelijkheid om foto te maken met webcamquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:38 schreef loveli het volgende:
Past goed. Heb je nou je muis in je hand?
Haa, van die foto's heb ik ook idd!quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, enige mogelijkheid om foto te maken met webcam
Haha herkenbaarquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:26 schreef V1z0R het volgende:
Turnbased-strategy eigenlijk, maar je had wel je hero natuurlijkdus wel RPG-elementen
Bij dat spel had ik dus nooit een besef van tijd, *poef* 10uur kwijt, wut?
En dat jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:42 schreef Perruche het volgende:
Staat je goed mo, 1 pond is geen geld
Minder eten dus.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:44 schreef Perruche het volgende:
Mijn sporten zet geen zoden meer aan de dijk.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:25 schreef V1z0R het volgende:
"Do or do not, there is no try" - Shakespeare Yoda
Ja, zover was ik ook. Denk vooral minder troep. Petitfours, chocolade, appeltaart, hoppa. Maar vandaag is het dus 1 november en een frisse start enzo.quote:
Als je gisteravond om 23uur nogwat nog je avondeten stond klaar te maken, snap ik wel dat ontbijt ook wat later wordtquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:50 schreef loveli het volgende:
Frisse start is een goed idee, ff ontbijten
quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:53 schreef loveli het volgende:
Wintertijd chaos schopt m'n ritme omver
quote:
En de kids.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:54 schreef Ewelina het volgende:
Staat goed hoor Mo! Nu nog pics van het rokje en de schoenen?
Is dat het blaadje dat ik ook krijg? Of is dat iets per faculteit?quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:22 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijn collega is een man trouwens, niet dat je nu denktliefdesdriehoek
.
En ik kom in het medewerkersblaadjecommunicatie belde net. En ik hoef niet op de voorkant
dat riep ik als eerste
En nu denk ik: Ooooo, misschien was het toch wel leuk
maar ik sta echt altijd heel stom op foto's, zeker als ze recht van voor worden genomen (door mijn scheve kop).
En ik mag er drie weken over doen, dus hopelijk tijd genoeg om een interessante werkweek te verzinnen
Een size 12 is toch helemaal niet groot? Vergelijkbaar met maatje 38, voor zover ik weet. En je hebt er een lekkere kont in, dus wat wil je nog meerquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
@ Maria: nette broek!
Wel een size 12hu! Nou ja, hij zit iig lekker!
En nu weer aan de beweeg: fietsen naar de uni![]()
Daarom weet ik nu nog maar zo weinig van heel veel vakken uit mijn bachelor, terwijl ze zo interessant waren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ziet er goed uit Mo
Mini, daarom ging ik van VWO naar MAVO
Je was vet schattig gisterenquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe noobfactor bereikt in League of LegendsIntermediate bots zijn nog te moeilijk voor mij, ook al heb ik intussen door dat ik niet triggerhappy achter heroes aan moet huppelen, vooral niet als ik nog maar lvl 1 ben
Geloof me, eerst was ik veuuul erger!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je was vet schattig gisterenLekker overextenden, torens knuffelens zonder creeps in de buurt, eindeloos champs chasen en dan in een ambush rennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Noes!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:01 schreef Mini. het volgende:
[..]
Daarom weet ik nu nog maar zo weinig van heel veel vakken uit mijn bachelor, terwijl ze zo interessant waren.(en da's niet eens sarcasme)
quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geloof me, eerst was ik veuuul erger!
Het eerste potjes stond ook al op intermediateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan me voorstellen dat dat schrikken was
![]()
![]()
Ah joh, je wordt vanzelf steeds beter, gaat best snel hoorMartijn en ik waren eerst ook veul slechter, en wij hebben ook nog Heroes of Newerth gespeeld (vergelijkbaar spel) dus de basis kenden wij al
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens was Coco ook op dreef gisteren, na de a/s/l vraag van een teamgenoot: "I'm way too old for you".
*even stil*
"And too male".
Schrikken ja!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het eerste potjes stond ook al op intermediateKan me voorstellen dat dat schrikken was
![]()
![]()
Ah joh, je wordt vanzelf steeds beter, gaat best snel hoorMartijn en ik waren eerst ook veul slechter, en wij hebben ook nog Heroes of Newerth gespeeld (vergelijkbaar spel) dus de basis kenden wij al
quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Schrikken ja!Je had erbij moeten zijn, dan had je onze kreten van frustratie kunnen horen
![]()
"AAAAH HEROSANDWICH"
"Kut-Annie met haar kut-beer"
"Crap wat gebeurde daar?"
"Mn beeld bleef hangen en toen was ik ineens dood"
En variaties op dat thema![]()
En ja ik kruip al langzaam voorwaarts met mijn skillz
Ben een keer naar een LAN-party gegaan. In die blauwe jurk van de meetquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]! Ik heb liever niet dat anderen weten dat ik vrouwelijk ben
Dan krijg je vaak van dat overdreven gedoe want OMG EEN MEISJE, ER SPEELT EEN *ECHT* MEISJE MEE!@#@$@$
Moet herkenbaar zijn voor vrouwelijke gamers ^^
Soms is het wel hendig, als ze je gold geven enzo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]! Ik heb liever niet dat anderen weten dat ik vrouwelijk ben
Dan krijg je vaak van dat overdreven gedoe want OMG EEN MEISJE, ER SPEELT EEN *ECHT* MEISJE MEE!@#@$@$
Moet herkenbaar zijn voor vrouwelijke gamers ^^
Oe je had vette stennis kunnen schoppen "GENDERDISCRIMINATIE!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben een keer naar een LAN-party gegaan. In die blauwe jurk van de meetKreeg bij de ingang meteen een bezoekersbandje ipv een deelnemersbandje
Kende een van de organisatoren, anders was ik niet gegaan.
Worst. Pick-up line. Ever!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Soms is het wel hendig, als ze je gold geven enzo.
Ik had tijdens oktoberfest in WoW een troll die me de hele tijd lastig viel, eerst de hele tijd /dance enzo en toen (hij was een rogue) sapte hij me en riep hij "sapped girls cannot resist" (wtf), vervolgens kreeg ik 100 gold en toen vroeg hij:
"How old are you?
- "23. You?"
"14"Nooit meer gezien, maar hey, ik had 100 gold erbij.
Mit Vlag und Wimpel!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:20 schreef Nallie het volgende:
Ik heb gister broccoli gegeten!!! En vanochtend havermout
Ben ik geslaagd?
quote:
10jr geleden was m'n eerste LAN-partyquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben een keer naar een LAN-party gegaan. In die blauwe jurk van de meetKreeg bij de ingang meteen een bezoekersbandje ipv een deelnemersbandje
Kende een van de organisatoren, anders was ik niet gegaan.
Jazekers! SNESquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:28 schreef Nallie het volgende:
Ik ben fanatiek Nintendo fan, mag dat ook?
SNES met Mariokart, Gameboy met mario en later Pokemon, en nu Nintendo DS met GTA
Alkmaar, que!?quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kwam door Alkmaar en kreeg helemaal Maria-vibes!!!vanuit Heiloo
Dat krijg jij ookquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Is dat het blaadje dat ik ook krijg? Of is dat iets per faculteit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |