Dat had ik bij Civilization, daar is menig uurtje van mijn studietijd mee verloren gegaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:26 schreef V1z0R het volgende:
Turnbased-strategy eigenlijk, maar je had wel je hero natuurlijkdus wel RPG-elementen
Bij dat spel had ik dus nooit een besef van tijd, *poef* 10uur kwijt, wut?
Ja, enige mogelijkheid om foto te maken met webcamquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:38 schreef loveli het volgende:
Past goed. Heb je nou je muis in je hand?
Haa, van die foto's heb ik ook idd!quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, enige mogelijkheid om foto te maken met webcam
Haha herkenbaarquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:26 schreef V1z0R het volgende:
Turnbased-strategy eigenlijk, maar je had wel je hero natuurlijkdus wel RPG-elementen
Bij dat spel had ik dus nooit een besef van tijd, *poef* 10uur kwijt, wut?
En dat jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:42 schreef Perruche het volgende:
Staat je goed mo, 1 pond is geen geld
Minder eten dus.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:44 schreef Perruche het volgende:
Mijn sporten zet geen zoden meer aan de dijk.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:25 schreef V1z0R het volgende:
"Do or do not, there is no try" - Shakespeare Yoda
Ja, zover was ik ook. Denk vooral minder troep. Petitfours, chocolade, appeltaart, hoppa. Maar vandaag is het dus 1 november en een frisse start enzo.quote:
Als je gisteravond om 23uur nogwat nog je avondeten stond klaar te maken, snap ik wel dat ontbijt ook wat later wordtquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:50 schreef loveli het volgende:
Frisse start is een goed idee, ff ontbijten
quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:53 schreef loveli het volgende:
Wintertijd chaos schopt m'n ritme omver
quote:
En de kids.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:54 schreef Ewelina het volgende:
Staat goed hoor Mo! Nu nog pics van het rokje en de schoenen?
Is dat het blaadje dat ik ook krijg? Of is dat iets per faculteit?quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:22 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijn collega is een man trouwens, niet dat je nu denktliefdesdriehoek
.
En ik kom in het medewerkersblaadjecommunicatie belde net. En ik hoef niet op de voorkant
dat riep ik als eerste
En nu denk ik: Ooooo, misschien was het toch wel leuk
maar ik sta echt altijd heel stom op foto's, zeker als ze recht van voor worden genomen (door mijn scheve kop).
En ik mag er drie weken over doen, dus hopelijk tijd genoeg om een interessante werkweek te verzinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |