Je bent welkom om te komen eten hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 08:54 schreef Chicolate het volgende:
Ik moet de komende 24 dagen van 50 euro leven, ik voorspel baggerlijstjesen vaak bij mn ouders avondeten
.
Had voor de een of andere rare gedachten dat het van zeetong wasquote:Op woensdag 2 november 2011 08:58 schreef Perruche het volgende:
haha viz! You makez me lol. Ja, kalfstong! Als je er niet aan denkt smaakt het superlekkermijn vriendje keek eerst heel vies
Haha dat kan ook inderdaad. Maar dat heb ik niet zo erg.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Had voor de een of andere rare gedachten dat het van zeetong wasDan is kalfs- al logischer
Wel een uitdaging Chico!3 dagen op 50euro vind ik al moeilijk
Nallie, wat houdt die allergie precies in dan? Dacht dat je dan voornamelijk last van scheten kreeg namelijk...
Ik ga naar Simpel, op de ferdinand bol!quote:Op woensdag 2 november 2011 09:07 schreef Perruche het volgende:
Nallie, waar ga je heen? Van de markt? Daar was ik!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
cutenessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yay! Halloween!!
![]()
Oh daar kom ik elke dag langs!quote:Op woensdag 2 november 2011 09:09 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik ga naar Simpel, op de ferdinand bol!
Jup. Pastasaus van blikjes tomatenpuree, gedroogde bonen, de euroshopper...quote:Op woensdag 2 november 2011 09:10 schreef Nallie het volgende:
En Chico.. op de markt je groenten en fruit halen!
En soep is altijd goedkoop om te maken en gezond!
quote:Op woensdag 2 november 2011 09:08 schreef Nallie het volgende:
[..]
Haha dat kan ook inderdaad. Maar dat heb ik niet zo erg.
Ik krijg vooral erg veel buikpijn, krampen en onwijs opgeblazen en last van mn huid (uitslag e.d.).
En als ik continu wel koemelk binnenkrijg dan word ik wat moeier en futlozer.
Het is gewoon beter als ik zo min mogelijk binnenkrijg, voor t algehele welzijn.
De ene keer is de reactie veel erger dan de andere keer, dus kan t niet echt peilen helaas.
Heb weleens een nacht wakker gelegen van de buikpijn omdat ze mn visje in de roomboter hadden gebakken en ik dacht dat t wel kon
Naja ik moet nie al te veel zeiken niequote:Op woensdag 2 november 2011 09:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]dat klinkt niet leuk niet
Ben ik over de foto van Mo heengescrolled![]()
Je maakt een goede heks hoor![]()
![]()
Champignons = groente = gezondquote:Op woensdag 2 november 2011 09:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goedemorgen!
Ik had net ontzettend veel zin in champignons. Dus dat is mijn ontbijt geweest, een berg champignons. Geen idee hoe gezond dat is, maar vast minder 'slecht' dan croissants of niet ontbijten
@Syrena: ben benieuwd naar de volgende editie danOver een maand komt 'ie uit?
@Mo: leuke heks! En damnnnn... wat hebben jullie het laat gemaakt!Moet wel een goed feestje geweest zijn
![]()
Omnomnomschimmel!quote:
53 kcal per 100 gr (gebakken)quote:Op woensdag 2 november 2011 09:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh echt? Nooit geweten dat champignons onder de groenten vallen
Dacht altijd dat paddestoelen een geval apart warenIn dat geval ga ik voortaan vaker champignons eten
Omnomnom!
quote:Mushrooms are an excellent source of many minerals, including selenium, a powerful antioxidant, in addition to potassium and phosphorous. One 5 oz serving provides 35 percent of the daily value of copper. They are a very good source of manganese and zinc, which regulates nerve impulses and hormone release, and a good source of calcium and iron.
Ja vooral die Taksiquote:Op woensdag 2 november 2011 10:02 schreef V1z0R het volgende:
Kalium is trouwens erg nuttig voor de mensen die doen aan sport
Dus champignons en bananen vreten
Dat is dan een leuke bijkomstigheid NallieGezond moeten eten
Wel jammer dat je dan ook geen taksi kunt drinken
Ik vind een touwtje springende elektriciteitsmast op zich al best raar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |