*le sigh* Dat doet allemaal maar, dat doet maarquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:05 schreef Chicolate het volgende:
Ohja ik was van het weekend ook in Alkmaar. Maar op een verjaardag dus kon niet even langs bij Maria. Moest wel aan je denken hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*le sigh* Dat doet allemaal maar, dat doet maarI see how it is!
Je had gewild dat ik om 4 uur ('s nachts) nog even langs was gekomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Hmm niet per definitie neequote:Op dinsdag 1 november 2011 23:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je had gewild dat ik om 4 uur ('s nachts) nog even langs was gekomen?
Dit en waar had je gegeten Perr?quote:Op woensdag 2 november 2011 08:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waar ga je heen Perruche? Goeie vlucht!
Even langs de psychologiefaculteit in de pauze voor zinloze testjes in ruil voor een paar muntjes?quote:Op woensdag 2 november 2011 08:54 schreef Chicolate het volgende:
Ik moet de komende 24 dagen van 50 euro leven, ik voorspel baggerlijstjesen vaak bij mn ouders avondeten
.
Dauphine?quote:Op woensdag 2 november 2011 08:57 schreef Perruche het volgende:
Haha chico, succes!
Nallie bij een restaurant bij amstelstation, Ben even de naam kwijt...
Dat is nog best een ideequote:Op woensdag 2 november 2011 08:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Even langs de psychologiefaculteit in de pauze voor zinloze testjes in ruil voor een paar muntjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |