don't mention zhe war.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yay! Halloween!!
Ja doei.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yay! Halloween!!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik dacht dat ik het niet snapte..concept googlen is niet aan te radenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:05 schreef Nallie het volgende:
Zo heerlijk gesport. Braaf mn yoghurt met nootjes gegeten en nu douchen en naar bed![]()
btw... wat is dat New Chicks triest zeg.. plaatsvervangende schaamte
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:28 schreef anna82 het volgende:
Hoi! Bedankt voor de succes- en plezierwensen hier en op FB!
Ik heb geen concentratie-vermogen meer over om fatsoenlijk bij te lezen. Pfffff. Leuke introductie gehad, met veel universiteitsverlaters, mijn god, wat is de nieuwe generatie eager en ambitieus. Nu lekker slapen.
Haha klinkt intrigerendquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:28 schreef anna82 het volgende:
Hoi! Bedankt voor de succes- en plezierwensen hier en op FB!
Ik heb geen concentratie-vermogen meer over om fatsoenlijk bij te lezen. Pfffff. Leuke introductie gehad, met veel universiteitsverlaters, mijn god, wat is de nieuwe generatie eager en ambitieus. Nu lekker slapen.
^^!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haha klinkt intrigerendFijn dat het leuk was en slaap lekker
Ehh XM nu in NLquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
^^!
Crap, die 38 vd jas zijn precies m'n maten ongeveer, maar is dat handig met een dikke trui... Hmz.
Hangt er vanaf, is het 'dikke trui inbegrepen' of nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
^^!
Crap, die 38 vd jas zijn precies m'n maten ongeveer, maar is dat handig met een dikke trui... Hmz.
Foto tzt!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Toch de 38 maar besteld. Het moet passen aldus maattabel en meetlint!
Heiloo was ok Maria, beetje rustig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |