Want nu kan je ook het woord verspreiden?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hihi de Jehova-meisjes (die ietsje ouder waren dan ik dacht) waren helemaal blij en giebelig toen ik vertelde nu afgestudeerd te zijn
En vertalenquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Want nu kan je ook het woord verspreiden?
Neuhquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Want nu kan je ook het woord verspreiden?
Daarover gesproken: via kiva kreeg ik een mailtje dat er een vernederlandste kiva in de maak is, wakibi, en dat er vertalers gezocht werden voor de introductiestukjes.quote:
Meteen even opgesnord, merci!quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Daarover gesproken: via kiva kreeg ik een mailtje dat er een vernederlandste kiva in de maak is, wakibi, en dat er vertalers gezocht werden voor de introductiestukjes.
Dit...quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:59 schreef Syrena het volgende:
Argh, de tijd gaat zooooo langzaam vandaag
Ik vrees dat het één het gevolg is van t anderquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:43 schreef Mini. het volgende:
Hier gaat de tijd ook langzaam, maar ik besteed hem ook niet echt nuttig op moment.
^^ vriendje kwam langs op m'n werkquote:
Daar ligt het bij mij ook wel aan denk ikquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:43 schreef Mini. het volgende:
Hier gaat de tijd ook langzaam, maar ik besteed hem ook niet echt nuttig op moment.
E621 of een selderij-achtige?quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Daar ligt het bij mij ook wel aan denk ik![]()
Ik heb alwéér maagpijn. En toch echt geen stoofvlees gegeten gisterenwat is dat toch ineens?
Oh. Gisteren zuurkoolstamp met aardappel en knolselderij.quote:
Maggi? Dikke kansquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:57 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh. Gisteren zuurkoolstamp met aardappel en knolselderij.
Die E621 ga ik opzoeken op de pakjes stoofvlees van Maggi.
Ik drink nooit koffiequote:Op dinsdag 1 november 2011 15:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Maggi? Dikke kans![]()
Dagje zonder koffie kan ook wel wat doen al.
Het is nog te warm buiten, dan klopt het niet voor je buik!quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:11 schreef _aurum_ het volgende:
ik kan dus niet tegen die kant en klare kruidnootjes. Ik weet niet wat ze erin stoppen maar ik word er helemaal poofy van
Volgende keer maar zelf maken dus
oh, was dat het!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is nog te warm buiten, dan klopt het niet voor je buik!
Oi, not done good.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:22 schreef Syrena het volgende:
Ooooh, dus mijn maag wil eigenlijk Ben & Jerry ipv stamppot?!Mmmm.
Yup. Is in de bonus, wist je dat?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:22 schreef Syrena het volgende:
Ooooh, dus mijn maag wil eigenlijk Ben & Jerry ipv stamppot?!Mmmm.
Ja ik las het. Maar ik ben meer van de goedkopequote:
Shush!! Je helpt niet!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Presenting pillow!![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |