SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Leuk voor MLiG omdat zo even er in gewreven te krijgenquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:50 schreef Lokasenna het volgende:
Nee was een ongelukje en ik heb beloofd dat ik het nooit meer doe, want ik ben sinds de dag erna echt helemaal verliefd op Newbie geworden![]()
![]()
Dan snap ik niet waar dat hele 'vonk sloeg over' gedoe vandaan kwam pas geleden, maar mooi dat je een keuze hebt gemaakt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee was een ongelukje en ik heb beloofd dat ik het nooit meer doe, want ik ben sinds de dag erna echt helemaal verliefd op Newbie geworden![]()
![]()
Hij weet dit allang hoor. En hij is geen ex, ik had hem nooit eerder gezien. Maar ik mag hem wel heel graag, maar gewoon als vriend om mee te praten enzo.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Leuk voor MLiG omdat zo even er in gewreven te krijgenZou een ex van mij niet moeten flikken
![]()
Of heeft hij geen gevoel? (ik ken m dus niet)
quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:53 schreef heloef het volgende:
Godverdomme ik word weer depressief.
Ik moet maar gaan slapen denk ik.
It won't work but thanks for trying.quote:
Komt door de tijd. Trusten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:53 schreef heloef het volgende:
Godverdomme ik word weer depressief.
Ik moet maar gaan slapen denk ik.
Ah ok, éénmalige actie? Noem het dan geen ongelukje, dat klinkt zo verrotquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:53 schreef Lokasenna het volgende:
Hij weet dit allang hoor. En hij is geen ex, ik had hem nooit eerder gezien. Maar ik mag hem wel heel graag, maar gewoon als vriend om mee te praten enzo.![]()
![]()
Nee niet door de tijd.quote:
Sorry, ik zeg vaak de verkeerde dingen, zeker nu ik vaag denk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ah ok, éénmalige actie? Noem het dan geen ongelukje, dat klinkt zo verrot
quote:
Oke, ik ben 's nachts wel altijd sneller depri omdat je dan al een beetje moe bent en zo.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee niet door de tijd.
Maar mijn problemen weer bespreken is sfeerverpestend.
Niet meer posten?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb het idee dat ik nu ontoerekeningsvatbaar ben voor wat ik post, ga me niet bashen dan word ik verdrietig.
Ach het waait best wel snel weer over.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Was een test. Je bent echt depressief. Gefeliciteerd
Haha, dit maakt het niet beterquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:58 schreef Lokasenna het volgende:
Sorry, ik zeg vaak de verkeerde dingen, zeker nu ik vaag denk.
Ik bedoel wat jij zegt ja, het was gewoon dom.
Als er straks een extra ginger op de wereld staat weet je hoe het komtquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als mlig zijn befaamde 'voor het zingen de kerk uit' voorbehoedsmiddel gebruikt heeft, wie weet.
Hij vindt ook dat het fout was hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Haha, dit maakt het niet beterZou jij willen dat iemand dat zou zeggen over jou? Oh ja heb wel ff met Loka staan bekken, maar was een ongelukje en gewoon een domme actie van me.
Ik voel een verhaal opborrelen over twee vrienden van mij.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oke, ik ben 's nachts wel altijd sneller depri omdat je dan al een beetje moe bent en zo.
En dat wordt het alleen als je post?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar het is nog niet twee keer half drie geweest.
Ik bash je niet. Niemand trouwensquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb het idee dat ik nu ontoerekeningsvatbaar ben voor wat ik post, ga me niet bashen dan word ik verdrietig.
Hij heeft niks fout gedaan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij vindt ook dat het fout was hoor.
Anders val ik in slaap denk ik hoor, dit gebeurt maar eens in het jaar, dat is best wel bijzonder, net op de avond dat ik drieën leuk vind en 2 x 1/2 x 3 gelijk is aan 3quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat wordt het alleen als je post?
Mijn soort depressies komen en gaan he.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
BIj deze test gefaald. Je bent een aanteller
Wat een eikelquote:
Oh die is mooiquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:07 schreef Sinji het volgende:
Iemand hier is duidelijk in synergy modus:
[ afbeelding ]
Ja, duh.quote:
En in welk modus ben jij?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:07 schreef Sinji het volgende:
Iemand hier is duidelijk in synergy modus:
[ afbeelding ]
Het woord dat je zoekt is dipje.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn soort depressies komen en gaan he.
Ik denk ook dat het een beetje mijn schuld was, maar lang niet helemaal.quote:
Yes I do, synergy is een van mijn favoriete woorden aller tijdenquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een lotgenoot en zielsverwant, hou jij ook van drie?
Ik vind jouw visie erop enkel een beetje raar, dat is alles.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een beetje mijn schuld was, maar lang niet helemaal.
En ik wil er niet meer over praten want dat vind ik echt gemeen tegenover zowel MLiG als Newbie.
Het zijn ook geen echte depressie's.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Normale mensen noemen dat vermoeidheidJe praat wel anders als je een echte depressie kent
Je voelt je gewoon ff down. Maar muziek kan voor mij wel een trigger zijn. Wat luister jij nu?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:13 schreef heloef het volgende:
Het zijn ook geen echte depressie's.
En het heeft niks met vermoeidheid te maken.
En ik heb er eigenlijk geen goed woord voor.
Teeheeequote:Op zondag 30 oktober 2011 02:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jouw definitie van misdragen aub. Want dat woord gebruiken mensen nogal snel hier
Dan is je heldenstatus bij mij vanavond drie punten omhoog gegaan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Yes I do, synergy is een van mijn favoriete woorden aller tijden
Ik ook. Komt het omdat je je eigen grenzen niet wist? Want dat is toch duidelijk jouw verantwoordelijkheid, Edaquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind jouw visie erop enkel een beetje raar, dat is alles.
Geen idee, ik ken alleen Super Marioquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan is je heldenstatus bij mij vanavond drie punten omhoog gegaan.
Bij hoeveel punten zou het logisch zijn een levelverhoging toe te kennen?
Ik denk nu de hele tijd aan LotRO dat ik voor het eerst in 3 maanden weer speelde.
Je wil me DM'en. Eindelijk..weet je hoelang ik al wacht op het moment dat je dat zou voorstellen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:14 schreef Sinji het volgende:
Teeheee
Ik ben helaas niet anoniem op dit forum. Sorry hun
Niks, ik kijk TV.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je voelt je gewoon ff down. Maar muziek kan voor mij wel een trigger zijn. Wat luister jij nu?
Ik denk dat ik slecht ben in begrenzen. Er is geen logische allesomvattende grens, dan is het moeilijk er zelf een te bedenken. Ik zal eraan proberen te werken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ook. Komt het omdat je je eigen grenzen niet wist? Want dat is toch duidelijk jouw verantwoordelijkheid, Eda
Neequote:Op zondag 30 oktober 2011 02:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je wil me DM'en. Eindelijk..weet je hoelang ik al wacht op het moment dat je dat zou voorstellen?![]()
![]()
Nee Comedy Central.quote:
Wordt straks weer de vloer vegenquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee![]()
I'm hot. Wodka no good for asianssss
Mijn zusje speelde Super Mario Bros op haar Wii, dan zingen ze ineens zo'n vaag liedje bij het starten van: New Super Mario Brothers Wihiiiii !!!!quote:
Was hij moe denk je?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:17 schreef Sinji het volgende:
Ik zag zonet een duif. Never ever gezien na het stappen. Wel het noteren waard.
Inderdaad. Is dat niet bij iedereen zo trouwens? Muziek speelt direct in op je emoties.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je voelt je gewoon ff down. Maar muziek kan voor mij wel een trigger zijn. Wat luister jij nu?
Itsse mieee, Luiiiigiiiquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn zusje speelde Super Mario Bros op haar Wii, dan zingen ze ineens zo'n vaag liedje bij het starten van: New Super Mario Brothers Wihiiiii !!!!
Ofzoiets, ik weet het niet meer, maar ik moest lachen toen.
Ik moet zeker dit niet gaan kijken in ieder geval:quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad. Is dat niet bij iedereen zo trouwens? Muziek speelt direct in op je emoties.
Luigi vind ik geen mooie naamquote:
Zou de activiteit van duiven afhankelijk zijn van de drukte in de omgeving zodat ze zich aanpassen aan het verzetten van onze klok zodat er op andere tijden mensen op straat zijn die hen wakker houden, of alleen maar van het zonlicht, zodat, het eigenlijk nog raarder is dat je hem zag?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee, de goos was zo opgewekt als een mufukka. Asshole
Ik ben niet stiekem jaloers.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:19 schreef Sinji het volgende:
Stiekum ben ik jaloers want ik kan niet vliegen
Ik eet muisjes op beschuitquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Muisjes zijn schattig.
In de bios klom er eentje omhoog via een kabel.
Doe dat nu maar even niet proberenquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben niet stiekem jaloers.
Iedereen mag weten dat ik graag zou willen vliegen![]()
![]()
Dat is niet waar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Muisjes zijn schattig.
In de bios klom er eentje omhoog via een kabel.
Waarom zou ik dat doen, ik kan dat helemaal nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Doe dat nu maar even niet proberen
huh nee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als mlig zijn befaamde 'voor het zingen de kerk uit' voorbehoedsmiddel gebruikt heeft, wie weet.
Blijkbaar niet: Niet houden van muziek?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Inderdaad. Is dat niet bij iedereen zo trouwens? Muziek speelt direct in op je emoties.
Rare gezichten kunnen ook schattig zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Ze hebben een raar gezicht.
Ik heb nu een 3 x 3 matrix met 3 kleuren:quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:23 schreef Sinji het volgende:
Ha!
Ik zie wat jij aan het doen bent met die smileys
Ach zo ernstig is dat niet lijkt me.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet: Niet houden van muziek?
Zie je dan alleen maar driehoekjes?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:25 schreef Sinji het volgende:
Ik ga even een potje onder invloed rijden:
[ afbeelding ]
Abonormale uitzondering. Dat telt niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet: Niet houden van muziek?
Weetje wat grappig is, al die missies in de racegame worden aangeduid in een driehoekig icoonquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zie je dan alleen maar driehoekjes?
Over Loka die een beetje loca doet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:26 schreef kree het volgende:
Durf het bijna niet meer te vragen.
Maar iemand nog een samenvatting waar het over gaat?
Maar ze zijn er wel dusquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Abonormale uitzondering. Dat telt niet.
Doe eens niet zo letterlijk nemen. Ja jij opperde het, vandaar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
huh nee.
dat was alleen een idee wat ik hier had opgeworpen of je dan minder kans had om verlaten te worden. dus het kan niet befaamd zijn.
Ik geloof gewoon dat je bloedjeserieus bentquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:26 schreef kree het volgende:
Durf het bijna niet meer te vragen.
Maar iemand nog een samenvatting waar het over gaat?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Over Loka die een beetje loca doet.
Ja! Daar dacht ik al aan, of dat de clou zou zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Weetje wat grappig is, al die missies in de racegame worden aangeduid in een driehoekig icoon![]()
![]()
Vanavond wel weer hoor kree. Ik haat niet langquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:28 schreef kree het volgende:
[..]Durf niks meer tegen haar te zeggen, ze vind me niet leuk
Jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:28 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon dat je bloedjeserieus bent![]()
![]()
Oh gelukkig dan maar weerquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vanavond wel weer hoor kree. Ik haat niet lang![]()
![]()
Wat is loca doen dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Over Loka die een beetje loca doet.
Krijg ik een prijs als ik je begrijp?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ik postte op de tweede half drie, ik ben nu tevreden.
Ik heb het al gepost, het is 2 x 1/2 x 3 = 3 en dat is mooiquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Krijg ik een prijs als ik je begrijp?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het al gepost, het is 2 x 1/2 x 3 = 3 en dat is mooi![]()
![]()
Nogal kansloos ook om op dit tijdstip afhankelijk te gaan doenquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:37 schreef kree het volgende:
Ik heb een nieuw paiq contact maar ik heb er gewoon even geen zin in nu om moeite te doen ervoor
Die heeft het niet helemaal begrepenquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:36 schreef Lokasenna het volgende:
De enige hit die ik kreeg was dit met een hond die raar deed.
http://www.twitvid.com/9EYPX
Ja daarom ze voegde me vanmiddag toe geloof ik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nogal kansloos ook om op dit tijdstip afhankelijk te gaan doen
Maar laten we eerlijk zijn. Je leven is nu ook niet zo interessantquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ja daarom ze voegde me vanmiddag toe geloof ik.
Maar ik ga niks meer sturen nu want dan komt het over dat ik geen leven heb
Bestaat uit hobby vooral.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Maar laten we eerlijk zijn. Je leven is nu ook niet zo interessant
Ik heb ook gewoon gelijk hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:39 schreef Lokasenna het volgende:
En loco
[slang] metro;trein;gek;nadenken
Gevonden op http://www.encyclo.nl/lokaal/10856
Dus Sinji heeft gelijk Er staat gek tussen.
Maar ik spreek geen 'slang' alleen maar Veluws dialect.
Ik wil ook nuchter zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben niet dronken![]()
![]()
![]()
Ik ben de enige nuchtere hier dan.
Muziek makenquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:41 schreef Sinji het volgende:
Ik weet niet eens wat je hobby is beste man. Intrigue me
Niets van te merken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben niet dronken![]()
![]()
![]()
Ik ben de enige nuchtere hier dan.
Nee, een vriend heeft je geblokt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Hey, ik ben een vriend kwijt op facebook!
Piano toetsen etc in bandjesquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:42 schreef Sinji het volgende:
lol, muziek maken. Ik maak ook muziek als ik aan het douchen ben. Kun je wat duidelijker zijn beste kree
Ik heb al een kater:quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom? Dan heb je misschien wel een kater.
Oh ben jij ook nuchter?quote:
You are weird tooooquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom ga ik 's nachts altijd kleren bestellen op zalando....
Dan maar friends kijken.
lekker saaiquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kijk nu naar patronen voor jurken op simplicity.com
Ik heb een keer een pyjama genaaid, die is nogal mislukt toen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:50 schreef Sinji het volgende:
Bohhh, kijk wat een sexy sleepwear:
[ afbeelding ]
leuk toch,,,,,quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:50 schreef Sinji het volgende:
Bohhh, kijk wat een sexy sleepwear:
[ afbeelding ]
Ze is niet verzuurd in elk geval.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Waarom zit user Cactus1 eigenlijk in deze reeks Ik lees deze en het vorige deel en kom er nog steeds niet achter waar zij nou mee zou zitten. Ze trollt alleen een beetje mee en das alles.
Hoiquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Waarom zit user Cactus1 eigenlijk in deze reeks Ik lees deze en het vorige deel en kom er nog steeds niet achter waar zij nou mee zou zitten. Ze trollt alleen een beetje mee en das alles.
Allemaal best. Maar wat me opvalt is haar paraplu. Kijk eens. Wat heeft dat ding voor nutquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:56 schreef Lokasenna het volgende:
Dit vind ik nu echt een stijlvolle jurk:
http://www.simplicity.com/p-1702-misses-costumes.aspx
Het past bij de uitstraling vind ik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Allemaal best. Maar wat me opvalt is haar paraplu. Kijk eens. Wat heeft dat ding voor nut![]()
![]()
![]()
Kun je op leunen als je moe wordtquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:57 schreef Sinji het volgende:
Allemaal best. Maar wat me opvalt is haar paraplu. Kijk eens. Wat heeft dat ding voor nut![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:00 schreef Sinji het volgende:
Die paraplu is niet een echte paraplu. Puur voor show.
Net als dit meisje, niet een echte strik, puur voor show. Maar het past inderdaad bij de uitstraling
Jouw balkjes staan op rare plaatsen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens!quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:00 schreef Lokasenna het volgende:
Jouw balkjes staan op rare plaatsen...
Low latent inhibition is a bitch.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ben jij ook nuchter?
Ik doe gewoon een beetje raar nu, dat doe ik soms nu eenmaal, het komt door drukte om me heen, niet door verdovende middelen![]()
![]()
I as a third party sense a vicious hostility between you twoquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Low latent inhibition is a bitch.
Uitlegquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Low latent inhibition is a bitch.
Het is een eenzijdig iets geloof ikquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:02 schreef Sinji het volgende:
I as a third party sense a vicious hostility between you two
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:03 schreef Sinji het volgende:
Blur is beter he? Zoiets:Dude, normaal dek je de ogen afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je die bril echt nodig of is het voor de sier?
Waarom lurkt en post Schenkstroop eigenlijk in deze reeks. Ik lees zijn posts en ik kom er nog steeds niet achter hoe hij van plan is aan zijn problemen te werken. Hij zwelgt alleen voor aandacht en das alles.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Ja.. nu je het zegt.. ik vind aardbei nu een stuk minder sympathiekquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is een eenzijdig iets geloof ik
Voor fietsen en autorijden. Bijziend. Achter pc niet nodigquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dude, normaal dek je de ogen afHeb je die bril echt nodig of is het voor de sier?
Hij wil helemaal niet aan zijn probleem werken. Hij komt gewoon 1x per week even iets negatiefs over vrouwen posten hier en that's it.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom lurkt en post Schenkstroop eigenlijk in deze reeks. Ik lees zijn posts en ik kom er nog steeds niet achter hoe hij van plan is aan zijn problemen te werken. Hij zwelgt alleen voor aandacht en das alles.
Low latent inhibition (lage latente inhibitie) is waar jij last van hebt. Namelijk geen filter hebben:quote:
Wat een eer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:04 schreef kree het volgende:
Denk dat het tijd is voor een topic knuffel
zelfs Lokasenna mag meedoen
Dan heb je een rare interpretatie van die postquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
I as a third party sense a vicious hostility between you two
Vind ik ook, ik heb niets tegen je voor zover ik weetquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan heb je een rare interpretatie van die post
quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:00 schreef Sinji het volgende:
Die paraplu is niet een echte paraplu. Puur voor show.
Net als dit meisje, niet een echte strik, puur voor show. Maar het past inderdaad bij de uitstraling
Ik heb precies die blauwe bril, gekregen in een kroeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze werkt ook in een kroeg HA!quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb precies die blauwe bril, gekregen in een kroeg.
gaan we weer bitchquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom lurkt en post Schenkstroop eigenlijk in deze reeks. Ik lees zijn posts en ik kom er nog steeds niet achter hoe hij van plan is aan zijn problemen te werken. Hij zwelgt alleen voor aandacht en das alles.
Waar doel je op dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:07 schreef Sinji het volgende:
Nee, loka antwoord alleen maar verbaasd zie ik. Zij doet lieff
Deze was helemaal niet negatief.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:07 schreef Sinji het volgende:
Niet alleen deze, je toont duidelijk een prioriteit naar 1 user. Lees maar na
Oww, but I sense this strooonglyquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar doel je op dan?
Ik ben niet zo sterk met hints, geloof ik
Dus misschien is er van haar kant ergernis jegens mij ofzo, maar had ik dat niet door.
Dan die van iemand anders, ook goed. Maar stagnatie is zoveel leuker natuurlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
gaan we weer bitch
Jullie "oplossingen" zijn geen oplossingen. comprende
Men heeft geen erg in echte trollen zoals jij, vind men blijkbaar compleet normaal. omgekeerde wereldquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij wil helemaal niet aan zijn probleem werken. Hij komt gewoon 1x per week even iets negatiefs over vrouwen posten hier en that's it.
Boohhhh, hoe was die spaanse??quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
gaan we weer bitch
Jullie "oplossingen" zijn geen oplossingen. comprende
Dus je draagt m als mode accessoire?quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:04 schreef Sinji het volgende:
Voor fietsen en autorijden. Bijziend. Achter pc niet nodig
Nee, draag hem altijd. Echter is het alleen echt noodzakelijk als ik fiets of autorij. Heb -1.5 in beide ogen. Als ik zonder loop dan kijk ik iedereen chagrijnig aan terwijl ik gewoon vrolijk benquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus je draagt m als mode accessoire?
Het probleem is dat de meesten gewoon eensgezind zijn kwa "oplossingen". gewoon dezelfde aangepraatte clichematigehden bezitten.. Wat moet je daarmeequote:Op zondag 30 oktober 2011 03:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan die van iemand anders, ook goed. Maar stagnatie is zoveel leuker natuurlijk.
Wat doe je hier dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het probleem is dat de meesten gewoon eensgezind zijn kwa "oplossingen". gewoon dezelfde aangepraatte clichematigehden bezitten.. Wat moet je daarmee
Geef mij 10.000.- daar helpt men mij pas mee. De rest van de stierschijt-oplossingen mag direkt terug in jullie anus
Ik erger me soms aan bepaalde naieve dingetjes, maar verder niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke.
Maar ik was ook wel irritant volgens mij.
Ik zal het voorlopig niet meer doen
De meesten, dus niet allemaal.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het probleem is dat de meesten gewoon eensgezind zijn kwa "oplossingen". gewoon dezelfde aangepraatte clichematigehden bezitten.. Wat moet je daarmee
Geef mij 10.000.- daar helpt men mij pas mee. De rest van de stierschijt-oplossingen mag direkt terug in jullie anus
Ze doet niets storends, dat scheelt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Men heeft geen erg in echte trollen zoals jij, vind men blijkbaar compleet normaal. omgekeerde wereld
Ik ben afentoe nieuwsgierig wie wat en hoever enzo. mag dat niet ?quote:
Dat was toch een grapje.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:14 schreef Sinji het volgende:
Dan is het nu uit de wereld geholpen en mag je loka nu een hug geven ipv uitmaken voor loca
Wat zeg je nou?quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Men heeft geen erg in echte trollen zoals jij, vind men blijkbaar compleet normaal. omgekeerde wereld
Alles beter dan schurftquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ben afentoe nieuwsgierig wie wat en hoever enzo. mag dat niet ?
ben jij trouwens die thaise homo in je fotoboek?
Komt nog wel voort wat hoort wat. waar ik wel wat aan heb is trouwens het makkelijst van alles (voor mij dan).quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De meesten, dus niet allemaal.
Maar je doet ook niets met die adviezen die wel zinnig zijn dus.
Raar zijn is gewoon tofquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat was toch een grapje.
Ze noemt zichzelf ook de hele tijd raar.
Ben jij een allochtoon?quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Komt nog wel voort wat hoort wat. waar ik wel wat aan heb is trouwens het makkelijst van alles (voor mij dan).
Van deze reactie op mijn post kan ik niks maken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Komt nog wel voort wat hoort wat. waar ik wel wat aan heb is trouwens het makkelijst van alles (voor mij dan).
je kan toch wel lezen hoop ik. of is dat jouw antwoord op mijn vraagquote:
ja en bij jou straalt het er helemaal van af. wat is de vraag?quote:
Ik kan lezen. Maar je bent onduidelijk. Of is dat onderdeel van je kut imago?quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:18 schreef Schenkstroop het volgende:
je kan toch wel lezen hoop ik. of is dat jouw antwoord op mijn vraag
je moet trollen ook niet teveel handvatten geven hequote:Op zondag 30 oktober 2011 03:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van deze reactie op mijn post kan ik niks maken.
je begrijpt mij best. je bent gewoon aan het draaien (is natuurlijk een bekende trollen-tactiekquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kan lezen. Maar je bent onduidelijk. Of is dat onderdeel van je kut imago?
Ja ik sta ook echt bekend als enorme troll.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
je moet trollen ook niet teveel handvatten geven he/zelfbescherming
val nou niet zo over spelling, is totaal niet boeiend in dit topicquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:20 schreef Sinji het volgende:
Sorry, de spelling en zinsbouw insinueerde. Misschien hadden we wat gemeen ouwe. Blijkbaar niet
Strawberry begrijpt je ook niet. Denk toch echt dat jij de oorzaak bentquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:21 schreef Schenkstroop het volgende:
je begrijpt mij best. je bent gewoon aan het draaien (is natuurlijk een bekende trollen-tactiek)
Jij ook alquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja ik sta ook echt bekend als enorme troll.
Dat met Richard hoe zit dat dan (mag via pm)quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja ik sta ook echt bekend als enorme troll.
Ik kon er helaas niets van brouwenquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:21 schreef kree het volgende:
[..]
val nou niet zo over spelling, is totaal niet boeiend in dit topic
Gaat erom dat je snapt wat er staat
quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoe kun jij deze vraag nou stellen. Komt binnen in het topic en noemt 2 vrouwen trollenquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:21 schreef Sinji het volgende:
Maareh, waarom lukt het nog steeds niet bij de ladies dan Schenk. Heb je je dat wel eens serieus afgevraagd?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:21 schreef Sinji het volgende:
Maareh, waarom lukt het nog steeds niet bij de ladies dan Schenk. Heb je je dat wel eens serieus afgevraagd?
omdat jullie dat ook gewoon zijn. kan ik daar wat aan doenquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe kun jij deze vraag nou stellen. Komt binnen in het topic en noemt 2 vrouwen trollen
Ja dat is hij.quote:
Als het over trollen gaat zijn de trollen uit Lord of the Rings de enige die ik als echte trollen beschouw.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:24 schreef Cactus1 het volgende:
Maar je hebt gelijk Schenk. Dit ben ik
[ afbeelding ]
Ik gebruik de troll-draai-en-ontsnap-aan-lastige-vragen-tactiek. wordt anders over het algemeen gewoon geaccepteerd hier,. waarom nu nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe je ongeinteresseerd en lui naar ze, net als je nu doet?
Nog mooier dan ik al dachtquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:24 schreef Cactus1 het volgende:
Maar je hebt gelijk Schenk. Dit ben ik
[ afbeelding ]
Strani, alles wel?quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:25 schreef Strani het volgende:
Goedenavond!
Er is weer onenigheid zie ik, ik steun de vrouwen onvoorwaardelijk.
De moraalridder op zijn witte paardquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:25 schreef Strani het volgende:
Goedenavond!
Ik snap die tactieken niet denk ik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik gebruik de troll-draai-en-ontsnap-aan-lastige-vragen-tactiek. wordt anders over het algemeen gewoon geaccepteerd hier,. waarom nu niet
Met getrokken lans de waarden van de vrouw verdedigend!quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De moraalridder op zijn witte paard
Alsof ik jou dat ga uitleggen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat met Richard hoe zit dat dan (mag via pm)
Ja en dat jurkje valt zo prachtig over je sleutelbeenderenquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is het korte pittige kapsel waar je van smelt hè?
Dan kan ik met opluchting mijn kuisheidsgordel afdoen nu jij er bent om mijn vliesje te beschermenquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:26 schreef Strani het volgende:
Met getrokken lans de waarden van de vrouw verdedigend!
omg.. whahahaquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan kan ik met opluchting mijn kuisheidsgordel afdoen nu jij er bent om mijn vliesje te beschermen
Boobjob staat al geplandquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:27 schreef Strani het volgende:
Ja en dat jurkje valt zo prachtig over je sleutelbeenderen
Het zal mij benieuwen hoe jij dronken bent. Je was naar de club geweest he? Ik lees ook wel eens terugquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heb een halve fles wodka en 3 coronas op. Maar het gaat verder heerlijk!
Wat is nu eigenlijk maagdenvlies?quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan kan ik met opluchting mijn kuisheidsgordel afdoen nu jij er bent om mijn vliesje te beschermen
Ja! refrained from the dancefloor though. Ik wou geen crimescene veroorzakenquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zal mij benieuwen hoe jij dronken bent. Je was naar de club geweest he? Ik lees ook wel eens terug
Ik ken jouw soort:quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:25 schreef Strani het volgende:
Goedenavond!
Ja ik heb daar dus niets van gemerkt, dat het uberhaupt bestondquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is al kapot bij jou, dus maak je geen zorgen meer
Dit waardeer ik.quote:
Leer mij mannen kennen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:29 schreef Strani het volgende:
Haha meid ik dacht dat je het nooit zou zeggen.
Paardgereden of geturnd?quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik heb daar dus niets van gemerkt, dat het uberhaupt bestond
Waarom gebruik je eigenlijk zoveel Engels in je zinnen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ja! refrained from the dancefloor though. Ik wou geen crimescene veroorzaken
Heerlijk of niet?quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:27 schreef ValHallen het volgende:
Schenkstroop in het topic is hetzelfde als Ritmo in het topic. Discussie en gezeik is onvermijdbaar.
Als ik die vraag beantwoord lok ik alleen maar onnodig negatieve reacties van de trollen uit. Gewoon omdat men mij niet gezind is klaar. dan kun je niks goed doen in hun ogen zie je. ik zei eerder al dat ik niet graag teveel handvatten aan trollen geef. cést ca.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap die tactieken niet denk ik.
Kun je niet gewoon antwoord geven in plaats van dit soort dingen te plaatsen?
Het is een ribbeltje aan de binnenkant van je vaginawand, die ook kan scheuren/oprekken door paardrijden, tampongebruik, etc.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:30 schreef Lokasenna het volgende:
Praat in het dagelijkse leven veel engels. Engelstalige studie enzulksquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom gebruik je eigenlijk zoveel Engels in je zinnen?
Er kan 1 streepje bij "rescuded maidens that rewarded me with sex?"quote:
Je quote volgens mij de verkeerde. Maar dat verklaart.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Praat in het dagelijkse leven veel engels. Engelstalige studie enzulks
Ik heb m'n vrouw na 5 jaar inderdaad eindelijk zo ver gekregenquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Er kan 1 streepje bij "rescuded maidens that rewarded me with sex?"
Betekent dat dat het bij mij al eerder was gescheurd ofzo? Of dat dat nog later gebeurt?quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is een ribbeltje aan de binnenkant van je vaginawand, die ook kan scheuren/oprekken door paardrijden, tampongebruik, etc.
look again scoundrelquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je quote volgens mij de verkeerde. Maar dat verklaart.
Dat kan inderdaad al eerder scheuren door bijvoorbeeld paardrijden, maar sommige vrouwen hebben sowieso een vrij wijd vlies.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Betekent dat dat het bij mij al eerder was gescheurd ofzo? Of dat dat nog later gebeurt?
Of kan het ook gewoon oprekken zonder dat je er verdere pijn van hebt gehad ofzo?
De hele wereld is je niet gezind als ik je soms zie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als ik die vraag beantwoord lok ik alleen maar onnodig negatieve reacties van de trollen uit. Gewoon omdat men mij niet gezind is klaar. dan kun je niks goed doen in hun ogen zie je. ik zei eerder al dat ik niet graag teveel handvatten aan trollen geef. cést ca.
Verder, users alls cactus gebruiken deze reeks alleen voor de leedvermaak en de lol. das mijn punt meer. dat jullie dat niet zien
Heb je die op het internet gered?quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb m'n vrouw na 5 jaar inderdaad eindelijk zo ver gekregen
Het is geen vliesje, maar een bepaalde randje dat bij de veel meisjes gaat bloeden de eerste keer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
look again scoundrelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vuige ninja jij!
quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
look again scoundrelNinja-edit, maar ik zag het ook hoor. Ik schrok al, wat heeft Engels spreken met het verliezen van je maagdenvlies te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad al eerder scheuren door bijvoorbeeld paardrijden, maar sommige vrouwen hebben sowieso een vrij wijd vlies.
Oke, dan had ik gewoon geluk blijkbaarquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is geen vliesje, maar een bepaalde randje dat bij de veel meisjes gaat bloeden de eerste keer.
Ok ik leer hier nog wat ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is geen vliesje, maar een bepaalde randje dat bij de veel meisjes gaat bloeden de eerste keer.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens Flepke bén ik het drugscartel.
Dát, of je bent je vriend of ex nu een hele slechte reputatie aan het geven op dit forum.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Oke, dan had ik gewoon geluk blijkbaar
Is waarschijnlijk al eerder gebeurd en hoef je niet te merken. Wees er maar blij om, is best pijnlijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:33 schreef Lokasenna het volgende:
Betekent dat dat het bij mij al eerder was gescheurd ofzo? Of dat dat nog later gebeurt?
Of kan het ook gewoon oprekken zonder dat je er verdere pijn van hebt gehad ofzo?
sommige users zitten hier enkelt voor de leedvermaak/lol. big broffer programmas doen het hem niet meer voor hen waarschijnlijk. dat men daar weer geen erg in heeft ik snap het niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:26 schreef kree het volgende:
haha nou laten we even positief blijven allemaal.
Komt wel weer lekker negatief over nu allemaal.
Als we allemaal het wondermiddel hadden dan zaten we niet hier hè.....
quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:36 schreef ValHallen het volgende:
Ik moet trouwens zeggen, dit topic heeft me ontzettend vermaakt tijdens mijn ban. Normaal lurk ik hier alleen, maar het was kostelijk hoe kree werd aangepakt twee nachten terug.
We moeten toch een beetje opleven naar het negatieve beeld wat je van ons (vrouwen) hebt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als ik die vraag beantwoord lok ik alleen maar onnodig negatieve reacties van de trollen uit. Gewoon omdat men mij niet gezind is klaar. dan kun je niks goed doen in hun ogen zie je. ik zei eerder al dat ik niet graag teveel handvatten aan trollen geef. cést ca.
Verder, users alls cactus gebruiken deze reeks alleen voor de leedvermaak en de lol. das mijn punt meer. dat jullie dat niet zien
Nee hoor, hij is goedquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Dát, of je bent je vriend of ex nu een hele slechte reputatie aan het geven op dit forum.
Dit topic is meestal ook topentertainment.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:36 schreef ValHallen het volgende:
Ik moet trouwens zeggen, dit topic heeft me ontzettend vermaakt tijdens mijn ban. Normaal lurk ik hier alleen, maar het was kostelijk hoe kree werd aangepakt twee nachten terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |