Ik geloof gewoon dat je bloedjeserieus bentquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:26 schreef kree het volgende:
Durf het bijna niet meer te vragen.
Maar iemand nog een samenvatting waar het over gaat?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Over Loka die een beetje loca doet.
Ja! Daar dacht ik al aan, of dat de clou zou zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Weetje wat grappig is, al die missies in de racegame worden aangeduid in een driehoekig icoon![]()
![]()
Vanavond wel weer hoor kree. Ik haat niet langquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:28 schreef kree het volgende:
[..]Durf niks meer tegen haar te zeggen, ze vind me niet leuk
Jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:28 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon dat je bloedjeserieus bent![]()
![]()
Oh gelukkig dan maar weerquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vanavond wel weer hoor kree. Ik haat niet lang![]()
![]()
Wat is loca doen dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Over Loka die een beetje loca doet.
Krijg ik een prijs als ik je begrijp?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ik postte op de tweede half drie, ik ben nu tevreden.
Ik heb het al gepost, het is 2 x 1/2 x 3 = 3 en dat is mooiquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Krijg ik een prijs als ik je begrijp?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het al gepost, het is 2 x 1/2 x 3 = 3 en dat is mooi![]()
![]()
Nogal kansloos ook om op dit tijdstip afhankelijk te gaan doenquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:37 schreef kree het volgende:
Ik heb een nieuw paiq contact maar ik heb er gewoon even geen zin in nu om moeite te doen ervoor
Die heeft het niet helemaal begrepenquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:36 schreef Lokasenna het volgende:
De enige hit die ik kreeg was dit met een hond die raar deed.
http://www.twitvid.com/9EYPX
Ja daarom ze voegde me vanmiddag toe geloof ik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nogal kansloos ook om op dit tijdstip afhankelijk te gaan doen
Maar laten we eerlijk zijn. Je leven is nu ook niet zo interessantquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ja daarom ze voegde me vanmiddag toe geloof ik.
Maar ik ga niks meer sturen nu want dan komt het over dat ik geen leven heb
Bestaat uit hobby vooral.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Maar laten we eerlijk zijn. Je leven is nu ook niet zo interessant
Ik heb ook gewoon gelijk hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:39 schreef Lokasenna het volgende:
En loco
[slang] metro;trein;gek;nadenken
Gevonden op http://www.encyclo.nl/lokaal/10856
Dus Sinji heeft gelijk Er staat gek tussen.
Maar ik spreek geen 'slang' alleen maar Veluws dialect.
Ik wil ook nuchter zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben niet dronken![]()
![]()
![]()
Ik ben de enige nuchtere hier dan.
Muziek makenquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:41 schreef Sinji het volgende:
Ik weet niet eens wat je hobby is beste man. Intrigue me
Niets van te merken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben niet dronken![]()
![]()
![]()
Ik ben de enige nuchtere hier dan.
Nee, een vriend heeft je geblokt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Hey, ik ben een vriend kwijt op facebook!
Piano toetsen etc in bandjesquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:42 schreef Sinji het volgende:
lol, muziek maken. Ik maak ook muziek als ik aan het douchen ben. Kun je wat duidelijker zijn beste kree
Ik heb al een kater:quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom? Dan heb je misschien wel een kater.
Oh ben jij ook nuchter?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |