je begrijpt mij best. je bent gewoon aan het draaien (is natuurlijk een bekende trollen-tactiekquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kan lezen. Maar je bent onduidelijk. Of is dat onderdeel van je kut imago?
Ja ik sta ook echt bekend als enorme troll.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
je moet trollen ook niet teveel handvatten geven he/zelfbescherming
val nou niet zo over spelling, is totaal niet boeiend in dit topicquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:20 schreef Sinji het volgende:
Sorry, de spelling en zinsbouw insinueerde. Misschien hadden we wat gemeen ouwe. Blijkbaar niet
Strawberry begrijpt je ook niet. Denk toch echt dat jij de oorzaak bentquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:21 schreef Schenkstroop het volgende:
je begrijpt mij best. je bent gewoon aan het draaien (is natuurlijk een bekende trollen-tactiek)
Jij ook alquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja ik sta ook echt bekend als enorme troll.
Dat met Richard hoe zit dat dan (mag via pm)quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja ik sta ook echt bekend als enorme troll.
Ik kon er helaas niets van brouwenquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:21 schreef kree het volgende:
[..]
val nou niet zo over spelling, is totaal niet boeiend in dit topic
Gaat erom dat je snapt wat er staat
quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Komt nog wel voort wat hoort wat. waar ik wel wat aan heb is trouwens het makkelijst van alles (voor mij dan).
Hoe kun jij deze vraag nou stellen. Komt binnen in het topic en noemt 2 vrouwen trollenquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:21 schreef Sinji het volgende:
Maareh, waarom lukt het nog steeds niet bij de ladies dan Schenk. Heb je je dat wel eens serieus afgevraagd?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:21 schreef Sinji het volgende:
Maareh, waarom lukt het nog steeds niet bij de ladies dan Schenk. Heb je je dat wel eens serieus afgevraagd?
omdat jullie dat ook gewoon zijn. kan ik daar wat aan doenquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe kun jij deze vraag nou stellen. Komt binnen in het topic en noemt 2 vrouwen trollen
Ja dat is hij.quote:
Als het over trollen gaat zijn de trollen uit Lord of the Rings de enige die ik als echte trollen beschouw.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:24 schreef Cactus1 het volgende:
Maar je hebt gelijk Schenk. Dit ben ik
[ afbeelding ]
Ik gebruik de troll-draai-en-ontsnap-aan-lastige-vragen-tactiek. wordt anders over het algemeen gewoon geaccepteerd hier,. waarom nu nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe je ongeinteresseerd en lui naar ze, net als je nu doet?
Nog mooier dan ik al dachtquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:24 schreef Cactus1 het volgende:
Maar je hebt gelijk Schenk. Dit ben ik
[ afbeelding ]
Strani, alles wel?quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:25 schreef Strani het volgende:
Goedenavond!
Er is weer onenigheid zie ik, ik steun de vrouwen onvoorwaardelijk.
De moraalridder op zijn witte paardquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:25 schreef Strani het volgende:
Goedenavond!
Er is weer onenigheid zie ik, ik steun de vrouwen onvoorwaardelijk.
Ik snap die tactieken niet denk ik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik gebruik de troll-draai-en-ontsnap-aan-lastige-vragen-tactiek. wordt anders over het algemeen gewoon geaccepteerd hier,. waarom nu niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |