Eens!quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:00 schreef Lokasenna het volgende:
Jouw balkjes staan op rare plaatsen...
Low latent inhibition is a bitch.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ben jij ook nuchter?
Ik doe gewoon een beetje raar nu, dat doe ik soms nu eenmaal, het komt door drukte om me heen, niet door verdovende middelen![]()
![]()
I as a third party sense a vicious hostility between you twoquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Low latent inhibition is a bitch.
Uitlegquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Low latent inhibition is a bitch.
Het is een eenzijdig iets geloof ikquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:02 schreef Sinji het volgende:
I as a third party sense a vicious hostility between you two
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:03 schreef Sinji het volgende:
Blur is beter he? Zoiets:Dude, normaal dek je de ogen afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je die bril echt nodig of is het voor de sier?
Waarom lurkt en post Schenkstroop eigenlijk in deze reeks. Ik lees zijn posts en ik kom er nog steeds niet achter hoe hij van plan is aan zijn problemen te werken. Hij zwelgt alleen voor aandacht en das alles.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Waarom zit user Cactus1 eigenlijk in deze reeks Ik lees deze en het vorige deel en kom er nog steeds niet achter waar zij nou mee zou zitten. Ze trollt alleen een beetje mee en das alles.
Ja.. nu je het zegt.. ik vind aardbei nu een stuk minder sympathiekquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is een eenzijdig iets geloof ik
Voor fietsen en autorijden. Bijziend. Achter pc niet nodigquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dude, normaal dek je de ogen afHeb je die bril echt nodig of is het voor de sier?
Hij wil helemaal niet aan zijn probleem werken. Hij komt gewoon 1x per week even iets negatiefs over vrouwen posten hier en that's it.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom lurkt en post Schenkstroop eigenlijk in deze reeks. Ik lees zijn posts en ik kom er nog steeds niet achter hoe hij van plan is aan zijn problemen te werken. Hij zwelgt alleen voor aandacht en das alles.
Low latent inhibition (lage latente inhibitie) is waar jij last van hebt. Namelijk geen filter hebben:quote:
Wat een eer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:04 schreef kree het volgende:
Denk dat het tijd is voor een topic knuffel
zelfs Lokasenna mag meedoen
Dan heb je een rare interpretatie van die postquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
I as a third party sense a vicious hostility between you two
Vind ik ook, ik heb niets tegen je voor zover ik weetquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan heb je een rare interpretatie van die post
quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:00 schreef Sinji het volgende:
Die paraplu is niet een echte paraplu. Puur voor show.
Net als dit meisje, niet een echte strik, puur voor show. Maar het past inderdaad bij de uitstraling
Ik heb precies die blauwe bril, gekregen in een kroeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze werkt ook in een kroeg HA!quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb precies die blauwe bril, gekregen in een kroeg.
gaan we weer bitchquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom lurkt en post Schenkstroop eigenlijk in deze reeks. Ik lees zijn posts en ik kom er nog steeds niet achter hoe hij van plan is aan zijn problemen te werken. Hij zwelgt alleen voor aandacht en das alles.
Waar doel je op dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:07 schreef Sinji het volgende:
Nee, loka antwoord alleen maar verbaasd zie ik. Zij doet lieff
Deze was helemaal niet negatief.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:07 schreef Sinji het volgende:
Niet alleen deze, je toont duidelijk een prioriteit naar 1 user. Lees maar na
Oww, but I sense this strooonglyquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar doel je op dan?
Ik ben niet zo sterk met hints, geloof ik
Dus misschien is er van haar kant ergernis jegens mij ofzo, maar had ik dat niet door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |