Als er straks een extra ginger op de wereld staat weet je hoe het komtquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als mlig zijn befaamde 'voor het zingen de kerk uit' voorbehoedsmiddel gebruikt heeft, wie weet.
Hij vindt ook dat het fout was hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Haha, dit maakt het niet beterZou jij willen dat iemand dat zou zeggen over jou? Oh ja heb wel ff met Loka staan bekken, maar was een ongelukje en gewoon een domme actie van me.
Ik voel een verhaal opborrelen over twee vrienden van mij.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oke, ik ben 's nachts wel altijd sneller depri omdat je dan al een beetje moe bent en zo.
En dat wordt het alleen als je post?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar het is nog niet twee keer half drie geweest.
Ik bash je niet. Niemand trouwensquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb het idee dat ik nu ontoerekeningsvatbaar ben voor wat ik post, ga me niet bashen dan word ik verdrietig.
Hij heeft niks fout gedaan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij vindt ook dat het fout was hoor.
Anders val ik in slaap denk ik hoor, dit gebeurt maar eens in het jaar, dat is best wel bijzonder, net op de avond dat ik drieën leuk vind en 2 x 1/2 x 3 gelijk is aan 3quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat wordt het alleen als je post?
Mijn soort depressies komen en gaan he.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
BIj deze test gefaald. Je bent een aanteller
Wat een eikelquote:
Oh die is mooiquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:07 schreef Sinji het volgende:
Iemand hier is duidelijk in synergy modus:
[ afbeelding ]
Ja, duh.quote:
En in welk modus ben jij?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:07 schreef Sinji het volgende:
Iemand hier is duidelijk in synergy modus:
[ afbeelding ]
Het woord dat je zoekt is dipje.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn soort depressies komen en gaan he.
Ik denk ook dat het een beetje mijn schuld was, maar lang niet helemaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |