Praat in het dagelijkse leven veel engels. Engelstalige studie enzulksquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom gebruik je eigenlijk zoveel Engels in je zinnen?
Er kan 1 streepje bij "rescuded maidens that rewarded me with sex?"quote:
Je quote volgens mij de verkeerde. Maar dat verklaart.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Praat in het dagelijkse leven veel engels. Engelstalige studie enzulks
Ik heb m'n vrouw na 5 jaar inderdaad eindelijk zo ver gekregenquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Er kan 1 streepje bij "rescuded maidens that rewarded me with sex?"
Betekent dat dat het bij mij al eerder was gescheurd ofzo? Of dat dat nog later gebeurt?quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is een ribbeltje aan de binnenkant van je vaginawand, die ook kan scheuren/oprekken door paardrijden, tampongebruik, etc.
look again scoundrelquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je quote volgens mij de verkeerde. Maar dat verklaart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan inderdaad al eerder scheuren door bijvoorbeeld paardrijden, maar sommige vrouwen hebben sowieso een vrij wijd vlies.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Betekent dat dat het bij mij al eerder was gescheurd ofzo? Of dat dat nog later gebeurt?
Of kan het ook gewoon oprekken zonder dat je er verdere pijn van hebt gehad ofzo?
De hele wereld is je niet gezind als ik je soms zie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als ik die vraag beantwoord lok ik alleen maar onnodig negatieve reacties van de trollen uit. Gewoon omdat men mij niet gezind is klaar. dan kun je niks goed doen in hun ogen zie je. ik zei eerder al dat ik niet graag teveel handvatten aan trollen geef. cést ca.
Verder, users alls cactus gebruiken deze reeks alleen voor de leedvermaak en de lol. das mijn punt meer. dat jullie dat niet zien
Heb je die op het internet gered?quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb m'n vrouw na 5 jaar inderdaad eindelijk zo ver gekregen
Het is geen vliesje, maar een bepaalde randje dat bij de veel meisjes gaat bloeden de eerste keer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik heb daar dus niets van gemerkt, dat het uberhaupt bestond
quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
look again scoundrelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vuige ninja jij!
quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
look again scoundrelNinja-edit, maar ik zag het ook hoor. Ik schrok al, wat heeft Engels spreken met het verliezen van je maagdenvlies te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad al eerder scheuren door bijvoorbeeld paardrijden, maar sommige vrouwen hebben sowieso een vrij wijd vlies.
Oke, dan had ik gewoon geluk blijkbaarquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is geen vliesje, maar een bepaalde randje dat bij de veel meisjes gaat bloeden de eerste keer.
Ok ik leer hier nog wat ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is geen vliesje, maar een bepaalde randje dat bij de veel meisjes gaat bloeden de eerste keer.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens Flepke bén ik het drugscartel.
Dát, of je bent je vriend of ex nu een hele slechte reputatie aan het geven op dit forum.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Oke, dan had ik gewoon geluk blijkbaar
Is waarschijnlijk al eerder gebeurd en hoef je niet te merken. Wees er maar blij om, is best pijnlijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:33 schreef Lokasenna het volgende:
Betekent dat dat het bij mij al eerder was gescheurd ofzo? Of dat dat nog later gebeurt?
Of kan het ook gewoon oprekken zonder dat je er verdere pijn van hebt gehad ofzo?
sommige users zitten hier enkelt voor de leedvermaak/lol. big broffer programmas doen het hem niet meer voor hen waarschijnlijk. dat men daar weer geen erg in heeft ik snap het niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:26 schreef kree het volgende:
haha nou laten we even positief blijven allemaal.
Komt wel weer lekker negatief over nu allemaal.
Als we allemaal het wondermiddel hadden dan zaten we niet hier hè.....
quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:36 schreef ValHallen het volgende:
Ik moet trouwens zeggen, dit topic heeft me ontzettend vermaakt tijdens mijn ban. Normaal lurk ik hier alleen, maar het was kostelijk hoe kree werd aangepakt twee nachten terug.
We moeten toch een beetje opleven naar het negatieve beeld wat je van ons (vrouwen) hebt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als ik die vraag beantwoord lok ik alleen maar onnodig negatieve reacties van de trollen uit. Gewoon omdat men mij niet gezind is klaar. dan kun je niks goed doen in hun ogen zie je. ik zei eerder al dat ik niet graag teveel handvatten aan trollen geef. cést ca.
Verder, users alls cactus gebruiken deze reeks alleen voor de leedvermaak en de lol. das mijn punt meer. dat jullie dat niet zien
Nee hoor, hij is goedquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Dát, of je bent je vriend of ex nu een hele slechte reputatie aan het geven op dit forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |