Yes I do, synergy is een van mijn favoriete woorden aller tijdenquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een lotgenoot en zielsverwant, hou jij ook van drie?
Ik vind jouw visie erop enkel een beetje raar, dat is alles.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een beetje mijn schuld was, maar lang niet helemaal.
En ik wil er niet meer over praten want dat vind ik echt gemeen tegenover zowel MLiG als Newbie.
Het zijn ook geen echte depressie's.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Normale mensen noemen dat vermoeidheidJe praat wel anders als je een echte depressie kent
Je voelt je gewoon ff down. Maar muziek kan voor mij wel een trigger zijn. Wat luister jij nu?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:13 schreef heloef het volgende:
Het zijn ook geen echte depressie's.
En het heeft niks met vermoeidheid te maken.
En ik heb er eigenlijk geen goed woord voor.
Teeheeequote:Op zondag 30 oktober 2011 02:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jouw definitie van misdragen aub. Want dat woord gebruiken mensen nogal snel hier
Dan is je heldenstatus bij mij vanavond drie punten omhoog gegaan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Yes I do, synergy is een van mijn favoriete woorden aller tijden
Ik ook. Komt het omdat je je eigen grenzen niet wist? Want dat is toch duidelijk jouw verantwoordelijkheid, Edaquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind jouw visie erop enkel een beetje raar, dat is alles.
Geen idee, ik ken alleen Super Marioquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan is je heldenstatus bij mij vanavond drie punten omhoog gegaan.
Bij hoeveel punten zou het logisch zijn een levelverhoging toe te kennen?
Ik denk nu de hele tijd aan LotRO dat ik voor het eerst in 3 maanden weer speelde.
Je wil me DM'en. Eindelijk..weet je hoelang ik al wacht op het moment dat je dat zou voorstellen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:14 schreef Sinji het volgende:
Teeheee
Ik ben helaas niet anoniem op dit forum. Sorry hun
Niks, ik kijk TV.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je voelt je gewoon ff down. Maar muziek kan voor mij wel een trigger zijn. Wat luister jij nu?
Ik denk dat ik slecht ben in begrenzen. Er is geen logische allesomvattende grens, dan is het moeilijk er zelf een te bedenken. Ik zal eraan proberen te werken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ook. Komt het omdat je je eigen grenzen niet wist? Want dat is toch duidelijk jouw verantwoordelijkheid, Eda
Neequote:Op zondag 30 oktober 2011 02:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je wil me DM'en. Eindelijk..weet je hoelang ik al wacht op het moment dat je dat zou voorstellen?![]()
![]()
Nee Comedy Central.quote:
Wordt straks weer de vloer vegenquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee![]()
I'm hot. Wodka no good for asianssss
Mijn zusje speelde Super Mario Bros op haar Wii, dan zingen ze ineens zo'n vaag liedje bij het starten van: New Super Mario Brothers Wihiiiii !!!!quote:
Was hij moe denk je?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:17 schreef Sinji het volgende:
Ik zag zonet een duif. Never ever gezien na het stappen. Wel het noteren waard.
Inderdaad. Is dat niet bij iedereen zo trouwens? Muziek speelt direct in op je emoties.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je voelt je gewoon ff down. Maar muziek kan voor mij wel een trigger zijn. Wat luister jij nu?
Itsse mieee, Luiiiigiiiquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn zusje speelde Super Mario Bros op haar Wii, dan zingen ze ineens zo'n vaag liedje bij het starten van: New Super Mario Brothers Wihiiiii !!!!
Ofzoiets, ik weet het niet meer, maar ik moest lachen toen.
Ik moet zeker dit niet gaan kijken in ieder geval:quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad. Is dat niet bij iedereen zo trouwens? Muziek speelt direct in op je emoties.
Luigi vind ik geen mooie naamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |