De Nacht van de Nacht wordt elk jaar in het hele land gehouden op de laatste zaterdag van de zomertijd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:05 schreef Maes het volgende:
Wat leuk Trabant dat kennen we hier helemaal niet.
Bij ons word Sint Maarten elk jaar gevierd met verlichting aanstaande vrijdagavond is dat het geval.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:05 schreef Maes het volgende:
![]()
Hee alweer nieuwe![]()
![]()
![]()
Wat leuk Trabant dat kennen we hier helemaal niet. Vroeger wel Sint Maarten waar volgens mij de straatverlichting uit bleef omdat het licht van de lampionnen zo mooi was dan. We kregen een mandarijn en een zakje snoep na afloop. Niet bij iedereen aanbellen het was echt een lampionnenoptocht
Vergis je je niet een week? St. Maarten is de elfde van de elfde.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:02 schreef Haaibaaike het volgende:
aanstaande vrijdagavond is dat het geval.
Nope, bij ons viert carnavals vereniging ''De Bommelaers'' op 11 november haar 50 jarig bestaanquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:23 schreef trabant het volgende:
Vergis je je niet een week? St. Maarten is de elfde van de elfde.
Gelijk met de aftrap van het carnavalsseizoen, maar dat is een jongere hobby.
Het ziet er nu al uit als een groot feest Haaibaaikequote:Op dinsdag 1 november 2011 11:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nope, bij ons viert carnavals vereniging ''De Bommelaers'' op 11 november haar 50 jarig bestaan![]()
![]()
![]()
quote:
Jaja Measquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:38 schreef Maes het volgende:
Het ziet er nu al uit als een groot feest Haaibaaike
Tegen de avond zeggen ze op de radioquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:45 schreef Disana het volgende:
Wat een fantastisch weer voor 1 november. Stralende zon, bijna geen wind, hoge temperatuur. Er was regen voorspeld maar ik zie er nog niets van.
Ja hoorde het ook net. Zit te dubben of ik de was nog even buiten hang.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Tegen de avond zeggen ze op de radioHier bij ons is het ook mooi weer
Lekker zonnetje erbij..
Wat dat betreft is het ook balen dat het een uur vroeger donker wordt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:53 schreef cafca het volgende:
Tja....zit ik hier op kantoor mijn tijd te verdoen....
Oh, dat vind ik juist gezellig!quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:13 schreef Disana het volgende:
Wat dat betreft is het ook balen dat het een uur vroeger donker wordt.
Groot gelijk! Doe 't terras de groeten van me.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:06 schreef Maes het volgende:
Ik ben zo klaar met werkenTerrasje here I come
Het is waarschijnlijk een van de allerlaatste mooie dagen, dus...quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:20 schreef trabant het volgende:
Anders zouden het de komende twee maanden maar twee minuten per dag zijn dat het vroeger donker (en later licht) wordt.
Maar verdomd: de verleiding is nu heel erg groot om van mijn status als eigen baas de vruchten te plukken. De vraag is alleen wanneer ik het werk weer inhaal.
Mja, het perfecte weer voor iedereen bestaat idd niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:24 schreef Disana het volgende:
Smaken verschillen, ik hou van daglicht en de zon
Oh, ik vind een graad of 24 ook meer dan genoeg hoor. Maar ik hou wel van licht.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:36 schreef Eska het volgende:
[..]
Mja, het perfecte weer voor iedereen bestaat idd niet.Ik vind het al snel tè zonnig/warm.
Ik vind vooral de afwisseling erg fijn, geloof ik. Herfst & winter vind ik heerlijk. Kinderlijk blij met alle lichtjes, open haard en zo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:39 schreef Disana het volgende:
Oh, ik vind een graad of 24 ook meer dan genoeg hoor. Maar ik hou wel van licht.
Ja ik baal ook dat 'savonds uur vroeger donker is. Van de strenge winters hoeven van mij ook niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:13 schreef Disana het volgende:
Wat dat betreft is het ook balen dat het een uur vroeger donker wordt.
Meen je dat nou? Ik vond deze zomer echt wáárdeloos met al die regenquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:43 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik vind vooral de afwisseling erg fijn, geloof ik. Herfst & winter vind ik heerlijk. Kinderlijk blij met alle lichtjes, open haard en zo.
Maar in het voorjaar kijk ik ook wel weer uit naar meer licht. Alleen de zomer hoeft niet voor mij (hoewel ik de afgelopen zomer zalig vond)
Met jou kan ik praten. Zulke winters zijn misschien leuk voor mensen die er niet veel uit moeten, maar als je je elke dag door de sneeuw moet ploegen is er toch niets aan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja ik baal ook dat 'savonds uur vroeger donder is. Van de strenge winters hoeven van mij ook niet.
Wij hadden het daar gisteravond aan tafel nog over, dat juist die afwisseling hier zo fijn is. Ik ben nu eigenlijk een beetje boos op het weer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:43 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik vind vooral de afwisseling erg fijn, geloof ik. Herfst & winter vind ik heerlijk. Kinderlijk blij met alle lichtjes, open haard en zo.
Maar in het voorjaar kijk ik ook wel weer uit naar meer licht. Alleen de zomer hoeft niet voor mij (hoewel ik de afgelopen zomer zalig vond)
In de zon? Ik geloof het zoquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Goedemiddag.op mijn mobieltje is 18 graden te zien
hoax....40+ers zijn veel te oud voor dit soort modernisenquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik heb internet op mijn mobieltje van htc.met weer applicatie op mijn foontje
whut hoaxquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
hoax....40+ers zijn veel te oud voor dit soort modernisen
Dat bedoel ik! Ik ookquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
whut hoaxDeze 54 jarige heeft een mobiel-internet!!
Hij is gewoon bang voor sterke, zelfstandige vrouwenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
schijnbaar geloven ze niet omdat hij mij een hoax vind.:(
Steek je je tong uit. Ik zei toch dat ik je geloofde?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik heb internet op mijn mobieltje van htc.met weer applicatie op mijn foontje
Zeeuws Meisje !quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:00 schreef Maes het volgende:
Hij is gewoon bang voor sterke, zelfstandige vrouwen
Sorrie Disanaquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:31 schreef Disana het volgende:
Steek je je tong uit. Ik zei toch dat ik je geloofde?
Geef niks Disana van jou kan ik hebben..Ja heerlijke na-herfst met zonnetjequote:Op dinsdag 1 november 2011 22:15 schreef Disana het volgende:
Awww ik plaagde maar.
Morgen weer mooi weer!
Nou nee, Amsterdams meisjequote:
Zachte eitjes onder elkaar doen dat. Om de hiërarchie in zacht-ei-heid te duiden.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:43 schreef Gravedigger het volgende:
Een zacht eitje als ik een slavendrijver noemen
Da's erg context-afhankelijk. Maar meestal net een minuutje te weinig.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:06 schreef Gravedigger het volgende:
Hoe zacht ben jij? 2/3/4 minuten?
Halfgaar, dus?quote:Op woensdag 2 november 2011 11:15 schreef Eska het volgende:
[..]
Da's erg context-afhankelijk. Maar meestal net een minuutje te weinig.
We hebben het over een gekookt ei hoor, niet een gebakkenquote:
sollyquote:Op woensdag 2 november 2011 11:24 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, en bedankt hè.![]()
Of ben jij ook een zacht eitje? Want dan kan zo'n opmerking weer wel.
En vandaag? Ik mis de zon, hebben jullie hem?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Geef niks Disana van jou kan ik hebben..Ja heerlijke na-herfst met zonnetje
Het leven is veel te kort om voortdurend ramen te lappen. Bij mijn vorige huis had ik zo'n poetsloeder tegenover wonen. Ik ben wel eens in de verleiding geweest om haar het oude water te vragen, want voor onze ramen was dat nog schoon genoeg.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:37 schreef Eska het volgende:
Ook goedemorgen!
Wat zie je met dit weer toch goed dat de ramen eigenlijk gedaan moeten worden.
Ja beetje half zonnetje zeg maar..Gisteravond regenden de hele avondquote:Op woensdag 2 november 2011 12:43 schreef Disana het volgende:
En vandaag? Ik mis de zon, hebben jullie hem?
Dat doet me denken aan weerdame Diana Woei. Die zei ooit eens iets als "Het weer, daar hebben we de komende 24 uur niet mee te maken!"quote:
Ik denk het. Is gewoon een grijze, saaie bedoening als ik naar buiten kijk. (of zou dat aan de ramen liggen?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:22 schreef Eska het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan weerdame Diana Woei. Die zei ooit eens iets als "Het weer, daar hebben we de komende 24 uur niet mee te maken!"
Maar hoe komen jullie daar zo ineens zonder weer dan? Alles al opgemaakt voor dit jaar?
Gooi 't maar op de ramen, joh. (niet te hardquote:Op woensdag 2 november 2011 13:24 schreef cafca het volgende:
Ik denk het. Is gewoon een grijze, saaie bedoening als ik naar buiten kijk. (of zou dat aan de ramen liggen?)
Herkenbaar. En nog windstil ook.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk het. Is gewoon een grijze, saaie bedoening als ik naar buiten kijk. (of zou dat aan de ramen liggen?)
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:32 schreef Eska het volgende:
[..]
Gooi 't maar op de ramen, joh. (niet te hard)
Ze zijn sterker dan ik....quote:
Wild gokje; voetbalgerelateerd?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:35 schreef Karina het volgende:
Ik ben helemaal vrolijk, gisteren 4-0
ff teruggegraven in mijn geheugen. Je bent idd een tenger vrouwtjequote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 09:40 schreef Eska het volgende:
[..]
Ze zijn sterker dan ik....
[..]
Wild gokje; voetbalgerelateerd?
Vrolijk is iig altijd oké!
Vast wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:41 schreef Gravedigger het volgende:
Nou maar hopen dat Real met een B-elftal komt
Zelfs als het voetbalgerelateerd isquote:Op donderdag 3 november 2011 09:40 schreef Eska het volgende:
Wild gokje; voetbalgerelateerd?
Vrolijk is iig altijd oké!
Hmz, ik heb alleen pacifistische schepjes.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:46 schreef Gravedigger het volgende:
ff teruggegraven in mijn geheugen. Je bent idd een tenger vrouwtje
Misschien met een schep er bovenop slaan?
Welja, als het vrolijkt maakt wel.quote:
Ha, nu komen we meer in de richting van oplossingen die bij mij passen.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:09 schreef Gravedigger het volgende:
Diepvriezer in de tuin een oplossing
Collega's die op maandagmorgen chagrijnig zijn vanwege het voetbal zijn anders heerlijk om te plagen.....quote:Op donderdag 3 november 2011 10:07 schreef Eska het volgende:
[..]
Welja, als het vrolijkt maakt wel.
De andere kant op trek ik minder best; als mensen (oprecht) woedend of somber worden van een slechte wedstrijd en/of uitslag.
quote:Op donderdag 3 november 2011 10:28 schreef cafca het volgende:
Collega's die op maandagmorgen chagrijnig zijn vanwege het voetbal zijn anders heerlijk om te plagen.....
Hier ook.quote:
Ah ja, daar was ik idd nog benieuwd naar. Fijn dat het iig is opgehelderd! Hoe minder frustratie & onzekerheid, hoe beter. Zeker als het iets is waar je eigenlijk niet zo naar uitkijkt. (zie je er erg tegenop? is het al snel?)quote:En vervolg van een eerdere 'klacht' over een contact met het ziekenhuis over een ingreep: er is wel contact met mij opgenomen (mooi) en vervolgactie is inderdaad zoals ik had verwacht (mooi) dus ingreep gaat door (minder mooi want auw).
Dat is goed nieuws, behalve de auw dan.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:44 schreef Lienekien het volgende:
Hier staat gewoon het raam open.
En vervolg van een eerdere 'klacht' over een contact met het ziekenhuis over een ingreep: er is wel contact met mij opgenomen (mooi) en vervolgactie is inderdaad zoals ik had verwacht (mooi) dus ingreep gaat door (minder mooi want auw).
quote:
Omdat ?quote:
Omdat LompeHork eerder in 40+ poste dan ik, en hij geen 40+er isquote:
Maar hij postte dan weer niet in de SC.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
Omdat LompeHork eerder in 40+ poste dan ik, en hij geen 40+er is
Het zomaar leuk kan zijn om er wat 40plussers bij te vergaren!quote:
Neu, en ik denk dat het ook wel zijn enige post zal blijvenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:28 schreef Eska het volgende:
[..]
Maar hij postte dan weer niet in de SC.
Nu voel ik mij echt als zo'n vette kaasquote:[..]
Het zomaar leuk kan zijn om er wat 40plussers bij te vergaren!
Nah, weet ik niet. Geef 't een kans.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
Neu, en ik denk dat het ook wel zijn enige post zal blijven
Nee, dat zie je verkeerd. Beter in wijn denken. Of zo.quote:Nu voel ik mij echt als zo'n vette kaas
Ow, ja lekker 40+ wijn-azijnquote:Op donderdag 3 november 2011 23:33 schreef Eska het volgende:
[..]
Nah, weet ik niet. Geef 't een kans.
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Beter in wijn denken. Of zo.
en wat is jouw relatie met LompeHork ?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat LompeHork eerder in 40+ poste dan ik, en hij geen 40+er is
Dat we allebei in ABO postenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:41 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
en wat is jouw relatie met LompeHork ?
Is goed. Sommige dingen hebben tijd nodig. Zoals kaas bijvoorbeeld. Of wijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga morgen even serieus de topics hier teruglezen. Ik ben nog steeds aan het wennen dat ik nu echt moet bekennen dat ik geen 27 meer ben
Mijn relatie met jou is sowieso je UI!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:41 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
en wat is jouw relatie met LompeHork ?
'dan'quote:Op donderdag 3 november 2011 23:58 schreef Provinciaaltje het volgende:
MaryMouse en LompeHork, Ik zou zeggen welkom in 40+waar we ons allemaal jonger voelen als dat we zijn.
Een taalpurist in een SCquote:
Dank jequote:Op donderdag 3 november 2011 23:58 schreef Provinciaaltje het volgende:
MaryMouse en LompeHork, Ik zou zeggen welkom in 40+waar we ons allemaal jonger voelen als dat we zijn.
Gewoon, vrijdagavond, witte wijn, youtube clips met lyrics en allemaal meezingenquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:05 schreef Eska het volgende:
[..]
Zingen? Jij? Morgenavond? Hier? Wat? Hoe?
Ik ben wel in voor een muziekavondjequote:Op vrijdag 4 november 2011 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon, vrijdagavond, witte wijn, youtube clips met lyrics en allemaal meezingen![]()
Of niet, up to you
Oh welja, leg het maar weer in mijn handen!quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:06 schreef APK het volgende:
Gewoon, vrijdagavond, witte wijn, youtube clips met lyrics en allemaal meezingen![]()
Of niet, up to you
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben wel in voor een muziekavondje
Jaaaa, dat zijn jouw eigen interpretaties hè?!quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
Tja, ben al vette kaas of wijn-azijn, dus ik ga nu eerst slapen om morgen fit te kunnen zijn voor het muziekavondje
Vandaar dat men mij aanspoorde hier te postenquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Of niet, up to you
That's the spirit!quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
Tja, ben al vette kaas of wijn-azijn, dus ik ga nu eerst slapen om morgen fit te kunnen zijn voor het muziekavondje
Mag het ook rode wijn zijn?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Of niet, up to you
En vandaar dat je hier nu ook bent!quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:13 schreef LompeHork het volgende:
Vandaar dat men mij aanspoorde hier te posten
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vandaar dat men mij aanspoorde hier te posten
Pas maar op, voor je het weet zit er een dingetje op!quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:14 schreef APK het volgende:
Ik had ook al in bed moeten liggen voor de stembanden![]()
Ja vooral bij de 40-'ersquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:16 schreef Eska het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet zit er een dingetje op!Hoor je veel tegenwoordig.
Een dingetje?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:16 schreef Eska het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet zit er een dingetje op!Hoor je veel tegenwoordig.
Ha, een mede-rode-wijner!quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:15 schreef cafca het volgende:
Mag het ook rode wijn zijn?
misschien neem ik dan mijn steel guitar wel mee...
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:23 schreef Koen66 het volgende:
wow, is het hier ook een FastChat geworden
Rode wijn inschenken voor de muzikanten?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:18 schreef Eska het volgende:
[..]
Oh ja, en even snel nadenken wat mijn muzikale bijdrage kan zijn morgenavond....
Oh, nog iets dat ik niet ken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:20 schreef MaryMouse het volgende:
Ik neem vast een voorproefje.... Spotify mijn MemoryLane
ik riep hier afgelopen maanden wel eens wat maar het ging met een tempo van een paar posts per dagquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Komt denk ik omdat ik er ben, ik vind het niet zo leuk om al als [ afbeelding ] over FOK! te gaan
Haha, is dat schrikken?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:23 schreef Koen66 het volgende:
wow, is het hier ook een FastChat geworden
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:24 schreef Eska het volgende:
[..]
Oh, nog iets dat ik niet ken.Zal ik morgen op het gemakje eens onderzoeken.
Dat zal dan voor het eerst zijn dat ik dat muzikaal doe.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:24 schreef cafca het volgende:
Rode wijn inschenken voor de muzikanten?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik riep hier afgelopen maanden wel eens wat maar het ging met een tempo van een paar posts per dag
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:28 schreef Koen66 het volgende:
echt allemaal 40-plussers hier aanwezig?
Gemiddeld een paar. Maar wel met een stijgende lijn!quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:25 schreef Koen66 het volgende:
ik riep hier afgelopen maanden wel eens wat maar het ging met een tempo van een paar posts per dag
Ga nu niet mij de schuld geven dat je 'sneller' moet postenquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:30 schreef Eska het volgende:
[..]
Gemiddeld een paar. Maar wel met een stijgende lijn!
Whaha, dat liedje ken ikquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Mag het ook rode wijn zijn?
misschien neem ik dan mijn steel guitar wel mee...
Ik geef niemand de schuld. 'k Ben zelf schuldig.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:31 schreef MaryMouse het volgende:
Ga nu niet mij de schuld geven dat je 'sneller' moet posten
Peter (de frontpage man) is toch ouderquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:31 schreef Koen66 het volgende:
damn, ben ik nog de oudste
maar op de meeste SC's ben ik aanmerkelijk ouder![]()
ach, het is geen ernstige ziekte, veel postenquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:33 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik geef niemand de schuld. 'k Ben zelf schuldig.En nu de lasten dragen.
Er zijn er die ouder zijn dus troost je (tenzij je graag de oudste bent)quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:31 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, het is geen ernstige ziekte, veel posten
Oh nee hoor, er zijn hier ook 40plussers die ouder zijn. Alleen nu even niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:31 schreef Koen66 het volgende:
bedoel eigenlijk de oudste nu aanwezigequote:Op vrijdag 4 november 2011 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Peter (de frontpage man) is toch oudermaar heeft waarschijnlijk hier ook nog niet gepost
Mja, alleen ben ik meestal net wat te traag en zo.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:34 schreef Koen66 het volgende:
ach, het is geen ernstige ziekte, veel posten
Vanavond gaat het posten je snel af...quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:38 schreef Eska het volgende:
[..]
Mja, alleen ben ik meestal net wat te traag en zo.
quote:
Ik heb m'n momenten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
Vanavond gaat het posten je snel af...
Hoewel het weekend reeds begonnen is ga ik toch maar eens op tijd naar bed.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:50 schreef Eska het volgende:
Oh ja, en welterusten voor de bedgangers!
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:58 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Hoewel het weekend reeds begonnen is ga ik toch maar eens op tijd naar bed.
Welterusten
quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:13 schreef Eska het volgende:
Oh ja, en ik wilde nog even zeggen dat ik 't leuk vond dat we gezellig volk over de vloer hadden hier!
Werk aan de winkelquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:58 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Hoewel het weekend reeds begonnen is ga ik toch maar eens op tijd naar bed.
Welterusten
In het weekend werken?quote:
Mijn huishoudster is altijd op vakantiequote:
Ahhh net als die van mij zeker. Of een ATV dag, of mag wegens de bond van zwartwerkende huishoudsters hier niet komen omdat de arbeidsomstandigheden hier niet schoon genoeg zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:06 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Mijn huishoudster is altijd op vakantie
quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:25 schreef Eska het volgende:
Oh ja, dat is héél herkenbaar! Ook hier gelukkig doorgaans vlotte oplos-acties daarna. Hoewel dat soms ook te *ineens* gedaan wordt dan, dat de timing niet heel handig is bijvoorbeeld.
Zoals om 23:00 nog op zolder de bergruimte willen gaan uitruimen, omdat ik heb aangegeven dat we voor [insert item] nog een goede opbergplek nodig hebben.
Dat laatste heb ik mijzelf afgeleerd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:38 schreef cafca het volgende:
zo herkenbaar, dat soort dingen doe ik ook vaak
en dan commentaar krijgen, dat het niet nú moet, maar dat ik het eigenlijk al eerder uit mezelf had moeten doen, enz....
Ik was ook niet zo thuis in kane, vandaar dat ik de tekst erbij gepost hebquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:58 schreef Eska het volgende:
Ik ben niet zo thuis in Kane, maar heb wel deze meegenomen.
[ afbeelding ]
Ik heb het braaf meegezongen. Durf alleen niet te beloven dat ik het een volgende keer meteen herken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:06 schreef APK het volgende:
Ik was ook niet zo thuis in kane, vandaar dat ik de tekst erbij gepost heb
Hoi sidekick.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:17 schreef CarOnline het volgende:
Oh hallo trouwens.
Ik ben de side-kick.
Hai CarOnSide-kick! Ik ben Eska.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:17 schreef CarOnline het volgende:
Oh hallo trouwens.
Ik ben de side-kick.
Jouw naam komt me ook wel bekend voor.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:21 schreef CarOnline het volgende:
Hoi
Eska.. Ik ken je naam wel.
Had jij niet een heel mooi huis met een hele mooie jassen-ophang-nis?
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:26 schreef Eska het volgende:
[..]
Jouw naam komt me ook wel bekend voor.
Heel mooi huis met mooie jassen-ophang-nis??![]()
Ik moet even heel hard denken of ik überhaupt foto's van m'n huis heb geplaatst ooit.
Ons vorige huis was wel vrij groot (niet zo mooi) en had wel een apart jassen-ophang-hoekje. Maar ik heb geen idee eigenlijk of je nu de juiste voor je hebt.
Dan zal het dat zijn!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:26 schreef Eska het volgende:
[..]
Jouw naam komt me ook wel bekend voor.
Heel mooi huis met mooie jassen-ophang-nis??![]()
Ik moet even heel hard denken of ik überhaupt foto's van m'n huis heb geplaatst ooit.
Ons vorige huis was wel vrij groot (niet zo mooi) en had wel een apart jassen-ophang-hoekje. Maar ik heb geen idee eigenlijk of je nu de juiste voor je hebt.
Nee, dan is het toch iemand anders geweest.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:30 schreef CarOnline het volgende:
Dan zal het dat zijn!
Dan heb ik alleen dat hoekje onthouden, volgens mij stond het ooit in K&W ofzo.
Waar anders ook.... maar het was wel tof. Met behang ofzo..
APK, wat leuk, long time no seequote:
Het was ook 'behang ofzo..'quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:32 schreef Eska het volgende:
[..]
Nee, dan is het toch iemand anders geweest.Ik haat behang.
![]()
En volgens mij heb ik nog nooit (foto's) in K & W gepost.
Hoe weet ik anders dat je een nis hebt gehad?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:36 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja zeg, zo blijf ik twijfelen of ik het misschien dan toch was!
Mja, dat weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:39 schreef CarOnline het volgende:
Hoe weet ik anders dat je een nis hebt gehad?
Ik ook!quote:
Dat was een bliksembezoekje!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:42 schreef Maes het volgende:
Ik lees het vast morgen welIk ga mijn hondjes uitlaten
Ik was er wel hoor maar even niet bij 'jullie' en CarO zit nu in mijn oor te tetterenquote:
Ik hoestte!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ik was er wel hoor maar even niet bij 'jullie' en CarO zit nu in mijn oor te tetteren
Oh, ik dacht dat we iedereen weggejaagd haddenquote:
Zoveel viel er niet weg te jagen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:17 schreef APK het volgende:
Oh, ik dacht dat we iedereen weggejaagd hadden
Ja, da's CarO.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:22 schreef Eska het volgende:
Ah, gefeliciteerd dan!
Je bent in een Williams-fase, lijkt 't?
Valt meequote:Op zaterdag 5 november 2011 00:22 schreef Eska het volgende:
Ah, gefeliciteerd dan!
Je bent in een Williams-fase, lijkt 't?
Gewoon koetjes-kalfjes-vraagje dus?quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:24 schreef APK het volgende:
Ja, da's CarO.![]()
Vertel eens iets over jezelf
Hoeft niet hoor
Alle fases moeten op z'n tijd doorlopen worden!quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:25 schreef CarOnline het volgende:
Valt mee
Nu is het wel toevallig ja. Ahh hijs ook lekker, toch
Nee, maar we zitten aan de telefoon te YouTuben, en ik had de verkeerde tekst gepost bij Don't look back in anger, dus we willen allebei gaan inzetten met zingen en toen kregen we de slappe lach. *hik*quote:
Ja! En zo voel ik me weer een bakvisquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:34 schreef Eska het volgende:
[..]
Alle fases moeten op z'n tijd doorlopen worden!
Oh ja, zo kan het ook, kort en bondigquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:40 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, CarO had foute lyrics bij een liedje
good old NZ musicquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:44 schreef CarOnline het volgende:
Looking round room,
I can tell that you
Are the most beautiful girl in the...room.
In the whole wide room
Oooh.
And when you're on the street
Depending on the street
I bet you are definitely in the top three
Good looking girls on the street
Depending on the street
And when I saw you at my mate's place
I thought what...is...she...doing...
At my mate's place
How did Dave get a hottie like that to a party like this
Good one Dave!!!
Ohhhh you're a legend, Dave!
I asked Dave if he's going to make a move on you
He's not sure
I said "Dave do you mind if I do?"
He says he doesn't mind
but I can tell he kinda minds
but I'm gonna do it anyway
I see you standing all alone by the stereo
I dim the lights down very low, here we go
You're so beautiful
You could be a waitress
You're so beautiful
You could be an air hostess in the 60s
You're so beautiful
You could be a part...time...model
And then I seal the deal
I do my moves
I do my dance moves
It's twelve oh two
Just me and you
And seven other dudes
Around you on the dance floor
I draw you near
Let's get outta here
Let's get in a cab
I'll buy you a kebab!
Now I can't believe
That I'm sharing a kebab with the most beautiful girl I have ever seen
With a kebab
Ooooooohhh.
Why don't we leave?
Let's go to my houseand we can feel each other up on the couch
Oh no. I don't mind taking it slow-ho-ho, no-ho-ho, yeah.
Cause you're so beautiful
Like a, tree
Or a high-class prostitute
You're so beautiful
Mmm, you could be a part-time model
But you'd probably have to keep your normal job
A part-time model!
Spending part of your time, modelling,
and part of your time, next to meeeeeeeeee!
My place is usually tidier than this...
Welterusten!quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:58 schreef Eska het volgende:
[..]
Goeiedag overdaar! En goeienacht (tevens bijna welterusten) ook meteen vanuit hier.
Oi, wakker blijven!quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:58 schreef Eska het volgende:
[..]
Goeiedag overdaar! En goeienacht (tevens bijna welterusten) ook meteen vanuit hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |