Mag het ook rode wijn zijn?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon, vrijdagavond, witte wijn, youtube clips met lyrics en allemaal meezingen![]()
Of niet, up to you
En vandaar dat je hier nu ook bent!quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:13 schreef LompeHork het volgende:
Vandaar dat men mij aanspoorde hier te posten
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vandaar dat men mij aanspoorde hier te posten
Pas maar op, voor je het weet zit er een dingetje op!quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:14 schreef APK het volgende:
Ik had ook al in bed moeten liggen voor de stembanden![]()
Ja vooral bij de 40-'ersquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:16 schreef Eska het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet zit er een dingetje op!Hoor je veel tegenwoordig.
Een dingetje?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:16 schreef Eska het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet zit er een dingetje op!Hoor je veel tegenwoordig.
Ha, een mede-rode-wijner!quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:15 schreef cafca het volgende:
Mag het ook rode wijn zijn?
misschien neem ik dan mijn steel guitar wel mee...
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:23 schreef Koen66 het volgende:
wow, is het hier ook een FastChat geworden
Rode wijn inschenken voor de muzikanten?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:18 schreef Eska het volgende:
[..]
Oh ja, en even snel nadenken wat mijn muzikale bijdrage kan zijn morgenavond....
Oh, nog iets dat ik niet ken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:20 schreef MaryMouse het volgende:
Ik neem vast een voorproefje.... Spotify mijn MemoryLane
ik riep hier afgelopen maanden wel eens wat maar het ging met een tempo van een paar posts per dagquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Komt denk ik omdat ik er ben, ik vind het niet zo leuk om al als [ afbeelding ] over FOK! te gaan
Haha, is dat schrikken?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:23 schreef Koen66 het volgende:
wow, is het hier ook een FastChat geworden
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:24 schreef Eska het volgende:
[..]
Oh, nog iets dat ik niet ken.Zal ik morgen op het gemakje eens onderzoeken.
Dat zal dan voor het eerst zijn dat ik dat muzikaal doe.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:24 schreef cafca het volgende:
Rode wijn inschenken voor de muzikanten?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik riep hier afgelopen maanden wel eens wat maar het ging met een tempo van een paar posts per dag
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:28 schreef Koen66 het volgende:
echt allemaal 40-plussers hier aanwezig?
Gemiddeld een paar. Maar wel met een stijgende lijn!quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:25 schreef Koen66 het volgende:
ik riep hier afgelopen maanden wel eens wat maar het ging met een tempo van een paar posts per dag
Ga nu niet mij de schuld geven dat je 'sneller' moet postenquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:30 schreef Eska het volgende:
[..]
Gemiddeld een paar. Maar wel met een stijgende lijn!
Whaha, dat liedje ken ikquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Mag het ook rode wijn zijn?
misschien neem ik dan mijn steel guitar wel mee...
Ik geef niemand de schuld. 'k Ben zelf schuldig.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:31 schreef MaryMouse het volgende:
Ga nu niet mij de schuld geven dat je 'sneller' moet posten
Peter (de frontpage man) is toch ouderquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:31 schreef Koen66 het volgende:
damn, ben ik nog de oudste
maar op de meeste SC's ben ik aanmerkelijk ouder![]()
ach, het is geen ernstige ziekte, veel postenquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:33 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik geef niemand de schuld. 'k Ben zelf schuldig.En nu de lasten dragen.
Er zijn er die ouder zijn dus troost je (tenzij je graag de oudste bent)quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:31 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, het is geen ernstige ziekte, veel posten
Oh nee hoor, er zijn hier ook 40plussers die ouder zijn. Alleen nu even niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:31 schreef Koen66 het volgende:
bedoel eigenlijk de oudste nu aanwezigequote:Op vrijdag 4 november 2011 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Peter (de frontpage man) is toch oudermaar heeft waarschijnlijk hier ook nog niet gepost
Mja, alleen ben ik meestal net wat te traag en zo.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:34 schreef Koen66 het volgende:
ach, het is geen ernstige ziekte, veel posten
Vanavond gaat het posten je snel af...quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:38 schreef Eska het volgende:
[..]
Mja, alleen ben ik meestal net wat te traag en zo.
quote:
Ik heb m'n momenten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
Vanavond gaat het posten je snel af...
Hoewel het weekend reeds begonnen is ga ik toch maar eens op tijd naar bed.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:50 schreef Eska het volgende:
Oh ja, en welterusten voor de bedgangers!
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:58 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Hoewel het weekend reeds begonnen is ga ik toch maar eens op tijd naar bed.
Welterusten
quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:13 schreef Eska het volgende:
Oh ja, en ik wilde nog even zeggen dat ik 't leuk vond dat we gezellig volk over de vloer hadden hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |